Гость Отзыв написан 21 февраля, 2020 год318 просмотров
09.02.2020р. в магазині"Фокстрот", по вул. Під Дубом в м. Львів, обрали кондиціонер, консультант Назар дав свій номер телефону, щоб ми як визначимося задзвонили до нього і він відкладе товар. 11.02.2020р. я вирішила зателефонувати, щоб відклали нам кондиціонер, і попросила щоб він дізнався про умови послуги Старт-Мастер. Цього ж дня при купівлі кондиціонера нас запевнили що в ціну 3300грн. входить повністю встановлення кондиціонера (ми спеціально уточняли чи входить в ціну штроба і стіні на що сказали, що входить). Перед оплатою нам не надали договір для ознайомлення. 19.02.2020р. вирішили активувати послугу, передзвонив майстер по встановленню кондиціонерів і сказав що штроба в суму не входить((( Сьогодні 21.02.2020р. зранку звернулася в магазин щоб повернути гроші за послугу яка мені не підходить на моє звернення консультант сказала що в них грошей немає в касі (ЖАХ), я сказала що оплачувала карткою. Після цього мені сказали задзвонити і скасувати заявку на цю послугу і чекати від пів години до 6 год. як тільки оновиться інформація то задзвонять щоб я забрала кошти (хоча я 2 рази дзвонила на гарячу лінію і мені казали що заявка відмінена в 10 год. ранку, а в магазині в базі цього не бачать). В 5 год. вечора подзвонили з магазину і сказали що можна підходити і забирати гроші. Працівники даного магазину не володіють інформацією про свої послуги і БРЕШУТЬ щиро дивлячись в очі. Більше не буду купувати в цьому магазині нічого і нікому не пораджу(((потрачено купа часу і зіпсуто настрій(((
Працівники не знають нічого про послуги які продають ((( - Отзывы о Фокстрот
11.02.2020р. я вирішила зателефонувати, щоб відклали нам кондиціонер, і попросила щоб він дізнався про умови послуги Старт-Мастер.
Цього ж дня при купівлі кондиціонера нас запевнили що в ціну 3300грн. входить повністю встановлення кондиціонера (ми спеціально уточняли чи входить в ціну штроба і стіні на що сказали, що входить). Перед оплатою нам не надали договір для ознайомлення.
19.02.2020р. вирішили активувати послугу, передзвонив майстер по встановленню кондиціонерів і сказав що штроба в суму не входить(((
Сьогодні 21.02.2020р. зранку звернулася в магазин щоб повернути гроші за послугу яка мені не підходить на моє звернення консультант сказала що в них грошей немає в касі (ЖАХ), я сказала що оплачувала карткою. Після цього мені сказали задзвонити і скасувати заявку на цю послугу і чекати від пів години до 6 год. як тільки оновиться інформація то задзвонять щоб я забрала кошти (хоча я 2 рази дзвонила на гарячу лінію і мені казали що заявка відмінена в 10 год. ранку, а в магазині в базі цього не бачать). В 5 год. вечора подзвонили з магазину і сказали що можна підходити і забирати гроші.
Працівники даного магазину не володіють інформацією про свої послуги і БРЕШУТЬ щиро дивлячись в очі.
Більше не буду купувати в цьому магазині нічого і нікому не пораджу(((потрачено купа часу і зіпсуто настрій(((
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
Інформація передана адміністрації даного магазину, щоб уникнути в подальшому подібних ситуацій.
З повагою, Вікторія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353