Гость Отзыв написан 15 апреля, 2022 год24 просмотра
Робив замовлення, кошти не повернулися. Поспілкувався з операторами Фокстрота та Приватбанку, трохи пошукав в інтернеті. От що вияснив: Моя оплата проходила через платіжний сервіс liqpay, магазин реально створює заявку на повернення коштів, але за рахунок майбутніх платежів. Тобто, поки у Фокстрота хтось не придбає товар з оплатою через саме liqpay, то до того часу ви свої гроші і не отримаєте. Така собі утворюється черга на повернення. На разі багатьом не до онлайн покупок, тому чекати можна досить довго. Прошу представників магазину якось це підтвердити. Іще питання: чи можливо замість повернення коштів вибрати інший товар на ту саму суму? Дякую.
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти Вам, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Троих про повернення коштів - Отзывы о Фокстрот
Моя оплата проходила через платіжний сервіс liqpay, магазин реально створює заявку на повернення коштів, але за рахунок майбутніх платежів. Тобто, поки у Фокстрота хтось не придбає товар з оплатою через саме liqpay, то до того часу ви свої гроші і не отримаєте. Така собі утворюється черга на повернення. На разі багатьом не до онлайн покупок, тому чекати можна досить довго.
Прошу представників магазину якось це підтвердити. Іще питання: чи можливо замість повернення коштів вибрати інший товар на ту саму суму? Дякую.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353