Гость Отзыв написан 17 августа, 2023 год12 просмотров
Купила ноутбук Acer NITRO5 зіткнулася з проблемою звука включає дивитися фільм а звук поганий, ставляєш на 100 але все рівно звук поганий звернулася в магазин зробити повернення і тут розпочалося віндовса не 11 повернення не можливе бо він був у використанні алеж порушують мої права як споживача, мені потрібно звертатися до суду. Мабуть потрібно писати скарги.
Вітаємо. Повернути або обміняти товар можливо тільки в тому випадку, якщо товар не був у використанні, істотних недоліків, та не порушена цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки або її поламки у гарантійний термін, техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику, для встановлення причин. Якщо при діагностиці виявиться що це заводський брак, то за наявністю висновку від СЦ Вам обміняють товар або повернуть гроші. Тому Вам потрібно звернутися до СЦ. Гаряча лінія ACER: 0800-301-032.
Якщо товар був у використанні---то тількі на СЦ виробника для усунення дефекту. Читайте уважно закони. Може ви проткнули динамік, магазин не знає що ви робили з ноутом.
Ноутбук з дифектом - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353