Їду потягом Коломия - Рава Руська. Все зручно, чисто. Але у вагонах дуже холодно. Їду від 7 ранку. Звернулась до провідника з питанням, чому так холодно. Посміхнувся провідник, пообіцяв ввімкнути тепло…. Через дві години знову звернулась до нього - посміхнувся і пообіцяв…. Люди завжди залишаються людьми…
Їду потягом Коломия - Рава Руська. Чисто, зручно, але дуже холодно у вагонах. Звернулась до провідника- посміхнувся, пообіцяв, що зараз увімкнуть тепло…. Пройшло дві години, знову звернулась до провідника - посміхнувся і пообіцяв…. Люди залишаються людьми… А в потягах Укрзалізниці буває wi fi?
Хочу подякувати Укрзалізниці за дитячий вагон. Дуже гарна ідея — вагон чистий, зручний, облаштований для діток, справді приємно подорожувати з дитиною. Атмосфера загалом дружня і комфортна. Єдине зауваження — у вагоні можуть їхати всі охочі, навіть без дітей. Ніхто не перевіряє, чи пасажир із дитиною, чи сам. Було б добре зробити так, щоб дитячий вагон справді залишався саме для подорожей... Читать отзыв Хочу подякувати Укрзалізниці за дитячий вагон. Дуже гарна ідея — вагон чистий, зручний, облаштований для діток, справді приємно подорожувати з дитиною. Атмосфера загалом дружня і комфортна. Єдине зауваження — у вагоні можуть їхати всі охочі, навіть без дітей. Ніхто не перевіряє, чи пасажир із дитиною, чи сам. Було б добре зробити так, щоб дитячий вагон справді залишався саме для подорожей із малечею — тоді він максимально виконував би свою функцію.
Їхала неодноразово рейсом Київ – Перемишль. Хочу залишити відгук. Ціни на квитки зростають майже щомісяця, але якість сервісу, на жаль, не покращується. Wi-Fi працює максимум годину і з перебоями, а для такої довгої поїздки цього недостатньо. Навіть у 1 класі за такі кошти не надають елементарного – пляшки води. Для порівняння: у європейському потязі до Праги за аналогічну ціну пасажири... Читать отзыв Їхала неодноразово рейсом Київ – Перемишль. Хочу залишити відгук. Ціни на квитки зростають майже щомісяця, але якість сервісу, на жаль, не покращується. Wi-Fi працює максимум годину і з перебоями, а для такої довгої поїздки цього недостатньо. Навіть у 1 класі за такі кошти не надають елементарного – пляшки води.
Для порівняння: у європейському потязі до Праги за аналогічну ціну пасажири отримують вечерю та сніданок. Хотілося б, щоб при постійному підвищенні вартості квитків сервіс теж відповідав рівню заявлених цін.
Сьогодні з дитиною їхали в Інтерсіті Київ-Луцьк. До потяга зауважень не маю, зауваження до провідника. По потягу бігала дівчина, за нею-її собака. Ми з дитиною алергіки, на собак дуже сильна алергія. Виходить у нас прав немає, раз хазяйка собаки заплатила за білет? Я теж придбала два квитки, чому я повинна терпіти це гавкання та шерсть по всьому салону, ще й... Читать отзыв Сьогодні з дитиною їхали в Інтерсіті Київ-Луцьк. До потяга зауважень не маю, зауваження до провідника. По потягу бігала дівчина, за нею-її собака. Ми з дитиною алергіки, на собак дуже сильна алергія. Виходить у нас прав немає, раз хазяйка собаки заплатила за білет? Я теж придбала два квитки, чому я повинна терпіти це гавкання та шерсть по всьому салону, ще й витрачати гроші на ліки? Наступного разу доведеться обирати автобус, це дорожче, але з собаками туди не пускають, це того варте. Я люблю тварин, але треба мати совість, а провідник здатен тільки квитки перевіряти, а правила перевезення тварин йому нецікаві
Почну з хорошого - сервісу. Я з дітьми декілька разів на рік їжджу поїздом Киів-Хелм. До сервісу ніколи не було претензій. Провідники ввічливі і привітні, чистота в вагонах і туалетах. Тільки раз постіль була волога (привіт з минулого)! Дякую! Але квитки брати я готуюся заздалегідь і лише з валерʼянкою! У мене 3є дітей і нам потрібно 4 квитки! 10хв від... Читать отзыв Почну з хорошого - сервісу. Я з дітьми декілька разів на рік їжджу поїздом Киів-Хелм. До сервісу ніколи не було претензій. Провідники ввічливі і привітні, чистота в вагонах і туалетах. Тільки раз постіль була волога (привіт з минулого)! Дякую! Але квитки брати я готуюся заздалегідь і лише з валерʼянкою! У мене 3є дітей і нам потрібно 4 квитки! 10хв від початку продажу і до моменту, коли всі квитки розпродані - то жах!!! Бо ці квитки вже хтось купив або помилка - це те, що я бачу весь час! Насилу можу взяти верхні полиці в різних купе! І так КОЖЕН раз! Укрзалізниця, навчіть мене як взяти квитки на цей потяг. Про Варшава-Киів вже мовчу! Прикро
743 потяг інтерсіті Київ Львів- дуже брудні смердючі туалети!!! І також швидкісним назвати не можна ( доречі це всіх потягів інтерсіті стосується) , бо середня швидкість 115 км/г, коли рухається швидше за 150 км/г, то вагон трусить, і це 21 століття, коли десь потяг розвиває швидкість до 1000 км/г.
Потяг Одеса-Мукачево 09.06.2025, і в зворотньому напрямку, туди 8 вагон, назад 5, вагони старі, але більш менш чисті, в туалетах чисто наскільки це можливо (мило, папір, і накладки на унітаз, все було) постіль чиста і увага, працював кондиціонер, це купе за 445 грн, провідники чемні і уважні.
Їхали поїздом 064Л 25-26.03 9й вагон. Провідниця наче недолуга товста тітка з базару, де ви їх набираєте???? Додайте можливість одразу залишати оцінку та відгук про провідника по qr коду
Достоинства:
Поїзд новий та зручний. На другому ярусі зʼявилися полички-столики для їжі. Можна робити різне світло в купе, є пеленальний столик для немовлят в одному з туалетів
Недостатки:
Персонал радянський. Немає паперових рушників в жодному туалеті
Ехала в 5 вагоне. Сразу при входе аромат туалета испортил настроение. Но позже то ли пропал запах, то ли привыкла....Ехала в конце декабря и в вагоне было тепло, комфортно. В целом норм.
Довелося їхати ним, стан вагонів не дуже добрий, сквозняки, в туалеті не прибрано зато є всі засоби гігієни. Постіль з дисками та в плямах, а також одноразові пакети не запасні, що не гарантує їх одноразовості))). Один позитивний момент це смачний чай та кава!!!
Хто придумав те, що в жіночому вагоні (в потязі немає дитячого) не може їхати мама з 12 річним хлопчиком? Це ж абсурд. Невже цей малюк захистить маму чи себе якщо в простому купе до них сяде 2 мужики? Я ж так розумію жіночі вагони більш створені для спокою пасажирок чи так аби було?🤷🏻♀️
Хочу донести до руководства,що на електричках не написано куда вони їдуть ,машиністи відповідають,що це не їх діло. Люди буває сідають не в ту електричку,можна якось рішити це питання. В електричках не обявляють станції,вечором темно не видно де їдемо,це ж елементарні речі.
раніше так не попадало, але ну вся моя і інші (нас 7 соловік) комплектів постільної хтось товпою обкінчав. така кількість плям і бруду на них, це просто уродство. я сподіваюсь директор укрзалізниці на таких кожного дня спить. ставлю 3 за унікальний секс досвід. яке уйобище замикає всі вікна навіть в нових вагонах я сподіваюсь в могилі буде заживо закопаний. рекомендую... Читать отзыв раніше так не попадало, але ну вся моя і інші (нас 7 соловік) комплектів постільної хтось товпою обкінчав. така кількість плям і бруду на них, це просто уродство. я сподіваюсь директор укрзалізниці на таких кожного дня спить. ставлю 3 за унікальний секс досвід. яке уйобище замикає всі вікна навіть в нових вагонах я сподіваюсь в могилі буде заживо закопаний. рекомендую його маму, найкраща шл**а на всіх теренах неньки
09.09.2024 їхали Кривий Ріг - Львів вагон 30к з двома чудовими, дбайливими, тактовними, чуйними, відповідальними провідниками чоловіками. Були вражені чистотою в вагоні. Але всю їх роботу перекреслила видана білизна, яка була в жахливому стані, а саме невипрана. Всі зрозуміли, що вона просто складена і запаяна в пакет. Зверніть увагу!!! За білизну платяться кошти !!!!
Їхали з дітьми 17.08.2024 потягом Київ - Солотвино у 12 вагоні. Хоча вагон і старенький, було чисто. Хочу подякувати провіднику, який був на зміні. Компетентний, ввічливий, приємний у спілкуванні, у всьому допомагав. Дякую!
Ми їхали потягом 762П за маршрутом Одеса-Київ до станції Козятин-1 26.08.2024. Цього ранку був масований обстріл всієї країни, а тому потяг виїхав на 2 години пізніше. Це зрозуміло, жодних претензій. Проблеми почалися після відправки. 1) температура на вулиці була +38 град.С. І тому хотілося б після очікування більше 2х годин отримати кондиціонування у вагоні. Натомість стюардеса сказала,... Читать отзыв Ми їхали потягом 762П за маршрутом Одеса-Київ до станції Козятин-1 26.08.2024. Цього ранку був масований обстріл всієї країни, а тому потяг виїхав на 2 години пізніше. Це зрозуміло, жодних претензій. Проблеми почалися після відправки. 1) температура на вулиці була +38 град.С. І тому хотілося б після очікування більше 2х годин отримати кондиціонування у вагоні. Натомість стюардеса сказала, що він перегрівся, коли потяг їхав із Києва до Одеси, а тому буде працювати як зможе/коли охолоне і т.інше. Виїхали ми з Одеси о 16:40. І більше менш відчули роботу кондиціонера після 21:30 і то на 3 бали із 5. Вийшло так, що пасажири із Києва отримали кондиціонер, а ми - ні! Дякуємо за це Укрзалізниці. 2) Білети купували у додатку Укрзалізниця і при виборі місця, орієнтувались на схему вагону і умовні позначення типу малюнку кави серед вагону(мабуть це кафе). Спеціально вибрали вагон без цієї позначки і, барабани, в нашому 2му вагоні було кафе! Яке щастя, яка радість. До неналежно працюючого кондиціонера ми отримали повний вагон стоячих у черзі людей від початку руху протягом 5 годин. Тобто кондиціонер і так ледь щось працював, так ще і охолодження не відчувалося бо людей на 50% більше ніж потрібно у вагоні. Пізніше стюардеса повідомила, що у кожному потязі інтерсіті + 2й вагон має кафе завжди. Пізніше я пройшов всі вагони у якості прогулянки і ще побачив ігровий дитячий простір в одному вагоні (цікаво чи вказано це при виборі місця на сайті або додатку)
Висновки і пропозиції: Відпустка гарна, подорож потягом інтересіті жахлива! Персонал молодці, потяг функціональний. Реалізація функцій - через сраку. Кондиціонер є, але працює не для всіх. Вибір вагону можливий, але про кафе дізнатися - як повезе.
Пропозиція 1: розмістити більше рекламних оголошень на вільних доступних місцях у вагоні, бо я нарахував лише 5(нова пошта, балістика, світ тв, авторіа, бібліотека онлайн)
Дати завдання іт-шникам перемалювати схему вагону при виборі білету із вказуванням вагону із кафе, вагону із дитячим простором. Або просто на сайті написати 1 рядок щось типу: ʼу кожному вагоні #2 знаходиться кафе, а в 4 чи якому там - дитячий простірʼ
Я розумію що зараз війна і провина за затримки і багато чого лежить на ворогові. Але якщо є сервіс, реклама і вони функціонують гарно, то мабуть і все інше має працювати відповідно. Дякую.
Квитки купити не можливо,в 8.20 квитків взагалі немає.Купляли до іншого населеного пункту(чомусь туди були квитки).Типу напій кавовий жахливий на смак.УЗ купіть нормальну каву,нехай вона коштує дорожче,але нормальна буде на смак.
Достоинства:
Все таки доїхали,провідники нормальні.
Недостатки:
В зворотному напрямку потяг був старий ,все відпадало.
Скільки можна писать,просить,цікаво хтось читає ці відгуки,якісь приймаються міри,щоб щось виправити,покращити у роботі укрзалізниці? Як можна пуськати 6 вагонів,у 4.23 з Яготина де люди їдуть на роботу,ви пробували їхать у тамборі на останій ступеньці? Це просто знущання над людьми!!!!
6031-6215 Київ-Козятин 17.05.24 Потяг мав прибути в Фастів о 20:11 але запізнювавсь. Люди відповідно не встигали на маршрутки, тому скупчились у тамбурі. Прийшов машиніст і зробив зауваження що стоїмо у нього на проході. Хочу сказати що якби він до нас прийшов то із його характером вірогідно зробив би зауваження що до його обслуговування, а ми не люди, нам не потрібно... Читать отзыв 6031-6215 Київ-Козятин 17.05.24 Потяг мав прибути в Фастів о 20:11 але запізнювавсь. Люди відповідно не встигали на маршрутки, тому скупчились у тамбурі. Прийшов машиніст і зробив зауваження що стоїмо у нього на проході. Хочу сказати що якби він до нас прийшов то із його характером вірогідно зробив би зауваження що до його обслуговування, а ми не люди, нам не потрібно додоми з роботи, туалети на шурупах закручені, мовчу про воду та мило й папір, люди більш стоять ніж сидять, за що плотимо?
30.03 повертались з кооегами з Тернопіля було оголошено що потяг спізнюється на 2 години. Ще раз перепитали в довідковому.Відповідно де хто відійшов з вокзалу. Потяг прибув через 1 год, дехто з людей не встиг. Питання ми що ,,камінному,, світі живем.До прибуття до станції повідомляють лиш за 5 хв, половину туалетів припинило працювати ще у Хмельницькому.
Перший раз їздили купе було дуже старе і все було розмазане в плямах , і було холодно , палили дровами)))) Другий раз купе було нове , але не виносима жара певно градусів 35-38 ))) І палили вугіллям смерділо , але було більш менш чисто ))))
Укрзализныця (Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины)– это главная компания в Украине, которая занимается пассажирскими и грузовыми перевозками. С Укрзализныцей можно объехать всю Украину и ближнее зарубежье, а так же, ее услугами по грузовым перевозкам пользуются все самые крупные украинские компании. Одни только цифры могут сказать многое про эту компанию: в... подробнее
Все ніби добре
Звернулась до провідника з питанням, чому так холодно. Посміхнувся провідник, пообіцяв ввімкнути тепло….
Через дві години знову звернулась до нього - посміхнувся і пообіцяв….
Люди завжди залишаються людьми…
Все ніби добре
Люди залишаються людьми…
А в потягах Укрзалізниці буває wi fi?
“Дитячий вагон — чудова ідея, але потрібен контроль за пасажирами”
Єдине зауваження — у вагоні можуть їхати всі охочі, навіть без дітей. Ніхто не перевіряє, чи пасажир із дитиною, чи сам. Було б добре зробити так, щоб дитячий вагон справді залишався саме для подорожей... Читать отзыв Хочу подякувати Укрзалізниці за дитячий вагон. Дуже гарна ідея — вагон чистий, зручний, облаштований для діток, справді приємно подорожувати з дитиною. Атмосфера загалом дружня і комфортна.
Єдине зауваження — у вагоні можуть їхати всі охочі, навіть без дітей. Ніхто не перевіряє, чи пасажир із дитиною, чи сам. Було б добре зробити так, щоб дитячий вагон справді залишався саме для подорожей із малечею — тоді він максимально виконував би свою функцію.
Не відповідає вартості
Ціни на квитки зростають майже щомісяця, але якість сервісу, на жаль, не покращується. Wi-Fi працює максимум годину і з перебоями, а для такої довгої поїздки цього недостатньо. Навіть у 1 класі за такі кошти не надають елементарного – пляшки води.
Для порівняння: у європейському потязі до Праги за аналогічну ціну пасажири... Читать отзыв Їхала неодноразово рейсом Київ – Перемишль. Хочу залишити відгук.
Ціни на квитки зростають майже щомісяця, але якість сервісу, на жаль, не покращується. Wi-Fi працює максимум годину і з перебоями, а для такої довгої поїздки цього недостатньо. Навіть у 1 класі за такі кошти не надають елементарного – пляшки води.
Для порівняння: у європейському потязі до Праги за аналогічну ціну пасажири отримують вечерю та сніданок. Хотілося б, щоб при постійному підвищенні вартості квитків сервіс теж відповідав рівню заявлених цін.
Мова провідника
Провідник не виконує свої обов'язки
Квитки і сервіс
Але квитки брати я готуюся заздалегідь і лише з валерʼянкою! У мене 3є дітей і нам потрібно 4 квитки! 10хв від... Читать отзыв Почну з хорошого - сервісу. Я з дітьми декілька разів на рік їжджу поїздом Киів-Хелм. До сервісу ніколи не було претензій. Провідники ввічливі і привітні, чистота в вагонах і туалетах. Тільки раз постіль була волога (привіт з минулого)! Дякую!
Але квитки брати я готуюся заздалегідь і лише з валерʼянкою! У мене 3є дітей і нам потрібно 4 квитки! 10хв від початку продажу і до моменту, коли всі квитки розпродані - то жах!!! Бо ці квитки вже хтось купив або помилка - це те, що я бачу весь час! Насилу можу взяти верхні полиці в різних купе! І так КОЖЕН раз! Укрзалізниця, навчіть мене як взяти квитки на цей потяг. Про Варшава-Киів вже мовчу! Прикро
Кондиціонер
Інтерсіті, потяг Київ Львів
За ці кошти, нормально
Мало вагонів
Поїзд 039 вагон 5
Провідниця фамільярне хамло
7490 неплохо
Поїзд 043, вагон 4.
Один позитивний момент це смачний чай та кава!!!
Жіночі, дитячі вагони
Я ж так розумію жіночі вагони більш створені для спокою пасажирок чи так аби було?🤷🏻♀️
Електрички
щось не так
Елекричка Яготин Київ
Час для змін !!!
Дякую провіднику!
Хочу подякувати провіднику, який був на зміні. Компетентний, ввічливий, приємний у спілкуванні, у всьому допомагав.
Дякую!
Кондиціонер не працював, кафе не вказано що у вагоні був
Цього ранку був масований обстріл всієї країни, а тому потяг виїхав на 2 години пізніше. Це зрозуміло, жодних претензій.
Проблеми почалися після відправки.
1) температура на вулиці була +38 град.С. І тому хотілося б після очікування більше 2х годин отримати кондиціонування у вагоні. Натомість стюардеса сказала,... Читать отзыв Ми їхали потягом 762П за маршрутом Одеса-Київ до станції Козятин-1 26.08.2024.
Цього ранку був масований обстріл всієї країни, а тому потяг виїхав на 2 години пізніше. Це зрозуміло, жодних претензій.
Проблеми почалися після відправки.
1) температура на вулиці була +38 град.С. І тому хотілося б після очікування більше 2х годин отримати кондиціонування у вагоні. Натомість стюардеса сказала, що він перегрівся, коли потяг їхав із Києва до Одеси, а тому буде працювати як зможе/коли охолоне і т.інше. Виїхали ми з Одеси о 16:40. І більше менш відчули роботу кондиціонера після 21:30 і то на 3 бали із 5.
Вийшло так, що пасажири із Києва отримали кондиціонер, а ми - ні! Дякуємо за це Укрзалізниці.
2) Білети купували у додатку Укрзалізниця і при виборі місця, орієнтувались на схему вагону і умовні позначення типу малюнку кави серед вагону(мабуть це кафе). Спеціально вибрали вагон без цієї позначки і, барабани, в нашому 2му вагоні було кафе! Яке щастя, яка радість. До неналежно працюючого кондиціонера ми отримали повний вагон стоячих у черзі людей від початку руху протягом 5 годин. Тобто кондиціонер і так ледь щось працював, так ще і охолодження не відчувалося бо людей на 50% більше ніж потрібно у вагоні.
Пізніше стюардеса повідомила, що у кожному потязі інтерсіті + 2й вагон має кафе завжди.
Пізніше я пройшов всі вагони у якості прогулянки і ще побачив ігровий дитячий простір в одному вагоні (цікаво чи вказано це при виборі місця на сайті або додатку)
Висновки і пропозиції:
Відпустка гарна, подорож потягом інтересіті жахлива!
Персонал молодці, потяг функціональний. Реалізація функцій - через сраку.
Кондиціонер є, але працює не для всіх. Вибір вагону можливий, але про кафе дізнатися - як повезе.
Пропозиція 1: розмістити більше рекламних оголошень на вільних доступних місцях у вагоні, бо я нарахував лише 5(нова пошта, балістика, світ тв, авторіа, бібліотека онлайн)
Дати завдання іт-шникам перемалювати схему вагону при виборі білету із вказуванням вагону із кафе, вагону із дитячим простором. Або просто на сайті написати 1 рядок щось типу: ʼу кожному вагоні #2 знаходиться кафе, а в 4 чи якому там - дитячий простірʼ
Я розумію що зараз війна і провина за затримки і багато чого лежить на ворогові. Але якщо є сервіс, реклама і вони функціонують гарно, то мабуть і все інше має працювати відповідно. Дякую.
Укрзалізниця
Ягонин електричка
Потяг з Перемишля
Немає вай фай це,великий мінус!!!!!
6031-6215 Київ-Козятин 17.05.24
Недуже, ну такоє...
Потяг Солотвино-Запоріжжя
Відгук про Київ -Дрогобич
Другий раз купе було нове , але не виносима жара певно градусів 35-38 )))
І палили вугіллям смерділо , але було більш менш чисто ))))