Гость Отзыв написан 6 декабря, 2023 год3 просмотра
Зателефонував оператор і говорить - на НП перевірте товар на працездатність, так як коробка позпечатана. Я відповів - перевірте самі працездатність товару, я заплатив гроші за новий та справний товар, чому я ще повинен виконувати якісь "танці з бубном" та незрозумілі дії? На що він відповів - якщо товар виявиться непрацездатним то це будуть вже мої проблеми. Це взагалі, що відбувається? Ви можете продавати некоректно працюючий товар, прикриваючись тим, що в черзі на НП, я повинен виконати роботу працівників фокстрот по перевірці товару? Надіюсь, що вас спіткає доля эльдорадо, такі аферисти в нашій країні не потрібні.
Добрий день! При отримані товару клієнт має можливість оглянути його, перевірити на відсутність зовнішних дефектів, цілісність, комплектацію товару, і якщо будут сумніви при огляді, то можна відмовитись від покупки. Вся техніка у нашому продажі сертифікована з гарантією від виробника, тому у разі некоректної роботи або поломки у гарантійний термін потрібно звернутися до уповноваженого сервісного центру виробника для діагностики та подальшого ремонту у разі потреби. Якщо залишилися питання прохання звернутися на нашу електронну пошту: [email protected] і вказавши Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку.
Намагаються обдурити. - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353