Гость Отзыв написан 20 апреля, 2023 год2 просмотра
Мала сьогодні сумнівне задоволення бути там з приводу повернення неякісного товару. Відгук стосується не тільки одного магазину, а мережі вцілому. Всупереч статтям закону про права споживачів мені почали розказувати, що товар неналежної якості в мене прийняти не мають права, тому я маю дзвонити на гарячу лінію і казати, що я просто хочу повернути техніку. Потім, на гарячій лінії, різні оператори намагалися довести, що я повинна залишити заявку на повернення і поїхати додому, а через кілька днів приїхати знов, щоб таки повернути товар. Згідно яких статей закону висувалася така пропозиція - сказати не змогли. Провела там близько двох годин і, нарешті, спромоглася добитися, що мою заяву прийняли. "Приємним" бонусом - співробітниця, що приймала товар, "забула" видати накладну прийому, зробила це тільки після мого нагадування. Висновок - якщо вам дорогі ваші час та гроші - оминайте цю контору десятою дорогою
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу мережу, перепрошуємо за отримані неприємні емоції. Ваш відгук зафіксовано на передано на розгляд до відповідного відділу, щоб наші фахівці мали змогу детально розібратися в цій ситуації.
Порушення правил повернення - Отзывы о Фокстрот
Висновок - якщо вам дорогі ваші час та гроші - оминайте цю контору десятою дорогою
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353