Вікторія Волошина Отзыв написан 2 января, 2022 год10 просмотров
Робила замовлення 28.12(13926483) - сказали, що дата доставки 02.01. Я навіть перепиталась, чи дійсно буде доставка 02.01, можливо через вихідні не встигнуть, але мене запевнили, що дійсно все буде - не хвилюйтесь. Маю надію, що дзвінки записуються і все можна перевірити, особливо брехню з уст співробітників. 02.01 з самого ранку почали приходити повідомлення, що очікуйте доставку і т.д. Але по інформації Нової Пошти, вони навіть не отримали відправлення від Фокстрот. Після звернення до оператора в чат, мені написали, що дата доставки перенесена на 03.01. А також особисто від себе оператор додала, що вона «гадає, що перенесли через вихідний 01.01». Головне питання до Фокстрот- чому Ви так не поважаєте своїх клієнтів, а також їх особистий час?! Тобто Ви собі сидіть чекайте як дурні, а ми колись може привезем, ну тоді, коли нам буде зручно… Попереджати клієнтів про перенесення дати - ні, навіщо… Ну нехай собі сидять чекають милості від Фокстрот, коли тобі привезуть оплачений товар. Дякую за сервіс та турботу про клієнтів, і про останнє замовлення в цій компанії
Аналогічна ситуація. Замовила доставку на магазин. Вчора хоч повідомлення з вибаченнями надіслали, а сьогодні глухо. Те ж саме повідомлення переслали, вчорашнє.
Невідповідальне відношення до своєї роботи та неповага клієнтів - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"