Марина Отзыв написан 17 сентября, 2021 год11 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, Оболонский проспект, 21 Придбали в магазиці кондиціонер з терміновою установкою протягом 3х робочих днів. У продавця декілька разів уточнили, чи точно встановлять у такий термін, оскільки був ажіотаж. У домовлену дату (в останній третій день надання послуги!!!) зателефонували і повідомили, що зламалася машина і не можуть приїхати. Звернулися безспосередньо на лінію підтримки Фокстроту. Рішення ніякого. Лише обіцянки "Вам зателефонує наш спеціаліст - все узгодить і домовиться про нову дату установки". Ніхто так і не перетелефонував. Довелося їхати в магазин особисто. Керівник магазину начебто домовився про нову дату установки (уже аж 20й день від заявленої дати). В домовлену дату навіть ніхто не перетелефонував і не повідомив, що установки не буде. Залишили чергову скаргу, але результату все рівно ніякого. Повернули кондиціонер до магазину втративши місяць часу і чимало нервів...
Через півтора місяці телефонує представник з Фокстроту і запитує: "Чи звертались Ви на гарячу лінію і чи було вирішене Ваше питання?" у відповідь почувши "Звертались, але питання не було вирішено" просто подякував за відповідь і побажав хорошого дня.
Лінія підтримки Фокстроту - існує просто для галочки і нічим вам не допоможе. Продавці в магазині знаючи, що підрядники зі встановлення кондиціонерів не дотримуються термінів все рівно продають товар зазначаючи, що все буде вчасно.
Вітаємо! Дуже прикро що виникла така ситуація. Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції. Направте це звернення на адресу [email protected] і вкажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Не надають послуги вчасно та обманюють клієнтів - Отзывы о Фокстрот
Звернулися безспосередньо на лінію підтримки Фокстроту. Рішення ніякого. Лише обіцянки "Вам зателефонує наш спеціаліст - все узгодить і домовиться про нову дату установки". Ніхто так і не перетелефонував. Довелося їхати в магазин особисто. Керівник магазину начебто домовився про нову дату установки (уже аж 20й день від заявленої дати). В домовлену дату навіть ніхто не перетелефонував і не повідомив, що установки не буде.
Залишили чергову скаргу, але результату все рівно ніякого.
Повернули кондиціонер до магазину втративши місяць часу і чимало нервів...
Через півтора місяці телефонує представник з Фокстроту і запитує: "Чи звертались Ви на гарячу лінію і чи було вирішене Ваше питання?" у відповідь почувши "Звертались, але питання не було вирішено" просто подякував за відповідь і побажав хорошого дня.
Лінія підтримки Фокстроту - існує просто для галочки і нічим вам не допоможе.
Продавці в магазині знаючи, що підрядники зі встановлення кондиціонерів не дотримуються термінів все рівно продають товар зазначаючи, що все буде вчасно.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Аліна
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353