Олександр Отзыв написан 5 апреля, 2022 год4 просмотра
1.04.2022 року замовив м"ясорубку "Лібертон" за 2500 грн.та оплатив. Передзвонили, сказали такої вже не має та запропонували альтернативу - " Мулінекс" . Я не захотів та замовив дешевшу за 2200 грн. але також "Лібертон". 300 гривень різниці на картку повернули. 1.04. вже прийшло радісне повідомлення "Фокстроту" ,що мовляв " шеф усьо в порядке" - товар прибуде без шума і пилі 4.04.2022 року. І все, до 5.04. - ні ответа ,ні прівета ,як кажуть на Мордорщині. Передзвонив 5.04. - спитав, так а де ж товар чи гроші за нього. І от вам здрасьте почалася "лапша", шо магазін знаходиться в зоні бойових дій і товар відправлять тільки завтра. А де ж це у нас питаю бойові дії під час яких в місцях заруб працюють магазини і Нова пошта ? Кажу, цей же магазин, звідки мені повинен прийти товар розташований у Києві,а які на даний час до біса там бойові дії ? У мене син зараз там... Пообіцяли зв"язати з відправником товару ...І тішина...Ну, побачимо, чи відправлять товар чи будуть мьортвиє с косамі стоять...Жду завтра...Завтра очередний привет "Фокстроту" з однією зірочкою і більш цікавішим постом...Слава Україні !
Доброго дня! Щиро просимо вибачення за непорозуміння та отримані негативні емоції, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону на яке робили замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Незрозуміло де товар чи гроші, як бонус " локшина" на вуха... - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353