Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины)– это главная компания в Украине, которая занимается пассажирскими и грузовыми перевозками. С Укрзализныцей можно объехать всю Украину и ближнее зарубежье, а так же, ее услугами по грузовым перевозкам пользуются все самые крупные украинские компании. Одни только цифры могут сказать многое про эту компанию: в...
подробнее Грузоперевозки Грузоперевозки по Украине Почта Транспортные услуги
Запланована/незапланована затримка потяга - Отзывы об Укрзализныця (Укрзалізниця)
Я розумію, що поляків нам не дістати, вони за залізним парканом, на якому написано "добрий-злий пес". Але свої близько і кожен “свій” робить так, що стає гірше своїм же. Чому? Ось у чому питання, на яке є лише одна відповідь. І ця відповідь досить каламутна: а у нас менталітет такий.
До самого поїзда та його обслуги претензій немає. Все стабільно, не гірше та не краще. Навіть потяг, незважаючи на всі проблеми в країні, спізнився лише на 4 хвилини, а це у нас за запізнення не рахується. І зробив він це у Хмельницькому, на середині шляху. Поїзд міжнародний. Інтерсіті. Київ – Пшемисль номер 705/706. І навіть до Львова доїхав дуже добре. Швидко та майже вчасно. А ось далі пішли проблеми.
Чомусь українська прикордонно – митна служба не перевіряє пасажирів НА ХОДУ поїзда, сівши у Львові та вийшовши у Мостиські, а роблять це на місці, у прикордонному пункті Мостиська. Тобто поїзд зупиняється і стоїть у цьому пункті, поки не проведуть перевірку. А це, на сьогодні, годину-півтори не менше. Тому що прикордонні панночки брали і по одному тягали кудись усіх потенційних підозрілих людей. Когось висаджували, когось ні. А поїзд і всі люди тим часом стояли і чекали. Якийсь колгоспний стиль роботи. А потім ще поїзд стояв просто так на Мостиську. Чи когось пропускав, чи когось чекав, незрозуміло. Ніхто нічого пасажирам не пояснював. Лише доходили чутки, що нібито «начальник поїзда» сказав, що так відбувається щоразу. Разом 2 години на Мостиську простояв поїзд та ми прибули на кінцеву станцію Пшемисль із запізненням на 2 години.
І так відбувається щодня. І про це всі знають. Але це не кінець. Поляки раніше перевіряли пасажирів НА ХОДУ поїзда. Сідали в Медикі і до Пшемисля примудрялися перевірити всіх. А з деяких пір вони цю справу припинили та перевіряють пасажирів у стаціонарному терміналі. І через це (процедура перевірки всіх пасажирів по черзі) ми втратили ще годину! І це теж відбувається щодня.
Підсумок. Я і більшість пасажирів потрапили до кінцевого пункту призначення – вокзал Пшемисля із запізненням на 3 години. А якщо у мене був запланований подальший маршрут із різницею в одну годину чи менше? І Укрзалізницю про цю ситуацію із затримкою поїздів дуже добре поінформовано. То чому ж про це немає інформації на сайті чи в інших місцях? Чому про це не повідомляють у поїзді? Людина їде з розрахунком, що вона прибуде до Пшемисла о 4.54 і далі піде чи поїде за своїм планом, а Укрзалізниця підсовує йому несподівано свиню у вигляді затримки на 3 години.
Я не говорю вже про те, що було б непогано повернути стару схему поїздки, яка була розроблена відразу як почали ходити ІнтерСіті на Пшемисль. Це перевірка пасажирів НА ХОДУ обома сторонами, поляками та українцями. Це така проблема? Адже в нас із поляками зараз начебто непогане порозуміння встановилося? Адже ця стара схема була зроблена для людей. Нині ж все робиться для зручності не людей, а незрозуміло кого.
Одну позитивну ремарку можу додати. Ложку меду в бочку з лайном. Назад поїзд вирушив із затримкою в півтори годині. Хоча на це видимих причин не було. Ні технічних причин, ні інших форс-мажорів. Просто поляки через станційний термінал – пункт пропуску не можуть одночасно робити впуск та випуск пасажирів. І в той час, коли нашому 706 поїзду треба було вирушати, вони випускали через термінал пасажирів іншого поїзда, який щойно прибув до Пшемисля. А ми стояли півтори години, чекали на вулиці, на морозі, коли нас пропустять до поїзда. Ну і далі обіцяний приємний бонус – наші українські прикордонники та митники перевіряли пасажирів НА ХОДУ, як це й належить робити. Тобто вони сіли у Мостиську та вийшли у Львові. За цей час вони встигли всіх і ретельно перевірити. І ще залишився вільний час. Так має бути! Так буде всім добре та комфортно. У результаті до Хмельницького ми запізнилися лише на півтори години. А так все добре починалося!
Я розумію, зараз непроста ситуація у країні. Але навіщо штучно створювати труднощі один одному на рівному місці. Якщо ви не можете впоратися із якоюсь проблемою, я маю на увазі Укрзалізницю, то скажіть про це чесно. Враження від подорожі негативні.
P.S. У Хмельницькому на вокзалі не працює жодне інформаційне табло, хоч світло горить. Диктор робить оголошення через невиразний гучномовець. Я не все міг розпізнати що кажуть. Інформації зеро.
отзыв
Комментарии к отзыву