Viasat отзывы
с оценкой «Нормально»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
Viasat
2.0 5
31 отзыв / 168597 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Дострокове розірвання договору

Михайло Михайло 31 мая, 2025 год
Відключіть мені, будь-ласка,VIASAT.Не користуюсь послугою близько пів рокую.За що платити? Підписка 2000320255.тел - +38(068 )6837024.
Viasat Ответ представителя Viasat 1 июня, 2025 год
Добрий день!
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.

Відключити віасат

Гость Гость 21 мая, 2025 год
Як відключити віасат 7002776958 не потрібен, не дивимось,а гроші нараховує....не треба...не дивимось
Viasat Ответ представителя Viasat 22 мая, 2025 год
Добрий день!
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.

Відключення

Гость Гость 17 марта, 2025 год
Як відключити Viasat , підписка 2000288648,тел.0966840187,надайте ,будь ласка, консультацію.......,.....,
Viasat Ответ представителя Viasat 18 марта, 2025 год
Добрий день!
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.

Ремонт антени

Гость Гость 9 декабря, 2024 год
Віасат,ви коли змінюєте пакет або збільшуєте тариф,попереджайте завчасно. І будь ласка, перераховуйте оплату,якщо не було змоги дивитися ТВ, бо майстер йшов цілий тиждень. І чому я маю оплачувати роботу майстра,500грн,10 хв? Якщо в мене не працює інтернет,то ремонт роблять безкоштовно, в тому числі заміну кабеля.
Viasat Ответ представителя Viasat 10 декабря, 2024 год
Добрий день.
У зв'язку із зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент, ми вимушені підняти вартість абонентської плати і як компенсацію за вимушений ріст, ми добавляємо канали, тобто надаємо доступ до більшого пакету. Інформування про зміну пакетів було здійснено через Viber та sms-повідомлення.
Абонентська плата включає у себе доступ до перегляду пакету каналів, вартість обслуговування Вашого обладнання не входить у цю вартість. Виклик майстра - це платна послуга. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої обладнання.
Для розгляду питання стосовно перерахунку коштів, прохання, напишіть нам, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону, опишіть ситуацію і додайте посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, будемо раді допомогти з вирішенням.

Чому неможливо призупинити договір з Viasat через особистий кабінет?

Павло Павло 12 июля, 2024 год
В умовах тотального відключення світла просто необхідно зупинити надання послуги Viasat. Договір 2000008461. Просто неплатити нехочу.
Недостатки:
  1. Просто немає світла.
Viasat Ответ представителя Viasat 14 июля, 2024 год
Доброго дня!
Ваш запит передано до відділу управління договорами.
Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам та допоможе вирішити питання.

все ок!!!!

Гость Гость 26 апреля, 2024 год
послуги надають стабільно, якщо зникає сигнал є підтримка, яка допоможе, або лагодять сигнал в короткий час від атак ворога. можна користуватися послугами.
Viasat Ответ представителя Viasat 26 апреля, 2024 год
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Раді, що Вам подобаються наші послуги. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших послуг, аби глядачі завжди мали доступ до каналів. Приємного перегляду!

Доставка тюннера

Гость Гость 21 января, 2024 год
Сьогодні вже пішов третій день як я замовив тюннер, але його ще не вислали, хоча обіцяли 2-3 дні і він тюннер буде в мене. Дякую Вам за не довгу співпрацю, але я змушений відмовитись від ваших не наданих послуг. Пишу, щоб ви не висилали вже тюннер 127736.
Viasat Ответ представителя Viasat 22 января, 2024 год
Олександр, ми перевірили інформацію та з'ясували, що Ваше замовлення 127736 було оформлено 19.01.2024 ввечері. Відправки тюнерів здійснюються виключно в будні дні, вечірні замовлення п'ятниці відправляються в понеділок в першій половині дня. Ваш запит передано відповідному спеціалісту для вирішення вашого питання. Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про послуги супутникового телебачення.

Як деактивувати підписку?

Сергій Сергій 10 января, 2024 год
Доброго дня,
Ні в особистому кабінеті на my.viasat.com.ua, ні в вайбер боті немає функції деактивувати підписку, можна тільки вибрати інший тариф. Також написав на [email protected], але відповіді поки що не отримав.
Підкажіть як деактивувати підписку зроблену через вайбер бота?
Viasat Ответ представителя Viasat 11 января, 2024 год
Сергію, доброго дня.
Ваш запит щодо деактивації підписки, було передано до відділу управління договорами. Відповідальний співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Очікуйте, будь ласка, дзвінку. Лист відповідь на e-mail була надана 10.01.2024 14:58. Рекомендуємо перевірити всі папки у Вашій електронній скринці в тому числі папку Спам.
Показать 1 ответ

Тимчасове припинення

Гость Гость 30 августа, 2023 год
Хтось знає, як коректно тимчасово призупинити отримання послуг? Ніде цього не вказано, дзвонити не зрозуміло куди, написала - не зрозуміло, чи хоч отримали листа того по електронній... Зараз такий час, що має бути така можливість. Заборгованості не маємо.
Viasat Ответ представителя Viasat 31 августа, 2023 год
Добрий день. Ми можемо встановити канікули на період коли ви не будете користуватись супутниковим телебаченням. Для цього напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ допоможемо призупинити послугу.

Відключити додатковий телевізор

Гость Гость 5 ноября, 2022 год
Як покроково відключити додатковий телевізор? Чому на сайті віасат є інструкція тільки для підключення віасат)(?
Viasat Ответ представителя Viasat 5 ноября, 2022 год
Доброго вечора! Для надання консультації щодо відключення одного із тюнерів, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.

Відключення тюнера

Гость Гость 27 октября, 2022 год
Добрий вечір! У мене підключено віасат сімейниий для трьох тюнерів,чи є можливість відключити один з тюнерів,а два залишити?
Viasat Ответ представителя Viasat 28 октября, 2022 год
Доброго дня! Для надання консультації щодо відключення одного із тюнерів, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.

Нормальна якість

Гость Гость 1 июля, 2022 год
Як відключити віасат в Херсонській області? Чи можно це зробити якось дистанційно?? Довго користуємося, але більше не можемо продовжувати, в зв'язку з сьогоднішніми обставинами
Viasat Ответ представителя Viasat 1 июля, 2022 год
Доброго дня!
Для того, щоб перевірити інформацію за Вашою підпискою напишіть, будь ласка, її номер, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв’яжеться представник для вирішення Вашого питання.

Як відключитись

БОЙКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА БОЙКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 1 февраля, 2022 год
Я не користуюсь послугами віасат з червня 2021 року. Дзвонила в контакт центр разів 10, ПИСАЛА на електронну пошту, У мене помер брат це йому я підключила, тепер потреба в цьому відпала. Отримую якісь відписки, що зі мною звяжуться. Ніхто не зв'язується, послуги не надаються, бо нема проплати , але мені виставляють рахунки в приват 24. Яким чином від вас... Читать отзыв Я не користуюсь послугами віасат з червня 2021 року. Дзвонила в контакт центр разів 10, ПИСАЛА на електронну пошту, У мене помер брат це йому я підключила, тепер потреба в цьому відпала. Отримую якісь відписки, що зі мною звяжуться. Ніхто не зв'язується, послуги не надаються, бо нема проплати , але мені виставляють рахунки в приват 24. Яким чином від вас позбутися.
Viasat Ответ представителя Viasat 2 февраля, 2022 год
Тетяна Григорівна, для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв’яжеться представник з відділу по управлінню послугами для вирішення питання.

Як відключити Viasat?

Гость Гость 19 января, 2022 год
Доброго дня! У зв'язку із переїздом хочемо відключити Viasat, як це зробити? Чи просто перестати оплачувати?
Viasat Ответ представителя Viasat 19 января, 2022 год
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ допоможемо вирішити Ваше питання. Показать 1 ответ

Пропущені програми

Гость Гость 7 октября, 2021 год
Скажуть будь ласка!! Після підключення віасат можна дивитися програми які пропущено через пару днів! Чи перемотується назад і чи ставиться на паузу??
Viasat Ответ представителя Viasat 8 октября, 2021 год
Доброго дня. Така можливість відсутня, проте ви можете записати деякі програми на зовнішній USB накопичувач та потім їх переглядати.

Нормальное обслуживание

Андрей Андрей 2 сентября, 2021 год
Подскажите пожалуйста.Почему на телевизоре виходит окно нет сигнала от базового транспондера?Что делать?Но телевизор показывает?
Viasat Ответ представителя Viasat 3 сентября, 2021 год
Андрій, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми зателефонуємо до вас для вирішення вашого питання.

Як розірвати договір?

Віталій Віталій 4 марта, 2021 год
Хочу розірвати договір на ввші послуги, так як не користуюсь. Не влаштовує ситуація з каналами Новий, Ictv та Стб які спочату перевели на Sirius а потім вернули на Амос. Номер договору 2000008890
Viasat Ответ представителя Viasat 5 марта, 2021 год
Віталій, напишіть будь ласка ваш контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e- mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Наші представники зателефонують до Вас для проведення діагностики. Ми зробимо все можливе щоб ваше питання було вирішене і Ви надалі користувались послугами.

Одно и тоже

Гость Гость 30 января, 2021 год
Почему уже 3 месяца по каналам тв1000 идут одни и теже фильмы?? Уже кумарит, раньше хоть раз в месяц менялась картинка.
Viasat Ответ представителя Viasat 30 января, 2021 год
Доброго дня! На каналах групи TV1000 фільми дійсно можуть повторюватись у різний час доби. Це пов'язано з тим, щоб кожен користувач зміг переглянути фільм у зручний для себе час. Показать 1 ответ

Средний уровень

Михаил Михаил 23 ноября, 2020 год
Мне кажется было бы не плохо заменить руководителя или специалистов, во первых ПО глючит, значит разработчики плохо работают, поддержка не очень, значит нету кому контроллировать.
Если нужна помощь по установке ПО, могу помочь https://ind-cloud.net
Viasat Ответ представителя Viasat 24 ноября, 2020 год
Михайло, доброго дня. Якщо у вас виникли складнощі з роботою обладнання після оновлення програмного забезпечення напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ ваш контактний номер мобільного та номер договору. Наші представники допоможуть провести діагностику у телефонному режимі та вирішити питання.

Про програму передач

Вивальнюк Ірина Вивальнюк Ірина 10 ноября, 2020 год
Приєдналась до віасат влітку. Працювало все чудово. А тепер декілька тижнів тому пропала програма передач майже усіх каналів. На екрані замість назв передач - "пошук ...". Дуже-дуже незручно. При цьому, на сайті віасат програма є для усіх каналів. Не зрозуміло, чому немає на екрані телевізора. Як це виправити
Достоинства:
  1. 1.Дуже швидко і просто самостійно підключити і налаштувати тюнер.
  2. 2. Якість зображення і звуку чудова.
Недостатки:
  1. 1.Перестав нормально працювати тв-гід передач.
Viasat Ответ представителя Viasat 10 ноября, 2020 год
Ірина, доброго дня! Якщо у вас зникла програма передач на більшості каналів спробуйте ,будь ласка, вимкнути тюнер з мережі на 10 секунд після чого знову підключіть тюнер. Коли обладнання завантажиться автоматично увімкнеться канал №207 не перемикайте з нього 20 хвилин, після цього програма оновиться. Якщо у вас залишились інші питання напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, наші представники з радістю вам допоможуть.

Опять к вам.

Наталья Наталья 5 июня, 2020 год
Я Наталья абонент 2000179358, я 8 мая была в городе и пополнила счёт на 100 грн.чтобы хватило до 8 июня почему вы уже отключили если абонплата 79.90грн. Почему не отключили, мне прислали смс на счёт Ник.Джуниор он показывает, а ТВ 1000 мне и не нужен. Там и так хватает что смотреть.
Достоинства:
  1. Хорошо показывает
Недостатки:
  1. Почему рано отключили или это вам так хочется, я хочу какого числа пополнила до такого чтобы не отключали .
Viasat Ответ представителя Viasat 5 июня, 2020 год
Наталія, доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук. Компанія «Віасат» працює по передоплаті, Вам важливо сплатити виставлений рахунок за наступний місяць у поточному , ми рекомендуємо це робити до 20 числа місяця. На період карантину компанія відкрила доступ для свої користувачів до фільмових та дитячих каналів безкоштовно. Додатково Вам зателефонував наш представник та проінформував щодо фінансових питань.

Дайте пояснення щодо наступної оплати

Наталія Наталія 18 мая, 2020 год
Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, чому кожного разу тривалість днів між сплатами все менше і менше?Встановили тариф"Сімейний" 24.03(сплатили 22,97),31.03 сплатили 89 грн, наступна оплата 89 грн. 27.04( нагадування смс), хоч місяць не пройшов, знову 18.05 прийшло нагадування. Днів минуло... Читать отзыв Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, чому кожного разу тривалість днів між сплатами все менше і менше?Встановили тариф"Сімейний" 24.03(сплатили 22,97),31.03 сплатили 89 грн, наступна оплата 89 грн. 27.04( нагадування смс), хоч місяць не пройшов, знову 18.05 прийшло нагадування. Днів минуло ще менше.21 день!!! Зв'язатися з оператором неможливо,у меню немає такої функції, зайти в особистий кабінет також неможливо, пароль відновити неможливо, весь час пише. що помилка. Це засада!!!Двічі викликала майстра, бо не вмикався тюнер. То екран взагалі чорний,то " Зачекайте, іде..." , і знову не вмикався. А як там у селі стареньким?!Дивитися на тюнер?!
Viasat Ответ представителя Viasat 19 мая, 2020 год
Наталія, доброго дня!
Дякуємо вам за відгук! За умовами користування послугою вам необхідно сплачувати у поточному місяці за наступний місяць, наприклад, у травні ви оплачуєте послугу за червень, рекомендуємо вносити платіж до 20 числа місяця. Для перевірки інформації за вашим договором напишіть, будь ласка, нам у групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і ми з радістю допоможемо.

Раньше сервис был лучше

Гость Гость 9 мая, 2020 год
Операторы вообще не знают русского языка.Это уже не клиенто-ориентированный подход. В начале года была от них телефонная атака - покупайте новый тюнер с оплатой за мой счет доставки. Зачем, спрашиваю? А вы не сможете смотреть украинские каналы. А я их никогда и не смотрела - мне еще доплачивать за этот бред? Кабинет перестал работать с начала года вообще - платить... Читать отзыв Операторы вообще не знают русского языка.Это уже не клиенто-ориентированный подход. В начале года была от них телефонная атака - покупайте новый тюнер с оплатой за мой счет доставки. Зачем, спрашиваю? А вы не сможете смотреть украинские каналы. А я их никогда и не смотрела - мне еще доплачивать за этот бред? Кабинет перестал работать с начала года вообще - платить можете, а сменить пакет или заказать услугу перерыва на месяц невозможно.
Viasat Ответ представителя Viasat 10 мая, 2020 год
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно сервісної підтримки компанії "Віасат". Якщо у Вас залишились питання, які потребують відповіді, напишіть, будь ласка, в групу fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і суть питання, після чого Вам буде надана відповідь.

Не все так погано!

Гость Гость 7 февраля, 2020 год
Коли сплачував рахунок, помилився на одну цифру, що й не дивно, адже там їх багато. Прийшло повідомлення, що послуги не оплачені. Тричі дзвонив, пояснював, висилав копію на Viber. Через три дні канали відключили. А на четвертий...Уявіть собі, гроші знайшли і повернули на мій рахунок, канали знову підключили. Вдячний, бо тут була моя помилка. Оператори чемні. Додзвонитися важко, але можливо.
Достоинства:
  1. Допомогли виправити мою помилку, продемонстрували лояльність.
Недостатки:
  1. Додзвонитися таки важко.
Viasat Ответ представителя Viasat 10 февраля, 2020 год
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємось, що користування послугами компанії Віасат принесе Вам ще більше задоволення. Дякуємо, що Ви з нами!

Відсутній баланс

Гость Гость 18 января, 2020 год
Буть ласка підкажіть де саме можна подивитись стан рахунку по номеру договору.Дозвонитись на гарячу лінію нереально
Viasat Ответ представителя Viasat 20 января, 2020 год
Доброго дня!
У випадку, якщо Вам не вдалось зв'язатись з лінією сервісної підтримки, Ви можете задати питання в групі fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, і представник надасть Вам відповідь.
Гость Гость (Украина, Львов) 29 сентября, 2014 год
я хочу з 1 жовтня канали футбол 1 та канали футбол 2
ирина ирина 25 февраля, 2014 год
Девушка, я бы вам посоветовала позвонить и сказать им чтоб подключили вам ua.tv пакет каналов без абонплаты, вы единоразово оплатите активацию и потом ничего не будете платить! Они не имеют права вам досрочно продлить договор, т.к ещё февраль! Скиньте свою почту, я вам напишу как быть!
Реалист Реалист 16 декабря, 2013 год
Сергей без ведома оператора запись разговора есть не законной, вам необходимо предупредить и что бы он дал согласия, если будет суд это будет сыграно против вас.
Так что не советуйте того чего не знаете.
2 согласны 2 не согласны Показать 1 ответ
Инсталлятор Инсталлятор 16 октября, 2013 год
Почитал отзывы, интересно, но много "лирики". Хочу добавить "физики".
Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с... Читать отзыв
Почитал отзывы, интересно, но много "лирики". Хочу добавить "физики".
Деятельность всех спутниковых операторов -это бизнес, зарабатывание денег на абоненте за предоставляемые услуги. Иначе не бывает. Всем Вам известен оператор ExtraTV, который появился после Виасата. ExtraTV предлагает только карточки на свой пакет каналов и за остальные каналы вне пакета ответственности на себя не берет. Каналы пакета ExtraTV транслируются с одного спутника Amos и для их смотрения подходят практически все модели дешевых тюнеров (есть список рекомендованных моделей). Абонент захотел смотреть, нашел себе сам мастера, который установил "железо" включил и активировал карточку ExtraTV (без договора и абонентских обязательств). Далее просто: заплатил и смотрю каналы Extra, не заплатил и не смотрю пропавшие каналы Extra. Все остальное при возникновении каких-то неполадок проблема абонента: найти своего мастера и отремонтировать. Оператор ExtraTV в лучшем случае может посоветовать, но решать проблемы абонента не будет.
Теперь про Виасат. Предлагаемый набор каналов шире, чем у ExtraTV, абонплата соизмерима, спортивные передачи на национальных каналах не блокируются. Каналы пакета разбросаны по трем спутникам. "Железо" может быть установлено инсталляторами Виасат, а может уже быть у абонента свое и в обоих случаях при возникновении неполадок абонент звонит на Виасат. Кроме того, стоимость подключения к Виасат для абонента ниже, чем стоимость "железа" и работ. Виасат эту разницу дотирует в надежде, что абонент за 2 года своей абонплатой компенсирует эти затраты и принесет прибыль. Отсюда "кабальный" договор и звонки про задолженность абонента.
Задача по обслуживанию своих абонентов по полной программе, которую взял на себя Виасат, дело тяжелое и непростое. Были и остаются "косяки" Виасата: когда абоненту трудно дозвониться до оператора и найти взаимопонимание по путям решения своих проблем; отсутствуют представительства в крупных городах, куда может абонент обратиться непосредственно; большая стоимость работ по ремонту для абонента; ошибки при отслеживании поступающих от абонента денег (платил штраф, а засчитали в аванс абонплаты) и т.п. С другой стороны, я не знаю оператора спутникового ТВ, который обеспечивает ремонт за 200 грн, когда абонент живет в далеких сельских районах и до него инсталлятор едет 50-80 км (это только на безин туда-сюда 100-160 грн, не считая времени и амортизации машины).
В конце концов выбор, что и как смотреть за клиентом и читать условия договора клиент должен, исходя даже из здравого смысла.
Лично я уже давно не покупаю кобасу, не попробовав. Продавец колбасы ВСЕГДА скажет, что она свежая, вкусная и т.д.
Решать потребителю. 14 дней с момента покупки, когда можно просто отказаться без пояснения причин, никто не отменял. За это время можно понять "нравится-не нравится", и в конце концов внимательно прочитать абонентский договор. Не подходит - звони на Виасат и отказывайся с формулировкой "Отказ до 14 дней"(номер телефона указан в договоре).
И последнее, есть пакет UA.TV без заключения договора(только публичная оферта), без абонентских обязательств, без обязательной абон.платы. С широкими возможностями и без блокировки спортивных передач на национальных каналах.
2 согласны 13 не согласны Показать 2 ответа
Алексей Алексей 21 сентября, 2013 год
Уникальный договор от ВИАСАТ. Изменения абон платы, тарифов, пакетов осуществляется в одностороннем порядке провайдером а клиент на это соглашается. Из 100 каналов 40 Украинских эфирных которые можно смотреть бесплатно, 40 новости на французском, английском, арабские каналы, пару фильмовых где одни и те же фильмы крутять по кругу. Остальные каналы открытые за которые виасат по чему то берет абон плату 100грн.
15 согласны
Viasat
Viasat – известный бренд, эксперт в производстве и распространении телевизионных каналов и передач. У Viasat более 40 телеканалов собственного производства, которые транслируются в 24 странах Западной и Восточной Европы и Балтии. Общее количество телезрителей телевидения Viasat в мире составляет 100 миллионов.
С апреля 2008 года международное спутниковое телевидение Viasat работает... подробнее

Рейтинг 2 из 5 на основании 31 отзыва
Телекоммуникации и связь
Sharavoz
Sharavoz

Рейтинг: 4.4
92 отзыва
lifecell business
lifecell business

Рейтинг: 1.2
6 отзывов
Ringostat
Ringostat

Рейтинг: 3
2 отзыва
TENET-TV
TENET-TV

Рейтинг: 3.5
107 отзывов
Укртелеком
Укртелеком

Рейтинг: 1.3
427 отзывов
IP-телефония Zadarma
IP-телефония Zadarma

Рейтинг: 1.7
11 отзывов
Stream Telecom
Stream Telecom

Рейтинг: 4.7
55 отзывов
fixon.com.ua
fixon.com.ua

Рейтинг: 3.9
14 отзывов