Купила блендер - зламався (але ще на гарантії) та ще й застрахований у вашому магазині!!!! відповідно до ст.8. Прав споживачів вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. Тому я хочу так і зробити..або кошти забрати або зробити обмін то
. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. КУПИЛА У ВАС БЛЕНДЕР- 2 роки ГАРАНТІЯ!!! Зламався.....І Я ХОЧУ ЗАБРАТИ КОШТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР НА ІНШИЙ...ЗГІДНО ПРАВ СПОЖИВАЧА 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.--- Я МОЖУ У МАГАЗИНІ ЗРОБИТИ ОБМІН?????
Ответы на вопрос
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. КУПИЛА У ВАС БЛЕНДЕР- 2 роки ГАРАНТІЯ!!! Зламався.....І Я ХОЧУ ЗАБРАТИ КОШТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР НА ІНШИЙ...ЗГІДНО ПРАВ СПОЖИВАЧА 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.--- Я МОЖУ У МАГАЗИНІ ЗРОБИТИ ОБМІН?????
Ответы на вопрос