Руслан Отзыв написан 28 января, 2019 год163 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Дуже розчарований цим магазином. Купив антену увечері. У магазині товар не оглядав, а там виявився пошкоджений шнур. На другий день поїхав у відрядження. Приїхав через 6 днів і вирішив обміняти. Так мені сказали: це ваша вина звертайтесь у сервісний центр..... Классс... Купуєш новий товар, а потім ідеш в сервісний центр, адже де ви бачили, щоб новий товар працював одразу без ремонту? Ну просто мрія великих корпорацій... І ще консультувався по поводу цього то товар краще одразу повертати бо потім дуже багато проблем. Ну добре антену у супермаркеті можна перевірити, а як перевірити м'ясорубку для прикладу, носити з собою м'ясо. Мені дуже прикро з таким відношенням. Якщо маєте можливість то оминайте магазини Comfy.
Доброго дня! Руслане, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у нашій з вами взаємодії виникло непорозуміння і ви залишились незадоволені ситуацією. Зрозумійте нас правильно, ми не мали на меті звинуватити вас у поломці, а лише констатували факт, що у нас відсутні підтвердження, що товар був з дефектом при продажу та не маємо гарантій, що цей дефект не виник під час користування приладом впродовж шести днів.
Звернувшись до сервісного центру вашу антену буде полагоджено і ви зможете продовжити приємне користування.
Зауважте, що у покупця є невід'ємне право ретельно оглянути товар перед покупкою, щоб у у подальшому не виникало подібних непорозумінь. Сподіваємось на ваше розуміння ситуації.
Не обмінюють бракований товар - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Звернувшись до сервісного центру вашу антену буде полагоджено і ви зможете продовжити приємне користування.
Зауважте, що у покупця є невід'ємне право ретельно оглянути товар перед покупкою, щоб у у подальшому не виникало подібних непорозумінь. Сподіваємось на ваше розуміння ситуації.