Добрий день! Дякуємо за звернення. Наразі аптеки поступово приєднуються до програми «Пакунок малюка». Щоб ми могли точніше відповісти на ваше питання, будь ласка, повідомте адресу аптеки, яка вас цікавить, а також залиште свій контактний номер телефону для зворотного зв’язку.
Одного разу я прийшов за ліками і був приємно вражений, коли фармацевт не просто продав, а запитав, чи точно мені підходить цей препарат. Здивувався і подякував за увагу!
Вітаємо, пане Олександре! Дякуємо Вам за довіру! Рекомендуємо підписатися на наш чат-бот у Вайбері https://bjka.li/r . Приєднавшись, Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності та накопичуєте 1% бонусів з кожної покупки.
В аптеці завжди допоможуть, якщо не знаєш, який препарат вибрати. Якось купував ліки для застуди, і фармацевт порекомендував щось ефективніше, хоча я планував брати найдешевше. Не пошкодував, дійсно допомогло. Відчувається, що тут працюють не просто продавці, а люди, які хочуть допомогти.
Вітаємо, пане Тимофіє! Дякуємо, що поділилися враженням про нас. Приєднуйтесь до нашої Програми лояльності та отримуйте 1% бонусів з кожної покупки. Детальніше за посиланням https://apteka.net.ua/loyalty-program
Зараз потрібно виходити із декрету мені запропонували два варіанти іти працювати в іншу аптеку ( в якої я працювати не маю бажання) чи звільнення за власним бажанням. Я б задоволення хотіла вийти працювати в тій аптеці в якої працювала до декрету .
Добрий день! Дякуємо за зворотній звʼязок! Надайте, будь ласка, ваші контактні дані та номер аптеки на пошту [email protected] для детальнішого ознайомлення з ситуацією та вирішення питання.
Раніше працювали активні і зацікавлені в гарному обслуговуванні дівчата. Зараз понабирали - та недочуває, та недобачає, та обслуговує зі швидкістю 3 метри за годину. Це капець. Оцінку добре ставлю бо загалом мережа гарна і добре що з'явилася програма лояльності.
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Нам дуже школа, що Ви отримали такий досвід обслуговування. Щоб розібратися у ситуації та дати Вам відповідь, надішліть, будь ласка, Ваші контактні дані та коментар щодо ситуації, наша електронна адреса [email protected]
Ходжу лише в цю аптеку, завжди при обслуговуванні все добре. А от сьогодні прибиральниця зіпсувала все враження від аптеки. Стоїть прибиральниця біля дверей (може то й не прибиральниця, але по зовнішньому вигляді так здалось. Жінка, 50-60 років, стрижка чоловіча, світле волосся) і розмовляє з відвідувачкою. Я проходжу повз з каляскою, в залі ще одна каляска і людей ще десь... Читать отзыв Ходжу лише в цю аптеку, завжди при обслуговуванні все добре. А от сьогодні прибиральниця зіпсувала все враження від аптеки. Стоїть прибиральниця біля дверей (може то й не прибиральниця, але по зовнішньому вигляді так здалось. Жінка, 50-60 років, стрижка чоловіча, світле волосся) і розмовляє з відвідувачкою. Я проходжу повз з каляскою, в залі ще одна каляска і людей ще десь пʼятеро. І чую в цей момент таку фразу: "та в нас тут пандус і то все преться сюди." "То все преться сюди!" - серйозно?! От так треба про клієнтів говорити? Преться сюди?! Ще й так сказано, щоб я почула. Я повертаюсь і кажу: "преться? От так гарно ви говорите?" Вона ковтнула язика, певно не очікувала, що я відповім. Проведіть бесіду з цією бабусею, як потрібно розмовляти з клієнтами і як потрібно взагалі себе поводити на роботі. Не хочеться робити висновки загалом про аптеку лише через цю некомпенентну тьотю. 12.12.2023 12:40
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук, нам дуже шкода за цю неприємну ситуацію. Ми вже розпочали внутрішні заходи, такі як бесіда з працівниками, щоб вирішити цю проблему та запобігти подібним ситуаціям у майбутньому. Надішліть, будь ласка, Ваші контактні дані та коментар щодо ситуації за адресою [email protected], щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати інформацію про проведені заходи.
Я живу в Андрушівці і часто відвідую вашу аптеку.Тут дешевше і завжди порадять те що треба.Декілька днів тому,як завжди надіявся на грамотну консультацію,але був неприємно здивований обслуговуванням касира Плахотін Галини. Вона дуже довго та незрозуміло обслуговувала мене,весь час плуталась у підрахунках,помилялась в дозі та кількостях, таке враження, що вона не розуміє де працює...бо й ще на всі боки обурювалась.Більше... Читать отзыв Я живу в Андрушівці і часто відвідую вашу аптеку.Тут дешевше і завжди порадять те що треба.Декілька днів тому,як завжди надіявся на грамотну консультацію,але був неприємно здивований обслуговуванням касира Плахотін Галини. Вона дуже довго та незрозуміло обслуговувала мене,весь час плуталась у підрахунках,помилялась в дозі та кількостях, таке враження, що вона не розуміє де працює...бо й ще на всі боки обурювалась.Більше до її віконця я підходити не буду і нікому не раджу.
Вітаю, пане Андрію! Ми вдячні Вам за ваш відгук. Нам шкода, що у Вас залишився негативний досвід, з робітником буде проведена бесіда. Якщо бажаєте отримати зворотній зв'язок по результатах змін, будь ласка, напишіть нам Ваші контактні дані та коментар щодо ситуації на пошту: [email protected]
Пакунок малюка
Дякуємо за звернення. Наразі аптеки поступово приєднуються до програми «Пакунок малюка». Щоб ми могли точніше відповісти на ваше питання, будь ласка, повідомте адресу аптеки, яка вас цікавить, а також залиште свій контактний номер телефону для зворотного зв’язку.
Уважність до клієнта
Турбота понад усе
Чи зберігається декретне місце ?
Дуже цікаво прочитати відповідь
То примусово чи добровільно ?
Персонал аптеки
Прибиральниця хамка, Чернівці, вул. Скальда 13Б
Стоїть прибиральниця біля дверей (може то й не прибиральниця, але по зовнішньому вигляді так здалось. Жінка, 50-60 років, стрижка чоловіча, світле волосся) і розмовляє з відвідувачкою. Я проходжу повз з каляскою, в залі ще одна каляска і людей ще десь... Читать отзыв Ходжу лише в цю аптеку, завжди при обслуговуванні все добре. А от сьогодні прибиральниця зіпсувала все враження від аптеки.
Стоїть прибиральниця біля дверей (може то й не прибиральниця, але по зовнішньому вигляді так здалось. Жінка, 50-60 років, стрижка чоловіча, світле волосся) і розмовляє з відвідувачкою. Я проходжу повз з каляскою, в залі ще одна каляска і людей ще десь пʼятеро. І чую в цей момент таку фразу: "та в нас тут пандус і то все преться сюди."
"То все преться сюди!" - серйозно?! От так треба про клієнтів говорити? Преться сюди?! Ще й так сказано, щоб я почула. Я повертаюсь і кажу: "преться? От так гарно ви говорите?" Вона ковтнула язика, певно не очікувала, що я відповім.
Проведіть бесіду з цією бабусею, як потрібно розмовляти з клієнтами і як потрібно взагалі себе поводити на роботі.
Не хочеться робити висновки загалом про аптеку лише через цю некомпенентну тьотю.
12.12.2023 12:40
Неприємний касир