Гость Отзыв написан 27 декабря, 2019 год83 просмотра
Давно мріяла про новий холодильник, ось настав цей момент коли потрібно іти вмбирати, вибір зупинився на Фокстроті, все добре оплатила за бонуси взяла подарунок. Ось чекаю доставку і в цей момент коли вона приїжджає виходить водій і каже, що розвантажування в них нема, а я сама в дома, за такі гроші які я відвалила і за доставку ще маю його сама нести? Це просто нонсенс для мене це велика побутова техніка, чому нема розвантажування? Дуже не задоволена службою доставки!!!
Приносимо вибачення за доставлені Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, просимо надіслати дане звернення на адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані, номер чеку.
Я в повному шоці з служби доставки - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за доставлені Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, просимо надіслати дане звернення на адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані, номер чеку.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353