Антоніна Отзыв написан 13 мая, 2022 год4 просмотра
Це мав бути подарунок мені на день народження. Спочатку я обрала одну бутербродницю, але після оплати виявилося, що даний товар відсутній в наявності... Тому була незручність, що довелося обирати знову. Замовлення зроблене було 22 лютого. Через воєнний стан я не змогла його отримати. Лише 15 квітня була змога прийти на пошту (в кабінеті була інформація, що замовлення очікує у відділенні) і дізналася, що посилка поїхала назад... На гарячій лінії сказали, що ніяк вже замовлення не отримати і коли воно повернеться, то кошти повернуться і мене про це повідомлять. Але мене так і не повідомили. Я неодноразово телефонувала на гарячу лінію - працівники не компетентні - нічого ні про кошти, ні про бонуси не могли повідомити. 200 бонусів, що мали стати подарунком на день народження, повторно використати не вдалося, бо я ніяк не могла дізнатися, що їх тимчасово нараховано повторно і в мене був якийсь обмежений час на їх використання (я досі не знаю точно який, бо на гарячій лінії один раз сказали, що на добу, потім ніби на 7 днів), тому я залишилася без подарунка. Зверталася і на електронну пошту в службу підтримки і отримала таку відповідь " На жаль, системою не передбачено сповіщення про повернення бонусів та іх терміни. Ви могли цю інформацію самостійно уточнити звернувшись в телефонному режимі. Бонуси були повернуті і вчасно не використані. Повторне повернення не можливе." А я телефонувала неодноразово і скористатися тими бонусами ніяк не могла, бо не знала, коли саме вони будуть нараховані і скільки діятимуть. Я щодня мала телефонувати? Не можу рекомендувати даний магазин, який в такий час дарує лише негативні емоціїї...
Вітаємо! Дуже прикро, що сталася така ситуація. Щиро просимо вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції від імені компанії. Бонуси були повернені 18.04.2022 р. та діяли до 25.04.2022 р.. та на жаль, через невчасне використання були анульовані. Також за Вашим зверненням 05.05.2022 р. було повторно зроблено запит на уточнення інформації та 10.05.2022 р. Вам надав зворотний зв'язок наш менеджер стосовно повернення коштів. Наразі Ваш відгук зафіксовано та передано до відповідного відділу, очікуйте, будь ласка, на дзвінок від відповідального фахівця.
Залишилася без подарунка на день народження - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353