Ангеліна Отзыв написан 3 августа, 2019 год272 просмотра
Сьогодні точно не мій день, але він такий через Вас) розбудити мене і дитину повідомленням на вайбер в 8 ранку) скинути номер треку і інформацію про те що посилка прямує на поштове відділення. Зібрати ту саму дитину, пройти 2 кілометри на пошту, і взнати що посилки немає) ні, ні, машина була для всіх посилки є, для мене нема. Повертаючись додому вирішила передзвонити на гарячу службу, де мені почали доказувати що посилка є, або нема!!) бо її могли просто не покласти до вантажівки. Питаю що робити, вона мені каже що оператор мав подивитися в накладній чи є посилка і скласти акт якщо вона не прийшла) тобто це я маю знати, а оператор який мене обслуговує ні. А ще вона сказала дуже гарну фразу що в нас всі відділення автоматизовані. Мені цікаво чим? Чеками написаними вручну? Відсутністю стаціонарного телефону? Про Комп'ютер взагалі мовчу. З нашого відділення навіть неможливо відправити повернення на ламоду, в них проблеми так і не поняла з чим, але чи не можуть чи не вміють. Пишу це все сюди, бо може хоч когось цікавить стан справ в не дуже далеких селах, куди людям не дуже вигідно поки що замовляти доставку новою поштою. Але якщо в вас буде настільки все в безпорядку, то думаю клієнтів ви назад не повернете. Адже там сервіс, і логістика працює на відмінно.
Достоинства:
Ціна
Недостатки:
Оператор сам не знає в чому мене переконувати, як виявилося робітники в вас " по оголошенню")) і так піде.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Загубили мою посилку - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Сьогодні точно не мій день, але він такий через Вас) розбудити мене і дитину повідомленням на вайбер в 8 ранку) скинути номер треку і інформацію про те що посилка прямує на поштове відділення. Зібрати ту саму дитину, пройти 2 кілометри на пошту, і взнати що посилки немає) ні, ні, машина була для всіх посилки є, для мене нема. Повертаючись додому вирішила передзвонити на гарячу службу, де мені почали доказувати що посилка є, або нема!!) бо її могли просто не покласти до вантажівки. Питаю що робити, вона мені каже що оператор мав подивитися в накладній чи є посилка і скласти акт якщо вона не прийшла) тобто це я маю знати, а оператор який мене обслуговує ні. А ще вона сказала дуже гарну фразу що в нас всі відділення автоматизовані. Мені цікаво чим? Чеками написаними вручну? Відсутністю стаціонарного телефону? Про Комп'ютер взагалі мовчу. З нашого відділення навіть неможливо відправити повернення на ламоду, в них проблеми так і не поняла з чим, але чи не можуть чи не вміють. Пишу це все сюди, бо може хоч когось цікавить стан справ в не дуже далеких селах, куди людям не дуже вигідно поки що замовляти доставку новою поштою. Але якщо в вас буде настільки все в безпорядку, то думаю клієнтів ви назад не повернете. Адже там сервіс, і логістика працює на відмінно.
отзыв
Комментарии к отзыву