Сніжана Отзыв написан 22 августа, 2025 год4 просмотра
Завжди були побоювання їздити цим перевізником, але обходилось, але не цього разу. Користуємось цим перевізником всією сімʼєю. І ось в цей раз їхала моя бабуся - квиток Київ - Роттердам. Автобус повинен був приїхати о 7:00, ми виїхали заздалегідь за годину, щоб не запізнитись. І ось в 6:14 приходить смс з вибаченнями і що рейс переноситься на 9:30. Ну і звісно що ми вже були в дорозі, вирішили чекати вже на автостанції. І ось 9:30, а автобуса ще немає. Звісно в людей питання, де автобус на що відповідають чекайте. Поки бабуся стояла на вказаній платформі я вирішила пройтись подивитись чи немає нашого автобуса за автостанцією. І ось на годиннику вже 9:35, а автобус з водіями стоїть за автостанцією і спілкуються сміються з іншими робітниками Автолюксу. На секундочку автобус вже запізнюється і мало того що на півтори години так ще і на 9:30 він не підʼїхав на посадку. І ось на годиннику 9:47 і нарешті вони вирішили, що треба щось робити. У результаті автобус виїхав десь приблизно о 10:08 і звісно, на наступний який потрібно пересісти Рига- Роттердам він не встигає. Бабуся приїздить у Варшаву у другій ночі, а її автобус вже поїхав. Я телефоную на гарячу лінію і вони мені відповідають що у 6:30 буде автобус Рига-Берлін і він забере пасажирів яких не забрав той автобус. І ось дочекавшись того автобусу бабуся телефонує і каже що її не беруть. Я звісно телефоную на гарячу лінію, а вони так незадоволено відповідають що повинно було прийти повідомлення на телефон, що автобус забере якщо в нього будуть вільні місця. Очікуйте далі інформацію. Телефоную бабусі і вона відповідає, що все ж таки її і інших пасажирів забрали. І на цьому дякую. Далі бабуся доїхала до Берліну і тут водії їй кажуть, щоб вона йшла в касу і купляла сама собі білет вже далі куди їй потрібно. Дякую що бабусі допомогла якась жіночка зателефонувати на гарячу лінію, бо коли я їм зателефонувала знову, вони мені сказали, що бабуся повинна сама телефонувати, а якщо вона не може то чому вона їздить без супроводу. Але вибачаюсь бабуся не маленька дитина і вона постійно їздила сама без проблем, а тут стресова ситуація і вона просто розгубилась і перенервувала, тому просила мене дзвонити їм. Так ось жіночка допомагає бабусі подзвонити на гарячу лінію і вони невдоволено бронюють їй білет на ближній автобус. На секундочку автобус прибув в Берлін о 13:30, а знайшли наступний на 23:00!!! Дякую звістно що вирішили, але нерви потріпали не погано. А ось сьогодні ще одна ситуація. Будьте готові до того що якщо будуть проблеми на кордоні і вас не випускають(як сьогодні сталась ситуація у моєї мами з донькою) то автолюкс на наступний білет Варшава - Роттердам гроші не повертає! Бо це єдиний білет як вони сказали! Я розумію що те що відбувається на кордоні це не їх зона відповідальності і автобус не повинен їх чекати. Але вибачте в білеті навіть вказано дві суми, чому я не можу повернути кошти за інший автобус??? Дуже негативні враження, постійно злі водії. Останній раз коли я їхала то водію не подобалось що моя валіза важить 29 кг що не виходить за норми 30 кг, а на кордоні він постійно показував мені своє незадоволення. І це тільки мій досвід, а скільки я вже чула негативних відгуків.. Користуватись чи ні цим перевізником вирішуйте самі, але якщо хочете зберегти нерви і спокійно добратись до точки Б - то АВТОЛЮКС ТОЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! 1 согласен
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі.
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями під час поїздки. Ми вже передали інформацію нашим фахівцям для перевірки та зробимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
А ось сьогодні ще одна ситуація. Будьте готові до того що якщо будуть проблеми на кордоні і вас не випускають(як сьогодні сталась ситуація у моєї мами з донькою) то автолюкс на наступний білет Варшава - Роттердам гроші не повертає! Бо це єдиний білет як вони сказали! Я розумію що те що відбувається на кордоні це не їх зона відповідальності і автобус не повинен їх чекати. Але вибачте в білеті навіть вказано дві суми, чому я не можу повернути кошти за інший автобус???
Дуже негативні враження, постійно злі водії. Останній раз коли я їхала то водію не подобалось що моя валіза важить 29 кг що не виходить за норми 30 кг, а на кордоні він постійно показував мені своє незадоволення.
І це тільки мій досвід, а скільки я вже чула негативних відгуків..
Користуватись чи ні цим перевізником вирішуйте самі, але якщо хочете зберегти нерви і спокійно добратись до точки Б - то АВТОЛЮКС ТОЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву