Віасат,ви коли змінюєте пакет або збільшуєте тариф,попереджайте завчасно. І будь ласка, перераховуйте оплату,якщо не було змоги дивитися ТВ, бо майстер йшов цілий тиждень. І чому я маю оплачувати роботу майстра,500грн,10 хв? Якщо в мене не працює інтернет,то ремонт роблять безкоштовно, в тому числі заміну кабеля.
Добрий день. У зв'язку із зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент, ми вимушені підняти вартість абонентської плати і як компенсацію за вимушений ріст, ми добавляємо канали, тобто надаємо доступ до більшого пакету. Інформування про зміну пакетів було здійснено через Viber та sms-повідомлення. Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. Виклик майстра - це платна послуга. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої обладнання. Для розгляду питання стосовно перерахунку коштів, прохання, напишіть нам, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону, опишіть ситуацію і додайте посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, будемо раді допомогти з вирішенням.
послуги надають стабільно, якщо зникає сигнал є підтримка, яка допоможе, або лагодять сигнал в короткий час від атак ворога. можна користуватися послугами.
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Раді, що Вам подобаються наші послуги. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших послуг, аби глядачі завжди мали доступ до каналів. Приємного перегляду!
Сьогодні вже пішов третій день як я замовив тюннер, але його ще не вислали, хоча обіцяли 2-3 дні і він тюннер буде в мене. Дякую Вам за не довгу співпрацю, але я змушений відмовитись від ваших не наданих послуг. Пишу, щоб ви не висилали вже тюннер 127736.
Олександр, ми перевірили інформацію та з'ясували, що Ваше замовлення 127736 було оформлено 19.01.2024 ввечері. Відправки тюнерів здійснюються виключно в будні дні, вечірні замовлення п'ятниці відправляються в понеділок в першій половині дня. Ваш запит передано відповідному спеціалісту для вирішення вашого питання. Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про послуги супутникового телебачення.
Доброго дня, Ні в особистому кабінеті на my.viasat.com.ua, ні в вайбер боті немає функції деактивувати підписку, можна тільки вибрати інший тариф. Також написав на [email protected], але відповіді поки що не отримав. Підкажіть як деактивувати підписку зроблену через вайбер бота?
Сергію, доброго дня. Ваш запит щодо деактивації підписки, було передано до відділу управління договорами. Відповідальний співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Очікуйте, будь ласка, дзвінку. Лист відповідь на e-mail була надана 10.01.2024 14:58. Рекомендуємо перевірити всі папки у Вашій електронній скринці в тому числі папку Спам. Показать 1 ответ
Хтось знає, як коректно тимчасово призупинити отримання послуг? Ніде цього не вказано, дзвонити не зрозуміло куди, написала - не зрозуміло, чи хоч отримали листа того по електронній... Зараз такий час, що має бути така можливість. Заборгованості не маємо.
Добрий день. Ми можемо встановити канікули на період коли ви не будете користуватись супутниковим телебаченням. Для цього напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ допоможемо призупинити послугу.
Доброго вечора! Для надання консультації щодо відключення одного із тюнерів, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.
Доброго дня! Для надання консультації щодо відключення одного із тюнерів, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.
Як відключити віасат в Херсонській області? Чи можно це зробити якось дистанційно?? Довго користуємося, але більше не можемо продовжувати, в зв'язку з сьогоднішніми обставинами
Доброго дня! Для того, щоб перевірити інформацію за Вашою підпискою напишіть, будь ласка, її номер, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв’яжеться представник для вирішення Вашого питання.
Я не користуюсь послугами віасат з червня 2021 року. Дзвонила в контакт центр разів 10, ПИСАЛА на електронну пошту, У мене помер брат це йому я підключила, тепер потреба в цьому відпала. Отримую якісь відписки, що зі мною звяжуться. Ніхто не зв'язується, послуги не надаються, бо нема проплати , але мені виставляють рахунки в приват 24. Яким чином від вас... Читать отзыв Я не користуюсь послугами віасат з червня 2021 року. Дзвонила в контакт центр разів 10, ПИСАЛА на електронну пошту, У мене помер брат це йому я підключила, тепер потреба в цьому відпала. Отримую якісь відписки, що зі мною звяжуться. Ніхто не зв'язується, послуги не надаються, бо нема проплати , але мені виставляють рахунки в приват 24. Яким чином від вас позбутися.
Тетяна Григорівна, для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв’яжеться представник з відділу по управлінню послугами для вирішення питання.
Андрій, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми зателефонуємо до вас для вирішення вашого питання.
Хочу розірвати договір на ввші послуги, так як не користуюсь. Не влаштовує ситуація з каналами Новий, Ictv та Стб які спочату перевели на Sirius а потім вернули на Амос. Номер договору 2000008890
Віталій, напишіть будь ласка ваш контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e- mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Наші представники зателефонують до Вас для проведення діагностики. Ми зробимо все можливе щоб ваше питання було вирішене і Ви надалі користувались послугами.
Доброго дня! На каналах групи TV1000 фільми дійсно можуть повторюватись у різний час доби. Це пов'язано з тим, щоб кожен користувач зміг переглянути фільм у зручний для себе час. Показать 1 ответ
Мне кажется было бы не плохо заменить руководителя или специалистов, во первых ПО глючит, значит разработчики плохо работают, поддержка не очень, значит нету кому контроллировать. Если нужна помощь по установке ПО, могу помочь https://ind-cloud.net
Михайло, доброго дня. Якщо у вас виникли складнощі з роботою обладнання після оновлення програмного забезпечення напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ ваш контактний номер мобільного та номер договору. Наші представники допоможуть провести діагностику у телефонному режимі та вирішити питання.
Приєдналась до віасат влітку. Працювало все чудово. А тепер декілька тижнів тому пропала програма передач майже усіх каналів. На екрані замість назв передач - "пошук ...". Дуже-дуже незручно. При цьому, на сайті віасат програма є для усіх каналів. Не зрозуміло, чому немає на екрані телевізора. Як це виправити
Достоинства:
1.Дуже швидко і просто самостійно підключити і налаштувати тюнер.
Ірина, доброго дня! Якщо у вас зникла програма передач на більшості каналів спробуйте ,будь ласка, вимкнути тюнер з мережі на 10 секунд після чого знову підключіть тюнер. Коли обладнання завантажиться автоматично увімкнеться канал №207 не перемикайте з нього 20 хвилин, після цього програма оновиться. Якщо у вас залишились інші питання напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, наші представники з радістю вам допоможуть.
Я Наталья абонент 2000179358, я 8 мая была в городе и пополнила счёт на 100 грн.чтобы хватило до 8 июня почему вы уже отключили если абонплата 79.90грн. Почему не отключили, мне прислали смс на счёт Ник.Джуниор он показывает, а ТВ 1000 мне и не нужен. Там и так хватает что смотреть.
Достоинства:
Хорошо показывает
Недостатки:
Почему рано отключили или это вам так хочется, я хочу какого числа пополнила до такого чтобы не отключали .
Наталія, доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. Компанія «Віасат» працює по передоплаті, Вам важливо сплатити виставлений рахунок за наступний місяць у поточному , ми рекомендуємо це робити до 20 числа місяця. На період карантину компанія відкрила доступ для свої користувачів до фільмових та дитячих каналів безкоштовно. Додатково Вам зателефонував наш представник та проінформував щодо фінансових питань.
Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, чому кожного разу тривалість днів між сплатами все менше і менше?Встановили тариф"Сімейний" 24.03(сплатили 22,97),31.03 сплатили 89 грн, наступна оплата 89 грн. 27.04( нагадування смс), хоч місяць не пройшов, знову 18.05 прийшло нагадування. Днів минуло... Читать отзыв Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, чому кожного разу тривалість днів між сплатами все менше і менше?Встановили тариф"Сімейний" 24.03(сплатили 22,97),31.03 сплатили 89 грн, наступна оплата 89 грн. 27.04( нагадування смс), хоч місяць не пройшов, знову 18.05 прийшло нагадування. Днів минуло ще менше.21 день!!! Зв'язатися з оператором неможливо,у меню немає такої функції, зайти в особистий кабінет також неможливо, пароль відновити неможливо, весь час пише. що помилка. Це засада!!!Двічі викликала майстра, бо не вмикався тюнер. То екран взагалі чорний,то " Зачекайте, іде..." , і знову не вмикався. А як там у селі стареньким?!Дивитися на тюнер?!
Наталія, доброго дня! Дякуємо вам за відгук! За умовами користування послугою вам необхідно сплачувати у поточному місяці за наступний місяць, наприклад, у травні ви оплачуєте послугу за червень, рекомендуємо вносити платіж до 20 числа місяця. Для перевірки інформації за вашим договором напишіть, будь ласка, нам у групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і ми з радістю допоможемо.
Операторы вообще не знают русского языка.Это уже не клиенто-ориентированный подход. В начале года была от них телефонная атака - покупайте новый тюнер с оплатой за мой счет доставки. Зачем, спрашиваю? А вы не сможете смотреть украинские каналы. А я их никогда и не смотрела - мне еще доплачивать за этот бред? Кабинет перестал работать с начала года вообще - платить... Читать отзыв Операторы вообще не знают русского языка.Это уже не клиенто-ориентированный подход. В начале года была от них телефонная атака - покупайте новый тюнер с оплатой за мой счет доставки. Зачем, спрашиваю? А вы не сможете смотреть украинские каналы. А я их никогда и не смотрела - мне еще доплачивать за этот бред? Кабинет перестал работать с начала года вообще - платить можете, а сменить пакет или заказать услугу перерыва на месяц невозможно.
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно сервісної підтримки компанії "Віасат". Якщо у Вас залишились питання, які потребують відповіді, напишіть, будь ласка, в групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і суть питання, після чого Вам буде надана відповідь.
Коли сплачував рахунок, помилився на одну цифру, що й не дивно, адже там їх багато. Прийшло повідомлення, що послуги не оплачені. Тричі дзвонив, пояснював, висилав копію на Viber. Через три дні канали відключили. А на четвертий...Уявіть собі, гроші знайшли і повернули на мій рахунок, канали знову підключили. Вдячний, бо тут була моя помилка. Оператори чемні. Додзвонитися важко, але можливо.
Доброго дня! У випадку, якщо Вам не вдалось зв'язатись з лінією сервісної підтримки, Ви можете задати питання в групі fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, і представник надасть Вам відповідь.
Девушка, я бы вам посоветовала позвонить и сказать им чтоб подключили вам ua.tv пакет каналов без абонплаты, вы единоразово оплатите активацию и потом ничего не будете платить! Они не имеют права вам досрочно продлить договор, т.к ещё февраль! Скиньте свою почту, я вам напишу как быть!
Сергей без ведома оператора запись разговора есть не законной, вам необходимо предупредить и что бы он дал согласия, если будет суд это будет сыграно против вас. Так что не советуйте того чего не знаете.
Почитал отзывы, интересно, но много "лирики". Хочу добавить "физики". Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с... Читать отзыв Почитал отзывы, интересно, но много "лирики". Хочу добавить "физики". Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с одного спутника Amos и для их смотрения подходят практически все модели дешевых тюнеров (есть список рекомендованных моделей). Абонент захотел смотреть, нашел себе сам мастера, который установил "железо" включил и активировал карточку ExtraTV (без договора и абонентских обязательств). Далее просто: заплатил и смотрю каналы Extra, не заплатил и не смотрю пропавшие каналы Extra. Все остальное при возникновении каких-то неполадок проблема абонента: найти своего мастера и отремонтировать. Оператор ExtraTV в лучшем случае может посоветовать, но решать проблемы абонента не будет. Теперь про Виасат. Предлагаемый набор каналов шире, чем у ExtraTV, абонплата соизмерима, спортивные передачи на национальных каналах не блокируются. Каналы пакета разбросаны по трем спутникам. "Железо" может быть установлено инсталляторами Виасат, а может уже быть у абонента свое и в обоих случаях при возникновении неполадок абонент звонит на Виасат. Кроме того, стоимость подключения к Виасат для абонента ниже, чем стоимость "железа" и работ. Виасат эту разницу дотирует в надежде, что абонент за 2 года своей абонплатой компенсирует эти затраты и принесет прибыль. Отсюда "кабальный" договор и звонки про задолженность абонента. Задача по обслуживанию своих абонентов по полной программе, которую взял на себя Виасат, дело тяжелое и непростое. Были и остаются "косяки" Виасата: когда абоненту трудно дозвониться до оператора и найти взаимопонимание по путям решения своих проблем; отсутствуют представительства в крупных городах, куда может абонент обратиться непосредственно; большая стоимость работ по ремонту для абонента; ошибки при отслеживании поступающих от абонента денег (платил штраф, а засчитали в аванс абонплаты) и т.п. С другой стороны, я не знаю оператора спутникового ТВ, который обеспечивает ремонт за 200 грн, когда абонент живет в далеких сельских районах и до него инсталлятор едет 50-80 км (это только на безин туда-сюда 100-160 грн, не считая времени и амортизации машины). В конце концов выбор, что и как смотреть за клиентом и читать условия договора клиент должен, исходя даже из здравого смысла. Лично я уже давно не покупаю кобасу, не попробовав. Продавец колбасы ВСЕГДА скажет, что она свежая, вкусная и т.д. Решать потребителю. 14 дней с момента покупки, когда можно просто отказаться без пояснения причин, никто не отменял. За это время можно понять "нравится-не нравится", и в конце концов внимательно прочитать абонентский договор. Не подходит - звони на Виасат и отказывайся с формулировкой "Отказ до 14 дней"(номер телефона указан в договоре). И последнее, есть пакет UA.TV без заключения договора(только публичная оферта), без абонентских обязательств, без обязательной абон.платы. С широкими возможностями и без блокировки спортивных передач на национальных каналах.
Уникальный договор от ВИАСАТ. Изменения абон платы, тарифов, пакетов осуществляется в одностороннем порядке провайдером а клиент на это соглашается. Из 100 каналов 40 Украинских эфирных которые можно смотреть бесплатно, 40 новости на французском, английском, арабские каналы, пару фильмовых где одни и те же фильмы крутять по кругу. Остальные каналы открытые за которые виасат по чему то берет абон плату 100грн.
Viasat – известный бренд, эксперт в производстве и распространении телевизионных каналов и передач. У Viasat более 40 телеканалов собственного производства, которые транслируются в 24 странах Западной и Восточной Европы и Балтии. Общее количество телезрителей телевидения Viasat в мире составляет 100 миллионов. С апреля 2008 года международное спутниковое телевидение Viasat работает... подробнее
Дострокове розірвання договору
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
Відключити віасат
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
Відключення
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
Ремонт антени
У зв'язку із зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент, ми вимушені підняти вартість абонентської плати і як компенсацію за вимушений ріст, ми добавляємо канали, тобто надаємо доступ до більшого пакету. Інформування про зміну пакетів було здійснено через Viber та sms-повідомлення.
Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. Виклик майстра - це платна послуга. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої обладнання.
Для розгляду питання стосовно перерахунку коштів, прохання, напишіть нам, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону, опишіть ситуацію і додайте посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, будемо раді допомогти з вирішенням.
Чому неможливо призупинити договір з Viasat через особистий кабінет?
Ваш запит передано до відділу управління договорами.
Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам та допоможе вирішити питання.
все ок!!!!
Доставка тюннера
Як деактивувати підписку?
Ні в особистому кабінеті на my.viasat.com.ua, ні в вайбер боті немає функції деактивувати підписку, можна тільки вибрати інший тариф. Також написав на [email protected], але відповіді поки що не отримав.
Підкажіть як деактивувати підписку зроблену через вайбер бота?
Ваш запит щодо деактивації підписки, було передано до відділу управління договорами. Відповідальний співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Очікуйте, будь ласка, дзвінку. Лист відповідь на e-mail була надана 10.01.2024 14:58. Рекомендуємо перевірити всі папки у Вашій електронній скринці в тому числі папку Спам. Показать 1 ответ
Тимчасове припинення
Відключити додатковий телевізор
Відключення тюнера
Нормальна якість
Для того, щоб перевірити інформацію за Вашою підпискою напишіть, будь ласка, її номер, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв’яжеться представник для вирішення Вашого питання.
Як відключитись
Як відключити Viasat?
Пропущені програми
Нормальное обслуживание
Як розірвати договір?
Одно и тоже
Средний уровень
Если нужна помощь по установке ПО, могу помочь https://ind-cloud.net
Про програму передач
Опять к вам.
Дякуємо Вам за відгук. Компанія «Віасат» працює по передоплаті, Вам важливо сплатити виставлений рахунок за наступний місяць у поточному , ми рекомендуємо це робити до 20 числа місяця. На період карантину компанія відкрила доступ для свої користувачів до фільмових та дитячих каналів безкоштовно. Додатково Вам зателефонував наш представник та проінформував щодо фінансових питань.
Дайте пояснення щодо наступної оплати
Дякуємо вам за відгук! За умовами користування послугою вам необхідно сплачувати у поточному місяці за наступний місяць, наприклад, у травні ви оплачуєте послугу за червень, рекомендуємо вносити платіж до 20 числа місяця. Для перевірки інформації за вашим договором напишіть, будь ласка, нам у групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і ми з радістю допоможемо.
Раньше сервис был лучше
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно сервісної підтримки компанії "Віасат". Якщо у Вас залишились питання, які потребують відповіді, напишіть, будь ласка, в групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і суть питання, після чого Вам буде надана відповідь.
Не все так погано!
Дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємось, що користування послугами компанії Віасат принесе Вам ще більше задоволення. Дякуємо, що Ви з нами!
Відсутній баланс
У випадку, якщо Вам не вдалось зв'язатись з лінією сервісної підтримки, Ви можете задати питання в групі fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, і представник надасть Вам відповідь.
Так что не советуйте того чего не знаете.
Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с... Читать отзыв Почитал отзывы, интересно, но много "лирики". Хочу добавить "физики".
Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с одного спутника Amos и для их смотрения подходят практически все модели дешевых тюнеров (есть список рекомендованных моделей). Абонент захотел смотреть, нашел себе сам мастера, который установил "железо" включил и активировал карточку ExtraTV (без договора и абонентских обязательств). Далее просто: заплатил и смотрю каналы Extra, не заплатил и не смотрю пропавшие каналы Extra. Все остальное при возникновении каких-то неполадок проблема абонента: найти своего мастера и отремонтировать. Оператор ExtraTV в лучшем случае может посоветовать, но решать проблемы абонента не будет.
Теперь про Виасат. Предлагаемый набор каналов шире, чем у ExtraTV, абонплата соизмерима, спортивные передачи на национальных каналах не блокируются. Каналы пакета разбросаны по трем спутникам. "Железо" может быть установлено инсталляторами Виасат, а может уже быть у абонента свое и в обоих случаях при возникновении неполадок абонент звонит на Виасат. Кроме того, стоимость подключения к Виасат для абонента ниже, чем стоимость "железа" и работ. Виасат эту разницу дотирует в надежде, что абонент за 2 года своей абонплатой компенсирует эти затраты и принесет прибыль. Отсюда "кабальный" договор и звонки про задолженность абонента.
Задача по обслуживанию своих абонентов по полной программе, которую взял на себя Виасат, дело тяжелое и непростое. Были и остаются "косяки" Виасата: когда абоненту трудно дозвониться до оператора и найти взаимопонимание по путям решения своих проблем; отсутствуют представительства в крупных городах, куда может абонент обратиться непосредственно; большая стоимость работ по ремонту для абонента; ошибки при отслеживании поступающих от абонента денег (платил штраф, а засчитали в аванс абонплаты) и т.п. С другой стороны, я не знаю оператора спутникового ТВ, который обеспечивает ремонт за 200 грн, когда абонент живет в далеких сельских районах и до него инсталлятор едет 50-80 км (это только на безин туда-сюда 100-160 грн, не считая времени и амортизации машины).
В конце концов выбор, что и как смотреть за клиентом и читать условия договора клиент должен, исходя даже из здравого смысла.
Лично я уже давно не покупаю кобасу, не попробовав. Продавец колбасы ВСЕГДА скажет, что она свежая, вкусная и т.д.
Решать потребителю. 14 дней с момента покупки, когда можно просто отказаться без пояснения причин, никто не отменял. За это время можно понять "нравится-не нравится", и в конце концов внимательно прочитать абонентский договор. Не подходит - звони на Виасат и отказывайся с формулировкой "Отказ до 14 дней"(номер телефона указан в договоре).
И последнее, есть пакет UA.TV без заключения договора(только публичная оферта), без абонентских обязательств, без обязательной абон.платы. С широкими возможностями и без блокировки спортивных передач на национальных каналах.