Андрій Отзыв написан 4 декабря, 2022 год33 просмотра
Я більше 5 років клієнт Домонет, живу в приватному секторі і варіантів тут більше по суті немає - альтернатив ніяких, декілька вулиць я клієнтами виключно Домонет Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години Інтернету в запасі По факту після зникнення світла проходить рівно 1.5 години і Інтернет зникає ( на ONU блимає червона лампочка, що означає, що немає живлення на одному з майданчиків по дорозі до мого будинку). Протягом цілого тижня я кожного дня дзвонив в службу підтримки (після звісно ж півгодини очікування на відповідь кожного разу) і пояснював, що не можу бути такого, щоб резервний UPS на боці провайдера працював тільки 1.5 години, це дуже мало. Відповідь підтримки була такою, що він має працювати мінімум 3 години, а працює менше тільки тому, що начебто не встигає перезарядитися при постійних вимкненнях світла. На всі мої аргументи, що були дні, коли світло не пропадало з самого вечора і до ранку (а то і до обіду) наступного дня ( тобто 12-15 годин безперервно було живлення) , і все одно при наступному вимкненні UPS на боці провайдера тримає тільки 1.5 години - реакції ніякої, начебто служба експлуатації їздила і перевіряла точку живлення і «все в порядку». Так а де ж тоді обіцяні мінімум 3 години автономної роботи ?.. Тиша… Найприкріше в цій сутуації те, що через небажання провайдера поставити нормальний потужний UPS (який начебто і так там працює, хоча факти говорять про зворотне) - страждають десятки клієнтів, для яких Домонет є єдиним доступним провайдером в цій місцевості, при тому що абонплата списується вчасно і без ніяких знижок Особисто зі свого боку можу додати, що після початку війни більше 3 місяців я взагалі не користувався Домонетом, але послуги продовжував оплачувати і контракт не заморожував, тому що вважав і вважаю, що ми українці завжди підтримуємо один одного в скрутні часи, коли потрібно було платити зарплату персоналу і підтримувати мережу в працюючому стані навіть в стані активних боїв. На всі викладені вище факти маю беззаперечні докази.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви нарешті відреагуєте на мої звернення і покращите час автономної роботи до обіцяних же Вами 3-ох годин , і тоді я з радістю напишу новий відгук з оцінкою 5, а поки що тільки 2, на жаль Андрій, ID 719531 1 согласен
Андрій, Вікоторович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Вузлові майданчики працюють від акумуляторних батарей (АКБ), що можуть підтримувати функціонування обладнання до 4-6 годин. АКБ мають обмежену кількість циклів заряджання-розряджання і згодом втрачають свою ємність. Також, їм потрібно мінімум 12-16 годин, щоб повноцінно зарядитися, чого, як ми з Вами знаємо вдень практично не виходить. Ми щодня продовжуємо роботу резервного живлення наскільки це можливо.
Довіра моя повернеться тільки тоді, коли будуть реальні практичні кроки по покращенню ситуації з Вашого боку.
В тому то і справа, що навіть при 12+ годин наявності живлення від мережі при наступному зникненні світла Ваша АКБ все одно видає тільки 1.5 години, і такий самий результат буде і всього після 5 годин живлення, тобто справа виключно в залишковій ємності АКБ, якої абсолютно вочевидь недостатньо і вона потребує підсилення або заміни.
Тому, будь ласка, не потрібно шаблонних відповідей про «для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс….», а краще визнайте очевидну проблему, замініть АКБ якнайшвидше (це явно не якісь великі капіталоквладення, а лише незначна частина від загальної місячної абонплати усіх абонентів, які залежать від конкретно цього вузла і Ваше бажання це зробити) і не розказуйте про міфічні «4-6 годин» автономної роботи, що є відвертою брехнею і перекручуванням фактів.
Будьте чесним і соціально відповідальним бізнесом і дайте чітку відповідь, що «через N днів/тижнів АКБ буде замінено, а поки що, Шановний абонент, будь ласка, потерпіть і розраховуйте виключно на 1.5 години автономної роботи максимум»
Я впевнений , що Вам доснаги вирішити це питання. Буду з нетерпінням чекати на конкретну відповідь і результати
Андрій, Вікоторович, ще раз дякуємо за звернення. Питання передано на технічну підтримку, для перевірки та вирішення даного питання. По результату Вас обов"язково повідомимо.
Интернет провайдер для квартир и частного сектора на скорости до 1 Гбит / с. Подключение возможно в Киеве и области, г. Харьков, пл.. Одесса., Г. Винница.
Не працює мережа автономно обіцяний час - Отзывы о ДОМОНЕТ
Після початку перебоїв зі світлом купив собі UPS , щоб заживити ONU і роутер в надії, що провайдер також альтернативно заживить хоча б якось свої майданчики, щоб у разі зникнення світла мати 3 години Інтернету в запасі
По факту після зникнення світла проходить рівно 1.5 години і Інтернет зникає ( на ONU блимає червона лампочка, що означає, що немає живлення на одному з майданчиків по дорозі до мого будинку). Протягом цілого тижня я кожного дня дзвонив в службу підтримки (після звісно ж півгодини очікування на відповідь кожного разу) і пояснював, що не можу бути такого, щоб резервний UPS на боці провайдера працював тільки 1.5 години, це дуже мало. Відповідь підтримки була такою, що він має працювати мінімум 3 години, а працює менше тільки тому, що начебто не встигає перезарядитися при постійних вимкненнях світла. На всі мої аргументи, що були дні, коли світло не пропадало з самого вечора і до ранку (а то і до обіду) наступного дня ( тобто 12-15 годин безперервно було живлення) , і все одно при наступному вимкненні UPS на боці провайдера тримає тільки 1.5 години - реакції ніякої, начебто служба експлуатації їздила і перевіряла точку живлення і «все в порядку». Так а де ж тоді обіцяні мінімум 3 години автономної роботи ?.. Тиша…
Найприкріше в цій сутуації те, що через небажання провайдера поставити нормальний потужний UPS (який начебто і так там працює, хоча факти говорять про зворотне) - страждають десятки клієнтів, для яких Домонет є єдиним доступним провайдером в цій місцевості, при тому що абонплата списується вчасно і без ніяких знижок
Особисто зі свого боку можу додати, що після початку війни більше 3 місяців я взагалі не користувався Домонетом, але послуги продовжував оплачувати і контракт не заморожував, тому що вважав і вважаю, що ми українці завжди підтримуємо один одного в скрутні часи, коли потрібно було платити зарплату персоналу і підтримувати мережу в працюючому стані навіть в стані активних боїв.
На всі викладені вище факти маю беззаперечні докази.
Шановний Домонет, я дуже хочу вірити, що Ви нарешті відреагуєте на мої звернення і покращите час автономної роботи до обіцяних же Вами 3-ох годин , і тоді я з радістю напишу новий відгук з оцінкою 5, а поки що тільки 2, на жаль
Андрій, ID 719531
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Довіра моя повернеться тільки тоді, коли будуть реальні практичні кроки по покращенню ситуації з Вашого боку.
В тому то і справа, що навіть при 12+ годин наявності живлення від мережі при наступному зникненні світла Ваша АКБ все одно видає тільки 1.5 години, і такий самий результат буде і всього після 5 годин живлення, тобто справа виключно в залишковій ємності АКБ, якої абсолютно вочевидь недостатньо і вона потребує підсилення або заміни.
Тому, будь ласка, не потрібно шаблонних відповідей про «для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс….», а краще визнайте очевидну проблему, замініть АКБ якнайшвидше (це явно не якісь великі капіталоквладення, а лише незначна частина від загальної місячної абонплати усіх абонентів, які залежать від конкретно цього вузла і Ваше бажання це зробити) і не розказуйте про міфічні «4-6 годин» автономної роботи, що є відвертою брехнею і перекручуванням фактів.
Будьте чесним і соціально відповідальним бізнесом і дайте чітку відповідь, що «через N днів/тижнів АКБ буде замінено, а поки що, Шановний абонент, будь ласка, потерпіть і розраховуйте виключно на 1.5 години автономної роботи максимум»
Я впевнений , що Вам доснаги вирішити це питання. Буду з нетерпінням чекати на конкретну відповідь і результати
Дякую,
Андрій
Дякую за досить оперативно вирішене питання - наразі час автономної роботи збільшився до 4-х годин!
Обов’язково напишу новий позитивний відгук як і обіцяв!
Так тримати, молодці!