Володимир Отзыв написан 4 декабря, 2023 год12 просмотров
Так, 27.12.2023 я зателефонував до магазину за номером 0 800 300 353 з метою уточнення наявності телевізору Mystery-3220НТ2. Після запевнення менеджеру о наявності товару та можливості його придбання здійснив заказ і оплату товару. При здійсненні заказу на оплату товару мною були витрачені власні бонуси в кількості 202 грн та застосовано знижку при оплаті онлайн 5 відсотків-212 грн. Кінцева ціна товару склала 3835,00 грн від першочергової 4249,00 грн. Мій заказ був прийнятий з орієнтовним строком доставки до магазину мережі 01.12.2023. При здійсненні заказу я також просив зателефонувати для уточнення заказу, проте дзвінки з магазину мені не надходили. Оскільки 01.12.2023 я не отримав будь-яких повідомлень щодо здійсненого заказу, через сервіс чату-бот магазину спитав щодо виконання заказу. Невдовзі мені зателефонували співробітники магазину та повідомили про неможливість виконання заказу в зв’язку з відсутністю товару, повідомили що скасують заказ та повернуть кошти. 03.12.2023 мені повернуті кошти в сумі 3835,00 грн. В той же час витрачені мною бонуси вже неможливо використати. Вважаю що з боку магазину мене введено в оману як покупця внаслідок чого втрачені бонусні кошти в сумі 202 грн.
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку і уточнення всіх деталей.
Слава Богу моя проблема вирішена! Після моїх відгуків на кількох платформах, до мене зателефонував представник Фокстроту і запропонував мені придбати цей телевізор 3835,00 грн, тобто за ціну зі всіма знижками, включаючи безкоштовну доставку. Все телевізор вже у мене! Дякую! Можете, ж, як схочете, чому сразу не могли вирішити, а тільки після моїх негативних відгуків?
Телевізор MYSTERY MTV-3220HT2 - Отзывы о Фокстрот
Мій заказ був прийнятий з орієнтовним строком доставки до магазину мережі 01.12.2023. При здійсненні заказу я також просив зателефонувати для уточнення заказу, проте дзвінки з магазину мені не надходили.
Оскільки 01.12.2023 я не отримав будь-яких повідомлень щодо здійсненого заказу, через сервіс чату-бот магазину спитав щодо виконання заказу. Невдовзі мені зателефонували співробітники магазину та повідомили про неможливість виконання заказу в зв’язку з відсутністю товару, повідомили що скасують заказ та повернуть кошти.
03.12.2023 мені повернуті кошти в сумі 3835,00 грн. В той же час витрачені мною бонуси вже неможливо використати. Вважаю що з боку магазину мене введено в оману як покупця внаслідок чого втрачені бонусні кошти в сумі 202 грн.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353