Андрій Г. Отзыв написан 1 февраля, 2024 год2 просмотра
01.02.2024 вирішив замовити телевізор та кронштейн у інтернет-магазині Фокстрот...все на сайті зробив - вірно ...однією покупкою з кур'єрською доставкою...оплатив...потім дзвінок з магазину і повідомляють що оплата за кронштейн не пройшла...виставляють замість вибачень новий рахунок за кронштейн з окремою платною доставкою...це ганьба...врешті решт всі замовлення без зайвих вибачень скасовують, якоби з моєї провини і я маю чекати на повернення грошей два тижні...дуже не приємно ... ніколи нічого не купуйте саме в інтернет магазині Фокстрот...в звичайному магазині можливо ще щось довести...а в інтернет магазині Фокстрот правди немає...Ганьба!
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, щиро перепрошуємо за отримані неприємні емоції та незручності! Щоб ми мали змогу детально розібратися, будь ласка, надішліть нам Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] із зазначенням Вашого контактного номеру телефону, за яким можливо буде перевірити інформацію по замовленню та надати зворотний зв'язок.
Жахливе та ганебне ставлення до клієнта - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353