Вот образец Претензии, (требования не выполнены, завтро последний день)..., Если будите песать по моей претензии - подстовляйте свои обстоятельства! Письмо про разрыв выложу в Среду! ТОВ «ВІЖН ТБ» 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12 03087, м. Київ, вул. А. Міцкевича, 8
ПРЕТЕНЗІЯ №2
_______________. між ТОВ «ВІЖН ТБ» (далі по тексту Провайдер) та ____________________ (надалі по тексту Абонент) був укладений договір про надання програмної послуги № _____________. Згідно з п. 3.1.1 договору Абонент має право на своєчасне та якісне отримання програмної послуги, що фактично не виконується. 01.06.2012р. було втрачено взагалі зображення, тобто програмне забезпечення перестав отримувати. 01.06.2012р. я звернувся до центрального офісу у м. Київі за зазначеним номером телефону який був на сайті Viasat (ТОВ «ВІЖН ТБ), мною було заявлене у телефонній розмові з оператором технічного сервісу про втрату сигналу, оператор заяву прийняв , та пообіцяв у двох денний термін прислати майстра з налаштування. Минуло майже дев’ятнадцять днів , але майстер так і не з’явився і зображення також. 19.06.12р. я знову звернувся до Вашого сервісного центру (усі дзвінки були марні – телефонний виклик оператор просто або ігнорує, або знову обіцяв прислати майстра). 24.06.12р. я знову звернувся до сервісного центру с проханням прислати майстра з налаштування, але мені взагалі відповіли щоб я з таких дрібниць їх взагалі не турбував . Завдяки Вашому «гарному сервісу, та поваги до клієнтів»,я пропустив весь чемпіонат з Євро 2012, так як у мене крім Вашого телебачення нічого не має . Згідно з договором, я повинен сплачувати лише за ті послуги яки надаються у повному обсязі, але у даному випадку це не виконується, послуги не надаються взагалі. У зв’язку з тим що строк відновлення телебачення договором не передбачений, відповідно до ч.2 ст. 530 ЦКУ Прошу відновити телебачення у семиденний строк з дня отримання претензії. У разі не відновлення телебачення у семиденний строк послуги вважатимуться не наданими, а тому дія договору № ___________ від _____________ про надання послуг є недоцільною і такий договір підлягає розірванню. Враховуючи що послуги телебачення оплачені по серпень, а послуги не надаються з 01.06.2012р. ,про що Ви були проінформовані, вимагаю розірвання договору і відшкодування збитків у вигляді сплаченої суми попередньої оплати , а також маральної шкоди згідно ст. 611 ЦКУ. Прошу відповідь на претензію надати в установлений строк.
Абонент _________. 02.07.2012р. 13 згодні 1 не згоден
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Відгуки про Viasat
ТОВ «ВІЖН ТБ»
04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12
03087, м. Київ, вул. А. Міцкевича, 8
ПРЕТЕНЗІЯ №2
_______________. між ТОВ «ВІЖН ТБ» (далі по тексту Провайдер) та ____________________ (надалі по тексту Абонент) був укладений договір про надання програмної послуги № _____________.
Згідно з п. 3.1.1 договору Абонент має право на своєчасне та якісне отримання програмної послуги, що фактично не виконується.
01.06.2012р. було втрачено взагалі зображення, тобто програмне забезпечення перестав отримувати.
01.06.2012р. я звернувся до центрального офісу у м. Київі за зазначеним номером телефону який був на сайті Viasat (ТОВ «ВІЖН ТБ), мною було заявлене у телефонній розмові з оператором технічного сервісу про втрату сигналу, оператор заяву прийняв , та пообіцяв у двох денний термін прислати майстра з налаштування. Минуло майже дев’ятнадцять днів , але майстер так і не з’явився і зображення також.
19.06.12р. я знову звернувся до Вашого сервісного центру (усі дзвінки були марні – телефонний виклик оператор просто або ігнорує, або знову обіцяв прислати майстра).
24.06.12р. я знову звернувся до сервісного центру с проханням прислати майстра з налаштування, але мені взагалі відповіли щоб я з таких дрібниць їх взагалі не турбував . Завдяки Вашому «гарному сервісу, та поваги до клієнтів»,я пропустив весь чемпіонат з Євро 2012, так як у мене крім Вашого телебачення нічого не має .
Згідно з договором, я повинен сплачувати лише за ті послуги яки надаються у повному обсязі, але у даному випадку це не виконується, послуги не надаються взагалі.
У зв’язку з тим що строк відновлення телебачення договором не передбачений, відповідно до ч.2 ст. 530 ЦКУ Прошу відновити телебачення у семиденний строк з дня отримання претензії.
У разі не відновлення телебачення у семиденний строк послуги вважатимуться не наданими, а тому дія договору № ___________ від _____________ про надання послуг є недоцільною і такий договір підлягає розірванню.
Враховуючи що послуги телебачення оплачені по серпень, а послуги не надаються з 01.06.2012р. ,про що Ви були проінформовані, вимагаю розірвання договору і відшкодування збитків у вигляді сплаченої суми попередньої оплати , а також маральної шкоди згідно ст. 611 ЦКУ.
Прошу відповідь на претензію надати в установлений строк.
Абонент
_________. 02.07.2012р.
13 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку