Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читать отзыв
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів. 2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!! 3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читать отзыв 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало: а) Статус посилки не змінюється після отримання. б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні. E-mail: [email protected]
Сделала возврат, вернула куртку потому что на размер больше, куртку с отделения забрали, никакого смс и так далее, чтобы понимать, когда вернут деньги, и все ли в порядке, позвонить нельзя, а контакт в приложении толком не работает🤷🏻♀️
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
Добрий день. Замовила кеди за 3750грн з Tommy hilfiger. Прийшли вже вживані, добре що відкрила подивитися на новій пошті, а то хто зна чи повернули б кошти мені. Дуже розчарована магазином!!!!😒😒😒 НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки!... Читать отзыв Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки! Доречі, я в той же день написав у підтримку на сайті, то мені ніхто не відповів…
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Відправила повернення Новою поштою, 15.10.2025, замовлення UAM001793293. Причина повернення: завеликий розмір товару. Зворотнього зв'язку від магазину немає. Який статус повернення коштів по моєму замовленню?
Замовлення 210000697773 evzuttya.com.ua, трек MDV0000001926087UA від 06 жовтня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів (або 10 робочих днів). Замовлення не прийшло, статус на evzuttya.com.ua "надіслане", але строки вже вийшли. Будь-якої іншої інформації, коли чекати немає. Зворотнього зв'язку (підтримки) немає. Зв'язатись можна лише з ботом. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші!
Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читать отзыв Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки. Мої контакти: +380636774159.
Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю. Звертаю вашу увагу, що згідно... Читать отзыв Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена: – звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України; – оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка. Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом. Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
замовила кросівки 5.10, все було добре, якісні, швидка доставка, але не підійшов розмір, оформили повернення і від магазину більше ні слова, підтримка не відповідає, скільки чекати не зрозуміло, як можна звʼязатись з вами і зрозуміти скільки чекати на повернення?
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂 Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
05.10 отримала замовлення UAM001765464 (дитяча куртка GUESS), не підійшов розмір, тому зробила повернення, оформила документ, відправила. У Львові кур'єр отримав посилку 06.10, відтоді ніяких дій зі сторони магазину не відбувалось. Будь ласка приміть міри та звяжіться зі мною та поверніть кошти. Email: [email protected]
Ніякого о зв'язку з сайтом Мodivo.ua не має..відіслав повернення але телефон вказаний в інструкції не обслуговується і не відповідає.Чи отримана моя посилка не відомо..зворотнього зв'язку не має від слова взагалі.. тільки тупий бот.Чи відомо власникам сайту про це?Хай пояснять.Як реально можна з вами зв'яжеться
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Замовлення MDV0000001893639UA від 27 вересня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів. Замовлення не прийшло, статус на Модіво "відправлене", але строки вже вийшли. Ані ТТН, ані будь-якої іншої інформації, коли чекати. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші.
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Здравствуйте Получил заказ UAM001774329 через нову почту. Решил сделать возврат через укрпочту. Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона. Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем. Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво? Другие ваши указанные данные конечно правильно... Читать отзыв Здравствуйте Получил заказ UAM001774329 через нову почту. Решил сделать возврат через укрпочту. Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона. Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем. Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво? Другие ваши указанные данные конечно правильно оформлены. А то в обще все дико зашифровано, что на почте в замешательстве на кого отправлять, и через приложение никак не создать посылку, что бы использовать промокод для бесплатной пересылки или со скидкой, и новой почтой никак не оформить Легке повернення, потому как для возврата совсем другие данные . Была бы примерка разрешена в отделение, то было бы все намного проще. Вы хоть объясните в чем смысл запрета примерки в отделении?
Таблиця розмірів на сайті не відповідає дійсноті. Орієнтувався на розмір вказаний в таблиці, в результаті взуття прийшло замале. Відсутній зворотній зв'язок окрім як чат з ботом.
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення. Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки. Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку. Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читать отзыв UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено. Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії. Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
Добрий день,я робила замовлення 6.09.25 на сайті модіво жіночі кеди Puma 37р., прийшли швидко за тиждень 12.09.25.Мені не підійшов розмір,зробила повернення17.09.25,заповнила бланк на повернення що йшов в коробці,всі дані вказала вірно,все перевірила,курьер посилку отримав у Львові,відправив назад,але кошти мені досі не повернули на карту, пройшло вже понад 14 днів.Номер замовлення UAM001714499
прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали. Чекаємо на відповідь поштою.
Не знаю, в кого тут виникають проблеми із поверненням коштів. Так, мінус, що не можна приміряти. Але я вже декілька разів купував одяг і взуття. Що не підходило - повертав. Кошти приходили ЗАВЖДИ. Причому інформаційних листів про статус покупки на пошту приходить аж забагато)))
Не повертають гроші за замовлення № 210000672254 ( 4010 грн ) гумові чоботи Hunter . Мені повернули гроші за замовлення , яке було зроблене пізніше , а чому не повертають гроші за це замовлення ? У відповіді на цьому сайті ( див. попередній відгук ) мали наглість написати , що писали мені неодноразово . Лист був всього один ,... Читать отзыв Не повертають гроші за замовлення № 210000672254 ( 4010 грн ) гумові чоботи Hunter . Мені повернули гроші за замовлення , яке було зроблене пізніше , а чому не повертають гроші за це замовлення ? У відповіді на цьому сайті ( див. попередній відгук ) мали наглість написати , що писали мені неодноразово . Лист був всього один , і то після того , як я щодня протягом тижня зверталася до них з проханням повернути мої кошти . Я писала і в чат на сайті , і на фейсбук , і на електронну адресу . Зреагували тільки на відгук на цьому сайті . До речі , замовляла у них 4 пари гумових чобіт Hunter - з них три пари з дірами . Ось так замовив - прийшли диряві . Замовляєш наступну пару - прийшли знову з дірами . Можливо це не справжній Hunter , а китайська підробка . Дуже неприємний осад від покупок на цьому сайті . Зіпсований настрій , місяць вибивання своїх грошей назад .
Недостатки:
- Відмовляються повертати гроші . Повернення коштів є дуже проблематичним .
- Уникають спілкування .
- Розмірні сітки завідомо неправдиві , що збільшує кількість повернень і збільшує об'єм неповернутих грошей .
- Висилають завідомо бракований товар ( як то - гумові чоботи Hunter з дірами . )
Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут . Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає... Читать отзыв Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут . Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає . Дуже неприємно щодня писати з проханням повернути кошти і знати , що знову відповіді не буде .
Недостатки:
Не повертають кошти .
На листи і запити не відповідають .
Розмірні сітки вказані невірно .
Уважно оглядайте взуття - можуть прислати завідомо брак .
210000675925 210000672254 прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали. Чекаємо на відповідь поштою.
Замовляла оксфорди Tamaris, розмірна сітка бренду великомірить, але це не тільки на Mоdivo, але й в Intertop та інших платформах. Тому краще орієнтуватися по відгукам людей у виборі свого розміру. Робила повернення згідно правил, все прийняли, кошти повернули дуже швидко, навіть раніше, ніж зазначили на сайті. Єдиний мінус це те, що двічі перезамовляла оксфорди вже в своєму правильному... Читать отзыв Замовляла оксфорди Tamaris, розмірна сітка бренду великомірить, але це не тільки на Mоdivo, але й в Intertop та інших платформах. Тому краще орієнтуватися по відгукам людей у виборі свого розміру. Робила повернення згідно правил, все прийняли, кошти повернули дуже швидко, навіть раніше, ніж зазначили на сайті. Єдиний мінус це те, що двічі перезамовляла оксфорди вже в своєму правильному розмірі, тому що перший раз приїхала пара з очевидними слідами носіння (заломи на згині ноги та брудна підошва). Не розумію людей, які роблять повернення ношених речей. Але вдруге вже приїхала нова пара, таку яку хотіла. Лишилась задоволена.
Із позитивних моментів: ну доставка справді швидка + приємні знижки + є можливість замовити накладеним платежем. Але розмірна сітка на сайті то треш. В описі товару (кеди Reebok Instapump Fury) була примітка "Маломірить - рекомендуємо вибрати більший розмір", а в таблиці розмірів вказано, що цей товар був індивідуально виміряний і описаний фахівцями. Для розміру 40.5 "фахівці" наміряли устілку всього 25... Читать отзыв Із позитивних моментів: ну доставка справді швидка + приємні знижки + є можливість замовити накладеним платежем. Але розмірна сітка на сайті то треш. В описі товару (кеди Reebok Instapump Fury) була примітка "Маломірить - рекомендуємо вибрати більший розмір", а в таблиці розмірів вказано, що цей товар був індивідуально виміряний і описаний фахівцями. Для розміру 40.5 "фахівці" наміряли устілку всього 25 см, тому, спираючись на пораду, замовила 41-й. Ще у відділенні пошти запідозрила, що з глазоміром у фахівців не все благополучно, але примірка, сюрприз-сюрприз, заборонена, тому навіть накладений платіж не вберіг мене від не зовсім вдалої покупки. Вдома порівняла кеди зі своєю старою парою Instapump у розмірі 40.5 (26 см), і, ну вибачте, але це виявився повнорозмірний 41-й 26,5 см. Мені ці півсантиметра — лиш невеликий дискомфорт та зайва масивність взуття, але хтось всерйоз міг зорієнтуватись на 25,3 (!) см у розмірній сітці та придбати собі ось цю шпалу. Так, можливість повернення начебто і заявлена, але, судячи по відгукам тут... ну, всі все розуміють. Для себе зробила висновок: якщо і замовляти на Modivo, то тільки знайомі бренди, та орієнтуватись на розмірну сітку виробника, а не хворі фантазії "фахівців"
Достоинства:
асортимент, швидкість доставки, можливість післяплати
приносимо вибачення за незручності, що виникли, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Чому анулювання мого замовлення № UAM001674745, таке довге, чому я не можу зробити це одразу, а пишу в чат-бот який видає «консультантів наразі немає», що за тотальний скам? Скільки я маю чекати щоб анулювалось моє замовлення, хіба так важко анулювати замовлення в якому зазначена після плата і вона не була ще відправлена?
Добрий день. Зробила повернення за номером Замовлення №UAM001644716. Все зробила згідно інструкції замовлення було отримано 15.08 .2025 р. Повернення було зроблено в той же день ввечері ( 15.08.2025 р). Воно було отримано за адресою: м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан ще 16.08.2025р. Підкажіть будь ласка на якому етапі... Читать отзыв Добрий день. Зробила повернення за номером Замовлення №UAM001644716. Все зробила згідно інструкції замовлення було отримано 15.08 .2025 р. Повернення було зроблено в той же день ввечері ( 15.08.2025 р). Воно було отримано за адресою: м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан ще 16.08.2025р. Підкажіть будь ласка на якому етапі зараз моє замовлення чи воно проходить перевірку і взагалі що з ним відбувається? Коли очікувати на зарахування грошового переказу ?Дякую
Дуже шкода, отримала своє замовлення з дефектом, через 15 хвилин після отримання оформила повернення через Нову пошту та ще сплатила 95 грн. за посилку. Якщо бути справді чесними з цим інтернет- магазином це вперше( Багато разів замовляла все було добре. Сказати що я засмучена, це нічого не сказати. Дуже шкода, що відправили товар з дефектом( Сподіваюсь на швидке... Читать отзыв Дуже шкода, отримала своє замовлення з дефектом, через 15 хвилин після отримання оформила повернення через Нову пошту та ще сплатила 95 грн. за посилку. Якщо бути справді чесними з цим інтернет- магазином це вперше( Багато разів замовляла все було добре. Сказати що я засмучена, це нічого не сказати. Дуже шкода, що відправили товар з дефектом( Сподіваюсь на швидке повернення коштів.
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того ) Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір . Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво . Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст... Читать отзыв Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того )
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір . Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст вони кидають посилання яке не відкривається а ті посилання що модіво кидає тут ,відповідає людям на коменти то до срак.. ,вони теж не працюють,ніхто там не відповідає .
Замовляла вже тисячу раз на ансвері ,все завжди добре ,ну розмір може не підійти ,якщо маломврить або великомірить і проблем з поверненням ніколи не було ,кошти нараховували до трьох тижнів,адміністратор в інстаграімі відповідає на всі запитання і допомагає вирішити проблему якщо вона є. А модіво має людей за лохів ,я думала що то в мене якась проблема з поверненням а як зайшла почитати відгуки то в шоці від того сайту 🤦🏼♀️ думаю кошти нікому не повернуть ,там навіть не можливо з кимось звязатися і в живу поговорити і вирішити ту проблему ..
Ніколи раніше не писала відгуки, але після отримання посилки від Modivo зазнала такого шоку, що вирішила написати. Можливо, мій досвід буде корисним іншим людям. Коли раніше я зробила перше замовлення, мені прийшли такі речі і такого розміру, як я замовляла. Маючи позитивне враження від цієї покупки, я вирішила зробити ще одне замовлення. Я замовила вовняний светр Tomi Hilfiger, розмір XXL.... Читать отзыв Ніколи раніше не писала відгуки, але після отримання посилки від Modivo зазнала такого шоку, що вирішила написати. Можливо, мій досвід буде корисним іншим людям. Коли раніше я зробила перше замовлення, мені прийшли такі речі і такого розміру, як я замовляла. Маючи позитивне враження від цієї покупки, я вирішила зробити ще одне замовлення. Я замовила вовняний светр Tomi Hilfiger, розмір XXL. У першій покупці у мене також був светр Tomi Hilfiger, розмір XXL, тільки бавовняний, тому я була впевнена, що новий светр також підійде мені за розміром. Сьогодні ввечері я забрала замовлення з пошти, принесла додому, дістала з пакету, щоб примірити, і замерла в шоці. Я дістала з пакету светр, який може налізти, набуть, тільки на дитину дошкілького віку, на дотик він справляв враження, ніби його випрали в гарячій воді, але на ньому була бірка з розміром XXL і не пошкоджена. Потім я придивилась до упакування, воно теж було пошкоджено. Я так і не можу зрозуміти, що мені прислали замість омріяного светру. Я відразу віднесла на пошту цей товар для повернення, тепер буду сподіватися, що магазин поверне кошти.
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Отримала замовлення і була в шоці. Кофта явно випрана, бо дуже пахне пральним порошком і фліс збитий як після прання. В середині карманів катишки. Як тепер мені її повернути? Виглядає і пахне як б/у(
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення. Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки. Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Повернення
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читать отзыв
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Багато претензій
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читать отзыв 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало:
а) Статус посилки не змінюється після отримання.
б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні.
E-mail: [email protected]
З повагою💜
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Возврат одежды
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
З повагою💜
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Вживані мокасини!!!
НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Не купуйте нічого у Modivo.ua
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Повернення коштів
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 24-10-2025, сума 5980 грн.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
evzuttya.com.ua не відправили оплочане замовлення
нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Приносимо свої вибачення.
Повернення коштів протягом 5 робочих днів на картку з якою була оплата.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
Заява про Повернення Сумки з Дефектами
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читать отзыв Інформую Модіво Медійно!
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки.
Мої контакти: +380636774159.
для з'ясування інформації просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сервіс.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно... Читать отзыв Добрий день.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена:
– звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України;
– оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
Прошу вирішити питання у найкоротші терміни.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Увага!! Продають підробки
Жахливо
Не раджу користуватися цим магазином
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
З повагою,
команда modivo.ua
Не повертають кошти
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Проблема з поверненням коштів
інформуємо, Ваше повернення перевірено.
Очікуйте зарахування коштів строком до 5 банківських днів.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua
Повернення..комунікація
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту.
Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Оплачене замовлення просто не прийшло
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Возврат через укрпочту
Получил заказ UAM001774329 через нову почту.
Решил сделать возврат через укрпочту.
Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона.
Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем.
Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво?
Другие ваши указанные данные конечно правильно... Читать отзыв Здравствуйте
Получил заказ UAM001774329 через нову почту.
Решил сделать возврат через укрпочту.
Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона.
Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем.
Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво?
Другие ваши указанные данные конечно правильно оформлены.
А то в обще все дико зашифровано, что на почте в замешательстве на кого отправлять, и через приложение никак не создать посылку, что бы использовать промокод для бесплатной пересылки или со скидкой, и новой почтой никак не оформить Легке повернення, потому как для возврата совсем другие данные .
Была бы примерка разрешена в отделение, то было бы все намного проще.
Вы хоть объясните в чем смысл запрета примерки в отделении?
Таблиця розмірів
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення.
Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки.
Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою,
Команда modivo.ua Показать 1 ответ
Плохо магазин
інформуємо, в порядку черги менеджер відповідає на всі повідомлення, отримані на пошті. Ваш запит буде опрацьовано.
З повагою,
Команда Modivo.ua Показать 1 ответ
Жахливий сервіс. Ігнор.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читать отзыв UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено.
Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії.
Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Сайт Modivo,не повернули кошти на карту.
прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали.
Чекаємо на відповідь поштою.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Все сподобалось
дякуємо Вам за позитивний відгук.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда Modivo
Не повертають кошти . Уникають спілкування .Відправляють браковане взуття .
До речі , замовляла у них 4 пари гумових чобіт Hunter - з них три пари з дірами . Ось так замовив - прийшли диряві . Замовляєш наступну пару - прийшли знову з дірами . Можливо це не справжній Hunter , а китайська підробка .
Дуже неприємний осад від покупок на цьому сайті . Зіпсований настрій , місяць вибивання своїх грошей назад .
210000672254 переказ коштів відбудеться протягом 1-3 банківських днів.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Не повертають кошти . На листи і звернення не відповідають .
Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає... Читать отзыв Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут .
Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає . Дуже неприємно щодня писати з проханням повернути кошти і знати , що знову відповіді не буде .
210000675925
210000672254 прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали.
Чекаємо на відповідь поштою.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Задоволена покупкою
Робила повернення згідно правил, все прийняли, кошти повернули дуже швидко, навіть раніше, ніж зазначили на сайті.
Єдиний мінус це те, що двічі перезамовляла оксфорди вже в своєму правильному... Читать отзыв Замовляла оксфорди Tamaris, розмірна сітка бренду великомірить, але це не тільки на Mоdivo, але й в Intertop та інших платформах. Тому краще орієнтуватися по відгукам людей у виборі свого розміру.
Робила повернення згідно правил, все прийняли, кошти повернули дуже швидко, навіть раніше, ніж зазначили на сайті.
Єдиний мінус це те, що двічі перезамовляла оксфорди вже в своєму правильному розмірі, тому що перший раз приїхала пара з очевидними слідами носіння (заломи на згині ноги та брудна підошва). Не розумію людей, які роблять повернення ношених речей. Але вдруге вже приїхала нова пара, таку яку хотіла. Лишилась задоволена.
дякуємо за позитивний відгук 💜
З повагою,
Команда Modivo.ua
Розмірна сітка не відповідає дійсності
приносимо вибачення за незручності, що виникли, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua
Анулювання замовлення № UAM001674745
інформуємо, якщо замовлення відправлено з нашого складу, на жаль, немає можливості його скасувати.
З повагою,
Команда modivo.ua
Повернення замовлення №UAM001644716 та повернення коштів
Все зробила згідно інструкції замовлення було отримано 15.08 .2025 р. Повернення було зроблено в той же день ввечері ( 15.08.2025 р). Воно було отримано за адресою: м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан ще 16.08.2025р.
Підкажіть будь ласка на якому етапі... Читать отзыв Добрий день. Зробила повернення за номером Замовлення №UAM001644716.
Все зробила згідно інструкції замовлення було отримано 15.08 .2025 р. Повернення було зроблено в той же день ввечері ( 15.08.2025 р). Воно було отримано за адресою: м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан ще 16.08.2025р.
Підкажіть будь ласка на якому етапі зараз моє замовлення чи воно проходить перевірку і взагалі що з ним відбувається? Коли очікувати на зарахування грошового переказу ?Дякую
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 22-08-2025.
З повагою,
Команда modivo.ua
Отримала замовлення шкіряні вʼєтнамки Tommy Hilfiger з забрудненням
Дуже шкода, отримала своє замовлення з дефектом, через 15 хвилин після отримання оформила повернення через Нову пошту та ще сплатила 95 грн. за посилку. Якщо бути справді чесними з цим інтернет- магазином це вперше( Багато разів замовляла все було добре. Сказати що я засмучена, це нічого не сказати. Дуже шкода, що відправили товар з дефектом( Сподіваюсь на швидке... Читать отзыв
Дуже шкода, отримала своє замовлення з дефектом, через 15 хвилин після отримання оформила повернення через Нову пошту та ще сплатила 95 грн. за посилку. Якщо бути справді чесними з цим інтернет- магазином це вперше( Багато разів замовляла все було добре. Сказати що я засмучена, це нічого не сказати. Дуже шкода, що відправили товар з дефектом( Сподіваюсь на швидке повернення коштів.
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сайт модіво
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір .
Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст... Читать отзыв Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того )
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір .
Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст вони кидають посилання яке не відкривається а ті посилання що модіво кидає тут ,відповідає людям на коменти то до срак.. ,вони теж не працюють,ніхто там не відповідає .
Замовляла вже тисячу раз на ансвері ,все завжди добре ,ну розмір може не підійти ,якщо маломврить або великомірить і проблем з поверненням ніколи не було ,кошти нараховували до трьох тижнів,адміністратор в інстаграімі відповідає на всі запитання і допомагає вирішити проблему якщо вона є. А модіво має людей за лохів ,я думала що то в мене якась проблема з поверненням а як зайшла почитати відгуки то в шоці від того сайту 🤦🏼♀️ думаю кошти нікому не повернуть ,там навіть не можливо з кимось звязатися і в живу поговорити і вирішити ту проблему ..
інформуємо, якщо Ваше питання не вирішене, просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Шок після отримання замовлення
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
З повагою,
Команда modivo.ua
Кофта прийшла поношена
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення.
Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки.
Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою,
Команда modivo.ua