Користуюсь послугами Viasat вже більше року і загалом задоволений якістю зв'язку. Іноді бувають перебої, але вони швидко усуваються службою підтримки. Ціни на послуги мене влаштовують, а обладнання, яке встановлювали, досі працює без нарікань.
Олексію, дякуємо, що вже понад рік з нами! Раді, що ви задоволені якістю зв’язку, роботою служби підтримки та обраним пакетом послуг. Ми щодня працюємо над тим, щоб наш сервіс був надійним, зручним і відповідав очікуванням наших клієнтів. Приємно чути, що наша служба підтримки допомагає швидко вирішувати питання — це справді один із наших пріоритетів. Завжди на зв'язку — якщо щось потрібно, звертайтесь!
Користуюсь послугами Viasat вже більше року і можу сказати, що зв'язок досить стабільний. Іноді бувають перебої під час негоди, але в цілому я задоволений. Ціни прийнятні, а обслуговування на гарному рівні.
Щиро дякуємо за Ваш теплий відгук і довіру до Viasat! Нам надзвичайно приємно знати, що Ви задоволені якістю зв’язку та обслуговуванням. Дійсно, погодні умови можуть тимчасово впливати на прийом супутникового сигналу, але в таких випадках ми завжди готові допомогти: надати технічні рекомендації або організувати візит майстра для перевірки й налаштування обладнання. Також приємно чути, що Ви позитивно оцінюєте наші ціни — ми прагнемо, щоб наші тарифи залишались доступними та відповідали якості наданих послуг. Дякуємо, що обрали Viasat! Завжди раді допомогти з будь-якими питаннями. Бажаємо приємного перегляду та гарного настрою!
Доброго дня. На жаль, у мене вийшов негативний досвід з Viasat. На сайті написано, що підключити тюнер самостійно легко. Це все маркетінг. По факту виявилось, що всі чотири порти Astra у нас не працюють. Тюнер назад теж не приймають. Цікаво, що мені тепер з ним робити?
Достоинства:
- легко можна придбати тюнер через сайт та отримати по Новый пошті
- хороша тех. підтримка
Недостатки:
- тюнер підключити не вдалось, тюнер назад не приймають.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Шкода, що у Вас виникли труднощі з підключенням тюнера. Хочемо звернути увагу, що тюнери моделей Strong 7602 та Ромсат S2 TV мають функцію автоматичного підбору портів, але вона працює лише за умови коректного налаштування супутникової антени. Якщо сигнал відсутній, то налаштування тюнера неможливе — ні в ручному, ні в автоматичному режимі. Для того, щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, будь ласка, напишіть номер договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на нашу електронну адресу: [email protected] або у Facebook: https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми обов’язково перевіримо надану інформацію та допоможемо вирішити дане питання.
Користуюся послугами Viasat уже більше року і можу сказати, що якість зв'язку досить стабільна. Іноді бувають незначні збої у роботі, але загалом проблеми швидко вирішуються службою підтримки. Ціни на послуги прийнятні, і я задоволений наданим пакетом послуг.
Олександре, дякуємо, що вже понад рік залишаєтесь з Viasat. Раді чути, що ви задоволені стабільністю зв’язку, якістю обслуговування та обраним пакетом послуг. Ми щодня працюємо над тим, щоб сервіс був надійним, зручним і відповідав вашим очікуванням. Особливо приємно знати, що служба підтримки допомагає швидко вирішувати питання — це один із наших пріоритетів. У разі будь-яких питань або пропозицій — ми завжди поруч і готові допомогти.
Користуюсь послугами Viasat уже близько року і можу сказати, що зв'язок стабільний та якісний. Ціни відповідають якості послуг. Обслуговування клієнтів на високому рівні, персонал завжди готовий допомогти та вирішити будь-які питання.
Щиро дякуємо за Ваш теплий відгук і довіру до Viasat! Нам надзвичайно приємно знати, що Ви задоволені якістю зв’язку та обслуговуванням.
Ми щодня працюємо над тим, щоб забезпечувати стабільний сервіс і найкращу підтримку для наших абонентів. Ваша позитивна оцінка — це найкраща мотивація для нашої команди.
Дякуємо, що обрали Viasat. Завжди раді допомогти з будь-якими питаннями. Бажаємо приємного перегляду та гарного настрою!
Доброго дня, Ярославе! Дякуємо за таку високу оцінку нашої роботи! Ми постійно працюємо над удосконаленням наших послуг, аби глядачі мали доступ до найкращих каналів у відмінній якості.
На Сетанта Спорт при коментуванні тенісних матчів майже повністю заглушені звуки на тенісному корті і на глядацьких трибунах. Ці звуки складають атмосферу спортивних змагань і ефект присутності на них. Але телеглядач чує лише голос коментатора ( чоловіка). Це недопустимо. На каналі Сетанта Спорт плюс все прекрасно. І коментаторку і все, що відбувається на корті добре чути. Прошу передати моє... Читать отзыв На Сетанта Спорт при коментуванні тенісних матчів майже повністю заглушені звуки на тенісному корті і на глядацьких трибунах. Ці звуки складають атмосферу спортивних змагань і ефект присутності на них. Але телеглядач чує лише голос коментатора ( чоловіка). Це недопустимо. На каналі Сетанта Спорт плюс все прекрасно. І коментаторку і все, що відбувається на корті добре чути. Прошу передати моє зауваження працівникам цих каналів.
Достоинства:
Все задовольняє, крім коментування спортивних передач.
Ірина, доброго дня. Вдячні за Ваш відгук щодо трансляції каналів Сетанта. Компанія «Viasat» - це офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні, ми є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал. Ми перевіримо інформацію та передамо Ваші зауваження представникам каналів. При виникненні запитань, радимо Вам зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Цілком задоволений сервісом, ніколи ніяких проблем не було. Чат бот у вайбері як особистий кабінет, все чітко і зрозуміло. Була одна проблема через невчасну оплату, техпідтримка мені все виправили за 2 хвилини
Достоинства:
Підключення було без проблем, в більшості міст є спеціальні майстри, які за 50-100 гривень налаштують все за пів години по вашому бажанні без 5000 лишніх каналів. Стабільна робота та приємні бонуси для громадян під час воєнного стану.
Недостатки:
Часті оновлення каналів, які тривають до 3х хвилин, незрозуміло для чого вони робляться. Трохи дорого, але враховуючи пів ціни перший рік, то можна рахувати, що не погано
Дякуємо за Ваш відгук! Наша команда щодня докладає усіх зусиль, аби кожен абонент був задоволеним сервісом під час обслуговування. Сподіваємось, що користування послугами компанії Віасат принесе Вам ще більше задоволення.
Перешёл на Viasat от Xtra-конкурента, который приказал долго жить. Предложили выгодные условия для перехода, скидку на тариф. Каналов хороших много, выбирать есть из чего. Есть и спорт, и фильмы, и познавалка, и прочая развлекуха. Пока меня всё устраивает, а дальше - будет видно. Единственное пожелание к оператору больше каналов в HD-качестве транслировать, потому что SD это уже прошлый век и... Читать отзыв Перешёл на Viasat от Xtra-конкурента, который приказал долго жить. Предложили выгодные условия для перехода, скидку на тариф. Каналов хороших много, выбирать есть из чего. Есть и спорт, и фильмы, и познавалка, и прочая развлекуха. Пока меня всё устраивает, а дальше - будет видно. Единственное пожелание к оператору больше каналов в HD-качестве транслировать, потому что SD это уже прошлый век и смотреть на больших экранах не кайф.
Ігор, дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємось, що користування послугами компанії Віасат принесе Вам ще більше задоволення. Компанія постійно працює над збільшенням каналів HD в пакетах послуг. Приємного перегляду😊
Дякую компанії (особливо приємній дівчині, нажаль імені не запам’ятала) за індивідуальний підхід до вирішення проблем, з якими зверталась. Приємно, коли тебе чують і розуміють . Дякую!
Десь біля 10-ти років як я абонент "Віасату". Дійшов до висновку про те, що нам потрібно розірвати угоду. Чому ж так?! Я прихильник саме оплачуваного ТБ, бо розумію, що телебачення за підпискою дозволяє обирати більш якісний продукт, дотримуватися ліцензійних прав, та й це нормально - має бути ринок (хтось має оплачувану роботу, податки перераховуються до б"юджету, є можливість впливати регулятору... Читать отзыв Десь біля 10-ти років як я абонент "Віасату". Дійшов до висновку про те, що нам потрібно розірвати угоду. Чому ж так?! Я прихильник саме оплачуваного ТБ, бо розумію, що телебачення за підпискою дозволяє обирати більш якісний продукт, дотримуватися ліцензійних прав, та й це нормально - має бути ринок (хтось має оплачувану роботу, податки перераховуються до б"юджету, є можливість впливати регулятору ринку в разі порушень законодавства). Оператори завжди були чемними, я завжди отримував належну допомогу і підтримку. Якість сигналу відмінна, дивитися є що та на різні смаки. В той же час, після придбання "Віжн ТБ Україна", група "1+1" не стала вкладати кошти в розвиток компанії, в її наповнення. Так бачиться, принаймні зі сторони вже вибачайте. Здавалося б, в архіві телеканалів цієї групи є нехай і відносно старі, однак популярні фільми, якісно продубльовані українською, на які у "1+1" мають бути права на показ. Чому ж не зробити суто фільмових декілька телеканалів із наповненням кіно в українському перекладі. Я розумію, що гравці ринку як-то "Соні" не поспішають вкладатися в озвучку українську, однак чому не вкладаються, мабуть через те, що нинішні власники "Віасату" і не ставлять таких умов перед ними. А сама ж група "1+1" цілком могла б створити декілька таких телеканалів?! Якщо не вкладатися, то навіщо було придбавати? Окремим рядком є відсутність належного наповнення спортивних телеканалів. Так, "Футболи 1,2,3" дорого і у іншій групі. Можна було би співпрацювати, можливо, з "Сетанта". Якщо і там і там не виходить, то рано чи пізно треба ж домовлятися з групою телеканалів власником яких є Ахметов задля створення єдиного пулу телетрансляцій, тоді і чемпіонат футбольний з"явився б на "Віасаті". А так, виходить, що "1+1" краще створити "Футбол Хаб" на "Ютубі, транслювати безкоштовно матчі своїх команд, аби не нести витрат на утримання футбольних журналістів як-то Циганика, котрий, відверто ну програв повністю конкуренцію із аналогічним проектом на "Футолах". На інтереси і єдиного пулу, і користувачів їхнього ж "Віасату" начхати. Ну і останнє. Немає контакту із підписниками стосовно планів компанії. Мене от треба підживлювати увесь час надіями: у плані на цей рік те-то, на наступний, дай Боже доживемо, те-то...Такого контакту немає, про переспективи "Віасат" перестав писати. Мені, насправді, боляче з цього, бо компанія "Віасат" вона ПІОНЕР на нашому ринку платного ТБ і я увесь час був з нею.Просто шкода, що компанії краще розірвати договори з тими, кому щось не подобається, ані ж змінюватися заради підписників і рухатися далі до успіху. Нажаль...
Достоинства:
Якісне обслуговування, поміркованість і ввічливість персоналу, мега наповнення для тих хто бажає спілкуватися виключно російською.
Недостатки:
Немає української аудіодоріжки,що перебиває усі переваги. P.s. окрім зросійщених українців, котрі не бажають вивчати мову країни, у нас є поляки, угорці, болгари, греки....Для них, як і українців, теж кіно можна переглянути лише в російській озвучці.Реалії сьогодення.
Володимир, доброго дня! Дякуємо вам за тривалу співпрацю з компанією «Віасат» та ваш змістовний відгук про наші послуги. Ми дослухаємось до думки наших користувачів та удосконалюємо наш сервіс та наповнення пакетів. На даний момент зі спортивних каналів у наших пакетах наявні Viasat Sport,Eurosport 1 та Eurosport 2, Xsport, ми візьмемо до уваги ваші побажання про додання нових спортивних каналів, а також додання української доріжки на фільмових каналах. Усі побажання та рекомендації ви можете надсилати нам у приватні повідомлення групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на нашу електронну пошту [email protected].
Користуюсь Віасатом нещодавно, але поки що все влаштовує Були складнощі з оновленням, одразу запропонувати безкоштовного майстра — приїхав наступного ж дня — за годину все виправив Дякую
Я долгое время пользовался разными спутниковыми операторами при этом оставаясь с ЕКСТРА.ТВ - но в последнее время этот оператор очень сильно начал ухудшать качество трансляции и обслуживания . После переключился на Виасат - пользуюсь уже месяц , пока что все устраивает , но бляха долго грузит каналы в дождь !!!
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук! При суттєвому погіршенні погодних умов якість подачі сигналу дійсно може дещо зменшитись, адже на антену сигнал подається з супутника. Сподіваємось, що і в подальшому користування послугами компанії "Віасат" надасть Вам ще більше позитивних емоцій.
Доброго дня, Леонід! Дякуємо за Ваш відгук! Компанія "Віасат" намагається якомога швидше і якісно вирішити питання своїх клієнтів, щоб подальша співпраця приносила задоволення і виключно позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами!
Дякую Вам за чудову можливість підключення додаткових дорослих каналів. Ми з дружиною дуже задоволені. та було б краще аби вони показували цілодобово, а не лише в ночну пору..
Доброго дня, Роман! Дякуємо за Ваш відгук! Згідно чинного законодавства канали з подібним контентом транслюються лише в нічну пору: з 00:00 до 04:00, саме тому компанія "Віасат" транслює цей пакет в даний період часу.
Доброго дня, Михайло! Зазвичай завантаження тюнера займає до декількох хвилин. Якщо у Вас виникли складнощі з налаштуванням обладнання, Ви можете написати в приватні повідомлення в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник надасть Вам консультацію.
Здравствуйте я Наталья живу в селе, сейчас карантин, автобусы неходят потому что отменили из-за карантина,а в селе нету терминала чтобы пополнить баланс на Виасат, а вы уже сразу отключаете,и почему нету скидок пенсионерам и многолетним семьям, вот у меня трое детей, сейчас карантин а им и мультфильмы нету где посмотреть. И видеоуроки, я понимаю что в городе запросто зашол в... Читать отзыв Здравствуйте я Наталья живу в селе, сейчас карантин, автобусы неходят потому что отменили из-за карантина,а в селе нету терминала чтобы пополнить баланс на Виасат, а вы уже сразу отключаете,и почему нету скидок пенсионерам и многолетним семьям, вот у меня трое детей, сейчас карантин а им и мультфильмы нету где посмотреть. И видеоуроки, я понимаю что в городе запросто зашол в любой супермаркет и какой-то терминал стоит но в селе если банкомат есть это уже роскошь. Мне очень неприятная ситуация.
Достоинства:
Хорошо показывает
Недостатки:
Могли бы в сёлах хотя бы на Укрпочте оставить реквизиты куда пополнить баланс на ваш Виасат.
Доброго дня, Наталія! Дякуємо за Ваш відгук! Оплачувати послугу компанії "Віасат" є можливість оплачувати альтернативними способами, до прикладу такими як відділення банку, голосове меню, у відділенні Укрпошти або за допомогою мережі Інтернет. При виникненні запитань або складнощів з оплатою Ви можете написати в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, вказавши номер Вашого особового рахунку. Представник інформацію перевірить і Вам буде надана детальна консультація.
Viasat юзаю уже лет десять, оператор всегда нравился тем, что предлагает хорошие киноканалы, за которые не жалко заплатить. Я человек немного консервативный и люблю смотреть кинушку по ТВ, да и времени у меня особо нет, чтобы рыться в интернете в поисках фильмов. Молодёжь пусть смотрит с интернета. Пришёл вечером уставший домой, взял пульт, нашёл что-то на любимых каналах и... Читать отзыв Viasat юзаю уже лет десять, оператор всегда нравился тем, что предлагает хорошие киноканалы, за которые не жалко заплатить. Я человек немного консервативный и люблю смотреть кинушку по ТВ, да и времени у меня особо нет, чтобы рыться в интернете в поисках фильмов. Молодёжь пусть смотрит с интернета. Пришёл вечером уставший домой, взял пульт, нашёл что-то на любимых каналах и наслаждаюсь просмотром без всякого гемора!
Достоинства:
Хорошие киноканалы
Недостатки:
Качество картинки могло бы быть чуть выше, и больше каналов HD - мир уже на 4K переходит, а мы отстаём
Доброго дня, Ілля! Дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємось, що користування послугами компанії "Віасат" буде приносити ще більше задоволення в майбутньому. Дякуємо, що Ви з нами!
С 8 апреля перестал показывать Виасат, на экране надпись "Этот канал не входит в выбранный вами пакет или заблокирован за неуплату"! Я таки дозвонился к сотруднику компании (через сервисный номер) отвечая нажатием кнопок по указанию автоответчика! Короче, суть такова, мне сказали, мол, ваш тюнер уже не подходит, так как была перекодировка каналов, и вам, для того, чтобы дальше пользоваться... Читать отзыв С 8 апреля перестал показывать Виасат, на экране надпись "Этот канал не входит в выбранный вами пакет или заблокирован за неуплату"! Я таки дозвонился к сотруднику компании (через сервисный номер) отвечая нажатием кнопок по указанию автоответчика! Короче, суть такова, мне сказали, мол, ваш тюнер уже не подходит, так как была перекодировка каналов, и вам, для того, чтобы дальше пользоваться Виасат нужно приобрести новый тюнер, по скидке, потому что вы давний клиент (цена тюнера 1100, по скидке 890)! Старый тюнер и карточи не пригодны от слова ВООБЩЕ! Так вот, у меня вопрос, это так, нужно менять тюнер???
Достоинства:
1. Всё нормально работало, сервисом был доволен, когда нужно было Виасат ремонтировал тюнер без (когда у него возникли неполадки, отослал на фирму, его отремонтировали и вернули)!
Недостатки:
Минусов не было (до 8 апреля и отключения каналов)!
Доброго дня, Олександр! Дякуємо за Ваш відгук! Якщо у Вас встановлено тюнер карткової моделі, його дійсно необхідно замінити. Viasat проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи компанії. Заміна тюнерів – вимушений, але необхідний крок, адже без оновлення систем ми не зможемо надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна тюнерів може викликати певні незручності, ми розробили для постійних клієнтів систему знижок, завдяки якій тюнер можна придбати за зниженою вартістю.
Здравствуйте! У меня есть вопросы, которые я хочу задать. Я давно с виасатом. Но в живую поговорить с оператором невозможно. Никто не перезвонит, но всё равно 067745253. Я подожду, но есть альтернатива Вашей компании. Но за года сотрудничества с Вами всеми услугами были очень даже довольными. Хотели бы остаться с Вами
Доброго дня! Для консультації з привожу питань, які у Вас виникли, Ви можете вказати в приватні повідомлення в групі fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер договору і контактний номер телефону, представник до Вас зателефонує і проконсультує.
Пользуюсь услугами "Виасат" 3 года. К качеству приема передач претензий нет, если тарелка хорошо настроена на прием сигнала то качество изображения практически идеальное. Особо радует трансляция фильмов и передач в HD формате. Набор каналов вполне соответствует моим пожеланиям ("премиум" пакет). Хорошая подборка каналов для любых членов семьи. Рекомендую HD формат. Есть проблемы с сервисом, а именно: 1. Регулярный обман пользователей.... Читать отзыв Пользуюсь услугами "Виасат" 3 года. К качеству приема передач претензий нет, если тарелка хорошо настроена на прием сигнала то качество изображения практически идеальное. Особо радует трансляция фильмов и передач в HD формате. Набор каналов вполне соответствует моим пожеланиям ("премиум" пакет). Хорошая подборка каналов для любых членов семьи. Рекомендую HD формат. Есть проблемы с сервисом, а именно: 1. Регулярный обман пользователей. Вам периодически повышают абонплату путем СМС оповещения. Когда Вы звоните оператору, то предлагают "премиум" пакет за одну сумму, уговаривая, что это "на всегда", Вы соглашаетесь, понимая, что Вас как бы все устраивает. Спустя несколько дней Вам приходит СМС, где написано, что с .... числа Ваша плата значительно возрастает, и приходит счет на другую сумму. Решение: звоните оператору и угрожайте отключиться по причине обмана пользователей. Решение будет в Вашу пользу! 2. Если произошел сбой сигнала - вызов мастера платный. Так понимаю, что "Виасат" нанимает каких то мастеров-любителей, а штатных специалистов по настройке оборудования не имеет. Приходит к Вам мастер, даже если ни чего не сделал то берет с Вас 250 грн. за вызов. Обычно что то "впаривают" типа замены головки (конвертера) по цене раз так в 10 превышающей ее реальную стоимость. Мне заменили конвертер за 250 грн. при его стоимости 75 грн. Решение: если есть "свой" проверенный мастер - вызывайте его, будет дешевле. PS.: мастера не выдают ни каких документов, подтверждающих стоимость ремонта. Итог: пока все устраивает, но неприятный осадок иногда остается.
Но вызвал мастера чтоб настроил тюнер,просто я не знал как,пробовал,не получалось, Очень дорого 250 гр,и за что,не понимаю! Каналов что то маловато,если можна добавьте каналы,за что платить,обидно просто!!!
Я с виасат уже четыре года.Каких либо нареканий по поводу качества сигнала и работы ихнего персонала сказать не могу единственное,что меня огорчило это отсутствие телеканалов футбол и футбол 2.Несколько раз обращался за технической поддержкой и мой вопрос всегда решался.
Гость (Украина, Днепропетровск)7 октября, 2014 год
"СКАЗКА" с Виасат Часть 2. ....Перевернув страницу, продолжая просмотр тв контента один год, в простом цифровом качестве, я уже ни думал ни гадал, что счастье HD вновь проглянет сквозь далёкие моря и дремучие леса некомпетентности дилеров и тех.поддержки, ой извините отошёл от стиля, "ФУЁВ"(ФЕЯ,ФЕЙ) и прочего сказочного планктона. Мне позвонил "МЕНЕДЖЕР" в преддверие чемпионата мира по футболу 2014г. предложил волшебный... Читать отзыв "СКАЗКА" с Виасат Часть 2. ....Перевернув страницу, продолжая просмотр тв контента один год, в простом цифровом качестве, я уже ни думал ни гадал, что счастье HD вновь проглянет сквозь далёкие моря и дремучие леса некомпетентности дилеров и тех.поддержки, ой извините отошёл от стиля, "ФУЁВ"(ФЕЯ,ФЕЙ) и прочего сказочного планктона. Мне позвонил "МЕНЕДЖЕР" в преддверие чемпионата мира по футболу 2014г. предложил волшебный HD ресивер, с возможностью просмотра КАНАЛОВ ФУТБОЛ1!!!!!!!!!,ФУТБОЛ2!!!!!!в супер качестве как в волшебном блюдечке с яблочком. .Теперь никаких "ФУЕВ" ждать не надо и настроить можно самому. Опуская описание событий доставку, настройку и начало просмотра всё прошло более-менее гладко, "Яйцо получил, иглу достал кощея победил. И насладился просмотром ФУБОЛА В HD КАЧЕСТВЕ. далее будет...
Видимо на сайте собрались озлобленые на мир и жизнь люди. Писать такие гадости... это ж какой словесный панос нужно иметь!!! Люди которые не знаю законов, придерживаются по жизни девиза. Тупой и еще тупее.
Здравствуйте! Ничего нового, только хамство и предвзятость. Конструктивных предложений нет и похоже ожидать не приходится. Оценка моя и менять своего мнения логичных оснований не вижу. Обращаю внимание заходящих посетителей на специфический "климат", сложившийся на этой ветке сайта. Удачи всем.
Благодарю за разъяснения. По Вашему мнению не существует ни одного существующего или бывшего абонента ВИАСАТ, который удовлетворен. Если такой обнаружится, то он "зловредный" рекламный агент. Успеха Вам в Вашей борьбе с одним из провайдеров спутникового телевидения всеми (и в первую очередь) некорректными способами.
Viasat – известный бренд, эксперт в производстве и распространении телевизионных каналов и передач. У Viasat более 40 телеканалов собственного производства, которые транслируются в 24 странах Западной и Восточной Европы и Балтии. Общее количество телезрителей телевидения Viasat в мире составляет 100 миллионов. С апреля 2008 года международное спутниковое телевидение Viasat работает... подробнее
Стабільний зв'язок із Viasat
Приємно чути, що наша служба підтримки допомагає швидко вирішувати питання — це справді один із наших пріоритетів.
Завжди на зв'язку — якщо щось потрібно, звертайтесь!
Досить стабільний зв'язок
Також приємно чути, що Ви позитивно оцінюєте наші ціни — ми прагнемо, щоб наші тарифи залишались доступними та відповідали якості наданих послуг.
Дякуємо, що обрали Viasat! Завжди раді допомогти з будь-якими питаннями. Бажаємо приємного перегляду та гарного настрою!
Не вийшло підключити тюнер самостійн
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок.
Шкода, що у Вас виникли труднощі з підключенням тюнера. Хочемо звернути увагу, що тюнери моделей Strong 7602 та Ромсат S2 TV мають функцію автоматичного підбору портів, але вона працює лише за умови коректного налаштування супутникової антени. Якщо сигнал відсутній, то налаштування тюнера неможливе — ні в ручному, ні в автоматичному режимі.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, будь ласка, напишіть номер договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на нашу електронну адресу: [email protected] або у Facebook: https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми обов’язково перевіримо надану інформацію та допоможемо вирішити дане питання.
Задоволений послугами Viasat
Особливо приємно знати, що служба підтримки допомагає швидко вирішувати питання — це один із наших пріоритетів. У разі будь-яких питань або пропозицій — ми завжди поруч і готові допомогти.
Задоволений якістю послуг Viasat
Ми щодня працюємо над тим, щоб забезпечувати стабільний сервіс і найкращу підтримку для наших абонентів. Ваша позитивна оцінка — це найкраща мотивація для нашої команди.
Дякуємо, що обрали Viasat. Завжди раді допомогти з будь-якими питаннями. Бажаємо приємного перегляду та гарного настрою!
як відключити віасат
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
Норм сервис
Стабильность и качество
Коментар Сетанта спорт
На каналі Сетанта Спорт плюс все прекрасно. І коментаторку і все, що відбувається на корті добре чути.
Прошу передати моє... Читать отзыв На Сетанта Спорт при коментуванні тенісних матчів майже повністю заглушені звуки на тенісному корті і на глядацьких трибунах. Ці звуки складають атмосферу спортивних змагань і ефект присутності на них. Але телеглядач чує лише голос коментатора ( чоловіка). Це недопустимо.
На каналі Сетанта Спорт плюс все прекрасно. І коментаторку і все, що відбувається на корті добре чути.
Прошу передати моє зауваження працівникам цих каналів.
Вдячні за Ваш відгук щодо трансляції каналів Сетанта.
Компанія «Viasat» - це офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні, ми є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал. Ми перевіримо інформацію та передамо Ваші зауваження представникам каналів.
При виникненні запитань, радимо Вам зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Хороший постачальник послуг
Пока нравится, дальше посмотрим
Единственное пожелание к оператору больше каналов в HD-качестве транслировать, потому что SD это уже прошлый век и... Читать отзыв Перешёл на Viasat от Xtra-конкурента, который приказал долго жить. Предложили выгодные условия для перехода, скидку на тариф. Каналов хороших много, выбирать есть из чего. Есть и спорт, и фильмы, и познавалка, и прочая развлекуха. Пока меня всё устраивает, а дальше - будет видно.
Единственное пожелание к оператору больше каналов в HD-качестве транслировать, потому что SD это уже прошлый век и смотреть на больших экранах не кайф.
Подяка Viasat
Підведення підсумку користування.
Дякуємо вам за тривалу співпрацю з компанією «Віасат» та ваш змістовний відгук про наші послуги. Ми дослухаємось до думки наших користувачів та удосконалюємо наш сервіс та наповнення пакетів. На даний момент зі спортивних каналів у наших пакетах наявні Viasat Sport,Eurosport 1 та Eurosport 2, Xsport, ми візьмемо до уваги ваші побажання про додання нових спортивних каналів, а також додання української доріжки на фільмових каналах. Усі побажання та рекомендації ви можете надсилати нам у приватні повідомлення групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на нашу електронну пошту [email protected].
Очень доволен
Поддержка работает на ура. Помогают и решают любые вопросы
На "Добре " заслуговують
Були складнощі з оновленням, одразу запропонувати безкоштовного майстра — приїхав наступного ж дня — за годину все виправив
Дякую
КОЕ КАК , НО ЛУЧШЕ ЧЕМ ЕКСТРА ТВ!!!!!!
После переключился на Виасат - пользуюсь уже месяц , пока что все устраивает , но бляха долго грузит каналы в дождь !!!
Дякуємо Вам за відгук! При суттєвому погіршенні погодних умов якість подачі сигналу дійсно може дещо зменшитись, адже на антену сигнал подається з супутника. Сподіваємось, що і в подальшому користування послугами компанії "Віасат" надасть Вам ще більше позитивних емоцій.
Дякую ЗА ОПЕРАТИВНІСТЬ.
Дякуємо за Ваш відгук! Компанія "Віасат" намагається якомога швидше і якісно вирішити питання своїх клієнтів, щоб подальша співпраця приносила задоволення і виключно позитивні емоції.
Дякуємо, що Ви з нами!
Все супер)))
Дякуємо за Ваш відгук! Згідно чинного законодавства канали з подібним контентом транслюються лише в нічну пору: з 00:00 до 04:00, саме тому компанія "Віасат" транслює цей пакет в даний період часу.
Включение после грозы
Зазвичай завантаження тюнера займає до декількох хвилин. Якщо у Вас виникли складнощі з налаштуванням обладнання, Ви можете написати в приватні повідомлення в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник надасть Вам консультацію.
Что делать
Дякуємо за Ваш відгук! Оплачувати послугу компанії "Віасат" є можливість оплачувати альтернативними способами, до прикладу такими як відділення банку, голосове меню, у відділенні Укрпошти або за допомогою мережі Інтернет. При виникненні запитань або складнощів з оплатою Ви можете написати в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, вказавши номер Вашого особового рахунку. Представник інформацію перевірить і Вам буде надана детальна консультація.
Качественное ТВ за приемлемые деньги
Пришёл вечером уставший домой, взял пульт, нашёл что-то на любимых каналах и... Читать отзыв Viasat юзаю уже лет десять, оператор всегда нравился тем, что предлагает хорошие киноканалы, за которые не жалко заплатить. Я человек немного консервативный и люблю смотреть кинушку по ТВ, да и времени у меня особо нет, чтобы рыться в интернете в поисках фильмов. Молодёжь пусть смотрит с интернета.
Пришёл вечером уставший домой, взял пульт, нашёл что-то на любимых каналах и наслаждаюсь просмотром без всякого гемора!
Дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємось, що користування послугами компанії "Віасат" буде приносити ще більше задоволення в майбутньому.
Дякуємо, що Ви з нами!
Это правда что нужно новый тюнер покупать?
Короче, суть такова, мне сказали, мол, ваш тюнер уже не подходит, так как была перекодировка каналов, и вам, для того, чтобы дальше пользоваться... Читать отзыв С 8 апреля перестал показывать Виасат, на экране надпись "Этот канал не входит в выбранный вами пакет или заблокирован за неуплату"! Я таки дозвонился к сотруднику компании (через сервисный номер) отвечая нажатием кнопок по указанию автоответчика!
Короче, суть такова, мне сказали, мол, ваш тюнер уже не подходит, так как была перекодировка каналов, и вам, для того, чтобы дальше пользоваться Виасат нужно приобрести новый тюнер, по скидке, потому что вы давний клиент (цена тюнера 1100, по скидке 890)! Старый тюнер и карточи не пригодны от слова ВООБЩЕ!
Так вот, у меня вопрос, это так, нужно менять тюнер???
Дякуємо за Ваш відгук! Якщо у Вас встановлено тюнер карткової моделі, його дійсно необхідно замінити. Viasat проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи компанії. Заміна тюнерів – вимушений, але необхідний крок, адже без оновлення систем ми не зможемо надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна тюнерів може викликати певні незручності, ми розробили для постійних клієнтів систему знижок, завдяки якій тюнер можна придбати за зниженою вартістю.
Всё устраивало. До сегодня...
Для консультації з привожу питань, які у Вас виникли, Ви можете вказати в приватні повідомлення в групі fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер договору і контактний номер телефону, представник до Вас зателефонує і проконсультує.
3 года с "Виасат"
Хорошая подборка каналов для любых членов семьи. Рекомендую HD формат.
Есть проблемы с сервисом, а именно:
1. Регулярный обман пользователей.... Читать отзыв Пользуюсь услугами "Виасат" 3 года. К качеству приема передач претензий нет, если тарелка хорошо настроена на прием сигнала то качество изображения практически идеальное. Особо радует трансляция фильмов и передач в HD формате. Набор каналов вполне соответствует моим пожеланиям ("премиум" пакет).
Хорошая подборка каналов для любых членов семьи. Рекомендую HD формат.
Есть проблемы с сервисом, а именно:
1. Регулярный обман пользователей. Вам периодически повышают абонплату путем СМС оповещения. Когда Вы звоните оператору, то предлагают "премиум" пакет за одну сумму, уговаривая, что это "на всегда", Вы соглашаетесь, понимая, что Вас как бы все устраивает. Спустя несколько дней Вам приходит СМС, где написано, что с .... числа Ваша плата значительно возрастает, и приходит счет на другую сумму.
Решение: звоните оператору и угрожайте отключиться по причине обмана пользователей. Решение будет в Вашу пользу!
2. Если произошел сбой сигнала - вызов мастера платный. Так понимаю, что "Виасат" нанимает каких то мастеров-любителей, а штатных специалистов по настройке оборудования не имеет. Приходит к Вам мастер, даже если ни чего не сделал то берет с Вас 250 грн. за вызов. Обычно что то "впаривают" типа замены головки (конвертера) по цене раз так в 10 превышающей ее реальную стоимость. Мне заменили конвертер за 250 грн. при его стоимости 75 грн.
Решение: если есть "свой" проверенный мастер - вызывайте его, будет дешевле.
PS.: мастера не выдают ни каких документов, подтверждающих стоимость ремонта.
Итог: пока все устраивает, но неприятный осадок иногда остается.
Не плохо!
Не так все плохо
Обращаю внимание заходящих посетителей на специфический "климат", сложившийся на этой ветке сайта.
Удачи всем.