Гость Отзыв написан 28 февраля, 2020 год157 просмотров
Доброго дня.В магазині фокстрот придбав моб.телефон.Дівчина консультант "налапшила"про послугу Екстра сервіс.Тобто додаткова гарантія на телефон на рік,розказала що щоб не трапилось з телефоном(побили,втопили) з цим сервісом я матиму змогу отримати заміну або компенсацію вартості телефону.ця послуга вартувала 800грн.Так сталось що телефон по гарантії був зданий в останній місяць гарантіїї.Повернули телефон з сервісу після закінчення гарантійного терміну і сказали що ремонтувати його не рентабельно....!!!!!! І прийшло повідомлення що страхова готова компенсувати 1445грн.!!!! А то нічого що заплачено за телефон було(разом з послугою Екстра сервіс було 6000)????? Дякую за увагу,нікому не раджу Фокстрот.І особистло для мене це була останнє придбання там.
Екстра сервіс (((( - Отзывы о Фокстрот
Дякую за увагу,нікому не раджу Фокстрот.І особистло для мене це була останнє придбання там.
отзыв
Комментарии к отзыву
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим извинения за доставленные Вам неудобства.
Просим направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер чека/заказа.
С уважением , Анастасия
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353