Придбала телефон через інтернет магазин Фокстрот. Все було чудово. Менеджера привітні. Прийшов телефон, на пошті включили, провірила працює все добре але на наступний день виявилося що батарея не тримає заряд. Сідає майже на очах і це при тому, що були виключені всі функції,що садовлять батарею. Звернулися на другий день покупки в магазин щоб повернути товар на що почула відмову. Сказали що він був у використанні. Звичайно, я ж для цього його й купувала і виявила таку проблему. Менеджер почав мені розказувати, що це не проблеми магазину. Звертайтеся до виробника. І сказали мені переглянути 9 статтю Кодексу України. У відповідь я їм також сказала про 14 пункт статті 9 (підприємницька бездіяльність). Це робота магазину звертатися до виробника. На що мені сказали: Зараз в країні така ситуація, війна ми нічим не можемо допомогти. Я розумію, що ситуація важка в країні. Але тепер я сама повинна вирішувати проблему магазину. Я не рекомендую цей магазин!
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Обман і бездіяльність! - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353