Отзывы о Viasat

Viasat
Отзыв написан 16 июля, 2012 год 341 просмотр
Вот образец Претензии, (требования не выполнены, завтро последний день)..., Если будите песать по моей претензии - подстовляйте свои обстоятельства! Письмо про разрыв выложу в Среду!
ТОВ «ВІЖН ТБ»
04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12
03087, м. Київ, вул. А. Міцкевича, 8



ПРЕТЕНЗІЯ №2

_______________. між ТОВ «ВІЖН ТБ» (далі по тексту Провайдер) та ____________________ (надалі по тексту Абонент) був укладений договір про надання програмної послуги № _____________.
Згідно з п. 3.1.1 договору Абонент має право на своєчасне та якісне отримання програмної послуги, що фактично не виконується.
01.06.2012р. було втрачено взагалі зображення, тобто програмне забезпечення перестав отримувати.
01.06.2012р. я звернувся до центрального офісу у м. Київі за зазначеним номером телефону який був на сайті Viasat (ТОВ «ВІЖН ТБ), мною було заявлене у телефонній розмові з оператором технічного сервісу про втрату сигналу, оператор заяву прийняв , та пообіцяв у двох денний термін прислати майстра з налаштування. Минуло майже дев’ятнадцять днів , але майстер так і не з’явився і зображення також.
19.06.12р. я знову звернувся до Вашого сервісного центру (усі дзвінки були марні – телефонний виклик оператор просто або ігнорує, або знову обіцяв прислати майстра).
24.06.12р. я знову звернувся до сервісного центру с проханням прислати майстра з налаштування, але мені взагалі відповіли щоб я з таких дрібниць їх взагалі не турбував . Завдяки Вашому «гарному сервісу, та поваги до клієнтів»,я пропустив весь чемпіонат з Євро 2012, так як у мене крім Вашого телебачення нічого не має .
Згідно з договором, я повинен сплачувати лише за ті послуги яки надаються у повному обсязі, але у даному випадку це не виконується, послуги не надаються взагалі.
У зв’язку з тим що строк відновлення телебачення договором не передбачений, відповідно до ч.2 ст. 530 ЦКУ Прошу відновити телебачення у семиденний строк з дня отримання претензії.
У разі не відновлення телебачення у семиденний строк послуги вважатимуться не наданими, а тому дія договору № ___________ від _____________ про надання послуг є недоцільною і такий договір підлягає розірванню.
Враховуючи що послуги телебачення оплачені по серпень, а послуги не надаються з 01.06.2012р. ,про що Ви були проінформовані, вимагаю розірвання договору і відшкодування збитків у вигляді сплаченої суми попередньої оплати , а також маральної шкоди згідно ст. 611 ЦКУ.
Прошу відповідь на претензію надати в установлений строк.


Абонент
_________. 02.07.2012р.

13 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Viasat
Все отзывы

2.0 5
1126 отзывов / 168645 просмотров
Viasat
Viasat – известный бренд, эксперт в производстве и распространении телевизионных каналов и передач. У Viasat более 40 телеканалов собственного производства, которые транслируются в 24 странах Западной и Восточной Европы и Балтии. Общее количество телезрителей телевидения Viasat в мире составляет 100 миллионов.
С апреля 2008 года международное спутниковое телевидение Viasat работает... подробнее

Телекоммуникации и связь
Sharavoz
Sharavoz

Рейтинг: 4.4
93 отзыва
TENET-TV
TENET-TV

Рейтинг: 3.5
108 отзывов
lifecell business
lifecell business

Рейтинг: 1.2
6 отзывов
Ringostat
Ringostat

Рейтинг: 3
2 отзыва
Укртелеком
Укртелеком

Рейтинг: 1.3
427 отзывов
IP-телефония Zadarma
IP-телефония Zadarma

Рейтинг: 1.7
11 отзывов
Stream Telecom
Stream Telecom

Рейтинг: 4.7
55 отзывов
fixon.com.ua
fixon.com.ua

Рейтинг: 3.9
14 отзывов