Бодо отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов и пользователей
Бодо
5.0 5
65 отзывов / 171034 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Поганий сервіс

Гость Гость 10 марта, 2025 год
Будьте обережні! Компанія не виконує своїх забов'язань. В 2020 році подарували сертифікат "навчання керування яхтою" вартістю 3200 грн., але спочатку Covid -19, а потім війна в 2022 році виключила можливість використання, тому що в Covid були обмеження на проведення таких заходів, а спочатку війни взагалі заборонено виходити в Чорне море. В 2020 році звернувся на лінію підтримки, де мені повідомили,... Читать отзыв Будьте обережні! Компанія не виконує своїх забов'язань. В 2020 році подарували сертифікат "навчання керування яхтою" вартістю 3200 грн., але спочатку Covid -19, а потім війна в 2022 році виключила можливість використання, тому що в Covid були обмеження на проведення таких заходів, а спочатку війни взагалі заборонено виходити в Чорне море. В 2020 році звернувся на лінію підтримки, де мені повідомили, що після закінчення терміну дії сертифікат буде заблоковано, але я можу його відновити в будь який час. З урахуванням ситуації в березні 2025 року звернувся до служби підтримки. Та був здивований від того що мені повідомили, що людина яка надавала гарантії вже не працює і тому на їхню думку їх можна не виконувати. Вот такий сервіс по отриманю емоцій). Позитивних вражень не отримано, навпаки!
Бодо Ответ представителя Бодо 19 марта, 2025 год
Добрий день.
Дякуємо вам за звернення.
Як і повідомляли раніше, термін дії наших сертифікатів на враження наразі складає 9 місяців. Звертаємо вашу увагу, що термін дії, до якого потрібно було використати ваш сертифікат, було вказано на пластиковій картці і він був до 30.11.2020.
Всі умови використання вказані в нашій публічний оферті та ознайомитись з нею можливо за посиланням: https://www.bodo.ua/ua/agreements/terms/
Оскільки ми намагаємось йти назустріч нашим клієнтам та розуміємо, що можуть бути подібні складні обставини для використання сертифікату, вам було продовжено термін дії сертифікату до 30.05.2021 року у зв'язку із карантинними обмеженнями.
На жаль, ви не використали ваш сертифікат і до цього терміну.
Сертифікат автоматично блокується у зв'язку із завершенням терміну дії на системному рівні, проте у разі неможливості його використання, наші клієнти можуть звернутися до нас для розблокування.
Наразі така можливість є у випадку звернення протягом трьох років з моменту блокування сертифікату.
Оскільки термін дії вашого сертифікату був до 2021 року, відповідно вже минуло більше трьох років з моменту блокування і розблокувати ваш сертифікат неможливо.
Дякуємо за ваше зауваження щодо консультації співробітника. Повідомляємо, що за останні 5 років регламенти щодо використання сертифікатів зазнали змін, тому поточні умови можуть відрізнятися від попередніх.
Нам шкода, що не вдалося повністю вирішити ваше питання. Сподіваємося, що в майбутньому ваш досвід буде лише позитивним.

Доставка сертификатов

Гость Гость 1 февраля, 2025 год
Очень плохой сервис доставки подарков не компетентные меееджеры кол-центра !!!!ужасно не рекомендую пользоваться данным сервисом
Бодо Ответ представителя Бодо 13 февраля, 2025 год
Добрий день.
Нам прикро, що виникла проблема з достакою замовлення. Бажаємо дізнатися деталі вашої ситуації та якнайшвидше вирішити її.
Напишіть, будь ласка, нам на електронну адресу, а саме - [email protected] такі дані: яку електронну пошту ви нам залишали або вкажіть номер вашого телефону.
Заздалегідь дякуємо.

Подарочный сертификат

Гость Гость 24 декабря, 2024 год
Наткнулись на проблему , заказала сертификат на электронную почту, пришел сертификат после оплаты за 3 минут, но Но не верно указали город , для исправления ошибки нужно ждать 3 дня ( дарить подарок , на следующий день) спустя 2.5 часа мне приходилось звонить и пытаться решить эту проблему , и каждый раз нужно я слышала Ваш запрос передан в обработку... Читать отзыв Наткнулись на проблему , заказала сертификат на электронную почту, пришел сертификат после оплаты за 3 минут, но Но не верно указали город , для исправления ошибки нужно ждать 3 дня ( дарить подарок , на следующий день) спустя 2.5 часа мне приходилось звонить и пытаться решить эту проблему , и каждый раз нужно я слышала Ваш запрос передан в обработку !!!!!’б
Недостатки:
  1. Не компетентные
Бодо Ответ представителя Бодо 25 января, 2025 год
Добрий день.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку.
Нам прикро за ситуацію, що сталась та ми перепрошуємо за принесені незручності. Подібні випадки не є типовими та не є нормою для нашої компанії.
З нашою працівницею, яка оформлювала вам замовлення було проведено бесіду, щодо уважності під час робочого процесу, аби подібні випадки не траплялись надалі.
Але хочемо також зауважити, що дана помилка не впливала на використання сертифіката.
Щодо очікування, то термін 3 доби – це час, протягом якого зазвичай, відбувається повернення коштів, адже наші менеджери вам пропонували варіант переоформлення сертифікату чи залишити дані що є, адже отримувач зміг би використати сертифікат.
Оскільки ви обрали варіант залишити сертифікат, то запит не передавали до відділу бухгалтерії.
Наші працівники відділу якості завжди зацікавлені у швидкому вирішенні питань клієнтів, пропонуючи можливі рішення, але через велику кількість запитів водночас не змогли вам одразу надати відповідь.
Ми прийняли всі вказані вами зауваження та докладемо зусиль, аби подібне не траплялось.
Ще раз перепрошуємо за принесені незручності.
Будемо раді вас знову та сподіваємось виправити очікування.

Жахливо !!!!

Даріна Даріна 4 октября, 2024 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, Майдан Независимости 1, ТРЦ "Глобус" Вже не вперше користувалася їх послугами, самі ідеї та налагодженість роботи гарна. Але їх набридання, це окрема історія. Вони телефонують тобі, якщо ти просто закинув, щось в кошик на подумати, агресивний маркетинг. Але найжахливіше це коли тобі дзвонять кожен день із питанням про те, як тобі враження. І це не вина тих дівчаток, що дзвонять, бо це їх робота, тому... Читать отзыв Вже не вперше користувалася їх послугами, самі ідеї та налагодженість роботи гарна. Але їх набридання, це окрема історія. Вони телефонують тобі, якщо ти просто закинув, щось в кошик на подумати, агресивний маркетинг. Але найжахливіше це коли тобі дзвонять кожен день із питанням про те, як тобі враження. І це не вина тих дівчаток, що дзвонять, бо це їх робота, тому звернення до керівництва, що змушує їх це робити, будь ласка відчепіться від своїх клієнтів, вони до Вас за відпочинком звертаються, а не за тим, щоб Ви їм остогидли своїми дзвінками.
Бодо Ответ представителя Бодо 4 октября, 2024 год
Добрий день, Дарино.
Дякуємо за ваш розгорнутий зворотній зв’язок. Для нас важливо отримувати ваші коментарі, адже завдяки їм ми розумію, у якому напрямку нам працювати для покращення сервісу та послуг.
Прийміть наші вибачення за надокучливість.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Ми дійсно телефонуємо клієнтам, щоб допомогти в оформленні замовлення, адже як показує практика, іноді наші клієнти потребують додаткової консультації з даного питання. Також ми телефонуємо клієнтам, щоб дізнатися, чи все добре пройшло на враженні. Адже ми відповідаємо за рівень сервісу, який надаємо і, якщо виникають проблеми, ви можете бути впевнені в їх оперативному розв’язанні. Якщо у вас немає часу на розмову, ви можете залишити відгук в смс-опитуванні.
Ще раз вибачте, зараз ми на шляху мінімізації розмов телефоном з клієнтами та докладаємо всі сили, щоб наш сервіс знов став приємним для вас!
Будемо раді бачити вас на враженнях знову і сподіваємося виправдати очікування.

Нікому ніколи не даруйте цей сертифікат

Максим Максим 15 апреля, 2024 год
Був дуже засмучений таким подарунком, бо не зміг ним скористатись, набагато приємніше було б отримати пусту паперову листівку з привітаннями ніж цей марний шматок пластику . На обгортці та сайті вказано що підтримують 5000магазинів, по факту на сайті відображається з десяток магазинів, а повний список знайти ви не зможете і без підтримка вам на це запитання не відповість.
Достоинства:
  1. Підтримка 5000магазинів
Недостатки:
  1. Скористатись цим сертифікатом в магазинах за тими чи іншими причинами не можна , повернути кошти за сертифікат не можна
Бодо Ответ представителя Бодо 14 мая, 2024 год
Максим, доброго дня!
Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку.

Хочемо звернути вашу увагу, що на нашому сайті вказано про співпрацю з 800 партнерами, більша частина – це партнери, що обслуговують сертифікати на враження bodo. Тобто ви можете активувати сертифікат на нашого партнера bodo та отримати перелік партнерів, що будуть надавати послуги згідно враження, що вас зацікавить найбільше.

Ми співпрацюємо з найбільшими торговими мережами України, що у свою чергу мають фізичні магазини в загальній кількості 5 000. Завдяки даній кількості магазинів, отримувачі сертифікатів можуть скористатись ними в різних містах країни.
Для вашої зручності на нашому сайті є фільтр по містах України, для перевірки, чи є магазин партнера на якого бажаєте активувати сертифікат, у вашому місті. Додатково ви завжди можете звернутись на нашу гарячу лінію для отримання консультації щодо діючих партнерів у вашому місті.

Сподіваємось у майбутньому це полегшить користування сертифікатами bodocard на нашому сайті

Не рекомендую зв'язувати ! Отримаєте тільки негативні емоції !

Гость Гость 12 марта, 2024 год
Ніколи не зв'язуйтесь з бодо карт ! Ніколи ! Замовила товар ( техніку на сайті ) . Мені подарувала компанія 2000 тис сертифікат бодо , думаю розрахуюсь і доплачу. Товар мене чекає , а бодо карт сказали , що на даний час з партнером не працюють якісь технічні проблеми . Замовляйте в іншому місті, де на хвилинку ця техніка... Читать отзыв Ніколи не зв'язуйтесь з бодо карт ! Ніколи ! Замовила товар ( техніку на сайті ) . Мені подарувала компанія 2000 тис сертифікат бодо , думаю розрахуюсь і доплачу. Товар мене чекає , а бодо карт сказали , що на даний час з партнером не працюють якісь технічні проблеми . Замовляйте в іншому місті, де на хвилинку ця техніка коштує на 500 гривень дорожче. В трубку тільки " ми Вас розуміємо ". Лохотрон , гроші забрали , а скористатися їми не можна. Обдурюють людей !
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Обдурюють людей
Бодо Ответ представителя Бодо 25 марта, 2024 год
Доброго дня!

Ми бачимо, що раніше у вас відбувались успішні активації сертифікатів на мережу магазинів Comfy, але наразі у партнера технічні проблеми, через які можливість активовувати сертифікати стала тимчасово відсутня.
При зверненні на вхідну лінію для активації сертифіката bodocard на партнера Cоmfy наші менеджери повідомляють, що наразі активація не доступна. При самостійній активації сертифіката на сайті – система не пропускає користувача. Тобто таким чином ми намагаємось попередити та звернути увагу користувача на відсутню можливість використовувати сертифікат в даній мережі магазинів.
Співпрацю з партнером ми не припиняли, оскільки маємо дієвий договір. Відповідно активовувати та використовувати сертифікати у даного партнера можливість буде відновлена по факту вирішення технічних проблем саме зі сторони партнера. Прибрати партнера з нашого сайті в цілому ми не маємо права, адже договір в силі.

Ваш сертифікат не було активовано на партнера Comfy, тому згідно наших правил використання партнерських сертифікатів у вас є можливість активувати сертифікат на будь-якого іншого нашого партнера з категорії «техніка». З даної категорії ми можемо вам запропонувати мережу магазинів Фокстрот.
В будь-якому випадку термін дії вашого сертифіката протягом 60 місяців, відповідно у вас буде можливість використати даний сертифікат пізніше.

Нам прикро, що сталась така ситуація, але нажаль ми не можемо вплинути на партнера та посприяти пришвидшенню вирішення його технічних проблем.

Ошукали на 4000 грн

Ліна Ліна 21 сентября, 2023 год
Ніколи не писала відгуки, але відношення до клієнтів жахливе! В жовтні 2021 року я купила стрибок з парашутом на подарунок чоловікові, і навесні ми планували скористатися сертифікатом але почалась війна !! Коли я зателефонувала і просила повернути кошти так як в найближчі років 5 я не зможу скористатися враженням мені хамовиті і некомпетентні робітники відмовили і запропонували вибрати щось інше!!!... Читать отзыв Ніколи не писала відгуки, але відношення до клієнтів жахливе! В жовтні 2021 року я купила стрибок з парашутом на подарунок чоловікові, і навесні ми планували скористатися сертифікатом але почалась війна !! Коли я зателефонувала і просила повернути кошти так як в найближчі років 5 я не зможу скористатися враженням мені хамовиті і некомпетентні робітники відмовили і запропонували вибрати щось інше!!!
Вибирати щось інше я не бажаю так як ми виїхали, і до того ж ціни підняли жахливо чому я маю вибирати з завищених цін?
Я не винна в тому що не можу скористатися враженням !!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Хоровиті робітники, які не знають законодавства !!! Шахраї і аферисти, які ошукали мене на 4000
Бодо Ответ представителя Бодо 28 сентября, 2023 год
Доброго дня, Ліно.
Перепрошуємо за всі незручності, які ви переживаєте через цю непередбачувану ситуацію. Ми добре розуміємо, наскільки важливим для вас і вашого чоловіка було це враження. У зв'язку із воєнним станом країні тимчасово неможливо записатись на вибрану послугу. На жаль, ми або наш партнер поки не може вплинути на це.
Але вимушені повідомити, що повернення коштів, ми можемо здійснити протягом 14 днів з моменту покупки. Умови використання сертифіката а також його повернення вказано в оферті на нашому сайті https://www.bodo.ua/ua/agreements/terms/
Також було перевірено консультації наших співробітників та пересвідчились, що вони діяли відповідно до наших стандартів обслуговування.
Ми зацікавлені в тому, щоб знайти спосіб вирішити цю ситуацію на вашу користь. Можливо, ми зможемо запропонувати вам альтернативний варіант, який вас задовольнить, або розглянемо інші можливості. Наша команда завжди намагається знаходити рішення для наших клієнтів.
Дякуємо вам за ваше розуміння і терпіння в цій складній ситуації. Ми вже написали вам на пошту, з пропозицією збільшити номінал вашого сертифіката. Будь ласка, зв'яжіться з нами, або надайте відповідь на наш лист і ми обов'язково спробуємо разом знайти найкращий спосіб вирішення цієї проблеми.

Жалоба на сотрудника точки выдачи Бодо

Курьер доставки Ipost Курьер доставки Ipost 21 апреля, 2023 год
Отношение сотрудницы к курьеру вызывает отвращение! Мне нужно было забрать заказ, то что сотрудница выходит на обед, меня никто не предупредил! Поэтому когда я пришел, сотрудница сказала что выходит на обед, при этом не ответив на мой вопрос, через сколько она вернеться назад. Вместо адекватного ответа, я в свой адрес услышал что то вроде "я тоже человек, дайте мне поесть"... Читать отзыв Отношение сотрудницы к курьеру вызывает отвращение! Мне нужно было забрать заказ, то что сотрудница выходит на обед, меня никто не предупредил! Поэтому когда я пришел, сотрудница сказала что выходит на обед, при этом не ответив на мой вопрос, через сколько она вернеться назад. Вместо адекватного ответа, я в свой адрес услышал что то вроде "я тоже человек, дайте мне поесть" и что у нее там табличка лежит, на которой указано что эта точка Бодо не работает - но она мне эту табличку показала только в момент когда уже поднимался скандал - до этого этой таблички и близко не было заметно! Я курьер и у меня есть стойкое время когда я должен забрать заказ - я выполнял свою работу. Если бы сотрудница внятно и без поднятия тона ответила мне сразу, а не после начала скандала, через сколько она вернеться на место, скандала не было бы. Я уважаю право каждого на обед но категорически не уважаю такое поведение человека, как данной сотрудницы! Через час-два после того как я уехал, у этой сотрудницы, более того, хватило цинизма ещё на меня жалобу написать - какое то детское нытье! Я уже молчу что она мне там на точке Бодо угрожала службой охраны, что типа меня выдворят, при этом не ответив, на каком основании. Обращаюсь к руководству Бодо:

1. Предупреждайте своих сотрудников о том что во время их обеда может быть заказ, который они должны отдать, а также давайте номера курьеров, что бы ваши сотрудники могли позвонив, предупредить курьера что идут хавать и когда вернуться

2. Договариваться со службами доставки о том что бы у них в базах перед курьерами, указывалось время обеда своих сотрудников

3. Брать на работу сотрудников с стойкой психикой, адекватной речью и без проявления инфантильности!

Прошу считать данный отзыв жалобой на сотрудницу данной точки Бодо (имя не помню), которая была при исполнении своих обязанностей 21.04.23 в ок. 14.00
Бодо Ответ представителя Бодо 26 апреля, 2023 год
Доброго дня.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась при заборі замовлення.
Дійсно, наші менеджери мають обідню перерву, та її часовий проміжок залежить безпосередньо від кількості клієнтів на торговельній точці, тож вказати наразі конкретний таймінг цієї перерви, на жаль, неможливо. Але ми вже працюємо над тим, щоб надалі уникнути подібних ситуацій, та додати інформування на наш сайт, про відсутність менеджера на торговельній точці. Також ми вже провели додатково роботу з працівницею, яка видавала вам подарунок, та надалі спілкування буде коректним. Ще раз перепрошуємо за створені незручності.

бодо - спонсор УЖАСНЫХ впечатлений

Валерия Валерия 27 декабря, 2022 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, Майдан Независимости 1, ТРЦ "Глобус" Никогда не писала отзывы, но впервые в жизни довести меня до бешенства своим хамским, наплевательским, не клиентоориентированным подходом получилось у бодо.
1. Абсолютно бесполезная саппорт-служба: как на сайте в онлайн-чате, так и по почте.
Операторы общаются скриптами абсолютно не вникая в суть обращения, и складывается впечатление что и вопрос не каждый раз прочитывают.
2. Куча подводных камней не... Читать отзыв
Никогда не писала отзывы, но впервые в жизни довести меня до бешенства своим хамским, наплевательским, не клиентоориентированным подходом получилось у бодо.
1. Абсолютно бесполезная саппорт-служба: как на сайте в онлайн-чате, так и по почте.
Операторы общаются скриптами абсолютно не вникая в суть обращения, и складывается впечатление что и вопрос не каждый раз прочитывают.
2. Куча подводных камней не указанных на сайте, а именно: возврат, способы оплаты/доплаты, брони и тд.
3. По факту, получается что сервис выступает никудышным посредником, где даже если вы оформите запись, это не гарант что вас примут.
4. Липовые отзывы на сайте.

Люди, пожалуйста, кто задумывался о приобретении данного недоразумения - 1000 раз подумайте. Гораздо ЛУЧШЕ И НАДЕЖНЕЕ связаться с заинтересованным "впечатлением" напрямую!!! Не доверяйте и не поддерживайте этих мошенников.
Достоинства:
  1. Если хотите испортить праздник - подарите сертификат бодо худшему врагу.
Недостатки:
  1. Главный минус - что подобные мошенники до сих пор существуют.
Бодо Ответ представителя Бодо 29 декабря, 2022 год
Доброго дня, Валерія.
Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою про роботу нашої компанії у відгуку.
Ми перевірили вашу комунікацію з менеджерами та запевнились, що консультація менеджерів була коректною, вони намагались вирішити ваш запит, проте здійснити доплату по сертифікату можливо лише через платіжну систему LiqPay, з якою ми співпрацюємо. Дана платіжна система має ряд переваг, адже оплата проходить за короткий проміжок часу, після чого одразу можливо забронювати бажану дату та час для запису. На жаль, даний спосіб оплати для вас виявився неприйнятним через відсутність банківської карти. Менеджери запропонували як альтернативу підібрати інше враження в номіналі сертифікат без доплат або ж звернутись за допомогою до знайомих, які є користувачами банківських карт (а посилання на оплату ми змогли б перенаправити).
На нашому сайті у відкритому доступі вказано загальні умови використання сертифіката https://www.bodo.ua/ua/agreements/terms, а також наші менеджери на вхідній лінії або через інші канали комунікації інформують про дані умови.
Запис на враження по сертифікатам bodo дійсно є попереднім та необхідно очікувати підтвердження, проте ми відповідаємо за сервіс, який надаємо:
*Ми ретельно підходимо до вибору компаній-партнерів, які надають враження. Перед початком співпраці ми обов'язково проводимо тестування якості надання послуг.
*Якщо на враженні щось піде не так - ви можете бути впевнені в оперативному вирішенні ситуації.
*За бажанням отримувач сертифіката має змогу замінити враження на інше в номіналі сертифіката, розділити на декілька дешевших або доплатити, у тому числі з доплатою.
Ми дуже турбуємось за довіру до нашої компанії та цінуємо зворотний зв'язок клієнтів, тому відгуки на нашому сайті всі реальні та залишають їх виключно клієнти після відвідування вражень, в тому числі із посиланням на власні соціальні мережі.
Нам прикро, що не виправдали ваших очікувань. Ми врахуємо ваші зауваження та докладемо всіх зусиль аби надалі викликати лише приємні враження та покращити наш сервіс.

Дуже не сподобався підхід до клієнта

Оксана Оксана 21 октября, 2022 год
Дуже не сподобався підхід до клієнта! Активувала сертифікат 17жовтня, доплатила 1700грн, так як не вистачало для обраного враження! обрала дату 25.10.2022р. та час в одному із варіантів запропонованих масажних салонів. З салону адміністратор зателефонував через пів години, сказав, на цей день весь час заброньований. Я перетелефонувала адміністраторам bodo, домовились на цю ж саму дату тільки в іншому салоні, сказали чекати... Читать отзыв Дуже не сподобався підхід до клієнта! Активувала сертифікат 17жовтня, доплатила 1700грн, так як не вистачало для обраного враження! обрала дату 25.10.2022р. та час в одному із варіантів запропонованих масажних салонів. З салону адміністратор зателефонував через пів години, сказав, на цей день весь час заброньований. Я перетелефонувала адміністраторам bodo, домовились на цю ж саму дату тільки в іншому салоні, сказали чекати підтвердження. Через добу мені так і не відповіли, я набрала знову сама адміністратора bodo, знову сказали протягом дня дадуть відповідь, на третій день відповіді так і не було, я знову до них зателефонувала, знову сказали: “протягом дня дадуть відповідь». Сьогодні вже 21 жовтня 18:55, відповіді так і немає! Дуже не приємно, що не перетелефонували і не попередили за затримку. За 4 дні ту обрану дату і час, можна було забронювати не один раз іншими людьми. Тим більше я активувала сертифікат за 8днів до дати!!! І по телефону адміністратори конкретно говорили, що саме протягом дня буде відповідь!Спорчений настрій, нерви і день! Раджу подумати багато разів, чим зв’язуватись з цією компанією.
Поверніть хочаб доплату за сертифікат!
Бодо Ответ представителя Бодо 26 октября, 2022 год
Доброго дня, Оксано.
Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась при записі на враження.
При активації сертифіката ми обов'язково ознайомлюємо клієнтів, що запис на враження у нас попередній та необхідно очікувати підтвердження від партнера. На жаль, обрана вами дата та час (25.10.2022 19:30) вже були зайняті іншими відвідувачами салону. Оскільки для вас було важливо відвідати враження саме в цю дату, в телефонній розмові з нашим менеджером запис було перенесено до іншого салону. Проте через технічні причини (відсутність світла в цьому салоні) та ситуацію в місті, адміністратор вчасно не опрацював ваш запис та нашому менеджеру не вдалось одразу додзвонитись в салон для погодження вашого запису, тому виникла затримка. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Це не є нормою для нашого сервісу. Вибачте, що змусили чекати, вас запис було підтверджено на 25.10 19:30. Ми дуже раді, що враження викликало у вас лише позитивні емоції.
З партнерами було проведено роботу стосовно оперативно підтвердження записів клієнтів та щоб в разі відсутності вільних місць одразу відображали це в графіку, щоб у клієнтів не було змогли обрати їх при активації сертифіката на сайті.
З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.

Повернути кошти

Женя Женя 18 октября, 2022 год
Дружина подарувала сердифікати на прижок з парашутом. На сьогодні це не можливо, хочу повернути кошти, а вони говорять що не можливо. При такій ситуації в країні- це не правильно.
Бодо Ответ представителя Бодо 24 октября, 2022 год
Доброго дня, Євгене.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитись думкою про роботу та сервіс нашої компанії. За правилами нашої компанії, повернення коштів здійснюється тільки покупцю протягом 14 днів.
Наразі обране вами враження дійсно недоступне для запису, адже у зв'язку із введенням воєнного стану в країні було закрито повітряний простір та заборонені будь-які приватні польоти. На жаль, ми або наш партнер поки не можемо вплинути на це. Але ми впровадимо всі необхідні дії, щоб у мирний час кожен зміг використати сертифікат. Термін дії сертифікатів буде продовжено.
Більшість партнерів вже відновили свою роботу та запис на деякі послуги можливий. Тому, за бажанням можна замінити послугу на будь-яку іншу в номіналі сертифіката або розділити на декілька дешевших вражень. Для зручності на нашому сайті можна обрати категорію "Працює зараз", щоб переглянути враження, на які можна записатись вже зараз.
Ми дійсно бажаємо вам надати позитивні емоції. З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.

????????????????????

Гость Гость 16 сентября, 2022 год
Купила сертификат на подарок для мужа на ДР. Сразу активировала сертификат, так владелец мото клуба позвонил и нашёл 1000 причин, чтоб не записывать на нужную дату и вообще всё сложно. Общался при этом как гопник в стиле «как я скажу так и будет» цитата*🙈 Бодо, как вернуть деньги за сертификат?
Бодо Ответ представителя Бодо 18 сентября, 2022 год
Доброго дня, Христино.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитись вашою думкою.
При активації сертифіката ми обов'язково ознайомлюємо клієнтів, що запис на враження у нас попередній та необхідно очікувати підтвердження від партнера. На жаль, обраний вами час на сайті вже був зайнятий іншими відвідувачами, тому вам зателефонував партнер для погодження альтернативної дати та часу.
Перепрошуємо за створені незручності під час запису, ми врахували всі ваші коментарі та з партнером вже було проведено роботу стосовно коректного спілкування з клієнтами.
З вами погодили заміну сертифіката на інші враження та зробили бронювання на одне з вражень. Тому з нетерпінням чекатимемо вас та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.

Жулики и Воры

Gravilion Gravilion 15 августа, 2022 год
 Отзыв о Бодо по адресу Харків, ул. Героев Труда,7 (ТРЦ "Караван") НИ КОГДА НЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ К ЭТИМ ВОРАМ!!!!
Любимая подарила на НГ сертификат бодо - катание на гвадроциклах. Живу в Харькове, пришла война, решил воспользоваться летом. Когда активировал сертификат, оказалось, что партнер, который предоставляем услуги по катанию на квадроциклах не работает сейчас (территория проведения находится на северной части города, где сейчас происходят военные действия). Деньги возвращать отказываются.
Достоинства:
  1. Жулики и Воры
Недостатки:
  1. Одни минусы
Бодо Ответ представителя Бодо 16 августа, 2022 год
Доброго дня. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Не вернули деньги за сертификат

Гость Гость 24 июля, 2022 год
Купил сертификат в мирное время, сейчас реализация данного сертификата не возможна, возвращать деньги отказываются, ссылаясь на договор, который полностью отрезает все возможности возврата.
Очень огорчили, больше не буду заказывать сертификаты в Бодо, лучше подарить деньги 🫰
Бодо Ответ представителя Бодо 25 июля, 2022 год
Доброго дня. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Ужасная компания

Гость Гость 6 июля, 2022 год
Компания которая кидает на деньги людей. Купил сертификат жене за 4400 подарил. Два года компания не могла предоставить услугу потому что у них не работал самолёт теперь я не могу вернуть сертификат потому что по вашим правилам я должен был это сделать течении 14дне, НО К СОЖАЛЕНИЮ Я НЕ гЗНАЛ ЧТО ВАША УСЛУГА НЕ БУДЕТ РАБОТАТЬ на 8-9 месяц.!!! Это... Читать отзыв Компания которая кидает на деньги людей. Купил сертификат жене за 4400 подарил. Два года компания не могла предоставить услугу потому что у них не работал самолёт теперь я не могу вернуть сертификат потому что по вашим правилам я должен был это сделать течении 14дне, НО К СОЖАЛЕНИЮ Я НЕ гЗНАЛ ЧТО ВАША УСЛУГА НЕ БУДЕТ РАБОТАТЬ на 8-9 месяц.!!! Это были не мои проблемы что у вас не работал самолёт!!!. Предлагали другие услуги и альтернативные.. но мою услугу за которую я заплатил деньги не предоставили. Прошло два года началась война.услуга не будет ещё предоставлена кто знает сколько. Компания предлагает выбрать другие услуги и воспользоваться ними. Я сказал что мне это не интересно. В итоге компания просто украла у меня 4400 и не хочет возвращать. Прошу обратить внимание на то что сервиса и клиентоориентированность у компании нет. Для неё важно с вас стянуть деньги и не отдать их, вы интересны компании только во время покупки. После вы им не интересны, даже если они допустили ошибку( не могли предоставить конкретно купленную услугу).!!! Вот с такими компаниями и живем в наше время. Тысячу раз подумайте перед тем как отдать этим мошенникам деньги свои.
Недостатки:
  1. Только минусы. Компания которой просто плевать на клиентов
Бодо Ответ представителя Бодо 7 июля, 2022 год
Доброго дня, Дмитро.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитись думкою про роботу та сервіс нашої компанії. Ми б хотіли перепросити за створені незручності під час використання сертифіката.
Наразі враження ""Політ на літаку над Дніпром"" дійсно недоступне для запису, адже у зв'язку із продовженням воєнного стану в країні закрито повітряний простір та заборонені будь-які приватні польоти.
Після придбання вами сертифіката це враження було доступне для запису, проте у липні 2021 року у партнера Девички - Аероклуб непередбачувано зламався літак, поки він був в ремонті, не було можливості записатись до партнера на послугу. Ми розуміємо, що дана ситуація не є нормою, тому як альтернативу отримувачу сертифіката одразу було запропоновано відвідати ідентичне за складом враження та умовами, але у нашого іншого партнера - Авіашкола ПНЗ АК. Також наші працівники пропонували вашій дружині замінити враження та збільшити номінал сертифіката у якості вибачень за створені незручності, але в результаті з нею було погоджено очікувати відновлення роботи партнера Девички - Аероклуб.
Повернення коштів у нашій компанії відбувається покупцю протягом 14 днів з моменту покупки, зробити повернення наразі неможливо, оскільки ваш сертифікат був придбаний ще в жовтні 2020 року.
Нам дуже прикро, що ви не можете зараз записатися на обране враження. На жаль, ми або наш партнер не можемо вплинути на це в поточних умовах воєнного стану.
Ми бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, тому було збільшено номінал сертифіката та продовжено його термін дії на 9 місяців, щоб отримувач мав змогу ним скористатися на інші доступні послуги. Можна обрати, наприклад, Сімейний заміський вікенд під Кам'янцем-Подільським, Ювелірний майстер-клас із гарячої емалі для двох, Байдарафтинг для двох, Джаз-вечір для компанії, Тест-драйв суперкара Lamborghini. Більше доступних вражень можна переглянути на нашому сайті за посиланням https://www.bodo.ua/ua/.
Ще раз перепрошуємо за створені незручності, ми дійсно бажаємо вам надати позитивні емоції. З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.

Жесть, как говорит Фреймуд "НЕ РЕКОМЕНДУЮ"

Я Я 25 января, 2022 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, ул. Казимира Малевича, д. 86Н Что тут сказать, коллектив держится как может, все операторы пытаются быть друг за дружку, но начальству, не нужен сплоченный коллектив, поэтому выживает тут сильнейший! Показатели - меняют как перчатки и зависят они скорее всего от настроения того самого начальства. График... даже если ты идешь работать на 9-ти часовой график, будь уверен буш работать по 12-ть, в принудительном порядке. Доп. Продажи... Читать отзыв Что тут сказать, коллектив держится как может, все операторы пытаются быть друг за дружку, но начальству, не нужен сплоченный коллектив, поэтому выживает тут сильнейший! Показатели - меняют как перчатки и зависят они скорее всего от настроения того самого начальства. График... даже если ты идешь работать на 9-ти часовой график, будь уверен буш работать по 12-ть, в принудительном порядке. Доп. Продажи о которых не говорили когда брали на работу, тоже есть и почти вся премия зависит от них, поэтому ну что ж тут.... работаем без нее, на ставку :) Очень "ПРИЯТНЫЙ" работодатель... ну прям не налюбуешься и компания которая приносит "ВАУ" людям, приносит совсем другие эмоции своим работникам, хотя от них зависит качество обслуживания самих клиентов. Ну и зарплата для Киева, так себе... Будьте бдительны с выбором, желаю Вам найти ВАШУ работу, где Вас будут уважать и оплачивать Ваш труд пропорционально Вашей работе!

Виртуальная реальность!

Гость Гость 6 ноября, 2021 год
Подарили мне сертификат на 2000 грн в игры виртуальной реальности в Киеве. Так мало того что стоимость часа на 50 грн больше чем нежели я оплатил сам бы в будний день, так и еще записаться на нужное время чтобы потратить весь сертификат очень проблематично !!!
Бодо Ответ представителя Бодо 7 ноября, 2021 год
Добрий день,
 
На жаль, не змогли вас ідентифікувати
Нам би дуже хотілося дізнатися деталі вашої ситуації і як можна скоріше вирішити її.
Напишіть, будь ласка, яку електронну пошту ви нам залишали, або вкажіть  номер вашого телефону або сертифіката.
 
Заздалегідь дякуємо.

Мастер класс на мотоцикле

Полтавец О.В. Полтавец О.В. 24 октября, 2021 год
6 сентября на день рождения ребенку на 9 лет ,подарили сертификат "Мастер класс езды на мотоцикле" , второй месяц услугой воспользоваться не можем.
После активации сертификата , нас водят вокруг да около два месяца.
Назначается дата, потом отменяется ( не нами, а компанией бодо) , снова назначается, но отменяется и вот сегодня 24 октября 2021 года нам назначается время... Читать отзыв
6 сентября на день рождения ребенку на 9 лет ,подарили сертификат "Мастер класс езды на мотоцикле" , второй месяц услугой воспользоваться не можем.
После активации сертификата , нас водят вокруг да около два месяца.
Назначается дата, потом отменяется ( не нами, а компанией бодо) , снова назначается, но отменяется и вот сегодня 24 октября 2021 года нам назначается время мастер класса на 14-00 , а в 13:30 перезванивает тренер мотошколы и говорит , что для детей младше 12 лет не возможно проводить мастер классы, что нет таких мотоциклов и что рост ребенка должен быть
150 см. На сайте BODO мастер классы продают для детей от 4 до 11 лет, заведомо зная , что услуга не может быть предоставлена!
Бодо взяв деньги и не предоствив услугу, не по нашей вине ,деньги не возвращает.
Это не компания которая продает удовольствия, а которая продает квест - как вернуть свои деньги...
Бодо Ответ представителя Бодо 24 октября, 2021 год
Доброго дня.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.
Показать 1 ответ

Поддержка на "высоте"

Гость Гость 8 октября, 2021 год
При попытке активировать карту - выдало ошибку. Во всех чатах - игнор. Прям сразу набрался впечатлений. НЕГАТИВНЫХ!
Бодо Ответ представителя Бодо 9 октября, 2021 год
Доброго дня, Дмитро.
Дякуємо за відгук. Вибачте за надання некоректного сервісу, подібне не є нормою для нашої компанії. З менеджером, яка вас обслуговувала, провели роз'яснювальну робота, надалі таких прикрощів не буде ставатися.
Бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс та як вибачення, на вашу пошту буде надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.

Бодо карточка

Гость Гость 11 сентября, 2021 год
Активувала свою подарункову картку від бодо у мережі Ватсон.
І вже вдруге не можу іі там використати.
Касири ватсон кажуть, що картка не проходить, а оператори бодо, що картка активована, все нормально.
Класна схема: розвести руками, здвигнуть плечима і сказати: ми не знаємо чого так.
Бажаю обом мережам побільше вдячних клієнтів, таких як я сьогодні)))
Бодо Ответ представителя Бодо 11 сентября, 2021 год
Вітаємо, Тетяно.
За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Кусок г*вна, а не компания!!!

Татьяна Татьяна 8 сентября, 2021 год
 Отзыв о Бодо по адресу Дніпро, ул. Набережная победы, д. 1а Подарили сертификат на двоих на кулинарные курсы. Зарегистрировались и все как положено. Связываемся с "Gastro school", и постоянно ответ, что сейчас курсов нет. Напрямую в бодо не дозвониться. Не ведитесь на эту фигню, лучше деньги подарите. Непонятно кто оставляет хвалебные отзывы на самом сайте. По сути, это компания, которая продает обещания!!!
Бодо Ответ представителя Бодо 10 сентября, 2021 год
Вітаємо, Тетяно.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Не возращают деньги! Испорчен праздник! Без денег и без праздника!

Юлия Юлия 26 августа, 2021 год
Бодо верни деньги! Мало того что мы сами все узнавали на счет полетов на вертолете напрямую с компанией что предоставляет услугу. Так еще постоянно обманывали ваши операторы что позвонили и все сделали. Лететь должны были 22 августа в 20:30, так потом приходит письмо что на 20! А потом на 20.15! А потом вообще идите нафиг мы не летаем и... Читать отзыв Бодо верни деньги! Мало того что мы сами все узнавали на счет полетов на вертолете напрямую с компанией что предоставляет услугу. Так еще постоянно обманывали ваши операторы что позвонили и все сделали. Лететь должны были 22 августа в 20:30, так потом приходит письмо что на 20! А потом на 20.15! А потом вообще идите нафиг мы не летаем и не будем летать на ближайшую неделю! Просто кошмар а не впечатление! Мы купили сертификат на определенную дату и время. Мы это не получили и не получим! Некто с нами не связывается на счет возврата денег тупо тянут резину! Звонишь им и в этом нету смысла - с вами кто то там должен связаться! Хотят перенести что б типо мы выбрали другую дату. Но какого черта тогда мы на сайте специально выбирали определенную дату и время! Уберите значит такой функционал нафиг с сайта. Тупо украли 13600 гривен! Просто жесть. Не связывайтесь с этими мошенниками! Вместо того чтоб вернуть деньги, берут присылают смс на какие-то подарочные сертификаты на копейки при том что наши 13к так и не вернули. ни***а нам ваши сертификаты после всей нервотрепки от вашего сервиса. Вернуть бы деньги и забыть о вас как страшный сон.
Бодо Ответ представителя Бодо 7 октября, 2021 год
Доброго дня, Юлія.
Дякуємо за ваш відгук. Вибачте за надання некоректного сервісу, подібне не є нормою для нашої компанії.
Ми провели роботу з партнером стосовно коректності підтвердження запису та обов'язкового інформування клієнтів у випадку його перенесення. Зробимо все можливе, аби подібні ситуації надалі не повторювались. Як вибачення за незручності - на пошту отримувача сертифікату було відправлено компенсаційний сертифікат на враження bodo. Також, кошти за замовлення були повернуті покупцю сертифікату.
Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.

Возврат денег

Ольга Ольга 3 августа, 2021 год
Был куплен сертификат на прогулку для двоих на лошадях на 2 августа.
29 июля созвонилась с Бодо сообщила,что к сожалению не можем поехать и просьба вернуть деньги (приняли заявку,сказали свяжутся).По сей день вопрос так и не решён, менеджеры только и говорят,что с вами свяжутся (((
Бодо Ответ представителя Бодо 5 августа, 2021 год
Доброго дня, Ольго. Перепрошуємо за ситуацію, що сталася.
Через високу завантаженість, ми не встигли зв'язатись з вами вчасно та надати зворотний зв'язок, що до повернення коштів. На разі ваше питання було вирішене, оскільки 14 днів з моменту купівлі сертифікату не пройшло - кошти були повернуті на банківську карту з якої ви робили оплату.
Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.

Как вернуть деньги за сертификат?

Владислав Владислав 18 июля, 2021 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, бул. Леси Украинки, 24 Зарегистрировал сертификат на прыжок с парашютом. Записался на прыжок на единственный доступный аэродром сертификату (Dz boro).
Приехал, прошел обучение (12 часов с 8:00 до 20:00) и говорят "извините, больше сегодня прыжков не будет, приходите завтра"
Приехал на следующий день говорят "мы вчера, поздно вечером решили, что прыжков сегодня не будет"
Как вернуть деньги?
Бодо Ответ представителя Бодо 19 июля, 2021 год
Вітаємо, Владислав.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

бодо - это шл*к!!!

Артур Артур 15 июля, 2021 год
Если хотите подарить близкому человеку настроение - обходите бодо десятой дорогой!!!
Мне подарили сертификат на 2000 грн, захотел массаж и т.д. Для этого вам необходимо зарегистрироваться через почту, вроде бы просто, но не с их отношением к клиенту.
Второе - вы не сможете воспользоваться услугой, когда хотите (на выходных вообще не реально), при этом если вы не скажите про... Читать отзыв
Если хотите подарить близкому человеку настроение - обходите бодо десятой дорогой!!!
Мне подарили сертификат на 2000 грн, захотел массаж и т.д. Для этого вам необходимо зарегистрироваться через почту, вроде бы просто, но не с их отношением к клиенту.
Второе - вы не сможете воспользоваться услугой, когда хотите (на выходных вообще не реально), при этом если вы не скажите про бодо, а просто позвоните в салон - то вам найдут окошко)))
Короче, бодо - это БРЕД и ГОЛОВНАЯ БОЛЬ, которую вы дарите БЛИЗКОМУ ЧЕЛОВЕКУ!!!(((
Достоинства:
  1. 0000000000000000000
Недостатки:
  1. бодо - ЭТО СПЛОШНОЙ МИНУС И РАЗВОДНЯК!!!
Бодо Ответ представителя Бодо 17 июля, 2021 год
Вітаємо, Артур.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

НЕ АКТИВУВАВСЯ СЕРТИФІКАТ

Автор Автор 24 июня, 2021 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, Майдан Независимости 1, ТРЦ "Глобус" Намагалась активувати сертифікат через сайт, з'являлась помилка з роботою сайту та пропозиція спробувати згодом. А вже наступного дня сертифікат висвічує як неактивний. "Враження" не отримані, менеджери не зв'язуються з вами, на листи не відповідають.
Дуже дивний сервіс та втрачені гроші!!!
Бодо Ответ представителя Бодо 25 июня, 2021 год
Вітаємо.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Ужас!!!!!!

Лена Лена 24 июня, 2021 год
 Отзыв о Бодо по адресу Одеса, вулиця Велика Арнаутська, 123 Тупые менеджеры!!! Где набрали такой не профессиональный персонал???Говорить не умеют,на вопросы ответить не могут(туго думают),перебивают,заученные фразы режут слух!!!Креативность отсутствует.После разговора с менеджером,получить удовольствие от спа процедур отпала охота.Не рекомендую! Адский сервис!!!
Бодо Ответ представителя Бодо 25 июня, 2021 год
Вітаємо.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Бодо та проблеми з активацією

Альвина Альвина 18 июня, 2021 год
Зібралась активувати сертефікат, стались проблеми на сайті, тепер ні сертефікату, ні грошей. Як вирішити цю ситуацію?
Бодо Ответ представителя Бодо 20 июня, 2021 год
Вітаємо. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected], щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалася.

Недолугі працівники

Гость Гость 6 апреля, 2021 год
Замовила подарунок 06.04.21, одержала підтвердження на електронку.
Після цього телефонує дівчина Ольга і починає випитувати інформацію, що містить персональні дані. На мою відмову з поясненням не реагує і далі наполягає, що це для внутрішньої статистики. На мою повторну відмову далі розповідає своє і каже, що це «персональний підхід».
Бажання одержати емоції в подарунок зникло...
Недолугість працівників та ... Читать отзыв
Замовила подарунок 06.04.21, одержала підтвердження на електронку.
Після цього телефонує дівчина Ольга і починає випитувати інформацію, що містить персональні дані. На мою відмову з поясненням не реагує і далі наполягає, що це для внутрішньої статистики. На мою повторну відмову далі розповідає своє і каже, що це «персональний підхід».
Бажання одержати емоції в подарунок зникло...
Недолугість працівників та інформаційна політика Bodo вражає!
Недостатки:
  1. Недолугість працівників
  2. Інформаційна політика компанії
  3. Нав’язливий сервіс
Бодо Ответ представителя Бодо 7 апреля, 2021 год
Вітаємо.
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.

Спа у темряві на 2-х у SPA салоні Voyage SPA

Сніжана Сніжана 25 марта, 2021 год
 Отзыв о Бодо по адресу Київ, просп. Григоренко, 39В Неодноразово користувалася послугами Bodo, купувала подарункові сертифікати друзям, колегам. 20 березна 2021 мала необережність придбати собі сертифікат на Спа у темряві на 2-х, локацію вибрали салоні Voyage SPA, так-як були там за власні кошти і дуже все сподобалось.
Послуга цього разу була надана жахливо, під час процедури масажу чоловік замерз і все чекав коли ж почнеться масаж, тому що... Читать отзыв
Неодноразово користувалася послугами Bodo, купувала подарункові сертифікати друзям, колегам. 20 березна 2021 мала необережність придбати собі сертифікат на Спа у темряві на 2-х, локацію вибрали салоні Voyage SPA, так-як були там за власні кошти і дуже все сподобалось.
Послуга цього разу була надана жахливо, під час процедури масажу чоловік замерз і все чекав коли ж почнеться масаж, тому що були інші масажисти ніж попереднього разу. Масажем то назвати неможливо, дитяче поглажування, холодне приміщення і масажистка була з нежиттю чи то від холоду, чи то хвора. Чомусь спитати у дівчат, коли ж почнеться масаж не наважилась ні я ні чоловік. Тепер уже знаємо,що це ми повинні говорити яка інтенсивність повинна бути. Аромотерапія, так яка ж вона буде арома,коли у приміщенні холодно.
Залишили відгук адміністратору,яка прокліпала очима і вибачилась
Залишили відгуд безпосередньо Бодо, тому що вони гроші отримали.
Відгук,який, чоловік залишив на сайті Бодо не був опублікований.
Ось уже 5-й день як мені телефонують дівчата з відділу якості і розказуть,що входить у процедуру, а що ні.
Наприклад, чай у вартість процедури не входить, але мені масажист пропонувала, масажист,який працював з чоловіком-не пропонувала, вона поспішала вибігти з кабінету почистити носа.
Безпосередньо поспілкуватися з керівництвом не має дозволяють.
Сьогодні написала офіційну претензію, вважаю, що ще не пройшло 14 днів від дати отримання задоволення.
Кошти мені повертати відмовляються, тому що послугу ж я отримала.
Не рекомендую взагалі тратити час, кошти на компанію,яка не несе відповідальності за якість послуг,які продає.
Як вирішиться моє питання- налаштована рішуче і буду намагатися діяти у рамках чинного законодавства.
Бодо
Бодо - лидеры рынка подарочных сертификатов на развлечения и активности. Интернет-магазин подарков Бодо предлагает впечатления на любой выбор: мастер -клас управления яхтой, прыжок с парашютом, зорбинг для двоих, дайвинг, экстремальное вождение, мастер-класс гольфа, живописи, шоколадный массаж и многое другое.
Среди клиентов Бодо есть немало компаний, которые используют подарки для стимулирования... подробнее

Рейтинг 5 из 5 на основании 65 отзывов
Интернет-магазины
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2306 отзывов
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 отзывов
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 отзывов
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 отзывов
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 отзывов
Интернет-магазин icutie
Интернет-магазин icutie

Рейтинг: 4.8
647 отзывов
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1198 отзывов
Вопросы и ответы