Стикнулася з масою негативу... 1 червня замовляла літні босоніжки. При оформленні замовлення сказали, що товар в наявності, доставка близько 10 днів, після відправки скинуть накладну. Після 10 днів нічого не відбулося, номера ТТН мені не дали. Далі відправку кілька разів відстрочували, пояснюючи це тим, що поставки йдуть з-за кордону. Тут стало зрозуміло, що ніякого товару на руках не було, а мені замовили (ще й за повну передоплату) товар з Китаю. Та я і сама можу собі з аліекспрес замовити, а не щоб хтось робив це за мене. Я почала хвилюватися, але довіряла магазину, адже він існує в реальності в Чернівцях, все виглядало красиво і чесно. На 22-й день очікування я написала їм знову, мовляв "відправку обіцяли ще на позавчора". За номерами трьох! менеджерів і в інстаграмі ігнорували (раніше відписували раз у 4-5 годин). Я знайшла на цьому ж сайті свіжі відгуки про ZPB з ідентичними ситуаціями і почала скандалити, згодом зі мною зв'язалися і пообіцяли відправку в той же вечір. Пізніше мені сказали, що не можуть відправити замовлення, адже взуття прийшло їм розпароване. • Мені запропонували (і навіть вмовляли) як компенсацію взяти будь-яку річ будь-якої вартості з наявних у магазині. Я погодилася взяти сукню, адже гроші могли взагалі не повернути, як сталося з людьми з відгуків. • Позавчора я отримала повідомлення від нової пошти про приїзд посилки. І, як же не дивно, мені потрібно заплатити ще 500 грн. Обіцяли ж без ніякої доплати! Менеджерка каже, ніби я замовляла взуття наложеним платежом (ха-ха! А які ж тоді кошти я просила повернути раніше?) Я вносила повну передоплату і скинула менеджеру скріни з Привату і скрін повідомлення, що магазин прийняв мою оплату. Далі мені говорять, ніби моє замовлення було на суму 989 грн (маю скріни-докази, що 550 грн). Вкінці я довела свою правоту і нічого не доплачувала. • Втім, лляна сукня (компенсація за взуття; не з Китаю, власного виробництва) прийшла красива і, здається, якісна. Мені подобається.
Достоинства:
До оформлення замовлення з тобою гарно, ввічливо спілкуються, швидко відповідають на всі запитання
Недостатки:
Клієнт заплатив — можна знімати маску. Тепер тебе ігнорують, відповідають невнятно, неоднозначно, довго, раз у 4-5 годин, раз у добу або взагалі не відписують. Повага до клієнта відсутня.
Частина продукції магазину надходить з-за кордону (швидше за все Китай). Немає гарантії, що річ прийде якісна, і чи вона взагалі прийде. Якщо будете замовляти, розпитуйте, чи товар є на руках у магазині.
Атракціон для нервів. Розчарування - Отзывы о zpb.com.ua интернет-магазин
•
Мені запропонували (і навіть вмовляли) як компенсацію взяти будь-яку річ будь-якої вартості з наявних у магазині. Я погодилася взяти сукню, адже гроші могли взагалі не повернути, як сталося з людьми з відгуків.
•
Позавчора я отримала повідомлення від нової пошти про приїзд посилки. І, як же не дивно, мені потрібно заплатити ще 500 грн. Обіцяли ж без ніякої доплати! Менеджерка каже, ніби я замовляла взуття наложеним платежом (ха-ха! А які ж тоді кошти я просила повернути раніше?) Я вносила повну передоплату і скинула менеджеру скріни з Привату і скрін повідомлення, що магазин прийняв мою оплату. Далі мені говорять, ніби моє замовлення було на суму 989 грн (маю скріни-докази, що 550 грн). Вкінці я довела свою правоту і нічого не доплачувала.
•
Втім, лляна сукня (компенсація за взуття; не з Китаю, власного виробництва) прийшла красива і, здається, якісна. Мені подобається.
отзыв
Комментарии к отзыву
Они сейчас называются бренд Marsela
Они крутят рекламу в Инстаграм, а когда переходишь с рекламы Marsela по ссылке, то
оказываешься на их сайте zpb...
В общем захотелось мне платье с распродажи...
Отправила деньги вперёд... и этом пока мы остановились((
Реально аферисты...
Писала не отвечают...
Потом Прислали номер отправки, а товар не отправляют((
Потом опять не отвечают...
В общем такое(((((