Обурений клієнт Отзыв написан 22 октября, 2013 год1008 просмотров
Соьгодні понесла м"ясорубку, бо перестала працювати. Замість того, щоб мене доступно і ясно проконсультувати, менеджер-продавець почала задавати такі питання: "А чого ви вчора не привезли, якщо вона поламалась позавчора?".Ніби я повинна відчитуватись. А коли я запитала коли мені перетелефонувати до менеджера сервісного центру відповіла: "Яким макаром вона буде знати що з вашою м"ясорубкою через тиждень?". А коли я сказала, що не потрібно зі мною так розмовляти, то вона ще й подивилаь здивовано, ніби я до неї додому прийшла і щось вимагаю. Фокстрот у м. Сміла. 11 согласны
Отзывы о Фокстрот
11 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву