Хочу відключити у зв'язку з переїздом 2000117752 не хочу щоб нараховувалося оплата коли мене не буде і взагалі ну дуже він поганий дивитися неможливо особливо коли погані погодні умови!
Добрий день! Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації. На якість отримання супутникового сигналу тюнером дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або ж перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель. Якщо сигнал зникає при мінімальній зміні погодних умов ми радимо звернутися до майстра для перевірки Вашого обладнання. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде у зручний для Вас час та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої антени.
Даллас -Эдмонтон очень плохой комментарий,то кричит то шепотом говорит, хочется слышать трибуны и атмосферу,а слышишь только комментора, путается в словах,датах и т.д., когда реклама говорит даже в темный экран и наоборот, очень не профессионально.
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук щодо трансляції каналів. Компанія «Viasat» - це офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні, ми є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал.
У 2024 році почастішилися випадки відсутності сигналу при ясній та сонячній погоді, особливо вихідні та пт. В 2023 році змінила обладнання на тарелці. Було повідомлення по тб щодо атаки з космічного центру підмосков"я на канал Рада. Канал працює над проблемою та посиленням захисту. Це трохи прояснило ситуацію. Але "відсутність сигналу" почастішала. Останній раз: сб., 27.04.2024 : ранок : то ... Читать отзыв У 2024 році почастішилися випадки відсутності сигналу при ясній та сонячній погоді, особливо вихідні та пт. В 2023 році змінила обладнання на тарелці. Було повідомлення по тб щодо атаки з космічного центру підмосков"я на канал Рада. Канал працює над проблемою та посиленням захисту. Це трохи прояснило ситуацію. Але "відсутність сигналу" почастішала. Останній раз: сб., 27.04.2024 : ранок : то є ,то немає. Повна відсутність сигналу з 18.00. Працює тільки канал рф. В нд сигнал з"явився, але теж з перебоями.
Доброго дня! Олена, на жаль, ворожі атаки на супутники продовжуються і час від часу спостерігаються збої в прийомі сигналу багатьох каналів, які входять до пропозиції VIASAT, а також подекуди реєструється підміна контенту на ворожий. Також, необхідно враховувати, що чим ближче до окупованих територій тим сильніший сигнал телебачення ворога, який намагається транслювати свої новини та вести інформаційну війну. 27 квітня не спостерігалися збої сигналу у зв'язку з ворожими атаками. Якщо у Вас досі час від часу тривають збої в трансляції українського телебачення напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Добрий день. Канали Fox та Fox Life доступні для перегляду у пакетах Престижний та Преміум. Для перевірки інформації щодо пакету каналів за вашим договором напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер вашої підписки.
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Незрозуміло навіщо транслювати непотрібні анонси фільмів, ще й по декілька разів за один ролік та декілька раз за фільм. Просто бісить, буду думати про зміну провайдера!
Вдячні за Ваш відгук щодо трансляції каналів. Компанія «Viasat» - офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні та є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал. Анонс - це попереднє коротке-повідомлення фільмів/програм у вигляді відеоролика, який складається з коротких і зазвичай найбільш видовищних уривків фільму для його анонсування або реклами, яка має відбутися найближчим часом щоб користувач міг спланувати собі перегляд фільму. Рекомендуємо звернутись до каналів/медіагруп з побажаннями щодо внесення змін в телепрограм в тому числі анонсів фільмів.
Мене не влаштовує якість роботи деяких каналів, часто глючасть основні (СТБ, новий), а коли негода - нічого не працює. У тарифі за 149грн платні канали переважно російськомовні, російські, що дуже дратує! Та і показують вони через раз. Ми не дивимось їх. Перейти на дешевший тариф не дозволяють. Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та... Читать отзыв Мене не влаштовує якість роботи деяких каналів, часто глючасть основні (СТБ, новий), а коли негода - нічого не працює. У тарифі за 149грн платні канали переважно російськомовні, російські, що дуже дратує! Та і показують вони через раз. Ми не дивимось їх. Перейти на дешевший тариф не дозволяють. Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та дізнатись деталі, що робити з тюнером - гаряча лінія не приймає дзвінки, номери вказані на сайті лише зі сталим меню, зав'язатися з оператором неможливо. В статті на сайті вказано, що треба написати фізичну заяву, відправити поштою, потім якийсь акт, але для чого ці зайві маніпуляції, якщо тюнер ми замовляли онлайн, чому не можна розірвати договір аналогічно? Посилання, яке прийшло в повідомленні - неіснуюче. Ауу! Як достукатись у фортецю Віасат??? Договір 7005440031
Доброго дня! Наш представник зателефонує вам щодо закриття підписки. На якість отримання супутникового сигналу тюнером можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або ж перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель. Мову трансляції обирає сам телеканал, Віасат є провайдером та не виплаває на це рішення. Якщо у вас виникнуть додаткові питання можете написати нам на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/
1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати. 2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного... Читать отзыв 1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати. 2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного транспондера чи ні. Канал показує і я хочу його дивитися, а повідомлення закриває частину екрану постійно. Мені не потрібно знати технічну інфу про ваші транспондери і т д... Або якщо вже так, то виносьте це повідомлення просто буквою і в куточку екрана а не закривайте екран. Інакше, якщо погана погода буде декілька днів і повідомлення закриває екран, то яким чином ви відшкодовуєте відсутність нормальної послуги?
Віталій, доброго дня. Вдячні за Ваш відгук та користування послугами Viasat. Ініціалізація це процес оновлення/завантаження інформації із супутника на тюнер. Для уникнення відображення даного повідомлення, рекомендуємо періодично вмикати телеканали з базової частоти (наприклад № 207 History) на 15-20 хв. Дійсно, погіршення погодних умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодних умов цього Ви не помітите. Враховуючи описану Вами ситуацію, рекомендуємо зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості проведення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Відключили тв 1000, мегахіт, тепер нема чого дивитись, фільми ввесь час повторюються, нема за що тепер платити, невже немає класних фільмів американських?нащо ви нормальні канали замінили якимись старими фільмами та серіалами?короче вертаємось у радянський союз!
Доброго дня. Зміни пов’язані із забороною трансляції на всій території України (у всіх провайдерів) груп каналів - фільмових каналів TV1000, VIP Megahit, пізнавальних History, Explore та Nature згідно рішення Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. Нацрада проаналізувала велику кількість документів та матеріалів компанії власника каналів та внесла дані канали на заборону через стосунок компанії з державою-агресором. При формуванні заміни ми намагалися вибрати саме ті канали, які сподобаються більшості абонентів, враховуючи наш досвід та побажання клієнтів.
При переході з Xtra потрапила до жахливого консультанта. Вона навіть не уточнила який тариф я хочу підключити.А коли я запитала, про оплату, то вона запевняла, що найдешевший тариф 149 грн. Після моїх переконань, що є ще дешевше, то вона сказала,що найдешевший 129 . На офіційному сайті є ціна за тариф 99 грн, тобто консультанти не знають своїх тарифів чи хочуть... Читать отзыв При переході з Xtra потрапила до жахливого консультанта. Вона навіть не уточнила який тариф я хочу підключити.А коли я запитала, про оплату, то вона запевняла, що найдешевший тариф 149 грн. Після моїх переконань, що є ще дешевше, то вона сказала,що найдешевший 129 . На офіційному сайті є ціна за тариф 99 грн, тобто консультанти не знають своїх тарифів чи хочуть впарити чим дорожче??? Жахливий перехід, після цієї консультантки ще цілу купу проблем отримала з оплатою і переходом на національний тариф.
Олександра, доброго вечора. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.
Сообщаю,что каналы,которые подлежат санкциям, забабаненые и в открытом доступе. И удалять их из списка каналов принимаемых тюнером Виасат решил почему-то сам. Но это не все. Каналы ТНТ и 8 .ru не занимаются пропагандой и они есть в открытом доступе Их также нет в санкционных списках,которые опубликовал Виасат. Но Виасат упорно их удаляет,потому что считает вправе решать какие каналы... Читать отзыв Сообщаю,что каналы,которые подлежат санкциям, забабаненые и в открытом доступе. И удалять их из списка каналов принимаемых тюнером Виасат решил почему-то сам. Но это не все. Каналы ТНТ и 8 .ru не занимаются пропагандой и они есть в открытом доступе Их также нет в санкционных списках,которые опубликовал Виасат. Но Виасат упорно их удаляет,потому что считает вправе решать какие каналы смотреть а какие нет.
Компанія Viasat надає послуги згідно пакетів, з переліком пакетів та каналів які входять в пакети Ви можете ознайомитись на сайті : https://viasat.ua/tariffs. Вказані Вами канали заборонено ретранслювати на території України відповідно до рішення Національної Ради телебачення та радіомовлення, з даною інформацією можете ознайомитись в на офіційному сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.
Пишу повторно. Компания Виасат банит каналы находящиеся в открытом спутниковом доступе на свое усмотрение. В ответ на решение проблемы просят сообщить номера договора и телефон по Эл почте. Чем это поможет решить проблему? Только добавит проблем абоненту. Просто ПРЕСТАНЬТЕ БАНИТЬ КАНАЛЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ. И номер телефона и договор вам не нужны. Предоставьте самому абоненту решать какие каналы ему смотреть,а... Читать отзыв Пишу повторно. Компания Виасат банит каналы находящиеся в открытом спутниковом доступе на свое усмотрение. В ответ на решение проблемы просят сообщить номера договора и телефон по Эл почте. Чем это поможет решить проблему? Только добавит проблем абоненту. Просто ПРЕСТАНЬТЕ БАНИТЬ КАНАЛЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ. И номер телефона и договор вам не нужны. Предоставьте самому абоненту решать какие каналы ему смотреть,а какие нет. Вы вроде проводите политику Европейских ценностей,а на самом деле у вас всё как у некоторых государств,где симки по паспортам, где смотреть можно только то что мы показываем.
Достоинства:
Хорошее качество
Недостатки:
Пропадание каналов в открытом доступе через время.
Інформуємо Вас, що в ніч з 21.02.2022 на 22.02.2022, у зв'язку з оновленням Програмного Забезпечення та поточними профілактичними роботами на цифрових супутникових HD приймачах Strong SRT 7600 та Strong SRT 7602, Romsat S2 TV було обмежено прийом таких телевізійних каналів: Pobeda International, RTR Planeta, Rossiya 24, NTV Mir, Soyuz, 8 Kanal International, RT News, RT Documentary, Perviy kanal Europa, Беларусь 24. Також просимо врахувати той факт, що зазначені телевізійні канали здійснюють опосередковану пропаганду комуністичного режиму, що є порушенням ч.3. ст 4 ЗУ "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки". Такі дії можуть бути інкриміновані як публічні заклики до вчинення умисних дій з метою зміни меж території України, вчинені представником влади. (ч2. ст. 110 ККУ)
Купив тюнер виасат, я хотел получить за плату доступ к закодированным каналам. И было всё нормально. Но через какое-то время я заметил,что исчезли некоторые каналы из общедоступных (открытых). Виасат это спутниковая кабельная контора, которая может сама выбирать,путем запрета, какие каналы Вам смотреть ,а какие нет. Цензура. Только надо предупреждать об этом в своих многочисленных рекламных роликах. Хотите смотреть под надзором... Читать отзыв Купив тюнер виасат, я хотел получить за плату доступ к закодированным каналам. И было всё нормально. Но через какое-то время я заметил,что исчезли некоторые каналы из общедоступных (открытых). Виасат это спутниковая кабельная контора, которая может сама выбирать,путем запрета, какие каналы Вам смотреть ,а какие нет. Цензура. Только надо предупреждать об этом в своих многочисленных рекламных роликах. Хотите смотреть под надзором вам сюда.
Доброго дня. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник технічного відділу для вирішення питання. Показать 1 ответ
Дуже поганий звязок, частіше каналів немає ніж вони є, пише що немає звязку коли рахунок поповнений. 10хв канали є а 15хв взагалі нема ніякого канала. Довки не викльчиш тюнер з резетки потім з'являються але не надовго.
Доброго дня. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник технічного відділу для вирішення питання.
Сьогодні, четвертого травня, отримала повідомлення про відключення в зв'язку з тим, що не проплатили за ТРАВЕНЬ абонплату. Посилаються на воєнний стан. Завжди платила вчасно, навіть наперед. Я співчуваю Viasat, в зв'язку з воєнним станом - тяжкі часи. Але це зачепило і нас, громадян. Не така вже це велика заборгованість, і місяць тільки почався. В зв'язку з воєнним станом, на який... Читать отзыв Сьогодні, четвертого травня, отримала повідомлення про відключення в зв'язку з тим, що не проплатили за ТРАВЕНЬ абонплату. Посилаються на воєнний стан. Завжди платила вчасно, навіть наперед. Я співчуваю Viasat, в зв'язку з воєнним станом - тяжкі часи. Але це зачепило і нас, громадян. Не така вже це велика заборгованість, і місяць тільки почався. В зв'язку з воєнним станом, на який ви посилаєтесь, можна було б поставитись з розумінням до користувачів. На жаль...
На період дії воєнного стану були розкодовані національні телеканали щоб абоненти мали доступ до актуальних новин. Також, ми не здійснювали деактивацію підписок у березні - квітні та відкрили доступ до максимального пакету телеканалів без зміни вартості для абонентів. Для вирішення Вашого питання, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/
Пользуюсь услугами компании второй год. Столкнулась с проблемой, перестали работать все каналы. Обратилась в службу поддержки. После кучи перезагрузок мне предложили почистить головки антены от льда ( крыша 5-этажки), на улице+2, или вызвать мастера за бешеную сумму. Итог! через сутки все заработало чудесным образом само собой.
Олено Іванівна, відсутність сигналу може бути пов’язана з різними причинами. Одна із причин-сніг або лід на головках, тому оператори пропонують перевірити антену щоб переконатися чи вона чиста. У випадку якщо антена чиста та у телефонному режимі після налаштувань сигнал не з’явився, для вирішення питання ми пропонуємо звернутись до майстра за оптимальну вартість. При виникненні питань Ви можете також писати нам у фб за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на e-mail [email protected].
Давно не пользовались этим провайдером, а перед новым годом решили подключиться на месяц. Оплатили 19.12.2021 года 100 грн (как раньше платили) пришло сообщение что не хватает 29 грн и мы их доплатили. А вот смотреть каналы смогли всего 10 дней 19.12.2021 - 31.12.2021 года. Не много ли 129 грн за 10 дней???
Олена, доброго дня. Рахунок за телебачення виставляється за повний календарний місяць, тому ми радимо вносити платіж у кінці поточного місяця за наступний. Якщо у вас залишились питання щодо вашого договору ви можете написати нам на пошту [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.
Мира, доброго дня. Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.До Вас зателефонують з технічного відділу для вирішення питання.
Отримала повідомлення, що з грудня2021 ціна за тариф Сімейний буде 149грн/міс. Зараз я давно плачу по 139грн/міс. Зайшла на сайт і побачила, що тариф Сімейний зараз коштує 99грн/міс. Є зірочка. Ніде не написано, що це ціна для нових абонентів. Десь унизу є посилання на договір, де вказано, що з 2го місяця тариф коштує 129грн. Але НІДЕ не написано, що тариф... Читать отзыв Отримала повідомлення, що з грудня2021 ціна за тариф Сімейний буде 149грн/міс. Зараз я давно плачу по 139грн/міс. Зайшла на сайт і побачила, що тариф Сімейний зараз коштує 99грн/міс. Є зірочка. Ніде не написано, що це ціна для нових абонентів. Десь унизу є посилання на договір, де вказано, що з 2го місяця тариф коштує 129грн. Але НІДЕ не написано, що тариф сімейний коштує 139грн/міс. То чому мені рахунок приходить на 139грн? Що це за шахрайство?
Марія, доброго дня. Дійсно з 01 грудня 2021 Viasat розпочинає процес приведення своїх тарифів до актуальної вартості. Це викликано зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент. Акційна пропозиція на пакет Сімейний згідно з якою ціна за перший місяць складає 99 грн, а з другого-129 грн діє для користувачів, що підключились до послуг у період з 17.09.21 по 31.12.2021, ця інформація вказана у офіційних правилах акції.
Сергій, доброго дня. Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . З вами зв'яжеться працівник технічного відділу для вирішення питання.
Пропали каналы. Консультант не помогла. Сказала, что перезвонит координатор насчет мастера по оборудованию. Не поверите: за сутки координатор не перезвонила, зато позвонил «мастер Павел», кто такой, непонятно. По стоимости сказал, что 400 за визит и работу. И что ему нужны фото, мол, знает ли он оборудование (??? Купленное в ВиаСат!!!). Мы, и все-таки, хотели дождаться звонка координатора- ни одного шанса.... Читать отзыв Пропали каналы. Консультант не помогла. Сказала, что перезвонит координатор насчет мастера по оборудованию. Не поверите: за сутки координатор не перезвонила, зато позвонил «мастер Павел», кто такой, непонятно. По стоимости сказал, что 400 за визит и работу. И что ему нужны фото, мол, знает ли он оборудование (??? Купленное в ВиаСат!!!). Мы, и все-таки, хотели дождаться звонка координатора- ни одного шанса. Павел давай нам звонить и на вопрос, какова все-таки цена, сказал 500 и что все, пока мы говорили, подорожало (????). ЧИСТОЙ ВОДЫ ВЫМОГАТЕЛЬСТВО СО СТОРОНЫ МАСТЕРА. Примите во внимание и увольте этого мастера и его компанию- очернение и шантаж. Именно так это и сформулируйте. Координаты Павла : +380 (67) 260 19 40. Удачи в воспитании сервис-партнеров!
Позвонили с этого номера представились сотрудником виасат, начали задавать вопросы почему не пользуетесь и так далее. На мои ответы о не желании пользоваться спутником, сотрудник вел себя надоедливо и навязывал пользоваться спутником. Вплоть до того, что мне советовали как подключать кабели, или переставить мебель. Все мои отказы сотрудник игнорировал, настаивал на своём. Пришлось бросить трубку.
Дмитро, доброго дня! Вибачте за незручності пов’язані з телефонним дзвінком від наших представників. Якщо у вас залишились питання по користування послугою напишіть, будь ласка, номер вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ з радістю вам допоможемо.
Не показує телевізор , є абонентом Віасат , СТБ , новий і Ictv не показують , коли телефоную до провайдера пропонують майстра за окрему плату, а за що платимо щомісячну плату незрозуміло.
Доброго дня! Абонентська плата включає доступ до телеканалів, обслуговування вашої антени не входить у цю вартість. Виклик майстра- це дійсно платна послуга, адже ми надаємо спеціаліста, який приїде у зручний для вас час та проведе діагностику/налаштування вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також ви можете самостійно звернутись до вашого місцевого майстра для налаштування антени.
Доброго дня, в мене вже тиждень, як не показують канали, висвітлюється повідомлення, що мій приймач не отримує сигналу від базового транспондеру. Дзвонив в техпідтримку Віасат, дівчинка сказала вимкнути та увімкнути в розетку тюнер, одного разу це допомогло, а потім вже ні. Я вже неодноразово витягував з розетки тюнер та вмикав в розетку, все те саме нічого не показує, лише повідомлення.... Читать отзыв Доброго дня, в мене вже тиждень, як не показують канали, висвітлюється повідомлення, що мій приймач не отримує сигналу від базового транспондеру. Дзвонив в техпідтримку Віасат, дівчинка сказала вимкнути та увімкнути в розетку тюнер, одного разу це допомогло, а потім вже ні. Я вже неодноразово витягував з розетки тюнер та вмикав в розетку, все те саме нічого не показує, лише повідомлення. В мене все проплачено, а послугу вже як тиждень не отримую. Прошу негайно вирішити цю проблему, яка від мене не залежить та відновити надання мені послуг за яку я плачу гроші, інакше вимушений відмовитися від послуги, яка мені і так Віасат ненадається.
Василь, доброго дня! Після Вашого звернення на нашу електронну пошту з Вами зв’язався наш представник та визначив, що на тюнер не надходить сигнал від базового транспондеру Astra 12206 й для відновлення трансляції було оформлено заявку на виклик майстра. При виникненні питань Ви завжди можете написати нам у офіційну групу в fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на електронну пошту [email protected].
Картинка гарна, обслуговування нормальне, ось тільки що до продукції: В погану погоду не показує, реклами дуже багато, занадто багато, таке враження ніби встановив цей тюнер, щоб дивитись рекламу...це просто жах. Як би не було б стільки реклами, чудова річ була б. Але якщо так, то вже краще за інтернет заплатити і дивитись нормально
Кристина, доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Компанія Віасат є ретранслятором послуг, ми транслюємо той контент, що надають правовласники каналів, вплину на кількість реклами у ефірі, на жаль, неможливо. У наших пакетах окрім загальнонаціональних каналів є також фільмові канали групи TV1000 пізнавальні канали Discovery та Viasat на яких відсутня реклама, а транслюються лише анонси майбутніх програм. Супутниковий сигнал дійсно може зникати під час погіршення погодних умов, але при точному налаштуванні антени це буде траплятись вкрай рідко.
Ну что я могу сказать за Viasat, хоть это спутниковое телевидение уже очень давно в Украине но качество предоставляемых услуг как по мне никакое. Очень часто пропадают каналы, то есть пропадает сигнал и причём в отличную погоду, а оплата ведь на месяц вперёд, и в итоге что получается. Всё оборудование новое и тюнер и головки на тарелке и соединители. ... Читать отзыв Ну что я могу сказать за Viasat, хоть это спутниковое телевидение уже очень давно в Украине но качество предоставляемых услуг как по мне никакое. Очень часто пропадают каналы, то есть пропадает сигнал и причём в отличную погоду, а оплата ведь на месяц вперёд, и в итоге что получается. Всё оборудование новое и тюнер и головки на тарелке и соединители. Постоянно звонить и спрашивать это уже просто надоедает. Операторы сидят...ну я не знаю там каких то студентов набирают которые читают текст перед собой. Идём дальше, постоянно повышается оплата...и на каком основании. Так что впечатления от этого Viasat да просто никакое.
Доброго дня! На якість супутникового сигналу можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель, але при точному налаштуванні антени сигнал може зникати рідше. Останнім часом, наші постачальники (це виробники контенту, технічна підтримка, підтримка супутників) також підвищують ціни, через ситуацію на ринку - тому ми змушені приводити ціни до ринкових. В той же час, ми намагаємось включати в пакети найбільш затребувані клієнтами канали.
Добрий день!Дуже шкода,що Віасат не оправдав моїх сподівань!При зміні погоди,нема як подивитись телевізор,майже 2 дні нема сигналу,а гроші платяться справно!Ще й майстер не добросовісний, гроші бере,при ньому все робить,а коли їде,знову все спочатку!Не раджу нікому!!!
Ірина Миколаївна, доброго дня! На якість супутникового сигналу дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, але при точному налаштуванні антени сигнал може зникати рідше. Якщо у Вас залишились питання Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення у групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на електронну адресу [email protected] наші представники завжди раді допомогти.
Олександр, доброго дня! Для перевірки інформаціії та вирішення питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фейсбук https://www.facebook.com/ або на пошту [email protected] номер вашого договору. Будемо раді допомогти.
Viasat – известный бренд, эксперт в производстве и распространении телевизионных каналов и передач. У Viasat более 40 телеканалов собственного производства, которые транслируются в 24 странах Западной и Восточной Европы и Балтии. Общее количество телезрителей телевидения Viasat в мире составляет 100 миллионов. С апреля 2008 года международное спутниковое телевидение Viasat работает... подробнее
Відключити віасат
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
На якість отримання супутникового сигналу тюнером дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або ж перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель.
Якщо сигнал зникає при мінімальній зміні погодних умов ми радимо звернутися до майстра для перевірки Вашого обладнання. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде у зручний для Вас час та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої антени.
Як відключити Viasat , підписка 2000353415,тел.0661084892,надайте ,будь ласка, консультацію.......,.
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
Кубок Стэнли комментарии
Дякуємо Вам за відгук щодо трансляції каналів.
Компанія «Viasat» - це офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні, ми є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал.
Зростання випадків відсутності сигналу
Олена, на жаль, ворожі атаки на супутники продовжуються і час від часу спостерігаються збої в прийомі сигналу багатьох каналів, які входять до пропозиції VIASAT, а також подекуди реєструється підміна контенту на ворожий. Також, необхідно враховувати, що чим ближче до окупованих територій тим сильніший сигнал телебачення ворога, який намагається транслювати свої новини та вести інформаційну війну.
27 квітня не спостерігалися збої сигналу у зв'язку з ворожими атаками. Якщо у Вас досі час від часу тривають збої в трансляції українського телебачення напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Хочу розірвати договір, як це зробити
Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Пропали канали
Чому пропали канали Fox і Fox life
Скоро взагалі не буде що дивиться
Чекаю на відповідь
Пропали декілька каналів віасат
Мінуси - довга ініціалізація.
Канали пропали тр
Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.
Приберіть анонси фільмів
Компанія «Viasat» - офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні та є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал.
Анонс - це попереднє коротке-повідомлення фільмів/програм у вигляді відеоролика, який складається з коротких і зазвичай найбільш видовищних уривків фільму для його анонсування або реклами, яка має відбутися найближчим часом щоб користувач міг спланувати собі перегляд фільму. Рекомендуємо звернутись до каналів/медіагруп з побажаннями щодо внесення змін в телепрограм в тому числі анонсів фільмів.
Як розірвати договір?
Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та... Читать отзыв Мене не влаштовує якість роботи деяких каналів, часто глючасть основні (СТБ, новий), а коли негода - нічого не працює. У тарифі за 149грн платні канали переважно російськомовні, російські, що дуже дратує! Та і показують вони через раз. Ми не дивимось їх. Перейти на дешевший тариф не дозволяють.
Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та дізнатись деталі, що робити з тюнером - гаряча лінія не приймає дзвінки, номери вказані на сайті лише зі сталим меню, зав'язатися з оператором неможливо. В статті на сайті вказано, що треба написати фізичну заяву, відправити поштою, потім якийсь акт, але для чого ці зайві маніпуляції, якщо тюнер ми замовляли онлайн, чому не можна розірвати договір аналогічно? Посилання, яке прийшло в повідомленні - неіснуюче. Ауу! Як достукатись у фортецю Віасат??? Договір 7005440031
Якщо у вас виникнуть додаткові питання можете написати нам на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/
Поганий сервіс від віасат
2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного... Читать отзыв 1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати.
2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного транспондера чи ні. Канал показує і я хочу його дивитися, а повідомлення закриває частину екрану постійно. Мені не потрібно знати технічну інфу про ваші транспондери і т д... Або якщо вже так, то виносьте це повідомлення просто буквою і в куточку екрана а не закривайте екран.
Інакше, якщо погана погода буде декілька днів і повідомлення закриває екран, то яким чином ви відшкодовуєте відсутність нормальної послуги?
Вдячні за Ваш відгук та користування послугами Viasat.
Ініціалізація це процес оновлення/завантаження інформації із супутника на тюнер. Для уникнення відображення даного повідомлення, рекомендуємо періодично вмикати телеканали з базової частоти (наприклад № 207 History) на 15-20 хв.
Дійсно, погіршення погодних умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодних умов цього Ви не помітите. Враховуючи описану Вами ситуацію, рекомендуємо зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості проведення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Нема чого дивитись
При формуванні заміни ми намагалися вибрати саме ті канали, які сподобаються більшості абонентів, враховуючи наш досвід та побажання клієнтів.
Жахливий перехід
Баннер каналов
Вказані Вами канали заборонено ретранслювати на території України відповідно до рішення Національної Ради телебачення та радіомовлення, з даною інформацією можете ознайомитись в на офіційному сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.
Каналы исчезают
Також просимо врахувати той факт, що зазначені телевізійні канали здійснюють опосередковану пропаганду комуністичного режиму, що є порушенням ч.3. ст 4 ЗУ "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки". Такі дії можуть бути інкриміновані як публічні заклики до вчинення умисних дій з метою зміни меж території України, вчинені представником влади. (ч2. ст. 110 ККУ)
Банят каналы
Поганий звязок
Не дуже добре
Для вирішення Вашого питання, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/
не очень приятные моменты
При виникненні питань Ви можете також писати нам у фб за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на e-mail [email protected].
оплата за месяц, а смотришь всего 10 дней
Не якісне обслуговування Віасат
Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.До Вас зателефонують з технічного відділу для вирішення питання.
Ціна за абонплату
Якість трансляції каналів погана
Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ .
З вами зв'яжеться працівник технічного відділу для вирішення питання.
Невыполленные обещания
Всё устраивало...
Погана якість.
Скарга не надається послуга Віасат
[email protected].
Є над чим працювати
В погану погоду не показує, реклами дуже багато, занадто багато, таке враження ніби встановив цей тюнер, щоб дивитись рекламу...це просто жах.
Як би не було б стільки реклами, чудова річ була б.
Але якщо так, то вже краще за інтернет заплатити і дивитись нормально
Дякуємо вам за відгук. Компанія Віасат є ретранслятором послуг, ми транслюємо той контент, що надають правовласники каналів, вплину на кількість реклами у ефірі, на жаль, неможливо. У наших пакетах окрім загальнонаціональних каналів є також фільмові канали групи TV1000 пізнавальні канали Discovery та Viasat на яких відсутня реклама, а транслюються лише анонси майбутніх програм. Супутниковий сигнал дійсно може зникати під час погіршення погодних умов, але при точному налаштуванні антени це буде траплятись вкрай рідко.
Результаты отзывов зашкаливают - самый худший.
Не показує при зміні погоди
На якість супутникового сигналу дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, але при точному налаштуванні антени сигнал може зникати рідше. Якщо у Вас залишились питання Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення у групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на електронну адресу
[email protected] наші представники завжди раді допомогти.
Терміновий виклик майстра