Valery_Vi: Відповідь від 21.09: "можете переглянути ліміт безкоштовних оголошень тільки в повній версії сервісу на вкладці "Оголошення".. Це в якій такій повній версії? 02.10.2025
Valery_Vi: Продавець не вказує, що олх доставкою не відправляє, не попереджає у особистій переписці, олх доставка активна.. і далі тупо скасовує замовлення! лишити відгук такому не до-продавцю ти не можеш, сума повертається без комісії за еквайринг, і це вже не в перше! Дуже продумано олх компанією: втручатися у розбірки ви, значить... 22.08.2025
Valery_Vi: Враховуйте, що на сьогодні Зара закрила всі можливі варіанти зворотного зв’язку: у Фейсбуці - без відповіді, на пошту лист відправлено - без відповіді, чат відсутній на сайті, телефоном зв’язку немає! Звернулась на сторінці Фейсбук (по перенаправленню з сайту) під публікацією, результат: написала якась недоменеджерка у особисті повідомлення, з посиланням на... 14.08.2025
Valery_Vi: Компанія не має уявлення про порядність та добросовісну конкуренцію: було вкрадено контент, на прохання видалити зі свого сайту фотознімнки – ігнор, бояться також надати юридичні дані для відправки відповідної кореспонденції для заснування та подальших дій – теж тільки відписки стандартні пишуть. , мабуть - Соловей Олександр Олександрович (код... 23.07.2025
Valery_Vi: Не партися, шановні, ніякого неупередженого ставлення або здорового глузду не знайдете! Моя історія: після того, як менеджер надала рекомендації як надалі, начебто, можна продовжувати продавати на олх, і що з їх огляду треба «виправити» - рекомендації було дотримано, наступного дня результат: мої оголошення неактивні і присвоєно статус «Бізнес». На питання... 07.05.2025
Valery_Vi: Зараз олх сам бореться поки проти себе, допомагає собі розігнати людей, бо не будуть платити ті, хто переважно намагався якусь частину або повністю повернути кошти (що рідко, бо на олх, як і на інші подібні ресурси, приходять за більш дешевою вартістю) за вже раніше придбану річ. Але перевага олхсовців... 06.04.2025
Valery_Vi: Відсутність чітких меж в правилах для можливості ними маніпулювати як вам буде зручно – це зрозуміло з огляду зручності для ОЛХ в досягненні мети наживи, але це не характеризує ваш ресурс кращим чином з боку поважного ставлення до свого споживача. Кожного разу лише відписки, що ви прагнете дослухатися до свого... 04.04.2025
Valery_Vi: Надана від 26 березня відповідь ні про що!.. Команда ОЛХ, ви б нарешті визначилися чи «до розумних ви, чи до красивих»!? Якщо на шафа.юа встановлені правила: 10 продажів у рік, і ти «Бізнес» - це чітке правило. І далі користувач вирішує сам що йому робити: або деактивує оголошення... 03.04.2025
Valery_Vi: Загальна ваша писанина надана раніше на попередній мій коментар, але на практиці зовсім по-іншому ситуація складається: якщо системою вашою було щось там виявлено і присвоєно статус "Бізнес", то ваші чудо-робітники так і не визначилися з тим скільки речей (кількість оголошень таких?) в новому стані (не обов’язково з етикеткою, при умові,... 26.03.2025
Valery_Vi: На олх можна не витрачати тепер свій час, посилили правила: при продажі власних речей станом б/в мала 2-3 нових речі (категорія "Мода", 13 речей безкоштовних типу надано), що логічно може бути нормальним явищем: дитина переросла, не підійшла річ/не сіла, ти сама змінилася в параметрах, тощо.. - і ти одразу... 23.03.2025
Valery_Vi: Прямий текст: "Згідно з нашими правилами, ми зобов’язані інформувати клієнтів про зміни в умовах використання нашої платформи. Однак, розмір комісії - це змінна величина і він не зазначений у правилах, тож і вимоги додатково повідомляти про його зміну немає." Коментувати зайве, нас, користувачів, олх «має ввіду", куштуйте саме таке... 09.01.2025
Valery_Vi: Одяг/взуття – 13 шт., Головні убори -5, Білизна, купальники -5, для конкретизації. 450 оголошень – це, начебто і кількість, але.. Ваш ресурс попустив строгість до своїх власних правил, люди почали в одному оголошенні виставляти декілька товарів, і моя власна зацікавленість у цьому, як покупця також є, бо я можу припускати,... 07.01.2025
Valery_Vi: Взяли курс на те, щоб якнайбільше нажитися на людях, и по факту «злити» ресурс.. результат буде той саме, що й і на шафа: більшість нормальних продавців просто покинули сайт - і правильно зробили! Тут починається та ж тупість: нову річ виходить ти, якщо і не продаєш з метою продажу (вона... 06.01.2025
Valery_Vi: Підсумок мій: не варто втрачати час на ресурс з дурнуватими правилами, які діють вибірково, та сумнівними можливостями продажів. З олх, я так думаю, що або взагалі піду скоро, якщо так буде продовжуватися, або якась частина може і залишатиметься, якщо дозвіл відкриють для продажу по оголошення, що анулювали накону. Речі вже... 04.01.2025
Valery_Vi: Вирішення питання не сталося з середини весни. Деактивували профіль, з бездоганною репутацією і рейтингом. Від початку мололи одну за одним дурню щодо причин деактивації моїх оголошень та обмежень профілю; так як розумного нічого не знайшли, зупинилися на тому, що під поняттям «та ін.» у договорі можна запихати всю свою... 24.08.2024
Valery_Vi: Повідомлення щодо блокування профілю отримано було мною від 17.04. До сьогодні час від часу підтримка дуже не зацікавлено у своїй роботі надає зворотний зв’язок (раз у 10-15 днів, це при тому, що були повторно подані звернення через зворотню форму та проігноровані службою підтримки), відповіді що надані - в контексті "шо... 01.06.2024
Valery_Vi: Такого рівня непрофесіоналізму у вигляді підтримки та абсурду не спостерігала більше ніде, на щастя. За що дякую ресурсам-конкуретам: у порівнянні з ними ваш менеджер, шафа.юа, маркетинг і підтримка ще більш убога і утопічна. Блокування мого оголошення відбулося на підставі (вказані наступні причини): «не розміщуйте в оголошенні будь-які контакти: номер... 23.04.2024
Valery_Vi: Абсолютно згодна з попередніми відгуками. Скарги на цьому недо-ресурсі (prom.ua) приймаються безпідставно в односторонньому порядку; не чекайте ні логіки, ні розгляду, ні справедливості ставлення до свого споживача! Покупець «від балди» може, дійсно, залишити вам відгук, матимете підтвердження вашої правоти – але на це начхати пром.юа, можете не витрачати свій час... 08.11.2023
Valery_Vi: ОЛХ - это уже жлобство и наплевательство! Неужели у вас так все плохо в вашей деятельности, что вы решили действовать на низменных принципах в своей работе! Нельзя на таких началах выстраивать свою работу и ожидать, что с таким отношением к своему потребителю будете успешны. Анонсировали введение комиссии 01.08 с... 25.08.2023
Valery_Vi: Платне оголошення було деактивоване через "неактуальну недостовірну інформацію" - таку інформацію було отримано у повідомленні. На скриншоті листа лише підтвердження ситуації , письмово причини скасування не надали. І, мабуть, умисно і доцільно бо «хизуватися» неадекватністю ніхто не бажає. Причина, що була озвучена працівником у розмові абсурдна: скасовано бо через... 23.06.2023
Valery_Vi: Платне оголошення деактивоване через неактуальну недостовірну інформацію в ньому!.. Цікаво на якій підставі зроблено висновки слаборозумними працівниками підтримки сайту?! Оголошення з оренди, пропозиція оренди дыйсна, інформація є актуальною. Вже охеріли повністю, "професіоналізм професійний". Чат підтримки - відстій, відповідь: "я вас з'єдную з фахівцем, але якщо його немає (а його немає),... 20.06.2023
Valery_Vi: Сервіс олх немає відповідальності та гарантій. Немає зворотнього зв‘язку з менеджерами: номера службою підтримки переведені на самообслуговування, чат на сторінці будь-якої статті Центру підтримки (https://help.olx.ua/hc/uk) завжди останнім часом без будь-якої відповіді! На проблемні питання ви не отримаєте конкретних відповідей та й відповідати немає кому тому що і звернутись немає до... 13.05.2023
Valery_Vi: Ранее было оставлен отзыв мной о том, что предоставили скидку в заявленные сроки я ней воспользоваться на смогла. Перезвонил менеджер, и можно было бы ожидать, что вопрос урегулирован. Но товар по той цене, что предполагалось приобрести, так и не смогла. Оператор, что со мной разговаривал, рекомендовал обращаться для обратной связи... 18.04.2023
Valery_Vi: З компанією можна було б працювати і надалі. Але абсолютно не зацікавлені у своєму покупці, і безчесно отримані гроші в 5 доларів важливіші за довгострокову співпрацю. При замовленні я, як споживач, бачу інформацію про можливість компанією «Міст» надання повернення (окрема послуга у прейскуранті цін), а також можливість повернення, що... 15.04.2023
Valery_Vi: Сейчас у перевозчика Новая почта есть услуга, действует за счет самого перевозчика, состоит в том, что можно по накладной, что уже была поучена в течении 14 дней оформить возврат. Учитывая, что сотрудничают с известными магазинами, что гарантируют и предоставляют возврат, эти чудо-деятели ее запретили, именно по их накладным этой опции... 03.04.2023
Valery_Vi: Підтверджую відгук попередній: адекватності та зацікавленості у своєму покупці не чекайте від цього ресурсу. На пошту, що рекомендує відповідач ([email protected]), ніхто не відповість, якщо вважають, що звернення малозначне та й взагалі. З іншими каналами зв'язку така сама історія. - Що вже характеризує компанію, як не клієнтоорієнтовну зовсім. Просто, не вважають... 18.03.2023
yuls87: Будьте внимательны, учитывайте следующие моменты: 1. Шафа.юа вводит свою такую же услугу на ряду с ОЛХ (они были первыми), конкурируя с ними. Но в отличии от того же ОЛХ, где оформляя заказ покупатель понимает, что оплата за пересылку товара, что приобретается, ляжет на его траты. А значит делает это более сознано... 06.04.2021