Гость Отзыв написан 9 октября, 2021 год5 просмотров
Просто оставлю свое обращение в магазин Фокстрот. Доброго дня! ЗВЕРНЕННЯ 2500926 Звертаюсь до адміністрації магазину ФОКСТРОТ з приводу придбання монітору Самсунг (Замовлення №13410635), який я сьогодні отримала через кур'єра Нової пошти. Коли я замовляла даний монітор, то обговорювала з вашим оператором, про замовлення нового монітору, який не виставлявся на вітрину магазину і не був в використанні. Оператор підтвердив, що в м. Харків є два монітори, і один зі складу магазину буде відправлено мені (тобто новий монітор). При отриманні я була не тільки здивоана, але і не задоволена доставкою. Відразу видно, що монітор був у використанні, по перше захисна плівка на рамці екрану монітора пошкоджена і зачовгана( відчуття, що її переклеювали), на самому моніторі не має захисної плівки і весь в відбитках пальців, кріплення під монітор було запаковане неохайно та звичайним скотчем. Засалена наклейка на кріпленні. При включенні між панелями зверху монітору просвічується екран.При спілкуванні з Вашим опреатором мене запевнили, що монітор прийде не розпакований. Досить неприємна ситуація, але змушена була забрати монітор для роботи вдома в період карантину. Прошу Вас виключити мої телефони з бази Ваших клієнтів, і більше не турбувати повідомленнями про акціїї та покупки . Робота Вашого магазину не задоволена. Фото надсилаю на Вашу адресу. Мало того, мені передзвонив менеджер і сказав, що висилали новий монітор. Обходьте стороною МАГАЗИН ФОКСТРОТ.
Добрий вечір! Приносимо вибачення від імені компанії непорозуміння, яке сталося та отримані неприємні емоції. Ваше звернення прийнято в роботу, очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок після розгляду.
Не рекомендую магазин ФОКСТРОТ, обманывают и поставляют б/у товары - Отзывы о Фокстрот
ЗВЕРНЕННЯ 2500926
Звертаюсь до адміністрації магазину ФОКСТРОТ з приводу придбання монітору Самсунг (Замовлення №13410635), який я сьогодні отримала через кур'єра Нової пошти. Коли я замовляла даний монітор, то обговорювала з вашим оператором, про замовлення нового монітору, який не виставлявся на вітрину магазину і не був в використанні. Оператор підтвердив, що в м. Харків є два монітори, і один зі складу магазину буде відправлено мені (тобто новий монітор). При отриманні я була не тільки здивоана, але і не задоволена доставкою. Відразу видно, що монітор був у використанні, по перше захисна плівка на рамці екрану монітора пошкоджена і зачовгана( відчуття, що її переклеювали), на самому моніторі не має захисної плівки і весь в відбитках пальців, кріплення під монітор було запаковане неохайно та звичайним скотчем. Засалена наклейка на кріпленні. При включенні між панелями зверху монітору просвічується екран.При спілкуванні з Вашим опреатором мене запевнили, що монітор прийде не розпакований. Досить неприємна ситуація, але змушена була забрати монітор для роботи вдома в період карантину. Прошу Вас виключити мої телефони з бази Ваших клієнтів, і більше не турбувати повідомленнями про акціїї та покупки . Робота Вашого магазину не задоволена. Фото надсилаю на Вашу адресу. Мало того, мені передзвонив менеджер і сказав, що висилали новий монітор. Обходьте стороною МАГАЗИН ФОКСТРОТ.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353