Відгук про EVA магазин за адресою Київ, ул. Васильковская, д. 2 Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю. Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу... Читати відгук Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю. Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу лінію. Мені сказали, що розберуться і перетелефонують. Ніхто мені перетелефонував, дзвоню повторно сама, і мені говорять: так, бачимо ваше звернення, будемо його розглядати протягом 6!!! робочих днів. По вашому, це адекватна відповідь, 6 днів відповідати на питання, де замовлення? Я одразу сказала, що мене не влаштовує таке тривале очікування, що я хочу або доставку замовлення, яке мною оплачене, або повернення коштів. По доставці товару мені відповіли, що розбираються з перевізником, тобто ні термінів, ні чи буде взагалі замовлення доставлене, не повідомили, а у поверненні коштів відмовили. Таким чином, я залишилась і без товару, і без оплачених грошей, а від Єви тільки шаблонна відповідь: "Ми розбираємось і з вами зв'яжемось." Замовлення було оформлене 3.11, досі жодної конкретної відповіді я не отримала.
Марино, доброго дня! Прикро знати, що вам довелось очікувати на доставку. Для того щоб спеціалісти могли перевірити інформацію напишіть, будь ласка, в особистому повідомленні нашої спільноти Фейсбук або Інстаграм номер замовлення.
EVA магазин
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари. Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше
Як не отримати замовлення і втрати гроші
Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу... Читати відгук Зробила замовлення на сайті Ева і оплатила картою. При оформленні було вказано, що доставка можлива протягом 5 днів. Ок, думаю, це дивно, в той час, коли інші компанії роблять доставку на наступний день, але не проблема, вже почекаю.
Статус замовлення на сайті - направлено в магазин. Коли цей статус не змінювався протягом 4х днів, я звернулася сама на гарячу лінію. Мені сказали, що розберуться і перетелефонують. Ніхто мені перетелефонував, дзвоню повторно сама, і мені говорять: так, бачимо ваше звернення, будемо його розглядати протягом 6!!! робочих днів. По вашому, це адекватна відповідь, 6 днів відповідати на питання, де замовлення? Я одразу сказала, що мене не влаштовує таке тривале очікування, що я хочу або доставку замовлення, яке мною оплачене, або повернення коштів. По доставці товару мені відповіли, що розбираються з перевізником, тобто ні термінів, ні чи буде взагалі замовлення доставлене, не повідомили, а у поверненні коштів відмовили. Таким чином, я залишилась і без товару, і без оплачених грошей, а від Єви тільки шаблонна відповідь: "Ми розбираємось і з вами зв'яжемось." Замовлення було оформлене 3.11, досі жодної конкретної відповіді я не отримала.