OLX – это крупнейшая в Украине платформа онлайн-объявлений, где обычные украинцы, частные пользователи, могут продать любой товар, предоставить какую-либо услугу. В основе философии платформы – потребности людей и общества. Для многих OLX уже давно стал местом, где люди находят то, что им необходимо, что улучшает их жизнь здесь и сейчас....
подробнее
Відповідь від олх від 7 січня = свідомі дії та зневагу з боку ОЛХ - Отзывы о OLX
"Згідно з нашими правилами, ми зобов’язані інформувати клієнтів про зміни в умовах використання нашої платформи. Однак, розмір комісії - це змінна величина і він не зазначений у правилах, тож і вимоги додатково повідомляти про його зміну немає." Коментувати зайве, нас, користувачів, олх «має ввіду", куштуйте саме таке ставлення! Далі можна нічого і не казати, і не витрачати свій час на недо- ресурси, бо ставлення нормальне до людей не мають. :)
Лише підтверджуєте свої свідомі наміри та зневагу! Тобто продавець, підтверджуючи угоду, може, банально, не звернути увагу, бо сповіщень щодо зміни тарифів від вас він не отримував (люди ще й можуть мати поганий зір, наприклад – чи у вас орієнтири лише на себе коханих?!); так ось заробив більше олх, людина – більше втратила. – Це ваша мета, споживач вас не турбує, для вашого підходу та ставлення норма. Точно ЛОХ-ресурс, тут вже починаю погоджуватися з рештою людей. Інший момент, ви пропонуєте відмінити угоду, що людина отримує зі збільшеними тарифами сплати за продаж, і далі пояснити людині, що замовила (і з якою без підтвердження замовлення можливості зв’язку жодного!), що саме ставлення і поведінка олх – причина ситуації, і є причиною скасування; і запропонувати купити дорожче, переоформивши вже з новою тарифікацією замовлення – так? це такі ваші рекомендації?! Далі питання: кого турбуватимуть з покупців ці пояснення від продавця? Людина (покупець), звісно, буде не задоволена, якщо спочатку підтвердити замовлення, щоб отримати доступ до контактів покупця, а потім скасувати замовлення, бо при нових тарифах – це вже перебір в сторону зменшення кінцевої суми; а ще, в залежності від банківських карт, сума повертатися покупцеві може неповністю після списання при оформленні (це мій власний досвід, до речі)???
А потім ви ще будете очікувати на оцінку згідно нових правил у відгуках.. – це не дно! це вже ДНІЩЕ починається з вашого боку.
Дурних шукайте такими пояснюваннями в іншому місті, вам не соромно?!
отзыв
Комментарии к отзыву