EVA магазин отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы покупателей
EVA магазин
1.5 5
337 отзывов / 332012 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Заставляют работать до 20.00,при графике 19.00

Mommy Mommy 2 сентября, 2025 год
Управляющая заставляет оставаться до 20.00, когда магазин официально работает до 19.00
И такое происходит не одну неделю подряд
Обед раз в день 20 минут, а сама управляющая каждые 20 минут курить бегает и по телефону говорит, кофе пьёт, Ева 239 Славянск
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 3 сентября, 2025 год
Доброго дня! Шкода, що у вас залишилися такі враження про роботу в нашій компанії. Ми прагнемо будувати відносини на взаємоповазі та відкритому діалозі. Якщо у вас виникли питання чи непорозуміння щодо роботи, рекомендуємо звернутися до вашого СВ для отримання детального зворотного зв’язку.
Ми цінуємо кожного співробітника та намагаємося створювати комфортні умови для роботи. Сподіваємося, що ви зможете обговорити всі моменти та, можливо, зміните свою думку на краще.

Замовлення №054157392

Vadim Vadim 17 августа, 2025 год
Під час оформлення замовлення помилився з адресою доставки (замовив до точки видачі в інше місто), того же дня написав електронне звернення №SR03437709 про зміну способу доставки на поштомат (вже було не робочий час для гарячої лінії).
Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки... Читать отзыв
Під час оформлення замовлення помилився з адресою доставки (замовив до точки видачі в інше місто), того же дня написав електронне звернення №SR03437709 про зміну способу доставки на поштомат (вже було не робочий час для гарячої лінії).
Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки (заміте замовлення ще не відправлено було!!!), тому змінити доставку вже не має можливості, якщо хочете відмініть замовлення. Аналогічну відповідь отримав в на електронне звернення.
Відношення до клієнтів погане, сервіс не який, - оператор гарячої лінії даже не захотів спробувати вирішити питання, а на прибуток магазину йому все рівно (вирішити питання з доставкою не захотів при тому, що замовлення ще не відправлено, а скасувати замовлення будь-ласка).
Онлайн замовлення в магазинах EVA не рекомендую, тому якщо зробите помилку із замовленням представники магазину Вам не допоможуть.
Достоинства:
  1. Для мене немає
Недостатки:
  1. Поганий сервіс, клієнтів не цінують
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 17 августа, 2025 год
Доброго вечора!
Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення.

Дійсно, після того, як замовлення отримує статус «зібрано», внести будь-які зміни до способу або адреси доставки вже неможливо. Оскільки доставка здійснюється до точки видачі EVA, переадресація також недоступна.

У подібних випадках ми рекомендуємо скасувати замовлення та оформити нове з правильними даними доставки.

Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося, що ваші наступні покупки в EVA будуть лише приємними.

Не публікують негативні відгуки, присилають товар що не відповідає фото

Виктория Виктория 5 августа, 2025 год
Та ситуація коли нічого від них не хочеш, а тобі не дають спокою. Прислали товар (дзеркало) іншого кольору ніж в карточці. Я не просила заміняти, просто хотіла написати відгук та повідомити покупцям що в них теж може трапитись така халепа. Після покупки викинула коробку та зняла наклейку зі штрих кодом, як кажуть нічого не підозрюючи. Після спроби написати відгук на... Читать отзыв Та ситуація коли нічого від них не хочеш, а тобі не дають спокою. Прислали товар (дзеркало) іншого кольору ніж в карточці. Я не просила заміняти, просто хотіла написати відгук та повідомити покупцям що в них теж може трапитись така халепа. Після покупки викинула коробку та зняла наклейку зі штрих кодом, як кажуть нічого не підозрюючи. Після спроби написати відгук на сайті Ева стали закидати мене листами та ще й надзвонювали невідомо що від мене хотіли, хоча я нічого не просила, ще й мені поставили в провину що я не надала штрих код і фото коробки. Відвантаження на складі не контролюється, відправляють що хочуть і ще роблять покупця винним. Хочете написати відгук на їхньому сайті про товар, якщо щось не так? А спробуйте. Модератор вам не дозволить. Тому що не дозволяється ніяка критика роботи магазину чи служби підтримки. Щось напишете що може "зачепити честь, гідність, ділову репутацію" магазину - і не мрійте що це хтось побачить. Прислали товар не того кольору? Без фото відгук теж не опублікують. Змусили мене писати сюди, сподіваюсь хтось кілька разів подумає перш ніж там щось купувати. Все буде добре до першої проблеми, магазин не цікавить лояльність та довіра клієнта.
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. високі ціни, навіть акційні ціни значно вище ніж в інших магазинах, неадекватні менеджери підтримки, "хитрі" правила розміщення відгуків, коли не можна написати правду про роботу магазину, не можна писати "оціночні судження"
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 6 августа, 2025 год
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від отримання замовлення.
Для детальної перевірки ситуації просимо написати нам у будь-яку зручну соціальну мережу та вказати номер замовлення.

Перейшовши за цим посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ — ви зможете ознайомитися з усіма доступними каналами комунікації та обрати найзручніший для себе.

Чекаємо на ваше повідомлення!

Безвідповідальне ставлення до клієнта

Наталья Наталья 30 июля, 2025 год
Давно роблю покупки в Єва, витрачаю досить пристойні суму і мені дуже неприємно як тут відносяться до клієнта. Мені не нарахувались бонуси за покупки, пройшло більше тижня і ніякої відповіді від Єви, лише відповіді непрофесійних консультантів на гарячій лінії, пройшло 6 робочих днів як я залишила запит. Де мої бонуси за покупку??? Майте на увазі якщо у вас зламається масажер,... Читать отзыв Давно роблю покупки в Єва, витрачаю досить пристойні суму і мені дуже неприємно як тут відносяться до клієнта. Мені не нарахувались бонуси за покупки, пройшло більше тижня і ніякої відповіді від Єви, лише відповіді непрофесійних консультантів на гарячій лінії, пройшло 6 робочих днів як я залишила запит. Де мої бонуси за покупку??? Майте на увазі якщо у вас зламається масажер, куплений в Єві будете довго чекати на дзвінок щоб просто підійти і обміняти його в магазині. Чекаю на бонуси і на відповідь від Єви!!!! ЕДУАРД дуже неприємний консультант, який сказав насміхаючись, що вам дуже пощастить якщо вам нарахуюь бонуси на 6 робочий день, так і не нарахували...
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 31 июля, 2025 год
Пані Наталіє, нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від обслуговування.
Приносимо вибачення за ситуацію з ненарахуванням бонусів, а також за те, що вам довелося чекати на відповідь довше, ніж очікували. Також шкодуємо, що товар виявився несправним — це дійсно неприємно, і ми розуміємо ваше розчарування.

Для того, щоб прискорити розгляд вашого запиту та перевірити якість обслуговування оператором, просимо написати нам у приватні повідомлення в будь-якій з наших офіційних соцмереж номер телефону, з якого ви зверталися на гарячу лінію.

Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якомога швидше.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок і вибачаємося за завдані незручності.

Відгук за магазин

Гурова Ірина Гурова Ірина 19 июня, 2025 год
Після останнього візиту чесно немає бажання більше ходити в єву.Навчіть хорошим манерам касирів та продавців консультантів.Я була дуже розчарована поведінкою касира,я не додому до неї прийшла,прийшла купити товар,А додому пішла з зіпсованим настроєм,груба та невихована касир дівчина.
Достоинства:
  1. Магазин непоганий,вибір товару великий.Онлайн працюють швидко та добре.
Недостатки:
  1. Продавці поводять себе так ніби прийшов до них додому.Грубі.Раніше були гарні і доброзичливі дівчата,цих я незнаю звідки взяли.Магазин міста Березань.Спитати нічого не можна,поводить себе ніби вона директор.Останній візит склав погане враження на персонал який працював на зміні 11 червня 2025 року.Такого відношення я давно і ніде не бачила як в...
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 19 июня, 2025 год
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви отримали негативні враження.

Для детальної перевірки просимо вказати орієнтовний час, коли сталася ситуація, та надати більше деталей. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший.
Очікуємо на повідомлення.

Щодо рівних можливостей для споживачів

Катерина Катерина 13 мая, 2025 год
На жаль, у нашому містечку це єдиний біль-менш пристойний магазин косметики. А але нові правила: не надання чеку і списаня бонусів через якійсь QR-код, на мою думку, обмежують права придбати товар споживачів, які з різних причин (старий телефон і відсутність змоги купити новий; негативний досвід доступу чужих людей (продавців) до телефону (скачування інформації); небажання завантажувати зайві застосунки;обережність щодо використання проросійських... Читать отзыв На жаль, у нашому містечку це єдиний біль-менш пристойний магазин косметики. А але нові правила: не надання чеку і списаня бонусів через якійсь QR-код, на мою думку, обмежують права придбати товар споживачів, які з різних причин (старий телефон і відсутність змоги купити новий; негативний досвід доступу чужих людей (продавців) до телефону (скачування інформації); небажання завантажувати зайві застосунки;обережність щодо використання проросійських застосунків -Telegram тощо ). Збирать порадитись з юристами щодо цього питання.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 14 мая, 2025 год
Доброго дня!

Наразі списання бонусів Програми Лояльності можливе кількома зручними способами:
– за допомогою пластикової картки Програми Лояльності;
– через мобільний додаток EVA (QR-код);
– у Viber або Telegram-боті;
– через SMS або дзвінок на ваш номер телефону.

Однак, дійсно, на даний момент спостерігаються тимчасові складнощі зі сторони мобільного оператора, що можуть впливати на отримання дзвінків або SMS для ідентифікації. У таких випадках рекомендуємо скористатися QR-кодом у додатку EVA — це швидко та зручно.

Щодо електронних чеків — це повноцінна заміна паперовим чекам. Електронний фіскальний чек зберігає всю інформацію про покупку і має таку ж юридичну силу для обміну або повернення товару. У магазинах EVA діють дві каси: одна — з електронними, інша — з паперовими чеками. Ви завжди можете обрати зручний для вас формат.

Укр магазин, де дурять

Володимир Володимир 15 апреля, 2025 год
Вони ховають промокоди, їх не видно в додатку, а під товарами вони з’являються лише, якщо заходити в браузері не телефоні, зокрема це на iOS. Дуже по-крисячому. А тех підтримка «така потужна», що нічого не може додати. На нотіно і мейкапі техпідтримка може додавати промокоди до замовлення, але ж не в єві - магазині парфумерної палі)
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 15 апреля, 2025 год
Доброго дня!
Хочемо уточнити: у мобільному додатку EVA.UA відсутній розділ із промокодами, однак є вкладка з купонами, які доступні для кожного користувача. Вони відображаються як на iOS, так і на Android.
Усі клієнти мають доступ до промокодів і можуть вільно ними скористатися.

Що стосується товарів — EVA.UA реалізує виключно оригінальну продукцію, співпрацюючи лише з офіційними постачальниками та дистриб’юторами. Ми цінуємо довіру клієнтів і завжди дбаємо про якість сервісу.

Якщо у вас є додаткові питання - ви завжди можете звернутися до нас у соцмережах.

Знижка з нахрюком

Ann Ann 19 марта, 2025 год
Єва це той магазин де вам треба тричі перевірити знижки на вітрині та на сайті, витратити купу часу щоб вас не кинули на гроші. Шановні, сьогодні придбала парфуми за ціною 2129₴ у магазині, коли на сайті за той самий об'єм ви берете 1575₴ (можливо для когось це не гроші, але я дивлюсь на світ тверезо, це як мінімум ще один... Читать отзыв Єва це той магазин де вам треба тричі перевірити знижки на вітрині та на сайті, витратити купу часу щоб вас не кинули на гроші. Шановні, сьогодні придбала парфуми за ціною 2129₴ у магазині, коли на сайті за той самий об'єм ви берете 1575₴ (можливо для когось це не гроші, але я дивлюсь на світ тверезо, це як мінімум ще один косметичний засіб).
Я у Єві постійний покупець, але тепер бажання відпало, бо в мене немає часу на те щоб контролювати, а чи не най***ють мене знов. І це я ще не полізла на сайт основного представника в Україні, яка мінімальна ціна парфумів має бути.
Достоинства:
  1. Рік назад був хороший персонал, зараз повсюди мало досвідчені фахівці.
Недостатки:
  1. Продавці най***ють покупців бо тому що керівництво не справляється з розробкою стратегії розвитку компанії. Плани планами, але люди без досвіду вихлопу вам не дадуть. 0 поваги до постійних покупців.
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 20 марта, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за ваше звернення! Початкові ціни по всій мережі EVA однакові, проте акції можуть бути як загальними для всієї мережі, так і спеціальними – окремо для онлайн або офлайн-покупок.
Дійсно, на EVA.UA ціни можуть бути нижчими, оскільки онлайн-магазин не має таких витрат, як стаціонарні магазини. Саме тому ми можемо запропонувати вигідніші умови для онлайн-покупок.
Ви завжди можете обирати найзручніший для вас варіант! Гарного дня та приємних покупок!😊

Обман покупателей прямо в магазине

podbordl podbordl 14 марта, 2025 год
Сегодня зашла в Eva (Ворзель, ул, Курортная, 64) покупать кондиционер для стирки. Раскручива, понюхать, из каждой бутылки ОТЛИТО грам по 150, из одной бутылки в 700 мл отлито где-то 200 мл, настолько очевидно этот развод и свинство, особенно когда при покупке предыдущей, было налито под горлышко, в Немешаево тоже нет такого очевидного позора. Это не просто неприятно, это уже... Читать отзыв Сегодня зашла в Eva (Ворзель, ул, Курортная, 64) покупать кондиционер для стирки. Раскручива, понюхать, из каждой бутылки ОТЛИТО грам по 150, из одной бутылки в 700 мл отлито где-то 200 мл, настолько очевидно этот развод и свинство, особенно когда при покупке предыдущей, было налито под горлышко, в Немешаево тоже нет такого очевидного позора. Это не просто неприятно, это уже жлобство какое-то. Сделала замечание продавцам, попросила разобраться, никого не обвиняла, но консультант отреагировала агрессивно. Вариантов где искать корни проблемы не много. Или сам магазин или склад, опять же вопрос к консультантам, если склад, почему принимают такой товар. Люди это покупают, это треш.
Достоинства:
  1. Хороший ассортимент интернет магазина
Недостатки:
  1. Свински обманывают покупателей
2 согласны
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 17 марта, 2025 год
Шановний клієнте, вітаємо!
У наших магазинах ведеться відеоспостереження, тому будь-які зловмисні дії з боку персоналу виключені.
Щодо наповненості: обсяг ємності, в якій знаходиться рідина, часто більший за фактичний заявлений об'єм. Це може створювати візуальне враження неповного заповнення. Також на сприйняття може впливати форма пляшки – її висота та ширина.
Зі свого боку ми перевірили інформацію та підтверджуємо, що обсяг рідини у всіх пляшках у магазині відповідає нормі та не має відхилень.

Дякуємо за ваше звернення!

Платна доставка

Ukraine Ukraine 5 марта, 2025 год
Дуже прикро, що в стаціонарних магазинах немає багатьох товарів, які є на сайті. Доставка платна. Хочете безкоштовну? Нагребіть на 500 грн. А мені не треба товару на 500 грн. Мені був потрібен за 250 грн. Замовила на Мейкап, там безкоштовна доставка кур'єром за адресою. Значно вигідніше.
Тим паче в стаціонарних магазинах взагалі вибір "бідний". Стандартний масмаркет і все.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 5 марта, 2025 год
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже прикро, що вам було незручно оформити замовлення. Ми постійно працюємо над розширенням асортименту в стаціонарних магазинах, але через певні логістичні особливості не всі товари можуть бути доступні офлайн.
Щодо доставки: ми намагаємось зробити її максимально вигідною, тому пропонуємо безкоштовну доставку для замовлень від 500 грн, а Кур’єр EVA доставить замовлення на суму від 399 грн.
Ми цінуємо вашу думку та обов’язково передамо ваш відгук відповідному відділу, щоб покращити наш сервіс. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!
Показать 1 ответ

невідповідність якості товару.

Тетяна Партика Тетяна Партика 17 февраля, 2025 год
Багато років користуюся послугами магазину Єва, але тепер я не їх покупець і нікому не буду рекомендувати його. Перед новим роком я купила в магазині свої улюблені парфуми Чорний Онікс. Два дні тому я вирішила почати ними користуватися. Я отримала ШОК. Вони були іншого кольору рожевого замість насиченого жовтого і ця рідина не має ніякого запаху.... Читать отзыв Багато років користуюся послугами магазину Єва, але тепер я не їх покупець і нікому не буду рекомендувати його. Перед новим роком я купила в магазині свої улюблені парфуми Чорний Онікс. Два дні тому я вирішила почати ними користуватися. Я отримала ШОК. Вони були іншого кольору рожевого замість насиченого жовтого і ця рідина не має ніякого запаху. Просто кольорова водичка. Перед покупкою я використала пробник і впевнилася в якості товару. Зараз доказати , що я купила у них ці парфуми немаю можливості , чек
і упаковку викинула. Пишу щоб застерегти інших від такої покупки і дати пораду обходити цей магазин стороною, особливо при дорогих покупках.
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. невідповідність товару
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 19 февраля, 2025 год
Доброго дня! Тетяно, ми реалізуємо виключно якісну продукцію та не зацікавлені у продажі сумнівних товарів.
Напишіть нам в соцмережах та надайте номер вашої карти лояльності, суму покупки та фото/відео товару. Ми самостійно знайдемо ваш чек. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Без належного пакування

Христя Звіринська Христя Звіринська 26 января, 2025 год
Отримала онлайн замовлення, крем прийшов відкритий з роздертою коробкою та без плівки. Туш також без захисної плівки. Дуже розчарована таким неякісним обслуговуванням.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 27 января, 2025 год
Доброго дня! Христино, ми ретельно стежимо за зберіганням товарів на складі, тож продаж зіпсованого товару виключений. Всі замовлення пакуються та відправляються в належному вигляді. Для детальної перевірки просимо вас написати нам в соцмережах номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!

Прислали скраб MEDIK8, который ужасно пахнет. Оригинального запаха такого не должно быть!!!!!

Елена Елена 16 января, 2025 год
Заказывала большой онлайн заказ на 17000, в который положили скраб Medik8 неясного качества и ужасного запаха, будто бы он стух, пропал. На что в поддержке мне сказали, что ЭТО НОРМАЛЬНЫЙзапах. Но им пользоваться невозможно. Очень воняет. Как можно было такое положить, потому что изначально воняла сама коробка еще. На официальном сайте Medik8 мне ответили, что никаких посторонних ярко выраженных запахов... Читать отзыв Заказывала большой онлайн заказ на 17000, в который положили скраб Medik8 неясного качества и ужасного запаха, будто бы он стух, пропал. На что в поддержке мне сказали, что ЭТО НОРМАЛЬНЫЙзапах. Но им пользоваться невозможно. Очень воняет. Как можно было такое положить, потому что изначально воняла сама коробка еще. На официальном сайте Medik8 мне ответили, что никаких посторонних ярко выраженных запахов в скрабе быть не должно, особенно будто бы что-то пропало.
Часто делала большие заказы в Еве. Но этот заказ с отказом замены был последний.
Недостатки:
  1. Кладут в онлайн заказ пропавший товар
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 17 января, 2025 год
Доброго дня! Олено, ми ретельно стежимо за зберіганням товарів на складі, тож продаж зіпсованого товару виключений. Для детальної перевірки просимо вас написати нам в соцмережах номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!

ЖАХЛИВИЙ КОНСУЛЬТАНТ

Роксолана Роксолана 10 января, 2025 год
чесно кажучи я не очівкувала від такого популярного магазині таке... сьогодні була у Львові тц вікторія гарденс зайшла в єву перше все було добре я вибирали певні продукти і все подобалось та проблема не в продуктам ,а консультанах просто жахливо гірших консультантів ніколи не бачила одним словом хамлять завертають очі і не допомагають тобто не правильно виконують свою роботу
Недостатки:
  1. Жахливі консультанти
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 14 января, 2025 год
Дякуємо, що звернулись до нас та за надану інформацію. Нам дуже шкода, що візит до нашого магазину залишив по собі неприємні емоції. Прийміть, будь ласка, наші вибачення.
Персоналу магазину буде зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв споживачам уваги, турботи та створення комфорту для клієнтів. Маємо надію, що подія не змінить вашого ставлення до наших магазинів і ви будете з радістю здійснювати у нас покупки у майбутньому!

Як легко втрачають ділових партнерів

Alex Alex 25 декабря, 2024 год
Декілька років вряд здійснювали закупівлі в мережі для формування подарунків та бізнес презентів на чималі суми - косметика та парфумерія від 3000 грн. Через відсутність належного налаштування термінальної мережі в точці видачі не вдалося скористатися бізнес пропозицією від ПриватБанк з повернення 10 відсотків від сум замовлення до різдвяних замовлень. Ціна вирішення питання - нульова, скасування замовлення з оплатою через термінал... Читать отзыв Декілька років вряд здійснювали закупівлі в мережі для формування подарунків та бізнес презентів на чималі суми - косметика та парфумерія від 3000 грн. Через відсутність належного налаштування термінальної мережі в точці видачі не вдалося скористатися бізнес пропозицією від ПриватБанк з повернення 10 відсотків від сум замовлення до різдвяних замовлень. Ціна вирішення питання - нульова, скасування замовлення з оплатою через термінал і повторення його через інтернет оплату - однак понад 8 діб розгляду звернення - результати - відсутні. Як наслідок - анулювання всіх замовлень до новорічних свят, розірвання ділових стосунків, анулювання договору співпраці, переформатування на іншого постачальника/бізнес партнера.
Я думаю що ЕВА не збанкрутує через нашу відсутність серед своїх клієнтів.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 27 декабря, 2024 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості ознайомитись з ситуацією, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

пробники туалетной воды наполовину пустые, со следами использования

VIP Customer VIP Customer 5 декабря, 2024 год
Заказал несколько пробников туалетной воды -130 -200 грн. каждый. часть пробников оказались наполовину пустые, со следами использования. В пробнике 1,5 ml - 05 ml и т.д. Сбросил им фото таких же семплов от других продавцов, в которых намного больше содержимого, но они тупо проигнорили.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 6 декабря, 2024 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

не рекомендую

Елена Елена 21 ноября, 2024 год
вітаю! працювала в компанії більше року,звільнилася у звʼязку з переїздом,залишились дуже приємні спогади про работу,про колег,завжди згадувала з посмішкою і давала тільки позитивні відгуки про роботу.Через два роки повернулась в команду,але пійшла через місяць не зрозумівши що це взагалі було. Обов’язків додали але налаштувати правильне виконання не додали)
Дуже багато змін,дуже багато лишньої роботи. Я працювала в магазині в... Читать отзыв
вітаю! працювала в компанії більше року,звільнилася у звʼязку з переїздом,залишились дуже приємні спогади про работу,про колег,завжди згадувала з посмішкою і давала тільки позитивні відгуки про роботу.Через два роки повернулась в команду,але пійшла через місяць не зрозумівши що це взагалі було. Обов’язків додали але налаштувати правильне виконання не додали)
Дуже багато змін,дуже багато лишньої роботи. Я працювала в магазині в трц,постійні повітряні тривоги,мала виручка-нема годин,нема годин-працює атз і пк,ви пробували працювати з одним пк?коли в нього підсорт на 5-6 сторінок,каса,консультація,викладка товару,а у атз переоцинка на 20 аркушів,його дьоргають на касу,тому що черга більше 4х людей це погано,доречі,не виставити переоцінку до 14ї години це теж погано,а ще ти повинен консультувати людей в цей час і я не кажу про інші робочі обовʼязки.Обіди окрема тема,атз якщо виходять в магазин або в вбиральню (нагадаю,ева в трц і до туалета ще треба дійти) потрібно розуміти,що в будь-який момент тобі подзвонять і побіжишь видавати інтернет замовлення тому що тільки атз відповідальний за тв. Треба бути 24/7 на звʼязку,навіть вночі,тому що може відпасти цінникотримач,спрацює сигналізація і поїдеш перезакривати магазин.Акції заходять після 17ї години,зранку вже всі акції всім потрібно знати,кожні 2-3 дні змінюють десь 4-6 акцій,ще є акції які заходять на весь промо період (4 неділі),а ще всі повинні знати план ТО,КГ,ТВ на місяць і на день (навіщо це знати? можно подивитися в любий момент в системі) акції потрібно знати щоб зорієнтувати клиєнта,я згодна,але ніхто не помре якщо пк не буде знати всіх подробиць якоїсь акції на труси і подивиться в телефон щоб уточнити інформацію. Ці скріпи на касі тупо ад,люди злі на тебе,дівчина прийшла швиденько купити прокладки і побігти по своїх справах,а ти повинна 5хв розказувати про збіри які проводить єва,за масочки по акції та обов’язково запропонувати пакет навіть якщо ти бачиш шо людині він не потрібен,тому що позаду неї може стояти тп з диктофоном и тобі прилетить по шапці,по шапці,доречі,прилітає за все. Це десь 5% від моїх думок з приводу роботи в єві. Меня дуже шкода приймати те,що компанія пробила дно з приводу ставлення до співробітників,я дуже любила роботу в єві,я готова була працювати там кожен день,це була робота на результат,для душі,а зараз це просто кошмар. Нажаль,зараз не рекомендую роботу в цій компанії,якщо ви цінуєте свій час,хочете зберегти нерви то пошукайте щось інше,великих коштів ви тут не отримаєте і задоволення також. Керівництво так і буде бачити велику тікучку співробітників якщо не зміниться підхід до них.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 22 ноября, 2024 год
Доброго дня! Пані Олено, ваші зауваження звучать досить серйозно, але не відповідають дійсності. Наша компанія працює за моделлю сервісу та першочергово піклується про своїх співробітників, створюючи комфортні умови для праці. Нам дуже сумно, що ви маєте таку думку та залишили по собі такі враження. Ми готові до діалогу, тож просимо вас звернутись до керуючої або СВ та проаналізувати робочі моменти. Маємо надію на комунікацію. Показать 2 ответа

ще один негативний відгук

Іванка Іванка 24 октября, 2024 год
ще один негативний відгук про Єву в м.Бар. відвідала магазин за 10 хвилин до закриття та хотіла скористатись допомогою консультанта щоб було швидше, на що мені було відмовлено. запитала чи є товар в наявності, консультантка запитала іншу консультантку, а інша консультантка потужно проігнорувала бо була зайнята своєю ❗️дитиною❗️в комірчині. до того як вони потужно заховались в комору дитина ходила та... Читать отзыв ще один негативний відгук про Єву в м.Бар. відвідала магазин за 10 хвилин до закриття та хотіла скористатись допомогою консультанта щоб було швидше, на що мені було відмовлено. запитала чи є товар в наявності, консультантка запитала іншу консультантку, а інша консультантка потужно проігнорувала бо була зайнята своєю ❗️дитиною❗️в комірчині. до того як вони потужно заховались в комору дитина ходила та розказувала що «магазин зараз зачиняється». до речі, дитина вже третій вечір бігає по магазину, мабуть, садок закривається, а її з собою на роботу беруть. відчуття наче потрапила в дитячий садок, а не в магазин. зі своїм запитом я розібралась сама тільки не зрозуміла навіщо аж 2 консультанта в магазині. щоб приводити своїх дітваків на роботу та давати бігати по залу? я розумію, що можливо був поганий день чи щось подібне, але поки графік роботи до 20:00, поки двері магазину відчинені працівники мають належно обслуговувати покупців, але ні, тут лише невігласи та невігластво от і все.
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 25 октября, 2024 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час вашого візиту. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Не дійсні акціїї

Танечка Кравченко Танечка Кравченко 13 октября, 2024 год
Акція! Купуй будь-які засоби жіночої гігієни Lingery на суму від 149 грн та отримуй подарунок*!
Но! Подарунка немає в наявності, цікаво чи він був колись взагалі? Вже не перший раз попадаюсь на це, а подарунків немає
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 16 октября, 2024 год
Доброго ранку! ​​​​​​​Про обмежену кількість подарункового фонду компанія завжди інформує в рекламних матеріалах та зазначає в офіційних правилах. Скоріш за все в магазині, де було придбано товар, вже закінчились подарунки на час вашого візиту, тому вам його й не запропонували. Ми завжди радимо уточнювати наявність подарункового фонду у працівників магазину до оплати на касі.

Сумніви у оригінальності товару

Ірина Ірина 5 октября, 2024 год
Замовила парфуми Tiffany and CO тестер.Вже вдома при детальному огляді звернула увагу на те, що під наклейкою на дні флакону є повітряна бульбашка. Я провела двічі пальцем по наліпці і батч-код просто стерся без сліду! У оригінальності товару маю сумніви, бо на жодному моєму парфумі такого не було, перевірила 18 штук.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 7 октября, 2024 год
Ірино, доброго ранку! В нашій мережі представлені лише оригінальні товари від офіційних представників брендів в Україні. Мережа Лінії магазинів ЕVA давно заслужила хорошу репутацію, яку ми дуже цінуємо. Ми постійно вдосконалюємось для вас, тому реалізація неякісної продукції для нас завжди була, є і буде забороненою. Для того, щоб ми мали змогу перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер замовлення, а також надайте фото та відео товару. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення! Показать 2 ответа

Агресивний касир Спаська 5, Київ

Eva Vernyhor Eva Vernyhor 6 сентября, 2024 год
 Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, вул. Спаська, 5 Вказую чек щоб можна було ідентифікувати по камері працівника
Чек N 1248885 від 06.09.2024 час 20:25
Каса самообслуговування.
Виник конфлікт з дівчиною яка сиділа на касі спиною до залу, дівчина років 20+ в окулярах (на стилі).
Склалося враження що я спілкувалася з агресивною, нездатною до спілкування особою яка не вміє себе поводити з людьми.
На питання чому ціна на ціннику... Читать отзыв
Вказую чек щоб можна було ідентифікувати по камері працівника
Чек N 1248885 від 06.09.2024 час 20:25
Каса самообслуговування.

Виник конфлікт з дівчиною яка сиділа на касі спиною до залу, дівчина років 20+ в окулярах (на стилі).
Склалося враження що я спілкувалася з агресивною, нездатною до спілкування особою яка не вміє себе поводити з людьми.

На питання чому ціна на ціннику відрізняється від тієї яка пробивається. Відповідь "ми міняємо ціни", в агресивній формі, "що вам не подобається, ми не встигаємо". (питання а хіба спочатку не зал, потім програма)

З моїх слів, що "незнамо де правда, чи дійсноце так".
Дівчина розпочала демонстративний конфлікт, з тиканням мені грошей демонструючи, що ось на тобі різницю, супроводжуючи все це якимсь не зрозумілим текстом з підвищенням тону (набір агресивних слів). Вибачте але гроші в неї брати не сильно було бажання.

Я викликала адміністратора, коли підійшла адмін. Данна особа в окулярах, що встроїла конфлікт, розпочала брудну лайку з виясненням хто прав, переходячи майже в гучний писк, з купою слів, вискочивши з-за каси.
Адмін намагалася її поставити на місце, залагодити цей конфлікт але данна особа розпочала огризатися далі, навіть коли адмін вибачилась за її поведінку дівчина продовжувала нести якийсь свій не зрозумілий бруд і лаятись.
Намагаючись щось з себе поставити.

Адмін гарна людина, яка добре виконує свою роботу і часто допомагає, всіма силами намагалася не дати конфлікту вийти за межі, і тут адміну великий респект, але дівчина касир певно в явному неадекваті.
Мені шкода що магазин набирає на роботу на касу, чи в зал таких агресивних касирів.

Також була свідком агресії цієїж особи в окулярах декілька днів назад.
Коли консультант жінка білявим волоссям, підійшла попросила допомоги з цінами. Данна особа в окулярах була сильно занята розмовою з іншою такоюж в окулярах і по віку, (вдвох стояли щось обговорювали на касі біля вікна) дана особа в окулярах відповіла консультанту в такій же агресивній формі, з виразом на обличчі (що тобі треба, ми зайняті, ходиш тут).
У консультанта був повний зал, я знаю цю жінку консультанта і як добре і швидко вона допомагає підібрати потрібне.
І це недо-нещасья в окулярах стояло і хамило їй. (Багіню сторячи з себе)

Тож можливо цій агресивній особі в окулярах (на стилі) дійсно не місце в команді магазину ЄВА.
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 9 сентября, 2024 год
Доброго ранку! Персоналу магазину зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв споживачам уваги, турботи та створення комфорту для клієнтів. Маємо надію, що ви будете з радістю здійснювати у нас покупки у майбутньому.

Як обманюють з пробниками

Ольга Ольга 13 августа, 2024 год
Замовила 8 пробників. В магазині перевірила , ніби все те, а дома вже побачила , що один зовсім не такий , як на фото на сайті і захотіла його повернути. У поверненні відмовили , ссилаючись на закон і на те, що потрібно було уважніше перевіряти при отриманні. А уважніше збирати замовлення не потрібно?А продавати пробники, на яких написано " не... Читать отзыв Замовила 8 пробників. В магазині перевірила , ніби все те, а дома вже побачила , що один зовсім не такий , як на фото на сайті і захотіла його повернути. У поверненні відмовили , ссилаючись на закон і на те, що потрібно було уважніше перевіряти при отриманні. А уважніше збирати замовлення не потрібно?А продавати пробники, на яких написано " не для продажу " потрібно? Більше купувати не буду. Ну у Єві так точно EVA магазин - Як обманюють з пробниками EVA магазин - Як обманюють з пробниками EVA магазин - Як обманюють з пробниками
Достоинства:
  1. Раніше проблем з Євою не було і з радістю ходила в цей магазин та робила замовлення в інтернеті
Недостатки:
  1. Через цих 100 гривень більше купувати в Єві нічого не буду. Дуже не приємно, що через неуважність їх співробітників , не пішли назустріч і втратили покупця
1 не согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 14 августа, 2024 год
Доброго дня! Ольго, ваше звернення знаходиться в роботі. Термін обробки звернень складає 6 робочих діб. Зі свого боку подамо запит на прискорення.
Як тільки буде відповідь від спеціаліста, до вас повернуться зі зворотним зв'язком. Прохання очікувати на повідомлення.
Показать 1 ответ

Недостаточно часов

Анастасия Мордвинова Анастасия Мордвинова 1 августа, 2024 год
Работаю в Еве больше 5 лет, до недавнего времени всё устраивало. Но теперь на магазин дают очень мало часов, я должна стоять за кассой (хотя я приёмщик), делать подсорт и всё это меньше ставки. Потом вы удивляетесь почему нехватка персонала. И почему я должна получать меньше ставки из-за того что вы сократили часы до невозможности.
Достоинства:
  1. Хорошая управляющая, хороший коллектив
Недостатки:
  1. Зарплата меньше ставки
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 2 августа, 2024 год
Добридень! Шановна колего, прохання з даним запитом звертатись до вашої керуючої та супервайзера. Маємо надію на розуміння.

Замовлення онлайн у Єва із доставкою кур'єром

Замовляла товар у Єва через онлайн магазин із доставкою до дверей.
Можу сказати, що не задоволена сервісом
На сайті впродовж декілька днів пише очікуйте вашу доставку без жодної дати, коли її чекати - не зрозуміло.
Проте це була найменша проблема як вияволося, служба доставки чи Єва вказали не вірну адресу куди має замовлення поїхати.
УВАГА я вказали вулицю Котика... Читать отзыв
Замовляла товар у Єва через онлайн магазин із доставкою до дверей.
Можу сказати, що не задоволена сервісом
На сайті впродовж декілька днів пише очікуйте вашу доставку без жодної дати, коли її чекати - не зрозуміло.
Проте це була найменша проблема як вияволося, служба доставки чи Єва вказали не вірну адресу куди має замовлення поїхати.
УВАГА я вказали вулицю Котика 4 цьому підтвердження є і у замовленні і у додатку EVA магазин - Замовлення онлайн у Єва із доставкою кур\'єром EVA магазин - Замовлення онлайн у Єва із доставкою кур\'єром , вони відвезли на Котка і пробували мене зробити винною, як оператори Єви та і операторпи нової пошти, вказуючи що це моя провина що їхній кур'єр не уважно подивився куди впривозити доставку, це ще на два дні затримало отримання.
Спершу переадресацію хотіли скинути на мою помилку і треба було б доплачувати додаткові кошти, проте я наполягла на тому що це не моя провина, адреса вказана вірно і вона є у додатку і навіть коли переходити за нею все окей.
Також оператор Єви мені телефонував/ла щоб ще раз наголосити що це я мала ввести адресу Богдана Котика4 а не Котика 4, адже те що достатвка поїхала на зовсім іншу вулицю їх не хвилювало.
Отже, впродовж трьох днів мені телевфонували і намагалися зробити мене винною у ситуації де мали б визнати свою провину та вибачитися, залишився дуже неприємний осадок.
Я замовляла вперше бо мені сподобалася можливість доставки на дім, обравши замість розетки чи мейкапу ваш сайт, проте ця ситуація відбила у мене бажання до вас повертатися. На що ваш констультатн мені просто відповів - "гаразд наступного разу введіть вул.Богдана Котика 4"
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 26 июня, 2024 год
Доброго дня! Катерино, нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей та ми щиро перепрошуємо за це. Для того, щоб ми мали змогу перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте номер вашого замовлення. Чекаємо на повідомлення!

Туалетная вода Элизабет Арден Green Tee

Вікторія Вікторія 20 июня, 2024 год
 Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, бульвар Дружби Народів, 25 Купувала товари з різницею 2 місяця, але одна і та сама проблема з обладнанням. Чомусь воно не працює як тільки товар приходить на точку видачі і одразу смс, що треба сплатити налом. На наступний день теж не працює. Щоб забрати замовлення треба щось купити в магазині і тоді можно розрахуватися карткою. Дуже дивна ситуація, враховуючі різний час і різних покупців... Читать отзыв Купувала товари з різницею 2 місяця, але одна і та сама проблема з обладнанням. Чомусь воно не працює як тільки товар приходить на точку видачі і одразу смс, що треба сплатити налом. На наступний день теж не працює. Щоб забрати замовлення треба щось купити в магазині і тоді можно розрахуватися карткою. Дуже дивна ситуація, враховуючі різний час і різних покупців з такою самою скаргою. В мне це друга ситуація за 2 місяця. Цікаво кто вірить в ці проблеми з обладннням. Чому не вказати цей нюанс на сайті?
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 25 июня, 2024 год
Доброго ранку! Смс-сповіщення було відправлено всім клієнтам. Якщо ви не отримали дане повідомлення, прохання звернутись до нас в соцмережах та ми перевіримо інформацію зі свого боку та надамо вам зворотний зв'язок.

Eva веде дивну цінову політику

Тетяна Тетяна 12 июня, 2024 год
Раніше часто купувала у цьому магазині товари, довіряла їм по якості (аутентичності) та приваблювала гнучка ціна. Це ж не секрет, що перед тим, як покласти товар в кошик, покупець моніторить ціни на товар по всім іншим он-лайн магазинам, яким більш-менш довіряє. Було цікаво придбати омріяні парфуми та непогано зекономити. І от спостерігаю з Євою дивні метаморфози: ціни на парфюмерію стали... Читать отзыв Раніше часто купувала у цьому магазині товари, довіряла їм по якості (аутентичності) та приваблювала гнучка ціна. Це ж не секрет, що перед тим, як покласти товар в кошик, покупець моніторить ціни на товар по всім іншим он-лайн магазинам, яким більш-менш довіряє. Було цікаво придбати омріяні парфуми та непогано зекономити. І от спостерігаю з Євою дивні метаморфози: ціни на парфюмерію стали однаковими з Мейк-ап.юа, тобто не низенькі і копієчка в копіїчку! Єву викупив власник Мейк-ап? Тоді це сумно, бо така ж ситувція склалася дещо раніше з Парфюмс.юа, і де тепер цей Парфюмс? Був шикарний, продуктивний, дуже популярний онлайн магазин, а тепер - один пшик. Мейк-ап прагне стати монополістом і диктувати тільки свої ціни? Чи це погоня за доходом недалекоглядного менеджера?
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 17 июня, 2024 год
Доброго дня! Ціна на товар формується залежно від цін закупівлі, встановлених постачальниками, які також можуть змінюватися щодо цін на ринку.

Бумажные чеки и акции

Алеся Алеся 7 июня, 2024 год
Хотелось бы спросить у магазина Ева, в чем сложность выдачи бумажных чеков? Вам бумагу подарить? Во всех магазинах косметики дают чеки, но Ева - эксклюзив! При просьбе выдать бумажный чек, чтобы проверить точность цен на купленный товар - я должна ещё объяснить зачем он мне нужен! И потом таки с недовольным лицом , касссиры удосуживаются мне его распечатать! За подарки... Читать отзыв Хотелось бы спросить у магазина Ева, в чем сложность выдачи бумажных чеков? Вам бумагу подарить? Во всех магазинах косметики дают чеки, но Ева - эксклюзив! При просьбе выдать бумажный чек, чтобы проверить точность цен на купленный товар - я должна ещё объяснить зачем он мне нужен! И потом таки с недовольным лицом , касссиры удосуживаются мне его распечатать! За подарки , вообще тишина . На гламби акция - подарок при покупке, нет ни одного подарка, кассиры молчат, не в первый раз . Раньше ходила, сейчас вообще нет желания что-либо у вас покупать . 👎👎
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 10 июня, 2024 год
Доброго дня! У залі всіх наших магазинів завжди працює 2 каси (каса з паперовими чеками та каса з електронними чеками). На касі клієнт може зробити вибір, як йому буде комфортніше отримати інформацію по покупці.
Якщо ви зазнали складнощів при обслуговуванні, то ми щиро перепрошуємо за це. Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Чекаємо на повідомлення!

Хамство на касі

Віка Бєккєр Віка Бєккєр 5 июня, 2024 год
Хотіла купити олівець для губ. Дівчина-консультант знаходилась поблизу поки я обирала. На касі вона спитала, чому я відкривала ті олівці. Я ввічливо заперечила це, на що дівчина нахамила. Розумію дівчину, що можливо у неї важкий день, але це було безпідставно. Повністю відпадає бажання ходити в цю Єву. Номер телефону для бонусів не запропонувала, безкоштовний подарунок також.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 6 июня, 2024 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Чекаємо на повідомлення!

Не оригінал

Наталя Наталя 6 апреля, 2024 год
Замовила парфуми Jimmy Choo в інтернет магазині"Єва". Батч код не зчитується, перевірити серію і дату випуску неможливо. Виникли сумніви в оригінальності духів. На гарячій лінії відповіли, що батч код не важливо перевіряти і що вони торгують лише оригінальною продукцією, тому я маю повірити їм на слово, або відмовитися від покупки. Дивний підхід.
Достоинства:
  1. Швидко доставили замовлення.
Недостатки:
  1. Парфуми скоріш за все не оригінальні.
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 8 апреля, 2024 год
Доброго дня! Наталіє, в мережі Лінія магазинів EVA представлені лише оригінальні товари від офіційних представників брендів в Україні. Ми гарантуємо якість придбаних у наших магазинах та на EVA.UA товарів і не станемо ризикувати своєю репутацією продажем продукції сумнівної якості.
Якщо ви не отримали належного зворотного зв'язку, ми з радістю відповімо на всі ваші питання через повідомлення у будь-якій зручній для вас соцмережі. Чекаємо на повідомлення!

Неприємне обслуговування

Ольга Ольга 28 марта, 2024 год
Добрий день! Сьогодні в магазині Єва зі мною трапився прикрий випадок. Підійшовши до стелажу з парфумерією, я взяла один з флаконів, який був відкритий. Продавчиня магазину зробила мені зауваження в неприємній формі про те, що я взяла флакон і розкрила , хоча його хтось відкрив ще до мене. Після того продавчиня з своїми колегами в мене за спиною обговорювала мене... Читать отзыв Добрий день! Сьогодні в магазині Єва зі мною трапився прикрий випадок. Підійшовши до стелажу з парфумерією, я взяла один з флаконів, який був відкритий. Продавчиня магазину зробила мені зауваження в неприємній формі про те, що я взяла флакон і розкрила , хоча його хтось відкрив ще до мене. Після того продавчиня з своїми колегами в мене за спиною обговорювала мене та інших покупців які так вчиняють. Розумію, що такі випадки трапляються, але я не заслуговую як покупець такого відношення до себе, тим більше що я нічого не зробила. Більше того, будучи в магазині жоден з консультантів (а їх в магазині було 3) не підійшли до мене допомогти обрати товар.
Достоинства:
  1. Асортимент магазину
Недостатки:
  1. Обслуговування клієнтів
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 1 апреля, 2024 год
Доброго дня! Ольго, дійсно ситуація є неприємною та ми заздалегідь перепрошуємо за це. Для того, щоб ми мали змогу провести роботу з персоналом та мати можливість виправитись в ваших очах, просимо вам написати нам в особисті повідомлення у будь-яку зручну для вас соціальну мережу та вказати дату вашого візиту (й орієнтовний час), а також місто й адресу магазину. Будемо раді опрацювати запит та зробимо все, щоб змінити вашу думку на краще😊
EVA магазин
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары.
Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее

Рейтинг 1.5 из 5 на основании 337 отзывов
eva.ua
Перейти на сайт
Косметика и парфюмерия
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4
1747 отзывов
Beauty insider
Beauty insider

Рейтинг: 2.1
39 отзывов
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 отзыв
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 отзыва
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 отзывов
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 отзывов
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 отзывов
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 отзывов
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 отзыва