Гость Отзыв написан 9 сентября, 2021 год14 просмотров
Купивши телефон дитині в магазині Фокстрот продавці-консцльтанти порадили купити страховку (страхова компанія Мегаполіс),яка ніби-то повнісю поверне кошти у разі пошкодження,побиття тощо телефону.Так і сталось-екран розбився(пройшло всього 6 місяців) і звернулись у Фокстрот,звідти направили у сервіс ремонт(причому бігаєш скрізь сам і пояснити,які саме документи куди потрібно між собою у магазину і сервісу немає.Тому прийшлося кілька раз повертатися з магазину в сервіс і назад).Сервіс в ремонті відмовив і виставив суму 145 грн.за послуги огляду і складення акту для страхової(цю суму страхова мала відрахувати від виплати).Далі,повернувшись в магазин(бо страхова не відповідала по вказаним телефонам) і запитавши,що робити далі в магазині ніхто не знав,але порадили приїхати на наступний день зранку,бо буде суперменеджер,який все знає.Прийшлося ще раз їхати,але менеджер сказала,що я сама маю зв'язуватися зі страховою.Коли я наполягла,що немає як зв'язуватися,бо вказані телефони і адреса не вірні,уже через інтерне разом ми віднайшли телефон і зв'язались зі страховою(виявилось вони переїхали в інше місце).Пересилка документів відбулася по вайберу,а телефона Новою поштою 10.08.21 Наразі 09.09.21,а документи ще на розгляді,хоча в договорі вказано термін 15 робочих днів...І сума повернення буде зменшено на 8.5% за кожен місяць користування і за мінусом 145 грн. на огляд.Затрачено набагато більше і коштів,і нервів,і часу.Воно того не варто зовсім.І чи ще щось повернуть.Тому не ведіться на гарні вмовляння і обіцяння консультантів.Все це повний обман.
Достоинства:
Не знайшла
Недостатки:
Повний обман.Залишаєшся сам на сам з пооблемою.Потрібно уважно договір і не вестися на красиві вмовляння.В результаті воно не варто вкладених додатково коштів
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за отримані незручності та неприємні емоції під час відвідування магазину. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення всіх деталей та надання зворотного зв'язку.
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за отримані незручності та неприємні емоції під час відвідування магазину. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення всіх деталей та надання зворотного зв'язку.
Повний обман з послуги Екстра сервіс - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Аліна
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
З повагою, Аліна
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353