Дуууже часто, через технічні проблеми зникає інтернет посеред дня. Ніяких відшкодувань, ніяких інших варіантів для користувачів не пропонують. Я працюю з дому, мені потрібен постійний стабільний інтернет . На провайдер домонет я розраховувати не можу! Планую змінити провайдер. Це не чп, ми живемо в країні , у якій вже мінімум 2 роки вимикають світло через рашистів, думаю, вже був час... Читать отзыв Дуууже часто, через технічні проблеми зникає інтернет посеред дня. Ніяких відшкодувань, ніяких інших варіантів для користувачів не пропонують. Я працюю з дому, мені потрібен постійний стабільний інтернет . На провайдер домонет я розраховувати не можу! Планую змінити провайдер.
Це не чп, ми живемо в країні , у якій вже мінімум 2 роки вимикають світло через рашистів, думаю, вже був час знайти рішення для комфортного користування мережею. Треба працювати над сервісом.
Пол года , всё было нормально. Сейчас четвёртый день , сижу без интернета. Служба поддержки рассказывает сказки про фазы, про оборудование и тд. Суббота и воскресенье свет не отключают, можно прийти , починить? С понедельника начнут , ой ! А у Вас, отключили свет!
Второй день подряд появляется электричество, думаешь наконец-то успеешь свои дела поделать за эти несчастных несколько часов, включаешь компьютер, а интернета нету, у оператора один ответ — произошла авария, будем выяснять, а решение проблемы начинается только на следующий день когда электричество снова отключат, какой-то замкнутый круг! Интернет хороший, но если я не могу им пользоваться в те несколько часов когда есть... Читать отзыв Второй день подряд появляется электричество, думаешь наконец-то успеешь свои дела поделать за эти несчастных несколько часов, включаешь компьютер, а интернета нету, у оператора один ответ — произошла авария, будем выяснять, а решение проблемы начинается только на следующий день когда электричество снова отключат, какой-то замкнутый круг! Интернет хороший, но если я не могу им пользоваться в те несколько часов когда есть электричество, а проблема повторяется и не решается, вывод напрашиваться сам за себя
Ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Показать 1 ответ
Підключили домонет, до цього був взагалі дохлий провайдер, для початку 100мб. було реально до 60 мб, посилався домонет що пропускна здатність WI FI не дозволяє більше Підключилися на пакет 300 мб. безпосередньо до них на модем, без WI FI роутера, швидкість максимум 100мб !!! Обман? Вирішуйте самі )))
Достоинства:
Майстри працюють швидко, швидка реакція на дзвінки!
Ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Показать 1 ответ
Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі Києва і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць є клієнтами виключно Домонет. В суботу близько 15 години зникає зʼєднання - світиться червона лампочка на ONU, що на 99% означає , що десь є обрив оптичного кабеля. Дзвоню зразу ж в техпідтримку - так, бачимо обрив,... Читать отзыв Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі Києва і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць є клієнтами виключно Домонет.
В суботу близько 15 години зникає зʼєднання - світиться червона лампочка на ONU, що на 99% означає , що десь є обрив оптичного кабеля. Дзвоню зразу ж в техпідтримку - так, бачимо обрив, створили заявку для експлуатації, але сьогодні вже пізно, і вони не встигають, а завтра у них вихідний і вони не працюють! На всі мої прохання і аргументи , що це не щось локальне тільки у мене, а досить суттєва аварія (перевірив з сусідами на трьох вулицях поруч - інтернету також немає і в них) і постраждало багато абонентів - на жаль, нічого зробити не можемо, тільки створюємо заявки для ремонтників. Після цього дзвоню в абонентський відділ, і хлопчина мене запевняє, що насправді у них є чергова бригада на вихідних, то просто технарі неправильно мене проінформували (хоча я спілкувався з трьома різними операторами), але вони такі зайняті, що нашу проблему все ж таки полагодять тільки в понеділок. Ну… без коментарів власне кажучи.
А тепер питання і висновки: 1. Чому на весь Київ у компанії немає хоча б однієї чергової бригади, яка може вирішити питання на вихідних? 2. Навіщо цинічно брехати своїм клієнтам, що начебто хтось таки працює, просто вони «ну дуже зайняті»? 3. По факту відсутність адекватної і вчасної реакції на проблему призвела до того , що сьогодні зранку півдня ті, хто працює і вчиться онлайн просто не могли цього зробити 4. Якщо по суті на вихідних немає ніякої реальної допомоги в подібних ситуаціях, то тоді і абонентам нараховувати плату тільки за робочі дні?.. справедливо? 5. Звʼязок зʼявився об 11:30 (сумарно не було інтернету ~43 години), що доводить те, що на вирішення питання сьогодні пішло декілька годин максимум, якщо вважати, що за цю аварію взялися з самого ранку.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви відреагуєте на моє звернення , зробите висновки і подібні ситуації будуть виключені у майбутньому , а поки що оцінка тільки 2 за таке ставлення до своїх лояльних клієнтів, на жаль
Андрію, ми вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу, але ми зробимо усе можливе для того, щоб схожі ситуації не виникали в подальшому. Нажаль, в суботу, зловмисниками було пошкоджено обладнання провайдера що призвело до аварійної ситуації. В день, коли стався інцидент, чергова бригада експлуатації була на ремонті в іншому районі та не могла оперативно відреагувати на подію. Дійсно, на поточний момент нема чергової бригади що працює у неділю, тому у понеділок, в приоритетному порядку було вирішено проблему за Вашим районом. Щодо неправильної інформації, яку Вам надав менеджер абонентського відділу — раніше у неділю працювала бригада експлуатації, проте менеджер не був повідомлений що були зміни у регламенті роботи майстрів. В обов'язковому порядку провели додаткову роз'яснювальну розмову з усіма менеджерами і донесли актуальну інформацію щоб не надавати неправильну інформацію. Відповідно до політики компанії Вам було компенсовано кошти за період відсутності послуги. Ми докладемо максимум зусиль для покращення нашого сервісу щоб надавати справді якісні послуги на найвищому рівні. Показать 1 ответ
Активували паузу на три місяці з 1 січня, так як виїхали в інше місто, нещодавно повернулися і як виявилось пауза не була активована і знялись кошти за три місяці впусту, ніхто не користвувався за цей час інетом. Дуже неприємно, це вже не перший подібний баг з домонет. Номер договору: 839551 Надіюсь домонет проявить людяність і компенсує кошти
Дмитро, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. На жаль, ми не виявили ніяких дій з персональної сторінки, щодо призупинки. Завдяки програмі лояльності у Вас на рахунку вистачає коштів для оплати послуги на поточний та на наступний місяць. Якщо у Вас залишилися запитання, будь ласка, зверніться в абонентський відділ за номер телефону 0-800-501-011.
Когда появляется свет, интернета нету по 4-6 часов. То есть интернет отсутствует как класс. В то время как у других провайдеров кипит работа, и у людей теперь есть интернет даже с выключенным светом!!!, у Домонета идет борьба с самим собой. За три месяца не ударили палец об палец, одни обещания улучшить и исправить, но никакой конкретики, ни где улучшат,... Читать отзыв Когда появляется свет, интернета нету по 4-6 часов. То есть интернет отсутствует как класс. В то время как у других провайдеров кипит работа, и у людей теперь есть интернет даже с выключенным светом!!!, у Домонета идет борьба с самим собой. За три месяца не ударили палец об палец, одни обещания улучшить и исправить, но никакой конкретики, ни где улучшат, ни чем улучшат, ни когда улучшат. С началом отключений бот постоянно сигнализирует либо аварию либо отсутствие физического соединения с коммутатором. Очевидно же, что компании не хватает рабочих рук "в поле". Непонятно почему ничего не делается. И даже это сообщение пишу с мобильного интернета, ну разумеется.
Вадим Леонідович, ми вдячні за Ваш відгук, Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Електроживлення на обладнанні вимикається не з нашої провини, але ми щодня продовжуємо роботу резервного живлення наскільки це можливо. Наші фахівці працюють 7 днів на тиждень, щоб послуги були доступні якнайдовше. Щодо роботи послуги конкретно Вашої адреси, питання передано на технічну підтримку для перевірки. За результатами обов'язково з Вас повідомимо.
Іванна, дякуємо Вам за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Не відповідають по телефону та на листи, треба відповідь на просте питання - коли планується встановлення резервного живлення за адресою Київ, Коперника 3, секція 3. Бо всі мешканці будинку потроху переходять до іншого провайдера
Дякуємо Вам за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру Показать 1 ответ
Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць я клієнтами виключно Домонет Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години... Читать отзыв Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць я клієнтами виключно Домонет Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години Інтернету в запасі По факту після зникнення світла проходить рівно 1.5 години і Інтернет зникає ( на ONU блимає червона лампочка, що означає, що немає живлення на одному з майданчиків по дорозі до мого будинку). Протягом цілого тижня я кожного дня дзвонив в службу підтримки (після звісно ж півгодини очікування на відповідь кожного разу) і пояснював, що не можу бути такого, щоб резервний UPS на боці провайдера працював тільки 1.5 години, це дуже мало. Відповідь підтримки була такою, що він має працювати мінімум 3 години, а працює менше тільки тому, що начебто не встигає перезарядитися при постійних вимкненнях світла. На всі мої аргументи, що були дні, коли світло не пропадало з самого вечора і до ранку (а то і до обіду) наступного дня ( тобто 12-15 годин безперервно було живлення) , і все одно при наступному вимкненні UPS на боці провайдера тримає тільки 1.5 години - реакції ніякої, начебто служба експлуатації їздила і перевіряла точку живлення і «все в порядку». Так а де ж тоді обіцяні мінімум 3 години автономної роботи ?.. Тиша… Найприкріше в цій сутуації те, що через небажання провайдера поставити нормальний потужний UPS (який начебто і так там працює, хоча факти говорять про зворотне) - страждають десятки клієнтів, для яких Домонет є єдиним доступним провайдером в цій місцевості, при тому що абонплата списується вчасно і без ніяких знижок Особисто зі свого боку можу додати, що після початку війни більше 3 місяців я взагалі не користувався Домонетом, але послуги продовжував оплачувати і контракт не заморожував, тому що вважав і вважаю, що ми українці завжди підтримуємо один одного в скрутні часи, коли потрібно було платити зарплату персоналу і підтримувати мережу в працюючому стані навіть в стані активних боїв. На всі викладені вище факти маю беззаперечні докази.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви нарешті відреагуєте на мої звернення і покращите час автономної роботи до обіцяних же Вами 3-ох годин , і тоді я з радістю напишу новий відгук з оцінкою 5, а поки що тільки 2, на жаль Андрій, ID 719531
Андрій, Вікоторович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Вузлові майданчики працюють від акумуляторних батарей (АКБ), що можуть підтримувати функціонування обладнання до 4-6 годин. АКБ мають обмежену кількість циклів заряджання-розряджання і згодом втрачають свою ємність. Також, їм потрібно мінімум 12-16 годин, щоб повноцінно зарядитися, чого, як ми з Вами знаємо вдень практично не виходить. Ми щодня продовжуємо роботу резервного живлення наскільки це можливо. Показать 1 ответ
Пользуюсь Домонетом уже 3 года. Раньше из заявленных 100 Мбит/с было хотя бы 90. В последнее время сайты грузятся ооочень медленно. Проверила скорость с помощью сайта speedtest. В среднем около 20 Мбит/с. Несколько дней назад написала вопрос в службу поддержки - помощи ноль. На сегодняшний день ничего не поменялось, скорость по-прежнему низкая. Высылаю скрин переписки.
Марія, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. З приводу швидкості, питання передано на технічну підтримку, для перевірки з нашої сторони. По результату обов"язково з Вами зв"яжемося.
Пользуюсь данным провайдером с 2017 года , в последнее время интернет начал тупить (фильмы виснут, на видео встрече только сидеть без камеры так как тогда прерывается звук постоянно) , решил поменять на гигабитный интернет , заказал вызов мастера , спустя неделю , когда он должен был прийти он не пришел, я позвонил в службу поддержки, сказали что форс мажор и... Читать отзыв Пользуюсь данным провайдером с 2017 года , в последнее время интернет начал тупить (фильмы виснут, на видео встрече только сидеть без камеры так как тогда прерывается звук постоянно) , решил поменять на гигабитный интернет , заказал вызов мастера , спустя неделю , когда он должен был прийти он не пришел, я позвонил в службу поддержки, сказали что форс мажор и он прийдет через 2 дня, спустя 2 дня он опять не пришел. Сказали что закончилось оборудование и нужно ждать 2 недели. Вывод: Сейчас ищу нового провайдера.
Олександр, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру.
Два месяца было нормальное качество услуги, а в феврале очень упала скорость соединения. Провайдер указывает на плохой сигнал вай-фай, но ранее все работало нормально. У меня не изменилось ни оборудование, ни его расположение, ни настройки сети, ни количество подключённыхустройств, ни количество соседских сетей в эфире. При заявленной скорости до 100мбит/сек по факту 1-2 мбит/сек
Дуже часно зникає інтернет, служба підтримки та абонентський відділ майже ніякої інформації не говорять, переводять дзвінки один на одного, постійні аварії
Служба підтримки – це просто зло. Ні разу до них не додзвонювався з очікуванням на лінії менше 15 хвилин. При цьому ще 15 хвилин треба потім говорити з техпідтримкою. Іноді все ок, іноді як почне ламатися, це жесть. Особливо бісить, коли вони щось роблять на лініях, ти їм півгодини дзвониш, вони потім ганяють тебе включати-відключати роутери, хоча це ти вже... Читать отзыв Служба підтримки – це просто зло. Ні разу до них не додзвонювався з очікуванням на лінії менше 15 хвилин. При цьому ще 15 хвилин треба потім говорити з техпідтримкою.
Іноді все ок, іноді як почне ламатися, це жесть. Особливо бісить, коли вони щось роблять на лініях, ти їм півгодини дзвониш, вони потім ганяють тебе включати-відключати роутери, хоча це ти вже тричі робив, а потім такі "ОЙ, А ЦЕ МИ МІНЯЛИ ЯКУСЬ ШНЯГУ І ЗАБУЛИ ПОМІНЯТЬ НАЛАШТУВАННЯ, ЗАРАЗ Я ВСЕ ЗРОБЛЮ... СЕКУНДУ... УСЕ ПРАЦЮЄ" і ти такий, який бігав туди-сюди: "а, шикарно, трясця".
Пользуюсь услугами этого провайдера больше года, подключил, из за отсутствия альтернативного поставщика... интернет-трафик каждый вечер падает и интернет работает перерывами... фильм посмотреть проблемно... в выходные дни все тоже самое но уже в течении всего дня. Вход в личный кабинет это вообще отдельная история, как бы не вводил войти не получается.. даже если выбрать, что забыл поросль, в соответствии с договором... Читать отзыв Пользуюсь услугами этого провайдера больше года, подключил, из за отсутствия альтернативного поставщика... интернет-трафик каждый вечер падает и интернет работает перерывами... фильм посмотреть проблемно... в выходные дни все тоже самое но уже в течении всего дня. Вход в личный кабинет это вообще отдельная история, как бы не вводил войти не получается.. даже если выбрать, что забыл поросль, в соответствии с договором автоматом присылают смс... , копируя его и вставляя все равно : «неверный логин или пароль...» в общем не рекомендую и сам буду переходить на другого...
Плохой провайдер, интернет пропадает через день, дозвониться узнать причину нельзя, бросают трубку обратную связь надо ждать до 21,00, а работать надо сейчас, и интернет нужен сейчас, а не в 21,00
Понятно, что аварии случаются, но клиентам нужно иметь возможность следить за состоянием сети и знать что происходит. А так получается что к вам не дозвониться, на сайте никакой информации, а о массовом сбое узнаешь из отзывов.
Вчера как и сегодня интернет то есть, то пропадает. Дозвониться в тех.поддержку не реально, тупо сбрасывают. Если до завтра не выровняется, придется менять провайдера, т.к. вся работа на удалёнке!
в Одессе у домонета очень плохое качество, практически каждую ночь прерывания интернета длиться от пары минут до серьезных подвисаний минут по 20, обычно подлительностиэтот период подвисаний длиться час полтора, кромеэтого раза 4-6 в месяц пропадает интернет на приличные сроки от нескольких часов до полсуток, заявленную скорость тоже не выдерживают, в общем крайненерекомендую.
пользуюсь в голосеево,реальная скорость Украина- 85 мбит/с.....Мир- 20~30 мбит/с из заявленных 100.на выходных тех.служба не работает, нет пакетов без ТВ .тарифы не оправдывают услуги, лучше чем воля но до ЛАНЕТа далеко.
Достоинства:
Лучше воли
Недостатки:
скорость мира слабая, отсутствие тех поддержки в выходные и после 18:00
Адский провайдер, а как же всё хорошо начиналось... Подключился к ним чуть больше года назад. С каждым месяцем услуги становились всё хуже и хуже. Телевизор - имеется 2 приставки (новое и старое поколение), которые отличаются, после закрытия Ex.ua и Fs.to, разве что ценой аренды. Постоянно зависают, а иногда часами можно наблюдать изображение кубиками. Интернет - о, ужас! Хотел написать,... Читать отзыв Адский провайдер, а как же всё хорошо начиналось... Подключился к ним чуть больше года назад. С каждым месяцем услуги становились всё хуже и хуже. Телевизор - имеется 2 приставки (новое и старое поколение), которые отличаются, после закрытия Ex.ua и Fs.to, разве что ценой аренды. Постоянно зависают, а иногда часами можно наблюдать изображение кубиками. Интернет - о, ужас! Хотел написать, что для телефона, который ловит вафлю - это хоть куда не шло, НО образумился. Перезагрузка роутера станет вашей новой привычкой. Если вы качаете фильмы или играете в какие-то игры онлайн (пинг скачет так, что лично моих нервов хватает на 5-10 минут игры), то забудьте. У знакомого проплачен только и-нет, самый дорогой пакет - и он доволен.
ДОМОНЕТ
Интернет провайдер для квартир и частного сектора на скорости до 1 Гбит / с. Подключение возможно в Киеве и области, г. Харьков, пл.. Одесса., Г. Винница.
Ненадійний провайдер
Це не чп, ми живемо в країні , у якій вже мінімум 2 роки вимикають світло через рашистів, думаю, вже був час... Читать отзыв Дуууже часто, через технічні проблеми зникає інтернет посеред дня. Ніяких відшкодувань, ніяких інших варіантів для користувачів не пропонують. Я працюю з дому, мені потрібен постійний стабільний інтернет . На провайдер домонет я розраховувати не можу! Планую змінити провайдер.
Це не чп, ми живемо в країні , у якій вже мінімум 2 роки вимикають світло через рашистів, думаю, вже був час знайти рішення для комфортного користування мережею. Треба працювати над сервісом.
Отсутствие интернета
Обслуживание желает лучшего
300мб. обіцяли, а насправді 100мб.
Обман? Вирішуйте самі )))
Відсутність аварійної бригади на вихідних
В суботу близько 15 години зникає зʼєднання - світиться червона лампочка на ONU, що на 99% означає , що десь є обрив оптичного кабеля. Дзвоню зразу ж в техпідтримку - так, бачимо обрив,... Читать отзыв Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі Києва і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць є клієнтами виключно Домонет.
В суботу близько 15 години зникає зʼєднання - світиться червона лампочка на ONU, що на 99% означає , що десь є обрив оптичного кабеля. Дзвоню зразу ж в техпідтримку - так, бачимо обрив, створили заявку для експлуатації, але сьогодні вже пізно, і вони не встигають, а завтра у них вихідний і вони не працюють! На всі мої прохання і аргументи , що це не щось локальне тільки у мене, а досить суттєва аварія (перевірив з сусідами на трьох вулицях поруч - інтернету також немає і в них) і постраждало багато абонентів - на жаль, нічого зробити не можемо, тільки створюємо заявки для ремонтників.
Після цього дзвоню в абонентський відділ, і хлопчина мене запевняє, що насправді у них є чергова бригада на вихідних, то просто технарі неправильно мене проінформували (хоча я спілкувався з трьома різними операторами), але вони такі зайняті, що нашу проблему все ж таки полагодять тільки в понеділок. Ну… без коментарів власне кажучи.
А тепер питання і висновки:
1. Чому на весь Київ у компанії немає хоча б однієї чергової бригади, яка може вирішити питання на вихідних?
2. Навіщо цинічно брехати своїм клієнтам, що начебто хтось таки працює, просто вони «ну дуже зайняті»?
3. По факту відсутність адекватної і вчасної реакції на проблему призвела до того , що сьогодні зранку півдня ті, хто працює і вчиться онлайн просто не могли цього зробити
4. Якщо по суті на вихідних немає ніякої реальної допомоги в подібних ситуаціях, то тоді і абонентам нараховувати плату тільки за робочі дні?.. справедливо?
5. Звʼязок зʼявився об 11:30 (сумарно не було інтернету ~43 години), що доводить те, що на вирішення питання сьогодні пішло декілька годин максимум, якщо вважати, що за цю аварію взялися з самого ранку.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви відреагуєте на моє звернення , зробите висновки і подібні ситуації будуть виключені у майбутньому , а поки що оцінка тільки 2 за таке ставлення до своїх лояльних клієнтів, на жаль
Андрій, ID 719531
Щодо неправильної інформації, яку Вам надав менеджер абонентського відділу — раніше у неділю працювала бригада експлуатації, проте менеджер не був повідомлений що були зміни у регламенті роботи майстрів. В обов'язковому порядку провели додаткову роз'яснювальну розмову з усіма менеджерами і донесли актуальну інформацію щоб не надавати неправильну інформацію.
Відповідно до політики компанії Вам було компенсовано кошти за період відсутності послуги.
Ми докладемо максимум зусиль для покращення нашого сервісу щоб надавати справді якісні послуги на найвищому рівні. Показать 1 ответ
Гроші на вітер
Надіюсь домонет проявить людяність і компенсує кошти
Не улучшаются в период отключений
В то время как у других провайдеров кипит работа, и у людей теперь есть интернет даже с выключенным светом!!!, у Домонета идет борьба с самим собой. За три месяца не ударили палец об палец, одни обещания улучшить и исправить, но никакой конкретики, ни где улучшат,... Читать отзыв Когда появляется свет, интернета нету по 4-6 часов. То есть интернет отсутствует как класс.
В то время как у других провайдеров кипит работа, и у людей теперь есть интернет даже с выключенным светом!!!, у Домонета идет борьба с самим собой. За три месяца не ударили палец об палец, одни обещания улучшить и исправить, но никакой конкретики, ни где улучшат, ни чем улучшат, ни когда улучшат. С началом отключений бот постоянно сигнализирует либо аварию либо отсутствие физического соединения с коммутатором. Очевидно же, что компании не хватает рабочих рук "в поле". Непонятно почему ничего не делается.
И даже это сообщение пишу с мобильного интернета, ну разумеется.
Автовідповідач - чудово, а провайдер?
Відгук може бути коротким, але дуже змістовним!
Не відповідає на дзвінки та листи
Не працює мережа автономно обіцяний час
Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години... Читать отзыв Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць я клієнтами виключно Домонет
Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години Інтернету в запасі
По факту після зникнення світла проходить рівно 1.5 години і Інтернет зникає ( на ONU блимає червона лампочка, що означає, що немає живлення на одному з майданчиків по дорозі до мого будинку). Протягом цілого тижня я кожного дня дзвонив в службу підтримки (після звісно ж півгодини очікування на відповідь кожного разу) і пояснював, що не можу бути такого, щоб резервний UPS на боці провайдера працював тільки 1.5 години, це дуже мало. Відповідь підтримки була такою, що він має працювати мінімум 3 години, а працює менше тільки тому, що начебто не встигає перезарядитися при постійних вимкненнях світла. На всі мої аргументи, що були дні, коли світло не пропадало з самого вечора і до ранку (а то і до обіду) наступного дня ( тобто 12-15 годин безперервно було живлення) , і все одно при наступному вимкненні UPS на боці провайдера тримає тільки 1.5 години - реакції ніякої, начебто служба експлуатації їздила і перевіряла точку живлення і «все в порядку». Так а де ж тоді обіцяні мінімум 3 години автономної роботи ?.. Тиша…
Найприкріше в цій сутуації те, що через небажання провайдера поставити нормальний потужний UPS (який начебто і так там працює, хоча факти говорять про зворотне) - страждають десятки клієнтів, для яких Домонет є єдиним доступним провайдером в цій місцевості, при тому що абонплата списується вчасно і без ніяких знижок
Особисто зі свого боку можу додати, що після початку війни більше 3 місяців я взагалі не користувався Домонетом, але послуги продовжував оплачувати і контракт не заморожував, тому що вважав і вважаю, що ми українці завжди підтримуємо один одного в скрутні часи, коли потрібно було платити зарплату персоналу і підтримувати мережу в працюючому стані навіть в стані активних боїв.
На всі викладені вище факти маю беззаперечні докази.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви нарешті відреагуєте на мої звернення і покращите час автономної роботи до обіцяних же Вами 3-ох годин , і тоді я з радістю напишу новий відгук з оцінкою 5, а поки що тільки 2, на жаль
Андрій, ID 719531
низкая скорость, а служба поддержки не отвечает на письма
Ужасный сервис
Упало качество услуги
Не дуже хороший провайдер
То все ок, то як почне ламатися регулярно
Іноді все ок, іноді як почне ламатися, це жесть. Особливо бісить, коли вони щось роблять на лініях, ти їм півгодини дзвониш, вони потім ганяють тебе включати-відключати роутери, хоча це ти вже... Читать отзыв Служба підтримки – це просто зло. Ні разу до них не додзвонювався з очікуванням на лінії менше 15 хвилин. При цьому ще 15 хвилин треба потім говорити з техпідтримкою.
Іноді все ок, іноді як почне ламатися, це жесть. Особливо бісить, коли вони щось роблять на лініях, ти їм півгодини дзвониш, вони потім ганяють тебе включати-відключати роутери, хоча це ти вже тричі робив, а потім такі
"ОЙ, А ЦЕ МИ МІНЯЛИ ЯКУСЬ ШНЯГУ І ЗАБУЛИ ПОМІНЯТЬ НАЛАШТУВАННЯ, ЗАРАЗ Я ВСЕ ЗРОБЛЮ... СЕКУНДУ... УСЕ ПРАЦЮЄ"
і ти такий, який бігав туди-сюди: "а, шикарно, трясця".
Плохо работает как интернет так и сам сайт, в части входа в л/к
Вход в личный кабинет это вообще отдельная история, как бы не вводил войти не получается.. даже если выбрать, что забыл поросль, в соответствии с договором... Читать отзыв Пользуюсь услугами этого провайдера больше года, подключил, из за отсутствия альтернативного поставщика... интернет-трафик каждый вечер падает и интернет работает перерывами... фильм посмотреть проблемно... в выходные дни все тоже самое но уже в течении всего дня.
Вход в личный кабинет это вообще отдельная история, как бы не вводил войти не получается.. даже если выбрать, что забыл поросль, в соответствии с договором автоматом присылают смс... , копируя его и вставляя все равно : «неверный логин или пароль...» в общем не рекомендую и сам буду переходить на другого...
плохое качество
Надоело, нет скорости
Обратная связ
13-14 июня нет интернета! м.Васильковская!!!
ДОМОНЕТ ОТСТОЙ
Нет скорости
Адский провайдер, а как же всё хорошо начиналось...
Интернет - о, ужас! Хотел написать,... Читать отзыв Адский провайдер, а как же всё хорошо начиналось... Подключился к ним чуть больше года назад. С каждым месяцем услуги становились всё хуже и хуже. Телевизор - имеется 2 приставки (новое и старое поколение), которые отличаются, после закрытия Ex.ua и Fs.to, разве что ценой аренды. Постоянно зависают, а иногда часами можно наблюдать изображение кубиками.
Интернет - о, ужас! Хотел написать, что для телефона, который ловит вафлю - это хоть куда не шло, НО образумился. Перезагрузка роутера станет вашей новой привычкой. Если вы качаете фильмы или играете в какие-то игры онлайн (пинг скачет так, что лично моих нервов хватает на 5-10 минут игры), то забудьте.
У знакомого проплачен только и-нет, самый дорогой пакет - и он доволен.