Віталій Отзыв написан 5 декабря, 2018 год90 просмотров
Доброго дня сьогодні заходив на відділення Укрпошти у м. Луцьк за адресою вул. Кривий Вал. Не сподобалось:
- довго обслуговують (на дуже велике відділення одне вікно на прийняття/відправлення листів та посилок), щоб проінформували за посилку простояв десь 30 хв та не дочекавшись черги пішов, оскільки передімною прийшов мужчина та відправляв/отримував біля 10 посилок;
- як було сказано вище в першому вікні прийняття/відправлення листів по посилок в той же час у останньому вікні написано "від 5 листів та від 5 посилок", але працівники не дотримуються свого ж правила, на питання про останнє вікно повідомили що це для корпоративних клієнтів; ЧОМУ НЕ МОЖНА ВІДКРИВАТИ ПРИ ПОТРЕБІ ДОДАТКОВЕ ВІКНО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЩОБ НЕ БУЛО ЧЕРГ, АДЖЕ БІЛЬШІЙСТЬ ЛЮДЕЙ ПОСПІШАЮТЬ НА РОБОТУ/ДО СІМЕЙ/ТОЩО?
- на відділенні дуже жарко (змушений був роздягатися) і це в той час коли країна прямує до економії. Чому не можна прикрутити батареї чим зменшивши витрати на газ збільшити свій прибуток/зекономити паливо державі?
- керівник одночасно з заступником відсутні на робочому місці. Чому не можна відлучатись почергово?
ЯКЩО УКРПОШТА І НАДАЛІ БУДЕ ВЕСТИ ТАК РОБОТУ ТО НІЯКИЙ КЛІЄНТ ДО ВАС НЕ ПРИЙДЕ НІКОЛИ. Усі будуть уникали Ваших послуг.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Укрпошта - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
сьогодні заходив на відділення Укрпошти у м. Луцьк за адресою вул. Кривий Вал.
Не сподобалось:
- довго обслуговують (на дуже велике відділення одне вікно на прийняття/відправлення листів та посилок), щоб проінформували за посилку простояв десь 30 хв та не дочекавшись черги пішов, оскільки передімною прийшов мужчина та відправляв/отримував біля 10 посилок;
- як було сказано вище в першому вікні прийняття/відправлення листів по посилок в той же час у останньому вікні написано "від 5 листів та від 5 посилок", але працівники не дотримуються свого ж правила, на питання про останнє вікно повідомили що це для корпоративних клієнтів;
ЧОМУ НЕ МОЖНА ВІДКРИВАТИ ПРИ ПОТРЕБІ ДОДАТКОВЕ ВІКНО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЩОБ НЕ БУЛО ЧЕРГ, АДЖЕ БІЛЬШІЙСТЬ ЛЮДЕЙ ПОСПІШАЮТЬ НА РОБОТУ/ДО СІМЕЙ/ТОЩО?
- на відділенні дуже жарко (змушений був роздягатися) і це в той час коли країна прямує до економії.
Чому не можна прикрутити батареї чим зменшивши витрати на газ збільшити свій прибуток/зекономити паливо державі?
- керівник одночасно з заступником відсутні на робочому місці.
Чому не можна відлучатись почергово?
ЯКЩО УКРПОШТА І НАДАЛІ БУДЕ ВЕСТИ ТАК РОБОТУ ТО НІЯКИЙ КЛІЄНТ ДО ВАС НЕ ПРИЙДЕ НІКОЛИ.
Усі будуть уникали Ваших послуг.
Сподобалось:
- велике гарне прибране відділення.
отзыв
Комментарии к отзыву