Valery_Vi Отзыв написан 23 апреля, 2024 год36 просмотров
Такого рівня непрофесіоналізму у вигляді підтримки та абсурду не спостерігала більше ніде, на щастя. За що дякую ресурсам-конкуретам: у порівнянні з ними ваш менеджер, шафа.юа, маркетинг і підтримка ще більш убога і утопічна. Блокування мого оголошення відбулося на підставі (вказані наступні причини): «не розміщуйте в оголошенні будь-які контакти: номер телефону, посилання на інші сайти, соцмережі тощо. Також переконайтеся, що на фото відсутні специфічні позначки, наприклад, ця "@" та інші. – Скріншоти надаю, нічого з перерахованого ОГОЛОШЕННЯ НЕ МІСТИТЬ.
Як результат - заблокований профіль, профіль з 100% рейтингом та 100% виконанням замовлень за 8 років. Первинна агрументація служби підтримки - згідно з пунктом договору 5.9 . (ВІДОМОСТІ, ЩО НАДАЮТЬСЯ КОРИСТУВАЧЕМ) оголошення не повинні містити «посилання або інформацію про сайти, що конкурують з сервісами Виконавця;»: «будь-яке згадування про інші ресурси вважаються стимулюванням перейти покупця на них з метою купівлі». – Що апріорі не відповідає дійсності (не має назв сайтів, номерів телефонів, посилань, нікнейму, тощо)! Далі, оскільки посилатися вже не змогли на власні ж правила, «будь-яке згадування про інші ресурси вважаються стимулюванням перейти покупця на них з метою покупки.» - не міститься у моїх оголошеннях. Тому шафа нічого іншого не вигадала, як сказати, що моє речення в описі оголошення (а саме: «Мої речі на інших сайтах дешевші, т.к. немає комісії за продаж») виявилося, цитую: «образою для сайту шафа і прямо псує їх репутацію». Як самі можете судити, формулювання речення не є проявом неповажності, воно не є нешанобливим ставленням до ресурсу шафа. Сайт шафа.юа ображають власні правила і відсотки за продажі, які ж самі і встановили! :))
Ні в якому пункті договору 5.ВІДОМОСТІ, ЩО НАДАЮТЬСЯ КОРИСТУВАЧЕМ не сказано, що заборонено використовувати вибірково інформацію стосовно умов самого сайту шафа.юа - Це було єдине просте запитаня, на виконання якого так одразу завзято нарікала робітник шафа Наташа, і відповідь на яке я так і не отримала у подальшому діалозі з нею. У випадку, якщо шафа.юа відповідно відредагує свій договір, а всі споживачі будуть про це поінформавані - тоді це буде давати привід блокувати такі оголошення/профіль, як в моєму випадку. Але базуємося зараз не тому, що є, не більше.
На сьогодні сервіс шафа.юа, на жаль, надалі розвиватися продовжує у напрямку заборони "всіх і вся" на своєму ресурсі (безпідставно!), така собі боротьба самих з собою. Тоді, можна, просто, так прямо писати у відповідь: нам начхати на свого споживача, ми обрали шлях заборон, посилення правил, не дотримання власних правил, свідомо вибрали жлобські абсурдні умови в гонитві за наживою, і не важливо яким шляхом! Абсурдні і безглузді умови: 10 продажів (речей в стані «б/в» у тому числі) за рік і 1 місяць = статус Бізнес продажу, та акуант на умови відсотка з продажу 9.6-14.4% цьому лише свідство. Якщо вам, команда шафа.юа, образливі ваші ж особисто прийняті умови, то не шукайте дурнів серед вашого споживача! - Це саме з вашого боку, в такому випадку, виказано прояв зневаги до користувача! Дивно, що цю всю фігню мати можна за відповідь від ваших працівників, що є обличчям вашої компанії. Якщо ви прагнете бути найкращими – будьте ними! Пряцюйте на створення умов, щоб ваш споживач хотів залишитися з вами. А не скигліть, що ваші умови вас ображають…. Будь ласка, ресурс шафа.юа, якщо ви ще не втратили повністю своє "обличчя", маєте змогу ведення конструктивно продовжувати діалог, адекватну комунікацію зі своїми споживачами – я буду лише рада написати іншого плану відгук
Достоинства:
Фільтр ресурсу, по якому можна все шукати і купувати повз шафа.юа ( в іншому відгуку напишу як).
Відповідна недолуга політика ресурсу шафа.юа посилює позиції конкурентів. Речі все більш ефективно продаються на ОЛХ, kidstaff, Клумба, тощо
Недостатки:
- зневага свого споживача;
- неадекватність служби підтримки: на на біле казати «ЧОРНЕ» - СВІДОМИЙ ВИБІР контакт-центру:
- компанією обрано шлях заборон, посилення правил, не дотримання власних правил;
- жлобські абсурдні умови в гонитві за наживою. Умови: 10 продажів (речей в стані «б/в» у тому числі) за рік і 1 місяць - то вже ви створили БІЗНЕС! тому отримуєте статус "Бізнес акаунту" та продажі з відсотками 9.6-14.4%;
- політика сайту призвела до того, що переважно на ресурсі перекупи або ті, хто продає під замовлення, а вказує, що речі в наявності - що є, просто, втратою свого часу;
- нелояльність продавців, що вимушені платити великий відсоток за продаж і т.д.
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
ГАНЕБНИЙ І АБСУРДНИЙ СЕРВІС шафа.юа - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
Блокування мого оголошення відбулося на підставі (вказані наступні причини):
«не розміщуйте в оголошенні будь-які контакти: номер телефону, посилання на інші сайти, соцмережі тощо. Також переконайтеся, що на фото відсутні специфічні позначки, наприклад, ця "@" та інші. – Скріншоти надаю, нічого з перерахованого ОГОЛОШЕННЯ НЕ МІСТИТЬ.
Як результат - заблокований профіль, профіль з 100% рейтингом та 100% виконанням замовлень за 8 років. Первинна агрументація служби підтримки - згідно з пунктом договору 5.9 . (ВІДОМОСТІ, ЩО НАДАЮТЬСЯ КОРИСТУВАЧЕМ) оголошення не повинні містити «посилання або інформацію про сайти, що конкурують з сервісами Виконавця;»: «будь-яке згадування про інші ресурси вважаються стимулюванням перейти покупця на них з метою купівлі». – Що апріорі не відповідає дійсності (не має назв сайтів, номерів телефонів, посилань, нікнейму, тощо)!
Далі, оскільки посилатися вже не змогли на власні ж правила, «будь-яке згадування про інші ресурси вважаються стимулюванням перейти покупця на них з метою покупки.» - не міститься у моїх оголошеннях. Тому шафа нічого іншого не вигадала, як сказати, що моє речення в описі оголошення (а саме: «Мої речі на інших сайтах дешевші, т.к. немає комісії за продаж») виявилося, цитую: «образою для сайту шафа і прямо псує їх репутацію».
Як самі можете судити, формулювання речення не є проявом неповажності, воно не є нешанобливим ставленням до ресурсу шафа. Сайт шафа.юа ображають власні правила і відсотки за продажі, які ж самі і встановили! :))
Ні в якому пункті договору 5.ВІДОМОСТІ, ЩО НАДАЮТЬСЯ КОРИСТУВАЧЕМ не сказано, що заборонено використовувати вибірково інформацію стосовно умов самого сайту шафа.юа - Це було єдине просте запитаня, на виконання якого так одразу завзято нарікала робітник шафа Наташа, і відповідь на яке я так і не отримала у подальшому діалозі з нею. У випадку, якщо шафа.юа відповідно відредагує свій договір, а всі споживачі будуть про це поінформавані - тоді це буде давати привід блокувати такі оголошення/профіль, як в моєму випадку. Але базуємося зараз не тому, що є, не більше.
На сьогодні сервіс шафа.юа, на жаль, надалі розвиватися продовжує у напрямку заборони "всіх і вся" на своєму ресурсі (безпідставно!), така собі боротьба самих з собою. Тоді, можна, просто, так прямо писати у відповідь: нам начхати на свого споживача, ми обрали шлях заборон, посилення правил, не дотримання власних правил, свідомо вибрали жлобські абсурдні умови в гонитві за наживою, і не важливо яким шляхом! Абсурдні і безглузді умови: 10 продажів (речей в стані «б/в» у тому числі) за рік і 1 місяць = статус Бізнес продажу, та акуант на умови відсотка з продажу 9.6-14.4% цьому лише свідство.
Якщо вам, команда шафа.юа, образливі ваші ж особисто прийняті умови, то не шукайте дурнів серед вашого споживача! - Це саме з вашого боку, в такому випадку, виказано прояв зневаги до користувача! Дивно, що цю всю фігню мати можна за відповідь від ваших працівників, що є обличчям вашої компанії.
Якщо ви прагнете бути найкращими – будьте ними! Пряцюйте на створення умов, щоб ваш споживач хотів залишитися з вами. А не скигліть, що ваші умови вас ображають….
Будь ласка, ресурс шафа.юа, якщо ви ще не втратили повністю своє "обличчя", маєте змогу ведення конструктивно продовжувати діалог, адекватну комунікацію зі своїми споживачами –
отзыв
Комментарии к отзыву