Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Замовляла навушники дитячі JBL. JR310. Оформила замовлення через сайт. Зі мною звязався консультант, та повідомив що великий попит і можливо їх вже немає, сказав що зараз продзвонить всі магазини і набере мене. Через хвилин 10 було знайдено останні, заброньовано на моє імʼя. Я швидко за ними поїхала. В магазині дуже привітно все показали та перевірили. Дуже раджу Allo. Професійно все
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") В магазині мені на пряму сказали що "політика компанії" не дає змоги мені реалізувати моє право на повернення товару протягом 14 днів із дня покупки. 19.10.2022 придбав монітор у магазині за адресою Київ вул. Лаврухіна Миколи, 4, ТРЦ «Район», 1-ий поверх, маг. Алло MAX. Наступного ж дня заніс його назад до магазину, заявивши своє бажання що до повернення товару (що... Читать отзыв В магазині мені на пряму сказали що "політика компанії" не дає змоги мені реалізувати моє право на повернення товару протягом 14 днів із дня покупки. 19.10.2022 придбав монітор у магазині за адресою Київ вул. Лаврухіна Миколи, 4, ТРЦ «Район», 1-ий поверх, маг. Алло MAX. Наступного ж дня заніс його назад до магазину, заявивши своє бажання що до повернення товару (що можу підтвердити Актом прийому товару, який мені дали в магазині). Мені сказали що спочатку товар має пройти сервісну консультацію, щоб підтвердити що товар належної якості. Через 2 місяці 16.12.2022 мені надійшов дзвінок з магазину з проханням забрати монітор (весь цей час я товаром не володів і чекав повернення коштів за нього) Прийшовши до магазину мені прийшлося доводити що товар я приніс на наступний день після покупки, оскільки, в системі була записана інша дата (чому - мені так і не сказали). Працівники згідно до Акту від сервісного центру (чи відділу браку, мені так внятно і не сказали) - підтвердили що товар справний. Але прочекавши 1.5 години почув лише "Ви можете забрати лише монітор, грошей Вам не повернемо". На моє питання, чи розуміють вони що порушують Закон України - пожали плечами і сказали "політика компанія не передбачає". Єдине що мені запропонували, це написати заяву на юриста компанії з проханням до ТОВ "АЛЛО" НЕ ПОРУШУВАТИ закон.І тоді, цитую, "МОЖЕ її розглянуть, а потім МОЖЕ повернуть кошти" (строків розгляду заяви ніяких не надали )
Не розумію як вони ще досі функціонують, так цинічно та зухвало порушуючи закон. Сумніваюсь що я перший хто повертав товар, але ні працівники магазину, ні підтримка "АЛЛО" не змогла реалізувати моє право.
Наполегливо НЕ рекомендую користуватися послугами ТОВ "АЛЛО", бо скоріш за все, будете, як і я, сидіти без можоливості користуватися товаром та коштами за цей товар.
ПС Якщо в когось аналогічна ситуація яка порушує норми Закону України «Про захист прав споживачів» напишіть мені на ел.адресу [email protected]
Недостатки:
Не повертають гроші за товар який був повернений у магазин. Порушують Закон України «Про захист прав споживачів».
Добрий день. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло Показать 1 ответ
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Раніше (2017р) у мене був досвід поверненню бракованого телефону в алло,і все пройшло чудово: приніс бракований телефон (до 14 днів), заповнив акт повернення товару, забрали телефон на серв. центр, підтвердили брак, через декілька днів повернули гроші. Зараз же- просто маразм… Повертати гроші вони не можуть за бракований товар, замість цього відправляють на гарантійне обслуговування, яке може тривати до 180,... Читать отзыв Раніше (2017р) у мене був досвід поверненню бракованого телефону в алло,і все пройшло чудово: приніс бракований телефон (до 14 днів), заповнив акт повернення товару, забрали телефон на серв. центр, підтвердили брак, через декілька днів повернули гроші. Зараз же- просто маразм… Повертати гроші вони не можуть за бракований товар, замість цього відправляють на гарантійне обслуговування, яке може тривати до 180, бо військовий стан.. а залишати клієнів без засобу звязку у воєнний стан ось уже 4 місяць , це вони можуть… Зараз рекомендую всім обминати цей магазин. Дякую за увагу!
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас надати номер телефону який ви вказували під час передачі товару на сервісне обслуговування на електронну адресу [email protected], щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. Але так само хочемо звернути вашу увагу що у зв'язку з військовим становищем в Україні, на жаль, сервісні центри мають деякі труднощі з отриманням запчастин, і їхня логістика дуже ускладнена З повагою, компанія Алло.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Ситуація слідуюча: почну з того, що вже давно, багато років є клієнтом(до цього випадку, тепер – ні), та купував в цій мережі багато товарів, в тому числі – не дешевих. Перша ситуація сталася влітку(червень місяць 2021 року), коли я купував самокат ninebot max g30p в магазині на Почайній. Здавалось все було добре, я навіть не перевірив самокат в магазині, бо... Читать отзыв Ситуація слідуюча: почну з того, що вже давно, багато років є клієнтом(до цього випадку, тепер – ні), та купував в цій мережі багато товарів, в тому числі – не дешевих. Перша ситуація сталася влітку(червень місяць 2021 року), коли я купував самокат ninebot max g30p в магазині на Почайній. Здавалось все було добре, я навіть не перевірив самокат в магазині, бо довіряв продавцеві та магазину allo(що може статится з новою річчю?) Але на другий день тестування самокату виявив брак – рульова колонка самокату не фіксувалася добре, тим самим, руль неможливо було тримати в рівному положені, бо він завжди був зміщений в якусь із сторін. Цю проблему я не став вирішувати сам, а відразу на слідуючий день поїхав в магазин, щоб полагодили чи обміняли. Але що ви думаєте? Ця «шарашкіна контора» почала мене звинувачувати в тому, що самокат не має товарного виду, і, що зробити обмін чи повернення коштів вони не можуть. Та ще й по хамськи звинуватили в тому, що це я сам щось зробив з самокатом… Як вам таке ставлення до клієнтів? Вони посилались на то, що на самокаті був пробіг 2км(це як раз ті 2км, щоб протестувати самокат на серйозний брак, з яким їздити було неможливо) Тобто продавці у відкриту кажуть, що нічим допомогти не можуть і навіть гарантійний сервіс при магазині не хотів ремонтувати за свій рахунок - сказали: «Если хотите, можете оставить самокат на дней на 10-12 и только потом будут рассматривать что с ним. Пришлось забрать самокат и остаться ни с чем, ведь передвигаться на таком транспортном средстве небезопасно, при том, что сторонний ремонт в Киеве для устранения этой неисправности я не нашёл. Несколько раз(а точнее - 4 раза)сдавал разным мастерским самокат, платил по 300-500 грн каждый раз, но проблему устраняли на короткий срок и она снова возвращалась. Мастера говорили, что в первый раз с такой поломкой сталкиваются. Ситуация для меня уже дошла до абсурда - пришлось поехать даже в прокатные фирмы, что сдают в аренду только эти модели самокатов. Я их протестировал около штук 15 на предмет такой же поломки, как у меня. Но ни у одного не было выявлено каких либо проблем. «Спасибо большое» магазину Алло за то, что оставили меня без транспорта(самокат покупал в период, когда мой автомобиль находился на СТО, по причине ремонта после ДТП, въехавшей сзади девушки) Думал куплю самокат и решу эту проблему, но не тут то было… Приобрёл ещё одну проблему на свою голову за немалые деньги. Але на цьому моя історія з цим магазином не скінчилася! Здавалось би що вже є сумний досвід і нічого купувати тут непотрібно. Але пройшов час і вирішив я придбати собі автопилосос(та інші дрібні товари для авто). Додав до корзини і замовив до магазину на Лаврухіна. Прийшов забирати, мене запитали чи доставати з коробки. Я відповів що можна лише дістати і перевірити чи він включається. Це зайняло 5 секунд. Прийшовши додому почав розпаковувати пилосос і я побачив що він в царапинах чи в розводах якихось, що не прибираються. Але на ці нюанси мені було все рівно, головне щоб він працював. На третій день після покупки я вирішив обміняти пилосос або повернути кошти, по причині того що він працював тільки автономно(всього ~15 хвилин). Але при покупці, я бачив по фото, що він повинен працювати від прикурювача! Так і є, але то була інша модель, яка дуже зовнішньо схожа на нього і такого самого бренду. Але на цей раз, супер «компетентні» продавці зібрали консиліум, почали радитись та винесли наступне рішення: «Ваш пилосос ми не можемо обміняти чи повернути кошти, бо він не має товарного виду, ним користувались і він має подряпини(ті що були як раз при покупці)» Десь я вже таке чув раніше, і знову мене звинуватили в наклепі, мовляючи що «не треба було тоді купувати такий пилосос!!!» В мене постає питання - чи є хоча б один випадок переверненя чи обміну товару за весь час роботи цього магазину? Думаю що навряд чи, бо кожен раз буде відповідь: «товар не зберіг його товарного виду», навіть якщо товар новий і не діставався з коробки. Коротше кажучи - не рекомендую в жодному разі цей магазин. З таким відношенням до своїх покупців і громадян, то ніяких ворогів із росії не потрібно. «Дякую» вам за дуже «гарний» сервіс. Вимагаю справедливе рішення по цій ситуації та щоб «allo» не порушував закон України про захист прав споживачів
Добрий день. Ми працюємо відповідно до законодавства України. Повернення товару здійснюється згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Також ми завжди намагаємося йти назустріч Клієнту, де це можливо. Нам дуже шкода, що у Вас склалася така думка щодо нашої компані .Також ми завжди рекомендуємо перевіряти пристрій при отриманні. Якщо ж дефект було виявлено вже після винесення замовлення за межі пункту видачі, то повернення/обмін можливе лише на підставі укладання авторизованого сервісного центруу
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") приехал телевизор с браком, не грузится просто меняет цвета, на требования заменить товар в кратчайшие сроки, рассказывают какие то небелицы и утверждают, что клиент который заплатил деньги за товар, должен самолично распечатывать документы, заполнять их и тратить целый день, на то что бы отправить его, новой почтой им назад, тратя на это большое количество своего времени. Абсолютное не... Читать отзыв приехал телевизор с браком, не грузится просто меняет цвета, на требования заменить товар в кратчайшие сроки, рассказывают какие то небелицы и утверждают, что клиент который заплатил деньги за товар, должен самолично распечатывать документы, заполнять их и тратить целый день, на то что бы отправить его, новой почтой им назад, тратя на это большое количество своего времени. Абсолютное не уважение к своим клиентам, не кому не рекомендую данный магазин.
Добрый день. Благодарим Вас за отзыв и приносим извинения за доставленные неудобства. Хотим также подсказать, что мы предоставляем товар от производителя, который гарантирует его качество. Если дефект в товаре был обнаружен после выноса его за пределы пункта выдачи, он передается на гарантийное обслуживание в сервисный центр производителя согласно ст. 8 «Товар подлежит возврату/обмену в случае выявления в течение установленного гарантийного срока существенных недостатков, возникших по вине производителя товара подтвержденных заключением экспертизы.», где данная сложность по решению сервисного центра устраняется или осуществляется замена устройства/возврат денежных средств. Показать 1 ответ
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Купили 2 пары часов apple wotch 6 серии ,поклеили защитную пленку на поклейку дали гарантию 14 дней,и началось ,оно вообще не держится ходили как на работу они исправляли все по очереди .В очередной раз когда пленка просто слезла ,а на других поодходила на углах ,они отказались менять ее ,стоимость пленки 349 грн ,расказывая что не понятно как мы пользуемся часами,хотя... Читать отзыв Купили 2 пары часов apple wotch 6 серии ,поклеили защитную пленку на поклейку дали гарантию 14 дней,и началось ,оно вообще не держится ходили как на работу они исправляли все по очереди .В очередной раз когда пленка просто слезла ,а на других поодходила на углах ,они отказались менять ее ,стоимость пленки 349 грн ,расказывая что не понятно как мы пользуемся часами,хотя часы в идеальном состоянии.Не ведитесь на поклейки пленки в магазине Алло на Лаврухина ,они просто не умеют это делать .телефон тоже поклеила матовой все поодставало на следующий день.ФИО зам директора своё не называет ,просто Дарина и она всегда на месте сказала .Руководству Алло нужно тщательней подбирать персонал особенно замдеректоров!!!!!!И отправить их на курсы рядом в техноеж пусть поучатся клеить пленку да и общению тоже,цены на порядок ниже,гарантия месяц ,чек сохранять не нужно все по номеру тел.
Недостатки:
Одни минусы никогда больше не пойдём за покупками в алло не профессионалы работают.особенно на Лаврухина 4
Добрый день. Приносим извинения за доставленные неудобства. Мы обязательно разберемся в произошедшем и улучшим качество нашей работы. Благодарим Вас за отзыв.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Дуже задоволена роботою консультантів. Робила подарунок для друга, який постійно в різних мандрівках. Шукала хороший ліхтар з великим об'ємом акумулятора. Менеджер порадив придивитися до ліхтарів Police. Подарунок сподобався - магазин спрацював чітко - рекомендую.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Купил кондиционер, вместе с ним заказал ваучер на установку! Спустя две недели, кондиционер не установлен. Звонил раз 20-ь, хотел выяснить почему до сих пор никто не пришёл и его не установил. На этот вопрос, меня перевели, точнее оставили заявку на мой комментарий, главному менеджеру, от которого я ожидал звонка 2 или 3 дня. НЕ РЕКОМЕНДУЮ, ОБРАЩАТЬСЯ К ЭТИМ ЛЮДЯМ И... Читать отзыв Купил кондиционер, вместе с ним заказал ваучер на установку! Спустя две недели, кондиционер не установлен. Звонил раз 20-ь, хотел выяснить почему до сих пор никто не пришёл и его не установил. На этот вопрос, меня перевели, точнее оставили заявку на мой комментарий, главному менеджеру, от которого я ожидал звонка 2 или 3 дня. НЕ РЕКОМЕНДУЮ, ОБРАЩАТЬСЯ К ЭТИМ ЛЮДЯМ И К ЭТОЙ КОМПАНИИ ПО ЭТИМ ВОПРОСАМ. Такое ощущение, что там у них работают дети которые толком ответить на поставленный вопрос не могут!!!
Достоинства:
Их нет, в данной ситуации
Недостатки:
Операторы, главный менеджер, который не понятно как там оказался
Добрый день, Сергей. Приносим Вам извинения за этот неприятный инцидент. Пожалуйста, перешлите Ваш отзыв с указанием номера заказа или контактного номера на электронный адрес [email protected] чтобы мы смогли разобраться в ситуации и содействовать в решении Вашего вопроса.
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") Магазин продає не якісну продукцію. Купив телефон ZTE в магазині на Лаврухіна, м. Київ. Продавець дуже рекомендував, сказав що гарна модель. Через три місяці телефон почав фонити, тобто коли розмовляєш з абонентом чути себе. Переслали через Нову Пошту телефон, бо користувались їм не в Київі, відніс до магазину. Мене запевнели що поремонтують і буде все гаразд. Чекав 14 днів, телефон... Читать отзыв Магазин продає не якісну продукцію. Купив телефон ZTE в магазині на Лаврухіна, м. Київ. Продавець дуже рекомендував, сказав що гарна модель. Через три місяці телефон почав фонити, тобто коли розмовляєш з абонентом чути себе. Переслали через Нову Пошту телефон, бо користувались їм не в Київі, відніс до магазину. Мене запевнели що поремонтують і буде все гаразд. Чекав 14 днів, телефон повернули, але через два тижні знову та ж проблема. Телефоную на гарячу лінію, дівчина відповіла зверніться до магазину Вам замінять телефон. В магазині продавці, і що найцікавіше директор, з усмішкою відповідають що замінити не можуть без заключення сервісного центру. Тобто я потратив гроші на пересилку 4 рази, аксесуари до данної моделі і тепер мені чекати вердикту сервісного центру знову 14 днів, бо замінити телефон вони не МОЖУТЬ. Сервісу ніякого, єхидні посмішки продавців і директора, тим більше що покупка була за рекомендацією тих же продавців данної "шарашкіної контори". Більше ноги моєї не буде в цьому чудо магазині.
Добрий день, Денис. Нам дуже шкода, що в Вашому телефоні повторно виникла дана складність. Однак в даному випадку повернення дійсно можливе за висновком сервісного центру після повторної діагностики та підтвердження неремонтопридатності телефону. Нам дуже шкода, що Вас докладно не проінформував наш фахівець про дії в даній ситуації. Ми хотіли б розібратися в даному питанні і просимо Вас вказати Ваш контактний номер для зв'язку. Будь ласка, перешліть Ваш відгук із зазначенням контактного номера на електронну адресу [email protected]
Добрый день. Владислав, чтобы мы могли проверить информацию и принять меры в соответствии с ситуацией, пожалуйста, перешлите Ваш отзыв с более детальным описанием, городом, адресом магазина и Вашими контактными данными на электронный адрес [email protected].
Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, Лаврухина 4 (ТРЦ "Район") ТаймШина 16 мин 6 сек назад После моего радостного отзыва, на себе ощутил радости сервиса. Купил телефон 23 сентября, Nomi I6030, 6 дюймов. Для работы. В итоге, в пятницу, 29 сентября, вечером, в разгар работы, смартфон лег циклическую перезагрузку. Рулю с телефоном и чеков к аллошникам, Киев, ТРЦ "Район". Показываю. На что мне, паренек Александр, с ужимками и другими признаками... Читать отзыв ТаймШина 16 мин 6 сек назад После моего радостного отзыва, на себе ощутил радости сервиса. Купил телефон 23 сентября, Nomi I6030, 6 дюймов. Для работы. В итоге, в пятницу, 29 сентября, вечером, в разгар работы, смартфон лег циклическую перезагрузку. Рулю с телефоном и чеков к аллошникам, Киев, ТРЦ "Район". Показываю. На что мне, паренек Александр, с ужимками и другими признаками "нетрадиционного поведения" заявил: "Что ж Вы га**о всякое покупаете?!" 1. А что ж Вы такое г. продаете?; 2. Как такое может говорить сотрудник алло?!; 3. Прямое оскорбление мне. Ребята, 3299 тоже деньги и для некоторых довольно не малые.
На мой вопрос - а что покупать?, ответил, мол IPHONE X или младше.
Спрашиваю, подменный фонд есть ли? 5 дней ведь прошло с даты покупки. В ответ, ну может быть (если попросите) с витрины дадим. Но тут загвоздка, телефон куплен в кредит (покупалось два, мне и супруге), потому приходите в субботу, с 10:00. Будет администратор и кредитный эксперт.
В итоге, потеря заработка в тот вечер и настроения. Плюнул. Дома вспомнил, что скачал обновление, не установил (а зачем, если все работало). Подумал, все равно кирпич, обновлюсь между перезагрузками. Обновился. Пока (тьфу-тьфу-тьфу) работает. Искренне верю, что тел. прослужит мне хотя бы год, что бы с аллошным обслуживанием больше не связываться, а там другой бренд выберу.
Почему, возя в Украину свой собственный бренд NOMI, не предупреждают перед покупкой про обновление.
Более никогда не обращусь в эту восточно-украинсую сеть.
P.S. Александр так обрадовался, что приедет его IPHONE, что даже не скрывал в голос свою радость. Мне все равно, какие ЗП у продажников, что покупают себе IPHONE, но каждый покупает себе товар под свой бюджет. И заявлять, что я нищеброд, купивший себе NOMI, не этично. Все в жизни случается, бывают взлеты и падения. И этот манагер не застрахован от таких "сюрпризов" жизни.
Добрый день. Приносим Вам извинения от лица компании за не профессионализм сотрудника. Если Вас не затруднит, пожалуйста, перешлите этот отзыв с указанием даты посещения магазина и Вашими контактными данными на электронный адрес [email protected]. Информация будет незамедлительно донесена до руководства, которое примет необходимые управленческие решения в отношении этого же сотрудника.
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком" Основана в 1998 году. Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий. "АЛЛО-телеком"- это: наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов; насчитывает более 480 салонов связи; представлена в 137 городах; внедряет... подробнее
Навушники JBL
Оформила замовлення через сайт. Зі мною звязався консультант, та повідомив що великий попит і можливо їх вже немає, сказав що зараз продзвонить всі магазини і набере мене. Через хвилин 10 було знайдено останні, заброньовано на моє імʼя. Я швидко за ними поїхала. В магазині дуже привітно все показали та перевірили. Дуже раджу Allo. Професійно все
Дякуємо за Ваш відгук та раді, що Ви обрали нас.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Не реалізує право на повернення товару
19.10.2022 придбав монітор у магазині за адресою Київ
вул. Лаврухіна Миколи, 4, ТРЦ «Район», 1-ий поверх, маг. Алло MAX. Наступного ж дня заніс його назад до магазину, заявивши своє бажання що до повернення товару (що... Читать отзыв В магазині мені на пряму сказали що "політика компанії" не дає змоги мені реалізувати моє право на повернення товару протягом 14 днів із дня покупки.
19.10.2022 придбав монітор у магазині за адресою Київ
вул. Лаврухіна Миколи, 4, ТРЦ «Район», 1-ий поверх, маг. Алло MAX. Наступного ж дня заніс його назад до магазину, заявивши своє бажання що до повернення товару (що можу підтвердити Актом прийому товару, який мені дали в магазині). Мені сказали що спочатку товар має пройти сервісну консультацію, щоб підтвердити що товар належної якості.
Через 2 місяці 16.12.2022 мені надійшов дзвінок з магазину з проханням забрати монітор (весь цей час я товаром не володів і чекав повернення коштів за нього)
Прийшовши до магазину мені прийшлося доводити що товар я приніс на наступний день після покупки, оскільки, в системі була записана інша дата (чому - мені так і не сказали). Працівники згідно до Акту від сервісного центру (чи відділу браку, мені так внятно і не сказали) - підтвердили що товар справний. Але прочекавши 1.5 години почув лише "Ви можете забрати лише монітор, грошей Вам не повернемо". На моє питання, чи розуміють вони що порушують Закон України - пожали плечами і сказали "політика компанія не передбачає". Єдине що мені запропонували, це написати заяву на юриста компанії з проханням до ТОВ "АЛЛО" НЕ ПОРУШУВАТИ закон.І тоді, цитую, "МОЖЕ її розглянуть, а потім МОЖЕ повернуть кошти" (строків розгляду заяви ніяких не надали )
Не розумію як вони ще досі функціонують, так цинічно та зухвало порушуючи закон. Сумніваюсь що я перший хто повертав товар, але ні працівники магазину, ні підтримка "АЛЛО" не змогла реалізувати моє право.
Наполегливо НЕ рекомендую користуватися послугами ТОВ "АЛЛО", бо скоріш за все, будете, як і я, сидіти без можоливості користуватися товаром та коштами за цей товар.
ПС
Якщо в когось аналогічна ситуація яка порушує норми Закону України «Про захист прав споживачів» напишіть мені на ел.адресу [email protected]
Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло Показать 1 ответ
Алло пробиває дно по відношенню до клієнтів
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас надати номер телефону який ви вказували під час передачі товару на сервісне обслуговування на електронну адресу [email protected], щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. Але так само хочемо звернути вашу увагу що у зв'язку з військовим становищем в Україні, на жаль, сервісні центри мають деякі труднощі з отриманням запчастин, і їхня логістика дуже ускладнена
З повагою, компанія Алло.
Не возвращают деньги за товар, согласно Закона о правах потребителя
Але на другий день тестування самокату виявив брак – рульова колонка самокату не фіксувалася добре, тим самим, руль неможливо було тримати в рівному положені, бо він завжди був зміщений в якусь із сторін. Цю проблему я не став вирішувати сам, а відразу на слідуючий день поїхав в магазин, щоб полагодили чи обміняли. Але що ви думаєте? Ця «шарашкіна контора» почала мене звинувачувати в тому, що самокат не має товарного виду, і, що зробити обмін чи повернення коштів вони не можуть. Та ще й по хамськи звинуватили в тому, що це я сам щось зробив з самокатом… Як вам таке ставлення до клієнтів?
Вони посилались на то, що на самокаті був пробіг 2км(це як раз ті 2км, щоб протестувати самокат на серйозний брак, з яким їздити було неможливо)
Тобто продавці у відкриту кажуть, що нічим допомогти не можуть і навіть гарантійний сервіс при магазині не хотів ремонтувати за свій рахунок - сказали: «Если хотите, можете оставить самокат на дней на 10-12 и только потом будут рассматривать что с ним. Пришлось забрать самокат и остаться ни с чем, ведь передвигаться на таком транспортном средстве небезопасно, при том, что сторонний ремонт в Киеве для устранения этой неисправности я не нашёл. Несколько раз(а точнее - 4 раза)сдавал разным мастерским самокат, платил по 300-500 грн каждый раз, но проблему устраняли на короткий срок и она снова возвращалась. Мастера говорили, что в первый раз с такой поломкой сталкиваются. Ситуация для меня уже дошла до абсурда - пришлось поехать даже в прокатные фирмы, что сдают в аренду только эти модели самокатов. Я их протестировал около штук 15 на предмет такой же поломки, как у меня. Но ни у одного не было выявлено каких либо проблем. «Спасибо большое» магазину Алло за то, что оставили меня без транспорта(самокат покупал в период, когда мой автомобиль находился на СТО, по причине ремонта после ДТП, въехавшей сзади девушки)
Думал куплю самокат и решу эту проблему, но не тут то было… Приобрёл ещё одну проблему на свою голову за немалые деньги.
Але на цьому моя історія з цим магазином не скінчилася! Здавалось би що вже є сумний досвід і нічого купувати тут непотрібно. Але пройшов час і вирішив я придбати собі автопилосос(та інші дрібні товари для авто). Додав до корзини і замовив до магазину на Лаврухіна. Прийшов забирати, мене запитали чи доставати з коробки. Я відповів що можна лише дістати і перевірити чи він включається. Це зайняло 5 секунд. Прийшовши додому почав розпаковувати пилосос і я побачив що він в царапинах чи в розводах якихось, що не прибираються. Але на ці нюанси мені було все рівно, головне щоб він працював. На третій день після покупки я вирішив обміняти пилосос або повернути кошти, по причині того що він працював тільки автономно(всього ~15 хвилин). Але при покупці, я бачив по фото, що він повинен працювати від прикурювача! Так і є, але то була інша модель, яка дуже зовнішньо схожа на нього і такого самого бренду. Але на цей раз, супер «компетентні» продавці зібрали консиліум, почали радитись та винесли наступне рішення: «Ваш пилосос ми не можемо обміняти чи повернути кошти, бо він не має товарного виду, ним користувались і він має подряпини(ті що були як раз при покупці)»
Десь я вже таке чув раніше, і знову мене звинуватили в наклепі, мовляючи що «не треба було тоді купувати такий пилосос!!!»
В мене постає питання - чи є хоча б один випадок переверненя чи обміну товару за весь час роботи цього магазину? Думаю що навряд чи, бо кожен раз буде відповідь: «товар не зберіг його товарного виду», навіть якщо товар новий і не діставався з коробки.
Коротше кажучи - не рекомендую в жодному разі цей магазин. З таким відношенням до своїх покупців і громадян, то ніяких ворогів із росії не потрібно.
«Дякую» вам за дуже «гарний» сервіс.
Вимагаю справедливе рішення по цій ситуації та щоб «allo» не порушував закон України про захист прав споживачів
Продали бракованный товар
Не умелые шарлатаны
Дуже задоволена
Кондиционер, персонал глупый
Спустя две недели, кондиционер не установлен.
Звонил раз 20-ь, хотел выяснить почему до сих пор никто не пришёл и его не установил. На этот вопрос, меня перевели, точнее оставили заявку на мой комментарий, главному менеджеру, от которого я ожидал звонка 2 или 3 дня.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, ОБРАЩАТЬСЯ К ЭТИМ ЛЮДЯМ И... Читать отзыв Купил кондиционер, вместе с ним заказал ваучер на установку!
Спустя две недели, кондиционер не установлен.
Звонил раз 20-ь, хотел выяснить почему до сих пор никто не пришёл и его не установил. На этот вопрос, меня перевели, точнее оставили заявку на мой комментарий, главному менеджеру, от которого я ожидал звонка 2 или 3 дня.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, ОБРАЩАТЬСЯ К ЭТИМ ЛЮДЯМ И К ЭТОЙ КОМПАНИИ ПО ЭТИМ ВОПРОСАМ. Такое ощущение, что там у них работают дети которые толком ответить на поставленный вопрос не могут!!!
Магазин не якісного товару
обман
Nomu i6030 надо обновлять прошивку, иначе глючит та, что идет в постав
Купил телефон 23 сентября, Nomi I6030, 6 дюймов. Для работы.
В итоге, в пятницу, 29 сентября, вечером, в разгар работы, смартфон лег циклическую перезагрузку.
Рулю с телефоном и чеков к аллошникам, Киев, ТРЦ "Район".
Показываю. На что мне, паренек Александр, с ужимками и другими признаками... Читать отзыв ТаймШина 16 мин 6 сек назад После моего радостного отзыва, на себе ощутил радости сервиса.
Купил телефон 23 сентября, Nomi I6030, 6 дюймов. Для работы.
В итоге, в пятницу, 29 сентября, вечером, в разгар работы, смартфон лег циклическую перезагрузку.
Рулю с телефоном и чеков к аллошникам, Киев, ТРЦ "Район".
Показываю. На что мне, паренек Александр, с ужимками и другими признаками "нетрадиционного поведения" заявил: "Что ж Вы га**о всякое покупаете?!"
1. А что ж Вы такое г. продаете?;
2. Как такое может говорить сотрудник алло?!;
3. Прямое оскорбление мне. Ребята, 3299 тоже деньги и для некоторых довольно не малые.
На мой вопрос - а что покупать?, ответил, мол IPHONE X или младше.
Спрашиваю, подменный фонд есть ли? 5 дней ведь прошло с даты покупки. В ответ, ну может быть (если попросите) с витрины дадим.
Но тут загвоздка, телефон куплен в кредит (покупалось два, мне и супруге), потому приходите в субботу, с 10:00. Будет администратор и кредитный эксперт.
В итоге, потеря заработка в тот вечер и настроения. Плюнул. Дома вспомнил, что скачал обновление, не установил (а зачем, если все работало). Подумал, все равно кирпич, обновлюсь между перезагрузками.
Обновился. Пока (тьфу-тьфу-тьфу) работает. Искренне верю, что тел. прослужит мне хотя бы год, что бы с аллошным обслуживанием больше не связываться, а там другой бренд выберу.
Почему, возя в Украину свой собственный бренд NOMI, не предупреждают перед покупкой про обновление.
Более никогда не обращусь в эту восточно-украинсую сеть.
P.S. Александр так обрадовался, что приедет его IPHONE, что даже не скрывал в голос свою радость. Мне все равно, какие ЗП у продажников, что покупают себе IPHONE, но каждый покупает себе товар под свой бюджет. И заявлять, что я нищеброд, купивший себе NOMI, не этично. Все в жизни случается, бывают взлеты и падения. И этот манагер не застрахован от таких "сюрпризов" жизни.