Watsons – это одна из ведущих сетей магазинов косметики и здоровья. Ее точки расположены по всем крупным городам Украины. В ассортименте Watsons насчитывается до 2700 наименований, что значительно выделяет ее среди других компаний. Огромный выбор товаров придет на любой вкус и возможности, кроме того в магазине действует 10 % скидка...
подробнее
Магазин з нульовою відповідальністю перед клієнтом за свої вчинки. - Отзывы о Watsons
Я як новий клієнт зареєструвала нову картку на сайті. І на наступний день мені прийшов лист ніби я отримаю 50 грн знижки при покупці від 250 грн на товар з білим цінником. Я подумала, що класна штука і пішла в магазин, вибрала товар, який хотіла (scinic-засіб для очищення пор, вартість без знижки, тобто білий цінник 359 грн) і на касі сказали, що ніяких 50 грн бонусів у мене немає і я маю заплатити за товар повну ціну. Я подзвонила до оператора, вона мені сказала, що все Окей і має знижка на наступний раз спрацювати. Я на наступний день знову пішла і що ви думаєте, знову не спрацювало. І я знову дзвоню на гарячу лінію, де мені кажуть, що це напевно помилка і такої розсилки напевно немає. Ну типу нічого, що у мене цей лист є на електронній пошті, і ця дівчина каже звернутись в онлайн чат, де мені «швидко» допоможуть виправити цю проблему.
Я в чаті, на хвилинку, переписувалась години 2, де в кінцевому результаті сказали: «Нам дуже шкода, ви купіть товар і якщо вам не піде знижка у 50 грн, то вам нарахують я бонуси, а якщо не нарахуються, то зверніться у гарячу лінію»)) класно, типу ви потратьте у нас гроші, а ми на вас заб‘ємо)) супер)
Ви серйозно?? Ви прикалуєтесь над своїми клієнтами???
1.Для чого ви засмічуйте пошту брехливими розсилками, які не дійсні. Просто не надсилайте такі повідомлення.
2. Чому оператори і люди з чатів не хочуть виконувати свою роботу і перекидають один на одного її.
3. Чому оператори не кваліфіковані в своїй роботі чому вони не розбираються в акціях, це ж їхня робота, яка не робиться безкоштовно.
4. Чому від трьох різних людей ( 2 операторки і 1-на дівчина з чату
5. Ви думаєте, що це варто 50 грн??
Вкінцевому результаті все що Ви можете сказати, то це «нам дуже прикро»??? Ви людей за лохів тримаєте?
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро перепрошуємо, за ситуацію, яка склалась. Наша мережа магазинів завжди намагається брати до уваги всі зауваження, це надає можливість ставати кращими для кожного з наших покупців.
Щодо вирішення даного питання, вам було надіслано лист на вашу електронну адресу.
Дякуємо, що повідомляєте нас про такі випадки, будь-яка думка наших покупців важлива для нас. ♥