Дуже жахлива компанія інтернету по 2-4 дня нема на місяць даєш заявку відновлюють через добу коли пропадає напруга після включення мінімум через півгодини з'являється а то на наступний день.телефонуєш в тех підтримка починають вішать лапшу на вуха не рекомендую даного оператора
Из плюсов только скорость интернета. Но все остальное просто ужасно, чтобы подключить интернет, я ждал две недели, пока придет мастер и все сделает. Но спустя месяц интернет пропал вообще, я звонил в службу поддержки каждый день, у них там какая то авария и сроков устранения они не знают якобы. РЕБЯТА ТРИ НЕДЕДИ БЕЗ ИНТЕРНЕТА И ЧЕТКИХ СРОКОВ ВОССТАНОВЛЕНИЯ. Стянули деньги,... Читать отзыв Из плюсов только скорость интернета. Но все остальное просто ужасно, чтобы подключить интернет, я ждал две недели, пока придет мастер и все сделает. Но спустя месяц интернет пропал вообще, я звонил в службу поддержки каждый день, у них там какая то авария и сроков устранения они не знают якобы. РЕБЯТА ТРИ НЕДЕДИ БЕЗ ИНТЕРНЕТА И ЧЕТКИХ СРОКОВ ВОССТАНОВЛЕНИЯ. Стянули деньги, а вопрос не решают, кормят завтраками. Самый ужасный провайдер которым я когда либо пользовался, не рекомендую никому
Если пропал интернет, то в "поддержку" можно дозвониться лишь через пару дней! Информация на оф сайте о том, что поддержка осуществляется круглосуточно - самая мерзкая брехня (3,14здеж). ..."Вы в очереди 15-ый", через 10 мин.: "Вы в очереди 6-ой", ещё через 10 мин. всё также остаёшься шестым в очереди, после чего вызов обрывается. Перезваниваешь, все повторяется, в том числе и обрыв... Читать отзыв Если пропал интернет, то в "поддержку" можно дозвониться лишь через пару дней! Информация на оф сайте о том, что поддержка осуществляется круглосуточно - самая мерзкая брехня (3,14здеж). ..."Вы в очереди 15-ый", через 10 мин.: "Вы в очереди 6-ой", ещё через 10 мин. всё также остаёшься шестым в очереди, после чего вызов обрывается. Перезваниваешь, все повторяется, в том числе и обрыв звонка! А бывает сразу 6-ой в очереди все 20-30 минут. ...Что б к вам и вашим родным так скорая помощь или ГСНС приезжали на вызов, ещё и по предоплате!
Що можна сказати, любі мої ... Користувався послугами компанії років 7 і не було жодних питань до 2023 року. Почалось все з повідомлення на сайті провайдера "Ми вимушені підняти тарифи за обслуговування, оскільки інвестуємо у енергонезалежність майбутньої системи". Собі думаю "Божечки, компанія думає на майбутнє, звичайно давайте підвищимо". Прийшов 2024, а разом із ним і більш суттєві відключення електроенергії відповідно... Читать отзыв Що можна сказати, любі мої ... Користувався послугами компанії років 7 і не було жодних питань до 2023 року. Почалось все з повідомлення на сайті провайдера "Ми вимушені підняти тарифи за обслуговування, оскільки інвестуємо у енергонезалежність майбутньої системи". Собі думаю "Божечки, компанія думає на майбутнє, звичайно давайте підвищимо". Прийшов 2024, а разом із ним і більш суттєві відключення електроенергії відповідно разом з інтернетом. Телефоную провайдеру, запитую "Де ж обіцяна енергонезалежніть в ім'я якої платимо більше?", а відповідь ось така - "компанія прийняла рішення, що не буде інтегрувати акумулятори у систему для енергонезалежності, а буде перебудовувати всю систему під оптоволокно". І коли ж, питаю, така магія буде вже у мене? А невідомо, може наступного року, може через один ... Дякую звісно ж, сподіваюсь Ви втратите якомога більше клієнтів.
Я був клієнтом цього провайдера на протязі останніх 14 років(ніколи не мав ЖОДНИХ заборгованостей по абон платі). Але останнім часом сервіс цієї компанії став просто жахливим: інтернет відсутній більшу частину доби, звернення в кол- центр ніяких результатів не дає, можливості підключитись по "оптиці" немає. Але нагадування про необхідність оплати (як і регулярна оплата з мого боку) проходить регулярно! Тобто: ви... Читать отзыв Я був клієнтом цього провайдера на протязі останніх 14 років(ніколи не мав ЖОДНИХ заборгованостей по абон платі). Але останнім часом сервіс цієї компанії став просто жахливим: інтернет відсутній більшу частину доби, звернення в кол- центр ніяких результатів не дає, можливості підключитись по "оптиці" немає. Але нагадування про необхідність оплати (як і регулярна оплата з мого боку) проходить регулярно! Тобто: ви будете тупо платити за послугу - якої фактично немає! Після закінчення передплати за поточний місяць відмовляюсь від цього провайдера! НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!
Користувався з 2016 норм. Але в 2023-24 підняли тарифи мотивуючи що куплять обладнання і підчас вимкнення світла буде інтернет -- що вийшло нічого поставили упснік і інтернет є тільки 10 хв. Вирішив відключитись, а ось тут цікаво гроші повернути відмовляются проплачені за два місяці тарифу наперед. Типу у вас там були бонуси і тепер ми не можемо повернути. прям чудова... Читать отзыв Користувався з 2016 норм. Але в 2023-24 підняли тарифи мотивуючи що куплять обладнання і підчас вимкнення світла буде інтернет -- що вийшло нічого поставили упснік і інтернет є тільки 10 хв. Вирішив відключитись, а ось тут цікаво гроші повернути відмовляются проплачені за два місяці тарифу наперед. Типу у вас там були бонуси і тепер ми не можемо повернути. прям чудова програма лояльності. зіпсували ставлення до Вас. Нікому не рекомендую!!!
не рекомендую! Щоразу, після відключень електроенергії, необхідно витратити 10-20 хвилин, щоб зв'язатися зі службою підтримки і повідомити їм, що в них знову збилися налаштування. Протягом 2-4 хв вони щось клацають на клавіатурі і інтернет з'являється. Так треба робити кожного разу після аварійного відключення. Акумуляторів вони не мають, як тільки зникає електроенергія, обладнання Домонет вимикається. Дома можна накупити... Читать отзыв не рекомендую! Щоразу, після відключень електроенергії, необхідно витратити 10-20 хвилин, щоб зв'язатися зі службою підтримки і повідомити їм, що в них знову збилися налаштування. Протягом 2-4 хв вони щось клацають на клавіатурі і інтернет з'являється. Так треба робити кожного разу після аварійного відключення. Акумуляторів вони не мають, як тільки зникає електроенергія, обладнання Домонет вимикається. Дома можна накупити багато різних павербанків, і подати живлення на всі домашні пристрої, але інтернету не буде
Центр Киева, нет интернета по 10-15 ч, до службы фиг дозвонишся. Сегодня, не было интернета почти сутки, включили на 30 мин и пропал. У техников одна причина, сели аккомуляторы и это у вас что то с роутером.
В перше в житті пишу негативний відгук. Подивитися фільм або серіал без постійних підвисань досить важко. Часта ситуація, коли підвисає зум. При цьому в боті при діагностиці завжди все добре і проблем не виявлено. В тех підтримки відповідь одна - втикніть провод напряму в ноут, що теж ніяк не вирішує питання. І чесно скажу, лінь було займатися зміною провайдера.... Читать отзыв В перше в житті пишу негативний відгук. Подивитися фільм або серіал без постійних підвисань досить важко. Часта ситуація, коли підвисає зум. При цьому в боті при діагностиці завжди все добре і проблем не виявлено. В тех підтримки відповідь одна - втикніть провод напряму в ноут, що теж ніяк не вирішує питання. І чесно скажу, лінь було займатися зміною провайдера. Однак сьогодні подзвонили і запропонували перейти на оптоволокно. І чисто випадково при цій розмові, при уточнюючому питанні, виявилося, що мене просто відрубили від інтернету без жодного попередження. 17.05.24 працювала на мобільному інтернеті, думаючи, що може в провайдера вимкнули світло. А як виявилося, провайдер не попередив, що просто вимкнув обладнання!!!! І розмова була така, що ви або переходите на оптоволокно, або тусуєтесь взагалі без інтернету. І що саме жахливе, що не заздалегідь, а після доби, як вони вже по факту вирубили інтернет і плювали на те чи людина працює чи має можливість прямо тут і зараз вирішувати питання з переходом на нове обладнання. Ось такий мій досвід з провайдером домонет(((
Дякуємо за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Користуюсь на квартирі яку орендую, щовечора пінг такий що не можна прогрузити гугл. Двійчі звертались до техпідтримки, з їхнього боку "показує що у вас все нормально".
Олеже, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Вкажіть, будь ласка, Ваш номер договору та ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Показать 1 ответ
При подключении заплатил за остаток месяца и за следующий месяц 230 грн. С первого числа нового месяца отключили интернет, т.к. не хватало денег на балансе, пришлось доплачивать не 4 грн недостающие , а 100 поскольку мин.сумма 100грн. Теперь второй день подряд нет подключения вообще, якобы устранение неполадок, техподдержка ничего внятного сказать не может, второй день без интернета, но с оплатой!
Достоинства:
Стабильная скорость, потери пакетов не заметил. Вызывал специалиста из техподдержки для замены коннектора, все быстро и недорого.
Недостатки:
Линия техподдержки никакая, помощи ноль, устранение неисправностей слишком долгое!
Дякуємо за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Хуже интернета в жизни не было!!! Эти соски дают скидку за положительный отзыв, это смешно, вот откуда эти отзывы инфантилов жадных, не выполнено не одного обещания от этой гнилой канторы, инет рвет от слова постоянно, скорость заявленная не соответствует даже на 25% от 300мб дыже 60мб не вытягивает !!! Кто работает онлайн, держитесь подальше от этой шаражкиной канторы, пожалеете!
Дякуємо за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Сервіс дуже жахливий. Обіцяють вам передзвонити і не передзонюють. Вчора після тех. робіт пропав інтернет, зателефонував до провайдера пообіцяли передзвонити, так ніхто і не набрав. Через пів години подзвонив ще раз дали номер технічного відділу. Тех. відділ сказав що з їхнього боку все добре і проблема в роутері. Почекав добу сьогодні в вечері подзвонив знову в тех. відділ, працівник знайшов... Читать отзыв Сервіс дуже жахливий. Обіцяють вам передзвонити і не передзонюють. Вчора після тех. робіт пропав інтернет, зателефонував до провайдера пообіцяли передзвонити, так ніхто і не набрав. Через пів години подзвонив ще раз дали номер технічного відділу. Тех. відділ сказав що з їхнього боку все добре і проблема в роутері. Почекав добу сьогодні в вечері подзвонив знову в тех. відділ, працівник знайшов проблему і зробив все за 5 хвилин. Дуже не задоволений роботою цього провайдера.
Владиславе, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру.
Такое г..овно найти это редкость!!! Дно из дна, худшее из худших! заявляете что 100 мб\с и где? где ваша скорость? фильм посмотреть не получается даже! Не скачивать ничего а просто посмотреть онлайн! Это сколько у меня на входе 10 мб\с??? Вы бабло не забываете косить казлы, без согласия людей и меня в частности подымаете тарифы! А... Читать отзыв Такое г..овно найти это редкость!!! Дно из дна, худшее из худших! заявляете что 100 мб\с и где? где ваша скорость? фильм посмотреть не получается даже! Не скачивать ничего а просто посмотреть онлайн! Это сколько у меня на входе 10 мб\с??? Вы бабло не забываете косить казлы, без согласия людей и меня в частности подымаете тарифы! А качество г..авносервиса поднять забыли? тех поддержка во всех бедах обвиняет мой роутер! ну почему когда я был на ланете мой роутер так же выполнял свою работу, и скорость высокая, и ни разу за 2 года не пропал интернет??? почему ваше г..авно лагает каждый день?
интернет га**о!
Достоинства:
интернет г..авно, каждый день г..авно!
Недостатки:
Все так же г.а.вно! Ни в коем случае не подлючайте это г.а.внище! не ведитесь на положительные отзывы, это все фейк!
Дякуємо за відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Оцінка - 0,9. Навіть не 1. На тарифі до 100 МБ/с швидкість рідко перевищує 5. Звертаючись до технічного відділу отримую відповідь про "навантаженість каналів..щось там", але перепробував усі 12, а результат ідентичний. Додатково викликали майстра, який підтвердив відсутність дефектів роутера і кабеля до нього по всій довжині (80 метрів). Як підсумок, можу сказати, що ви зробите помилку, якщо підключитесь... Читать отзыв Оцінка - 0,9. Навіть не 1. На тарифі до 100 МБ/с швидкість рідко перевищує 5. Звертаючись до технічного відділу отримую відповідь про "навантаженість каналів..щось там", але перепробував усі 12, а результат ідентичний. Додатково викликали майстра, який підтвердив відсутність дефектів роутера і кабеля до нього по всій довжині (80 метрів). Як підсумок, можу сказати, що ви зробите помилку, якщо підключитесь до Домонет. Не бачу альтернатив, окрім як відмовитись від надання послуг після закінчення оплати цього місяця. Підключати тариф на 1 ТБ/с не бачу сенсу, оскільки цей провайдер не справляється і з 100 МБ/с Прикріпляю скрін перевірки швидкості. Дякую за увагу, гарного дня!)
Артем, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Щодо швидкості, рекомендуємо робити заміри при кабельному підключенні, так як при підключенні по wi-fi на радіо середовище можуть впливати різні фактори. Щоб перевірити реальну швидкість, яку надає провайдер, перевіряти краще саме на пряму (безпосередньо підключитись до кабелю, що заведено до приміщення). Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Первый и последний раз имею такой негативный опыт. Интернет часто падает скорость, приходится постоянно перегружать роутер, хотя роутер же не виноват что качество никакое. жалею что потратил деньги. кстати, вам стоит знать что ваши "сотрудники" во время подключения роутера берут дополнительные деньги, о которых никто не знает. То есть ваши договора и операторы консультанты об этом... Читать отзыв Первый и последний раз имею такой негативный опыт. Интернет часто падает скорость, приходится постоянно перегружать роутер, хотя роутер же не виноват что качество никакое.
жалею что потратил деньги. кстати, вам стоит знать что ваши "сотрудники" во время подключения роутера берут дополнительные деньги, о которых никто не знает. То есть ваши договора и операторы консультанты об этом ничего не говорят. А эти шаромыги - просят " за каждую просверленную дырочку" чистую мелочь, 30 гривен. А когда им даешь купюру, они ее хватают и буквально бегом, вприпрыжку с ящиками и лестницей бегут оленями к машине чтобы не дай Бог, не дать тебе сдачу. Это у них уже отработанный прием.
Дякуємо за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Щодо налаштування роутера, перелік додаткових послуг та ціни на них вказані на нашому сайті. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Договір 1488934 не можуть налаштувати доступ до сайту електронного документообігу, https://docflow.ezvit.com.ua/, при перемиканні на іншого провайдера, Triolan, мобільний Київстар доступ до сайту відновлюється, при зверненні до технічної підтримки, отримав відповідь, що я мушу узнати у розробників сайту документообігу чому ІР адреси Domonet блокуються. Так можливо провайдер повинен виясняти чому з їх ІР адреси немає доступу до Державного сайту електронного документообігу.... Читать отзыв Договір 1488934 не можуть налаштувати доступ до сайту електронного документообігу, https://docflow.ezvit.com.ua/, при перемиканні на іншого провайдера, Triolan, мобільний Київстар доступ до сайту відновлюється, при зверненні до технічної підтримки, отримав відповідь, що я мушу узнати у розробників сайту документообігу чому ІР адреси Domonet блокуються. Так можливо провайдер повинен виясняти чому з їх ІР адреси немає доступу до Державного сайту електронного документообігу. В основному провайдери в наш час потрібні, щоб вирішити питання з працевлаштуванням та роботою, а не для розваг. І головне при зверненні таки щось підлаштовують доступ відновлюється, а потім знову при проведенні якихось робіт в налаштуваннях обладнання провайдера доступ зникає.... І маємо, що кожного дня я мушу телефонувати в техпідтримку щоб провайдер зміг забезпечити безперебійну роботу
Достоинства:
Працює за відсутності електромережі
Недостатки:
Для роботи не пристосовано, тільки для серфінгу по інтернет ресурсам
Віктор Борисович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Щодо доступу до даного сайту, ми ні в якому разі не блокуємо доступ до будь яких сайтів, які не заборонені законодавством. Ваше питання знаходиться на контролі наших технічних інженерів. Ми надали запит до адміністраторів сайту та наразі вирішуємо питання з ними. По результату Вас обов"язково повідомимо.
Мій номер договору дДомонет № 414024, я є клієнтом даного провайдера з літа 2015 року. Як почалися відключення світла, надання послуги жахливе. Коли немає світла у будинку, то інтернета немає (у інших провайдерів у моєму будинку є акумулятори і вони тримають 4-6 годин). Далі, коли Є СВІТЛО, то теж півдня, з 9 ранку до 13-14 години дня немає! І так... Читать отзыв Мій номер договору дДомонет № 414024, я є клієнтом даного провайдера з літа 2015 року. Як почалися відключення світла, надання послуги жахливе. Коли немає світла у будинку, то інтернета немає (у інших провайдерів у моєму будинку є акумулятори і вони тримають 4-6 годин). Далі, коли Є СВІТЛО, то теж півдня, з 9 ранку до 13-14 години дня немає! І так кожний день. Тільки у неділю, при наявності світла у будинку є. Скаржився, телефонував, але все марно. Пояснили так: мій будинок у них останній у мережі, тому, коли пропадає світло у будинках на шляху до мого, то і в моєму немає інтернета, навіть при наявності світла. Акумулятори вони взагалі не ставлять. В принципі. Тому на найближчому засіданні ОСББ в моєму будинку, запропоную усім мешканцям, хто зараз є клієнтом Домонет, перейти до іншого провайдера. Думаю, мене підтримають єдиноголосно. Буде мінус 1 будинок у Домонета на Оболоні.
Достоинства:
До початку відключень світла просто працював.
Недостатки:
Навіть, при наявності світла у будинку, по півдня немає інтернету, кожний день! Коли вимикають світло, то теж немає інтернету. Хоча у всіх інших провайдерів у будинку інтернет є.
Віталій Іванович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Щодо суті звернення, Ваша адреса, на жаль, залежить від електропостачання сусідніх будинків, і змінити схему підключення технічно не є можливим. Нещодавно з Вами спілкувався наш менеджер абонентського відділу, з приводу можливості встановлення резервного живлення. Питання передано на розгляд. По результату Вас обов"язково повідомимо.
Обманывают клиентов. Домонет не предоставляет услуги, а только берет деньги. Ради 500 грн готовы испортить себе репутацию. Никогда, при возможности, не имейте с ними дел.
Олег, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, щоб виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Провайдер не предоставляет предоплаченные услуги! Оборудование подключено по адресу, где отключение электроэнергии в 1й группе, а абоненты в 3й группе т.е. переподключение сделано намеренно для того, чтобы не предоставлять услуги. Рассказывать все- долго и грустно. Реально "ВОЛЯ" лучше, чем Домонет, как бы странно это не звучало.
Ніна, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Обладнання, що стоїть для живлення Вашої адреси, було встановлено від початку підключення. Ми отримали від Вас лист до керівництва, дякуємо Вам за звернення. Питання передано на технічний відділ. По результату обов"язково Вас повідомимо. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Дуже байдуже відношення до клієнтів. Пішла друга доба, як нема інтернету, а на дзвінок відповідає автовідповідач. Але на дзвінок з іншого номеру, відповідає оператор!! Дякую вам за таке ставлення, це не перший досвід у таких дзвінках, буду шукати інтерне-провайдера, який не «морозиться» від своїх користувачів!!
Артем, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. З приводу дзвінків, телефонні номери, які прив"язані до карточки абонента внесені в базу. Якщо за адресою, наприклад, немає доступу до мережі, то автовідовідач повідомляє про це абонента. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
никогда!!!ни при каких обстоятельствах не имейте дело с этой компанией!!вы будете без Интернета,и без денег которые вы заплатили за него!!!вам ничего не вернут,могут вас послать в суд,предложить подождать до весны-лета,мол будет меньше отключений,и тогда у вас будет интернет))))никогда не имейте дело с компанией
Дякуємо за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Місяців зо три сиджу без інтернету, може і більше, працюю від точки доступу на мобілці через те, що повірив у обіцянку "владнати аварійні проблеми з обладнанням," так і не дочекавшись. Буквально щойно зайшов на сайт Домонету і здвивуся тому, що він на... польській, в обороті на сайті не гривні, а злоті... Спроба авторизуватися під своїм логіном увінчалася невдачею - аккаунту... Читать отзыв Місяців зо три сиджу без інтернету, може і більше, працюю від точки доступу на мобілці через те, що повірив у обіцянку "владнати аварійні проблеми з обладнанням," так і не дочекавшись. Буквально щойно зайшов на сайт Домонету і здвивуся тому, що він на... польській, в обороті на сайті не гривні, а злоті... Спроба авторизуватися під своїм логіном увінчалася невдачею - аккаунту не існує. Не витрачайте свій час на спроби підключитись до Домонету, схоже, вони виходять з українського ринку. Якщо ж і ні, то підключившись ви, скоріше за все, залишитеся без інтернету.
Євгеній, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Щодо мови на сайті, перевірте, будь ласка, чи не підключені Ви до VPN сервісу та, чи не обрана Ваша геолокація вручну. Тільки в цьому випадку може автоматично обиратись польський сайт. Щодо входу в Ваш особистий кабінет, Вам потрібно заходити з українського сайту так, як це різні сайти. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Підтримка - не зв'язатись. Контактний емейл не робочий. Запит зворотнього звязка через день, якщо звязвтись вийде. Інтернет вимикається постійно при відключенні світла. На запит щодо вдосконалення акумуляторів запропонували профінансувати власноруч.
Микола Сергійович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Щодо можливості роботи послуги при вимкненні світла, Вам була надана консультація від наших технічних спеціалістів. Якщо у Вас залишилися питання щодо роботи сервісу, будь ласка, напишіть нам звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Если у вас есть возможность проходите мимо этого горе-провайдера. Моя история такова. Переехал в новую квартиру, и в доме оказался лишь провайдер домонет, то есть выбора не было. Оставил им заявку на подключение в конце ноября. Сначала они переносили приезд мастера по причине отсутствия оборудования (терминал для оптоволокна). Потом как оказалось оборудование все это время у них было, просто не... Читать отзыв Если у вас есть возможность проходите мимо этого горе-провайдера. Моя история такова. Переехал в новую квартиру, и в доме оказался лишь провайдер домонет, то есть выбора не было. Оставил им заявку на подключение в конце ноября. Сначала они переносили приезд мастера по причине отсутствия оборудования (терминал для оптоволокна). Потом как оказалось оборудование все это время у них было, просто не могли мастера найти видимо (я в шоке что контакт центр откровенно врёт, а приходит мастер и говорит "оборудования было, просто времени у нас не было"). В результате через три недели переносов таки доехал ко мне мастер, установил оборудование и интернет не заработал. Каждый день я им звоню и слышу разные версии: то на линии проблема, то сегодня вечером уже все доподключат то ещё что-то. Результат - после первого приезда мастера прошла неделя а интернета нет. Сегодня поступил звонок с их контакт центра и мне спокойным голосом предложили перенести подключение на неделю. Я вежливо отказался и настоятельно попросил дать мне интернет к новому году. Я не ожидал, что оставляя заявку в конце ноября я на новый год останусь без интернета. Не знаю будет ли с этого выхлоп, но планирую писать в защиту прав потребителей. Был бы выбор даже бы не заморачивался, но выбора пока нет. Но у кого выбор есть, выберите любого неизвестного вам провайдера и он будет точно лучше домонета.
Достоинства:
Отсутствуют
Недостатки:
Предоставляют ложную информацию, не предоставляют интернет услуг.
Олександр Сергійович, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням, але ми зробимо усе можливе для того, щоб виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Ми обов"язково зв"яжемося з Вами в телефонному режимі, щоб вирішити питання.
Електрика в будинку з"явилась, інтернет зник і таке постійно. Таке відчуття, що тех.підтримка взагалі відсутня: "на даний момент всі оператори зайняті...". Скільки не чекав, жодного разу не зміг дозвонитися. Таке відчуття, що вони заносять абонентів в чорний список після підключення. В перші дні підключення тех.підтримка відповідала одразу.
Андрій, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Зараз дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, щоб виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Схоже взагалі не мають резервного живлення - при відсутності світла доступ до internet зникає. У інших провайдерів при цьому більш-меньш працює. Хоч абонплата й нижча за інших, в умовах відсутності послуги це не має значення!
Юрій, дякуємо за відгук Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Ми щодня продовжуємо роботу резервного живлення наскільки це можливо. Наші фахівці працюють 7 днів на тиждень, щоб послуги були доступні якнайдовше. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Дуже розчарована !!!! Провайдер пропав разом з інтернетом! Як так можна не розумію , Ви ж маєте підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами , відповідати на питання , навіть якщо його важко вирішити в даний час, а ви просто увімкнули автовідповідач і на цьому все . Фу, дуже не приємно , буду відключатись
Оксана, дякуємо за відгук Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
В будинку електроенергія є, інтернету немає. Підтримка не працює. Просто 0 реакції на проблеми з живленням. Єдине що змогли зробити це підняти тарифи. Якщо не можете хоч трохи адаптуватися до робити під час складної ситуації, то звільніть ринок
Петро, ми вдячні за Ваш відгук, Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми не змогли відповісти Вашим очікуванням. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Интернет провайдер для квартир и частного сектора на скорости до 1 Гбит / с. Подключение возможно в Киеве и области, г. Харьков, пл.. Одесса., Г. Винница.
Найгірший провайдер
Никому не рекомендую данного провайдера
Самые убогие
Информация на оф сайте о том, что поддержка осуществляется круглосуточно - самая мерзкая брехня (3,14здеж).
..."Вы в очереди 15-ый", через 10 мин.: "Вы в очереди 6-ой", ещё через 10 мин. всё также остаёшься шестым в очереди, после чего вызов обрывается. Перезваниваешь, все повторяется, в том числе и обрыв... Читать отзыв Если пропал интернет, то в "поддержку" можно дозвониться лишь через пару дней!
Информация на оф сайте о том, что поддержка осуществляется круглосуточно - самая мерзкая брехня (3,14здеж).
..."Вы в очереди 15-ый", через 10 мин.: "Вы в очереди 6-ой", ещё через 10 мин. всё также остаёшься шестым в очереди, после чего вызов обрывается. Перезваниваешь, все повторяется, в том числе и обрыв звонка! А бывает сразу 6-ой в очереди все 20-30 минут.
...Что б к вам и вашим родным так скорая помощь или ГСНС приезжали на вызов, ещё и по предоплате!
Це знущання
Енергонезалежніть - не про Домонет
Жахливий сервіс!
Зіпсували ставлення до себе при відключенні
жахливий сервіс
Щоразу, після відключень електроенергії, необхідно витратити 10-20 хвилин, щоб зв'язатися зі службою підтримки і повідомити їм, що в них знову збилися налаштування.
Протягом 2-4 хв вони щось клацають на клавіатурі і інтернет з'являється.
Так треба робити кожного разу після аварійного відключення.
Акумуляторів вони не мають, як тільки зникає електроенергія, обладнання Домонет вимикається.
Дома можна накупити... Читать отзыв не рекомендую!
Щоразу, після відключень електроенергії, необхідно витратити 10-20 хвилин, щоб зв'язатися зі службою підтримки і повідомити їм, що в них знову збилися налаштування.
Протягом 2-4 хв вони щось клацають на клавіатурі і інтернет з'являється.
Так треба робити кожного разу після аварійного відключення.
Акумуляторів вони не мають, як тільки зникає електроенергія, обладнання Домонет вимикається.
Дома можна накупити багато різних павербанків, і подати живлення на всі домашні пристрої, але інтернету не буде
сотрудники очень, очень не клието ориентированные.
Не рекомендую!
І чесно скажу, лінь було займатися зміною провайдера.... Читать отзыв В перше в житті пишу негативний відгук. Подивитися фільм або серіал без постійних підвисань досить важко. Часта ситуація, коли підвисає зум. При цьому в боті при діагностиці завжди все добре і проблем не виявлено. В тех підтримки відповідь одна - втикніть провод напряму в ноут, що теж ніяк не вирішує питання.
І чесно скажу, лінь було займатися зміною провайдера. Однак сьогодні подзвонили і запропонували перейти на оптоволокно. І чисто випадково при цій розмові, при уточнюючому питанні, виявилося, що мене просто відрубили від інтернету без жодного попередження. 17.05.24 працювала на мобільному інтернеті, думаючи, що може в провайдера вимкнули світло. А як виявилося, провайдер не попередив, що просто вимкнув обладнання!!!! І розмова була така, що ви або переходите на оптоволокно, або тусуєтесь взагалі без інтернету. І що саме жахливе, що не заздалегідь, а після доби, як вони вже по факту вирубили інтернет і плювали на те чи людина працює чи має можливість прямо тут і зараз вирішувати питання з переходом на нове обладнання.
Ось такий мій досвід з провайдером домонет(((
Відсутність стабільності
Устранение неисправностей
Самый худший интернет за 25 лет пользования!
Эти соски дают скидку за положительный отзыв, это смешно, вот откуда эти отзывы инфантилов жадных, не выполнено не одного обещания от этой гнилой канторы, инет рвет от слова постоянно, скорость заявленная не соответствует даже на 25% от 300мб дыже 60мб не вытягивает !!! Кто работает онлайн, держитесь подальше от этой шаражкиной канторы, пожалеете!
Дуже жахливо
жуткая жуть,
заявляете что 100 мб\с и где? где ваша скорость? фильм посмотреть не получается даже! Не скачивать ничего а просто посмотреть онлайн! Это сколько у меня на входе 10 мб\с???
Вы бабло не забываете косить казлы, без согласия людей и меня в частности подымаете тарифы! А... Читать отзыв Такое г..овно найти это редкость!!! Дно из дна, худшее из худших!
заявляете что 100 мб\с и где? где ваша скорость? фильм посмотреть не получается даже! Не скачивать ничего а просто посмотреть онлайн! Это сколько у меня на входе 10 мб\с???
Вы бабло не забываете косить казлы, без согласия людей и меня в частности подымаете тарифы! А качество г..авносервиса поднять забыли?
тех поддержка во всех бедах обвиняет мой роутер!
ну почему когда я был на ланете мой роутер так же выполнял свою работу, и скорость высокая, и ни разу за 2 года не пропал интернет???
почему ваше г..авно лагает каждый день?
интернет га**о!
Не ведіться на гарні оцінки
На тарифі до 100 МБ/с швидкість рідко перевищує 5.
Звертаючись до технічного відділу отримую відповідь про "навантаженість каналів..щось там", але перепробував усі 12, а результат ідентичний.
Додатково викликали майстра, який підтвердив відсутність дефектів роутера і кабеля до нього по всій довжині (80 метрів).
Як підсумок, можу сказати, що ви зробите помилку, якщо підключитесь... Читать отзыв Оцінка - 0,9. Навіть не 1.
На тарифі до 100 МБ/с швидкість рідко перевищує 5.
Звертаючись до технічного відділу отримую відповідь про "навантаженість каналів..щось там", але перепробував усі 12, а результат ідентичний.
Додатково викликали майстра, який підтвердив відсутність дефектів роутера і кабеля до нього по всій довжині (80 метрів).
Як підсумок, можу сказати, що ви зробите помилку, якщо підключитесь до Домонет.
Не бачу альтернатив, окрім як відмовитись від надання послуг після закінчення оплати цього місяця.
Підключати тариф на 1 ТБ/с не бачу сенсу, оскільки цей провайдер не справляється і з 100 МБ/с
Прикріпляю скрін перевірки швидкості.
Дякую за увагу, гарного дня!)
Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
самый жуткий интернет
жалею что потратил деньги.
кстати, вам стоит знать что ваши "сотрудники" во время подключения роутера берут дополнительные деньги, о которых никто не знает. То есть ваши договора и операторы консультанты об этом... Читать отзыв Первый и последний раз имею такой негативный опыт. Интернет часто падает скорость, приходится постоянно перегружать роутер, хотя роутер же не виноват что качество никакое.
жалею что потратил деньги.
кстати, вам стоит знать что ваши "сотрудники" во время подключения роутера берут дополнительные деньги, о которых никто не знает. То есть ваши договора и операторы консультанты об этом ничего не говорят.
А эти шаромыги - просят " за каждую просверленную дырочку" чистую мелочь, 30 гривен. А когда им даешь купюру, они ее хватают и буквально бегом, вприпрыжку с ящиками и лестницей бегут оленями к машине чтобы не дай Бог, не дать тебе сдачу. Это у них уже отработанный прием.
Техпідтримка жахлива
Не рекомендую цього провайдера, послуга не надається у повному обсязі.
Обманывают клиентов
Домонет не предоставляет услуги, а только берет деньги.
Ради 500 грн готовы испортить себе репутацию.
Никогда, при возможности, не имейте с ними дел.
Даже Воля лучше, чем Домонет
Рассказывать все- долго и грустно.
Реально "ВОЛЯ" лучше, чем Домонет, как бы странно это не звучало.
Хай щастить, з таким відношенням до клієнтів
НЕ ВЗДУМАЙТЕ ИМЕТЬ ДЕЛО С ЭТОЙ КОМПАНИЕЙ
Домонет - всьо
Не витрачайте свій час на спроби підключитись до Домонету, схоже, вони виходять з українського ринку. Якщо ж і ні, то підключившись ви, скоріше за все, залишитеся без інтернету.
Війна показалазамасковані недоліки
Інтернет вимикається постійно при відключенні світла. На запит щодо вдосконалення акумуляторів запропонували профінансувати власноруч.
Отвратительнейший провайдер
Незадовільна робота
Скільки не чекав, жодного разу не зміг дозвонитися. Таке відчуття, що вони заносять абонентів в чорний список після підключення. В перші дні підключення тех.підтримка відповідала одразу.
Без електирки доступ до internet відсутній
Хоч абонплата й нижча за інших, в умовах відсутності послуги це не має значення!
Пропали разом з інтернетом
Провайдер нічого не робить для живлення обладнання