Гость Отзыв написан 28 декабря, 2023 год24 просмотра
Купив відеокарту, товар прийшов зі слідами експлуатації, розпакований. Приніс додому підключив, в іграх картинка сиплеться, з артефактами, тобто товар виявився бракованим. Повернув у магазин через годину, кошти мені повернути відмовились, взяли типу на експертизу, подивлюсь чим все це закінчиться. Фраза біля товару "Обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів" то взагалі нічого не значить, ніхто вам кошти не поверне, зтикаюсь з таким перший раз. Пройшло 2 тижні, ніхто ніякої експертизи не робив, просто іде затягуванння часу. Не хочеться в це вірити, але схоже на розвод від ФОКСТРОТУ. Товар не замінили, кошти не повернули. Хто що порадить? Чи варто вже починати готувати позов до суду?
Вітаємо. Приносимо вибачення від імені компанії за негативні емлоції. Для того щоб ми мали змогу розібратися у ситуації будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] із зазначенням адреси та дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким можливо буде надати зворотний зв'язок.
Розвод від Фокстрот - Отзывы о Фокстрот
Пройшло 2 тижні, ніхто ніякої експертизи не робив, просто іде затягуванння часу. Не хочеться в це вірити, але схоже на розвод від ФОКСТРОТУ. Товар не замінили, кошти не повернули. Хто що порадить? Чи варто вже починати готувати позов до суду?
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353