Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, ул. Васильковская, д. 2 Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю. Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу... Читать отзыв Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю. Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу лінію. Мені сказали, що розберуться і перетелефонують. Ніхто мені перетелефонував, дзвоню повторно сама, і мені говорять: так, бачимо ваше звернення, будемо його розглядати протягом 6!!! робочих днів. По вашому, це адекватна відповідь, 6 днів відповідати на питання, де замовлення? Я одразу сказала, що мене не влаштовує таке тривале очікування, що я хочу або доставку замовлення, яке мною оплачене, або повернення коштів. По доставці товару мені відповіли, що розбираються з перевізником, тобто ні термінів, ні чи буде взагалі замовлення доставлене, не повідомили, а у поверненні коштів відмовили. Таким чином, я залишилась і без товару, і без оплачених грошей, а від Єви тільки шаблонна відповідь: "Ми розбираємось і з вами зв'яжемось." Замовлення було оформлене 3.11, досі жодної конкретної відповіді я не отримала.
Марино, доброго дня! Прикро знати, що вам довелось очікувати на доставку. Для того щоб спеціалісти могли перевірити інформацію напишіть, будь ласка, в особистому повідомленні нашої спільноти Фейсбук або Інстаграм номер замовлення.
EVA магазин
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары. Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее
Як не отримати замовлення і втрати гроші
Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу... Читать отзыв Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю.
Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу лінію. Мені сказали, що розберуться і перетелефонують. Ніхто мені перетелефонував, дзвоню повторно сама, і мені говорять: так, бачимо ваше звернення, будемо його розглядати протягом 6!!! робочих днів. По вашому, це адекватна відповідь, 6 днів відповідати на питання, де замовлення? Я одразу сказала, що мене не влаштовує таке тривале очікування, що я хочу або доставку замовлення, яке мною оплачене, або повернення коштів. По доставці товару мені відповіли, що розбираються з перевізником, тобто ні термінів, ні чи буде взагалі замовлення доставлене, не повідомили, а у поверненні коштів відмовили. Таким чином, я залишилась і без товару, і без оплачених грошей, а від Єви тільки шаблонна відповідь: "Ми розбираємось і з вами зв'яжемось." Замовлення було оформлене 3.11, досі жодної конкретної відповіді я не отримала.