Tania Отзыв написан 7 декабря, 2020 год47 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Ивано-Франковск, Улица Гетьмана Мазепи, 168Б Замовила кавоварку FIRST FA-5453-2 29 листопада. Дату доставки до Франківська написали 5 грудня з 9 до 22 год. Ціна 452 грн, з яких 361 грн - бонуси, 91 грн на доплату. 6 грудня в магазині по вул.Г.Мазепи 168Б не було ніякого замовлення, продавець показував якийсь чайник, а дівчина за столиком нічого не знала, не захотіла відмінити замовлення і повернути бонуси на рахунок, просто сказала дзвонити на гарячу лінію. Подзвонила. Оператор також відмовилася скасовувати замовлення і повертати бонуси, і сказала, що замовлення на складі готове до відправлення, хоча вже вісім днів (дев'ятий пішов) у статусі пише "Ожиданіє", не "Комплектація" чи "Відправлення". Також пообіцяла, що доставлять максимум за 2-3 дні, хоча на сайті пише, що інтернет замовлення видають лише в сб і нд ( 6 грудня нд, тому 2-3 дні - це вже чергова брехня ) і сказала, що зараз зі мною зв'яжеться менеджер, який займається відправленнями щоб уточнити дату і на тому "Фокстрот" пропав!!! Деякі інші моделі, які мені підходили, то і зовсім у Франківськ не доставляють. )) Алі експрес часто працює краще і швидше. ) Може справа у тому, що мої бонуси мали термін до 30 листопада, а замовляла я 29, тому магазин "випадково" загубив моє замовлення і просрочив бонуси? 29 листопада була нд, але на офіційному сайті вказано, що інтернет магазин працює цілодобово і в сб і нд, тому моє замовлення вчасне. Справа тепер не у тій дешевій кавоварці, чи у тих копійках, просто дивує, що така велика мережа боїться збідніти на 360 гривéн і абсолютно не реагує на людей!! Я б сказала навіть ігнорує!! Якби замовила телевізор за 120 тисяч готівкою, в той же вечір принесли б пішки додому, а за бонуси то можу місяць почекати! На сайті магазину коментар неможливо залишити, бо треба ознайомитися з правилами, а сторінка з правилами та умовами не загружається абсолютно!! )) Чудова мережа, дуже вдячна Вам. ) Завтра, точніше вже сьогодні, звернуся в спілку з прав споживачів, можливо там мене почують. А взагалі згоджуся на кур'єрську доставку на протязі 2-3х днів. )
Достоинства:
Хороше розміщення, просторо, нормальні звичайні продавці, хоч і трохи нав'язливі, жодних проблем з покупками досі не було.
Недостатки:
Цей день настав ) моє замовлення "зависло" на 9 днів і ніхто нічого не знає.
Повне ігнорування покупців - Отзывы о Фокстрот
6 грудня в магазині по вул.Г.Мазепи 168Б не було ніякого замовлення, продавець показував якийсь чайник, а дівчина за столиком нічого не знала, не захотіла відмінити замовлення і повернути бонуси на рахунок, просто сказала дзвонити на гарячу лінію. Подзвонила. Оператор також відмовилася скасовувати замовлення і повертати бонуси, і сказала, що замовлення на складі готове до відправлення, хоча вже вісім днів (дев'ятий пішов) у статусі пише "Ожиданіє", не "Комплектація" чи "Відправлення". Також пообіцяла, що доставлять максимум за 2-3 дні, хоча на сайті пише, що інтернет замовлення видають лише в сб і нд ( 6 грудня нд, тому 2-3 дні - це вже чергова брехня ) і сказала, що зараз зі мною зв'яжеться менеджер, який займається відправленнями щоб уточнити дату і на тому "Фокстрот" пропав!!!
Деякі інші моделі, які мені підходили, то і зовсім у Франківськ не доставляють. )) Алі експрес часто працює краще і швидше. )
Може справа у тому, що мої бонуси мали термін до 30 листопада, а замовляла я 29, тому магазин "випадково" загубив моє замовлення і просрочив бонуси? 29 листопада була нд, але на офіційному сайті вказано, що інтернет магазин працює цілодобово і в сб і нд, тому моє замовлення вчасне.
Справа тепер не у тій дешевій кавоварці, чи у тих копійках, просто дивує, що така велика мережа боїться збідніти на 360 гривéн і абсолютно не реагує на людей!! Я б сказала навіть ігнорує!! Якби замовила телевізор за 120 тисяч готівкою, в той же вечір принесли б пішки додому, а за бонуси то можу місяць почекати!
На сайті магазину коментар неможливо залишити, бо треба ознайомитися з правилами, а сторінка з правилами та умовами не загружається абсолютно!! ))
Чудова мережа, дуже вдячна Вам. ) Завтра, точніше вже сьогодні, звернуся в спілку з прав споживачів, можливо там мене почують. А взагалі згоджуся на кур'єрську доставку на протязі 2-3х днів. )
отзыв
Комментарии к отзыву
Прийміть наші вибачення, нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Докладемо всіх зусиль, щоб її виправити.
Будь-ласка, зверніться з вашим питанням на пошту: [email protected].
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353