Тетяна Отзыв написан 6 февраля, 2024 год68 просмотров
Розповім свою історію. Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45 хвилин і як нам пояснили доставщики, вони годину тільки чекали на завантаження машини товаром, добре, приїхали, залишилось тільки підняти товар в квартиру. І ось тут розпочалось саме найцікавіше. Підняли пральну машину на поверх, і з'ясувалось, що вона не та, вона з вітрини. Подзвонила я до магазину і питаю, як так вийшло, вони кажуть, що мабуть вантажники, щось наплутали, так як вітринний взірець це не наш, а наша пральна машина теж там є і ми маємо право її забрати або відмовитися. Ну добре, запакували назад вітринний взірець спустили з поверха, а це все час, підняли іншу, зовні машина добра, комплектація повна, недоліків не має. Прийняли товар. Наступного дня, після доставки, підключили пральну машину, як було вказано в інструкції, запустили, все пройшло добре. Ставлю прання, на етапі полоскання машина вибиває помилку, роблю сброс, пере далі але не довго, знов помилка і так разів 3-4 потім все ж таки помилка зникла машина допрала. Після такого прання я звернулась на горячу лінію компанії де мені запропонували ремонт. Ремонт нової пральної машини, мотивуючи це тим, що вона була в експлуатації. Коли ж я задала питання, а як я можу перевірити якість товару не підключив його, мені відповіли,що для цих випадків гарантійний ремонт є. Тобто, виходить, що ви можете придбати ніякісний товар, а потім його ремонтувати, доки буде діяти гарантія безкоштовно, а після за власний кошт.
А хто знає як ви її підключали і як користувалися. Згідно Закони тільки на гарантійний ремонт. Чи ви і в булочній все надкушуєте, що б дізнатися яка булочка
А до чого тут булочна? Є правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами там все чітко прописано що до обов'язків продавця. І нічого незаконного я від продавця не вимагаю.
Да, там все чітко прописано. Поломка під час користування---гарантійний ремонт. б\у ніхто міняти вам не буде, ніхто не знає що ви там прали і як ви прали.
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, щиро перепрошуємо за отримані неприємні емоції та незручності! Щоб ми мали змогу детально розібратися, будь ласка, надішліть нам Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] із зазначенням Вашого контактного номеру телефону, за яким можливо буде перевірити інформацію по замовленню та надати зворотний зв'язок.
це не про сервіс - Отзывы о Фокстрот
Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45 хвилин і як нам пояснили доставщики, вони годину тільки чекали на завантаження машини товаром, добре, приїхали, залишилось тільки підняти товар в квартиру. І ось тут розпочалось саме найцікавіше. Підняли пральну машину на поверх, і з'ясувалось, що вона не та, вона з вітрини. Подзвонила я до магазину і питаю, як так вийшло, вони кажуть, що мабуть вантажники, щось наплутали, так як вітринний взірець це не наш, а наша пральна машина теж там є і ми маємо право її забрати або відмовитися. Ну добре, запакували назад вітринний взірець спустили з поверха, а це все час, підняли іншу, зовні машина добра, комплектація повна, недоліків не має. Прийняли товар.
Наступного дня, після доставки, підключили пральну машину, як було вказано в інструкції, запустили, все пройшло добре. Ставлю прання, на етапі полоскання машина вибиває помилку, роблю сброс, пере далі але не довго, знов помилка і так разів 3-4 потім все ж таки помилка зникла машина допрала. Після такого прання я звернулась на горячу лінію компанії де мені запропонували ремонт. Ремонт нової пральної машини, мотивуючи це тим, що вона була в експлуатації. Коли ж я задала питання, а як я можу перевірити якість товару не підключив його, мені відповіли,що для цих випадків гарантійний ремонт є. Тобто, виходить, що ви можете придбати ніякісний товар, а потім його ремонтувати, доки буде діяти гарантія безкоштовно, а після за власний кошт.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353