ЖЖУК - это национальная сеть магазинов гаджетов, лидер отрасли по количеству торговых точек в Украине. Компания на рынке уже более 8 лет. Сейчас сеть насчитывает более 600 магазинов практически во всех областях Украины.
Ассортимент интернет-магазина ЖЖУК составляет более чем 80 000 наименований товаров самых популярных категорий: смартфоны и планшеты, ноутбуки...
подробнее
Проблема з захисним склом - Отзывы о ЖЖУК
В магазині було куплено телефон та наклеєне на нього захисне скло. На скло діє гарантія 2 тижні (по словах консультанта, оскільки ніякого документільно підтведження цього немає)
Ввечері після детального огляду було виявлено що скло бо краях телефону не прилягає щільно (полоска внизу та по бокам телефону 3-5мм)
23.01.2016
Телефон принесли до магазину з проханням або повернути гроші або замінити скло.
В магазині працювали інші консультанти і відповіли наступне
1 Причина цього дефекту випукле скло телефону.
2 Консультант, який клеїв скло, мав попередити що воно по крях прилягати не буде (чого і близько не було).
3 Для цього телефону і такого скла це абсолютно типова ситуація і триматися на такому телефоні воно не буде, (потрібно було б клеїти інше).
4 Гроші можуть повернути тільки за саме скло, а не за його поклейку (приблизно половина суми)
5 На запитання чому консультант не попередив про проблеми з склом порадили звернутися до нього особисто (поїхати в інший район міста, де він сьогодні працює), а ми нічого незнаємо і більше нічим не допоможемо.
У звязку з цією ситуацією виникає ряд питань
Виходить що консультант клеє скло яке, по якійсь причині, не підходить по даної моделі телефону (а те що скло повністю не прилягає до диспею телефона не можна назвати нормальною ситуацією).
1 Або він знає про такий дефект і всеодно клеє його заради збільшення продаж (при цьому свідомо обманюючи клієнта).
2 Або він просто не знає про цей дефект. В такому випадку він є некомпетентним і чому я маю платити за це гроші?
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
У самому магазині хоч і визнали помилку консультанта, але нічого робити не збиралися.
Після звернення до представника магазину кошти повернули у повному обсязі як за саме скло так і за його поклейку.
Все одно послуга надано неякісно.
Одне діло коли самому купляти скло і з ним щось не так. І зовсім інше платити за те щоб працівник магазину допоміг це скло підібрати і потім приклеїв його. Це дві великі різниці.
Достаньо просто попередити про таку особливість, і тоді покупець сам вирішить чи варто клеїти таке скло чи ні.