Геннадій Отзыв написан 15 ноября, 2019 год101 просмотр
Придбав в інтернет-магазині фокстрот музичний центр LG, отримав поштою, включив в розетку, він неробочий, повідомив їх протягом години після отримання. Звернувся до них- сказали, що раз включив в розетку, значить б/у, для заміни чи повернення коштів потрібен акт сервісного центру, або звертайся в сервісний центр з приводу гарантійного ремонту. Повідомив, що гарантійний талон продавцем не заповнений, відповіли- ваші проблеми, шукайте найближчий магазин фокстрот (від мене кілька сотень км, там вам може заповнять), або надсилайте поштою в Суми, там заповнять заочно. Тягнуть час, щоб не вклався в 14-денний термін повернення і заміни товару. Далі звертатись в сервісцентр (найближчий кілька сот км, який може провести ремонт (і який акта на обмін не видає, бо не уповноважений), а який уповноважений- шукай сам. Телефонував в службу підтримки LG, Фокстроту- переводять стрілки один на одного. В інтернет магазинах купував часто, але такого скотського відношення як в Фокстроті- я ще не бачив. Аферисти. Збувають неробочий товар, проблеми віщають на клієнтів. Купувати в них щось- НІКОМУ НЕ РАДЖУ.
Просьба направить данное обращение на электронный адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер чека или заказа, чтобы мы могли разобраться.
Давно ваше "інфо" інформоване, вас думка людей не цікавить, реакції ніякої. "лисець" і до вас добереться. Коментарії не видаляйте, мені неважко поновити
не обдуриш- не проживеш - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Просьба направить данное обращение на электронный адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер чека или заказа, чтобы мы могли разобраться.
С уважением, Виктория
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353