Гость Украина, Жовква Отзыв написан 30 января, 2017 год7457 просмотров
Львів, 71 поштове відділення. Постійно проблеми з отриманням посилок(мова не про посилки з Китаю, а дорогі поситлки): повідомлення приносять з тижневим запізненням або взагалі не приносять, мало того, якщо принесуть повідомлення, то відразу перше і повторне, ніби воно було вже давно в поштовій скриньці(а це неправда, бо перевіряємо скриньку). Потім, звісно, беруть кошти за зберігання посилки, хоча це за вини послуг самого відділення, якщо це можна взагалі назвати послугами. Тепер ще скоротили робочий час до 17 год в будні, а в суботу до 14 год, при тому ще зробили собі обідню перерву з 12 до 13 год. Коли людина, що працює може отримати посилку? В суботу величезна черга та ще повідомляють, щоб не займали чергу, бо вони працюють до 14 год. Щодо працівників відділення, то тема взагалі цікава. Працівник, що видає посилки(вона ж і начальник відділення) настільки неприємна особа, що лише від її голосу і тону можна отримати інфаркт прямо на місці. Скажіть, коли нарешті до нас будуть ставитися, як до людей, а не до якогось зброду? За які послуги можна взагалі говорити і платити? Звичайно, що люди користуються послугами "Нової пошти".
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Видача посилок - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Постійно проблеми з отриманням посилок(мова не про посилки з Китаю, а дорогі поситлки): повідомлення приносять з тижневим запізненням або взагалі не приносять, мало того, якщо принесуть повідомлення, то відразу перше і повторне, ніби воно було вже давно в поштовій скриньці(а це неправда, бо перевіряємо скриньку). Потім, звісно, беруть кошти за зберігання посилки, хоча це за вини послуг самого відділення, якщо це можна взагалі назвати послугами. Тепер ще скоротили робочий час до 17 год в будні, а в суботу до 14 год, при тому ще зробили собі обідню перерву з 12 до 13 год. Коли людина, що працює може отримати посилку? В суботу величезна черга та ще повідомляють, щоб не займали чергу, бо вони працюють до 14 год. Щодо працівників відділення, то тема взагалі цікава. Працівник, що видає посилки(вона ж і начальник відділення) настільки неприємна особа, що лише від її голосу і тону можна отримати інфаркт прямо на місці. Скажіть, коли нарешті до нас будуть ставитися, як до людей, а не до якогось зброду? За які послуги можна взагалі говорити і платити? Звичайно, що люди користуються послугами "Нової пошти".
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що склалася така ситуація.
Для розгляду ситуації і вжиття заходів нам необхідна така інформація:
- Ваші ПІБ;
- Ваш контактний номер телефону.
Просимо надіслати ці дані на електронну пошту [email protected] із посиланням на відгук на цьому сайті.
Дякуємо за те, що допомогаєте нам стати краще.